[PC MMORPG] ROSE Online deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 14:04

William/Ax3

We are Starstuff

Nou kep via bank transfer betaald dus zal wel aantal dagen duren. Pfftt waarom niet gewoon paypal zeg tssttt :/. Valt mij erg van ze tegen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Heeeerlijk, geniet echt van al die belachelijk hoge prijzen in de shops :D Iedereen tracht maar zn hoge refine zot te verkopen, voelt wel goed nog tot de 'lower lvl' te horen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

SinergyX schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:12:
Heeeerlijk, geniet echt van al die belachelijk hoge prijzen in de shops :D Iedereen tracht maar zn hoge refine zot te verkopen, voelt wel goed nog tot de 'lower lvl' te horen :P
Ehm ik heb een lvl 147 lvl 100 en lvl 63 en lvl 30 char.. lastig
Moet zeggen dat de wapons voor me lvl 63 goed te vinden waren, heb cresent (6) voor lvl 70 voor 900K. Wat Ap eq gekocht en wat geleent.
Voor me arti craft ik het zelf wel. Maar ga niet veel lvlen metarti als er niet normaal party te vinden is op eldeon en er ook weer normaale exp. Me mage ga ik pas verder als de job qeust gefixt is. Dus em lvl 63 maar beetje lvllen, kan ik teminste ook leuk king hunten zonder 100 kssers :P zo als op eldeon atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Edit:
nvm t werkt dus via ideal in 1 keer las ik :P

[ Voor 74% gewijzigd door ph4nt0m op 28-08-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

is het al duidelijk of er ooit via cc visa betaald kan worden want nu kan ik niet betalen
en uuh die andere shit vind ik te duur allemaal ze zouden tog ook cc payment hebben
of heb ik dat dan zo verkeerd begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Als er nu een cc optie was misschien ik wel maar ik zit met exact hetzelfde, geen idee of ik maar een rekening open met ideal erbij ofdat ik het iemand anders laat overmaken.
Vind dit niks zo.
En dat paybycash, moet je als het geod is met een cc kunnen betalen?
Iemand een idee hoe of een kleine mini guide? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

ideal zit bij de rabobank standaard bij internetbankieren

mensen met postbank online en abn amro online zouden het ook gewoon even kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Bij mij timed die gare site out >.< fs ghdyufgdsay @ hun

edit:

nu doet ie t weer wat een wonder :P

[ Voor 30% gewijzigd door ph4nt0m op 28-08-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 54991 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:35:
Als er nu een cc optie was misschien ik wel maar ik zit met exact hetzelfde, geen idee of ik maar een rekening open met ideal erbij ofdat ik het iemand anders laat overmaken.
Vind dit niks zo.
En dat paybycash, moet je als het geod is met een cc kunnen betalen?
Iemand een idee hoe of een kleine mini guide? :P
PayByCash heeft weer soort van resellers waar je dan wel weer via CC kan betalen. Moet je wel een account daar maken, je CC verifieren (wordt bedrag afgeschreven, nummer dat wordt vermeld op je CC afschrift moet daarvoor dan weer gebruiken om te verifieren). e-Gold werkt hetzelfde (je zet geld om in 'online real gold'), had toevallig nog zo'n account daar van een paar jaar terug. PayNova is dacht ik UK-only, zelfde voor die NetSeller account (zag ik eerst wel als optie, later niet).

Directe opties zijn de WallieCard of iDeal, laatste zit standaard bij telebankieren pakket van Rabo, ABN en Postbank (laatste weet ik niet zeker). Wallie is prijs+2.10, iDeal is prijs+1.00. Verwerking met iDeal was hier binnen 4 minuten voor Psy en Sugar, mijn en Mika heb ik via e-Gold gedaan wat ook direct was betaald. iDeal gaat via PBC, je geeft eerste je contact info in PBC, je wordt doorgestuurd naar Globalnogwat (soort van Online Interpay), die stuur jou naar de juiste bank. Betaling doen, je wordt terug naar PBC gestuurd. Je ontvangt 1 email van betalingsbevestiging, optioneel 1 van (mijn geval) Rabobank als bevestiging. Is alles verwerkt krijg je een payment bevestigingsemail. Je kan weer spelen :)

Bank transfer en post tranfer zijn uiteraard de langzaamste. PayByCash heeft dus _geen_ optie via Paypal aan PBC te betalen, sinds vorig jaar al niet meer (PP ging internationaal, PBC vond dat niet zo leuk, ruzie bla bla).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2006 19:46 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:38:
Bij mij timed die gare site out >.< fs ghdyufgdsay @ hun

edit:

nu doet ie t weer wat een wonder :P
Misschien IE ipv Firefox proberen, kreeg ook error met Firefox.
ABN Amro, Postbank en Rabobank online bankierders kunnen iDEAL gebruiken. Op deze manier betaal je gelijk en kun je weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan ga ik straks maar eens ideal proberen denk ik, meen dat ik nog een rekening bij de postbank had, lijkt me het beste alternatief voor een credit card.

Is dat gewoon naar een nummer overmaken ofzo? snap heel het voordeel van dat ideal gebeuren niet zo boven een cc en daarom had ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
is ook geen voordeel, maar je kan nu simpelweg nie anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voel me eigen roaal afgezet
enige optie die ik heb is bank transfer dus maar gedaan frikking 14 euro
waar zijn ze mee bezig bij lug de afzetters
1 keer doe ik dit en als het niet opgelost is binnen 14 dagen of nu dus 1 maand betaal ik
echt ni weer 14 euro hoor ben niet gek :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
nee idd wozzie :P mja tis namelijk atm nie anders dus :P|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goed geregeld en daar hebben ze ons nog eens een maand langer voor laten wachten he
om dit te regelen lol naja paar dageng een rose duurt een eeuw da bank transfer gedoe
pfft elenden scheeld wel deze week tog niet veel tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:28:
goed geregeld en daar hebben ze ons nog eens een maand langer voor laten wachten he
om dit te regelen lol naja paar dageng een rose duurt een eeuw da bank transfer gedoe
pfft elenden scheeld wel deze week tog niet veel tijd
We hebben 3 weken free game time of zo gehad, is al best gul van LUG, dat payment niet werkt is wel klote, die paar euro extra nu ziek maar als conpensatie voor die 3 weken free. Wel hadden ze paar dagen extra free mogen geven zodat iedereen op gemak kon betalen en niet zonder hun "verslaving" hoefden te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Ik heb net betaald voor Sacardus met iDEAL(via de postbank) dat ging echt perfect hij kon meteen weer online kost je dan helaas wel 14,49 EURO marja.
Ik wacht iig lekker tot donderdag.

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat was een leuke optie geweest fly idd
vind het ook ni zo ergs als die 3 4 euro naar lug zouden gaan maar zijn verwerking koste ziet lug ook niks van en da vind ik wasted monny

naja dan maar weer pokere kijken of ik me 4 euro ergens terug kan verdienen hehe
hmm eerst maar weer eens ofline oefenen hehe

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 51626 op 28-08-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:15:
voel me eigen roaal afgezet
enige optie die ik heb is bank transfer dus maar gedaan frikking 14 euro
waar zijn ze mee bezig bij lug de afzetters
1 keer doe ik dit en als het niet opgelost is binnen 14 dagen of nu dus 1 maand betaal ik
echt ni weer 14 euro hoor ben niet gek :S
Als ik die nog geen 32 euro die ik betaald heb voor 3 maanden en kijk naar de tijd die ik erin ga steken en dat vergelijk met elk willekeurige andere mmorpg waar je eerst de game ala 50 euro moet kopen en vervolgens 35 a 40 euro per 3 maanden betaald.
Dan denk ik dat royaal afgezet wel erg meemaakt
als speel je maar 15 uur per maand rose dan betaal je maar 1 euro per uur.
Het naar je monitor kijken 15 uur lang kost je al bijna net zoveel aan stroom om het zo maar eens te stellen d-:
Kaytjuh schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:39:
Ik heb net betaald voor Sacardus met iDEAL(via de postbank) dat ging echt perfect hij kon meteen weer online kost je dan helaas wel 14,49 EURO marja.
Ik wacht iig lekker tot donderdag.
daarom heb ik die 3 maanden genomen kost het nogmaar 10.50 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat kan je toch niet vergelijken :P Ik kijk simpel NArose vs Prose. 11 euro vs 11 euro, Evo vs Evo. geen char vs genaaide prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 63800 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:44:
[...]

Als ik die nog geen 32 euro die ik betaald heb voor 3 maanden en kijk naar de tijd die ik erin ga steken en dat vergelijk met elk willekeurige andere mmorpg waar je eerst de game ala 50 euro moet kopen en vervolgens 35 a 40 euro per 3 maanden betaald.
Dan denk ik dat royaal afgezet wel erg meemaakt
als speel je maar 15 uur per maand rose dan betaal je maar 1 euro per uur.
Het naar je monitor kijken 15 uur lang kost je al bijna net zoveel aan stroom om het zo maar eens te stellen d-:

[...]

daarom heb ik die 3 maanden genomen kost het nogmaar 10.50 per maand
Mja maar echt nagedacht heb je niet.

Wat nou als de item mall zo komt en jij dus door te vroeg zo veel te nemen dus NIET je extra points krijgt waarmee je dus item mall items kan nemen. Nee laat maar lekker zitten mij 1 te grote gok en 2 eerst maar is kijken of het wat beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb het over de 4 euro verwerkings koste da vind ik gewoon afzetterij maakt me ni waar het voor is
vind het gewoon onzin 8 gulden te betalen om op een bank rekening te kijken of ik daar geld gestort heb
en ja dan voel ik me afgezet mag ik
en idd eerst eens ff kijken of het beter word want met deze exp schiet het niet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

Hi guys :)

@wozzie, lug zeg je niet af, dat doet paybycash voor je hehe.. Hun tarief is gewoon veel te hoog. Over 2 weken kan je via creditcard betalen. Ik heb nu net via iDEAL betaald, kost iets extra's maar ja is maar voor 1 keertje ook. En ik kan geen 2 weken wachten. En va iDEAL is het binne 10 minuten geregeld wat ook wel prettig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 13-06 08:03
Anoniem: 18437 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:22:
Hi guys :)

@wozzie, lug zeg je niet af, dat doet paybycash voor je hehe.. Hun tarief is gewoon veel te hoog. Over 2 weken kan je via creditcard betalen. Ik heb nu net via iDEAL betaald, kost iets extra's maar ja is maar voor 1 keertje ook. En ik kan geen 2 weken wachten. En va iDEAL is het binne 10 minuten geregeld wat ook wel prettig is :)
Blijft vreemd dat ze er maanden over hebben gedaan om DIT te regelen. CC lijkt me toch zo eenvoudig via internet te regelen. Snap 't niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

luckyjan schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:38:
[...]

Blijft vreemd dat ze er maanden over hebben gedaan om DIT te regelen. CC lijkt me toch zo eenvoudig via internet te regelen. Snap 't niet helemaal.
Zullen wel lange aanvraag periode's aan zitten en zo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 09:37

4th

Dubst4r schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:29:
Ik ben morgen mischien weer online want vandaag kan ik niet betalen.

Edit: Is mijn drill :9~ 4th verkocht em voor mij. Dropt van gewone mobs maar extreem rare :X
zo, ja, 50M voor je verdient, heb je binds niet in shop verkocht omdat ik niet wist hoeveel ik mocht droppe in prijs, heb de mijne voor 1M verkocht, zelfde prijs als inkoop van de helft van het aantal want de prijzen zakken te snel.

dus heb 50M +600k voor je van de plate armor. heb net betaald via rabobank dus hoop zo weer in te kunnen loggen, gaan we weer vrolijk verder :D

edit: bevestiging van rabobank gehad, 2 min na de order confirmation... maar nu nog steeds paid gametime elapsed... hoe lang duur het voor die payment bevestigings mail?

@dubstar, hoeveel mag ik in prijs droppen voor je 6th bind? dan kan ik misschien nog shop voor openen vanacht...

na uur eindelijk de confirmation :)

@billie, sgoed, stop ze der voor 1M in, kan wel ff eerste maand voorschieten voor je, kan je morgen al meteen spelen...

[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 28-08-2006 23:29 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo das alweer lvl 54.

Mika buff en sac hartelijk bedankt allemaal voor jullie hulp het blijft genieten

8)7 8)7 ben er eindelijk achter gekomen hoe ik items uit elkaar haal voor materials 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

hmm zojuist geld overschreven met Ideal

hoelang duurt et voordat je mail zou krijge? ik w8 nu al 10 minuten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Nog heel erg bedankt 4th. :D
Vandaag maar is vroeg me bedje induiken.

Deze maand betalen met die gare wallie kaarten, kost wel veel zeg.
Overschrijven duurt me te lang namelijk omdat nog ik geen intenetbankieren heb. Maar volgende maand hoop ik het via CC te doen.

Edit: Doe maar gewoon 1 mill, dan verdien ik het ook terug. Als het niet verkoopt maakt het niets uit, dan refin ik er wel wat spul mee ofzo.

edit2: dat zou wel chil zijn 4th maar ik heb hier net nog een wallie kaart die ik vanmidag gekregen heb van een collega die ze over had, met mijn eigen van erose erbij is het bijna 6 euro en die wil ik ff opmaken. was vanmiddag alleen net te laat klaar met werken om er een paar bij te kopen. :(

Ik ga pitten nu.

[ Voor 49% gewijzigd door Meatbag op 28-08-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180053

Ik ben het spel nu een tijdje aan het spelen. Ik probeer dit forum te volgen!!
Weet iemand waarvoor je de horoscoop kaarten krijgt...het zijn groene edelstenen als je ze oppakt maar dan blijken het dus horoscoop dingen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die items/kaarten worden gebruikt voor item/weapon craft (dealers kunnen dat). Elk item/weapon heeft weer andere soort 'kaarten' nodig. Veel kan je gewoon aan NPC verkopen, sommige (apricotus ofzo) zijn nodig voor de hogere lvl items/weapons en kan je voor leuk bedragje (1-5k) verkopen, kijk eens rond bij de B> loot shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eindelijk Cleric :)
Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/3969/screen014lc7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/7370/screen023cc5.jpg

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was dat het einde van de soap: Rose Chronicles - Nobody cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 07:45:
Was dat het einde van de soap: Rose Chronicles - Nobody cares?
XD
GZ Gerwin.
Mijn chars zitten netjes op rij van hoog naar low lvl.
Jou niet ^^ iets wat dus verandert is in evo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:51:
GZ Gerwin.
Mijn chars zitten netjes op rij van hoog naar low lvl.
Jou niet ^^ iets wat dus verandert is in evo
De ouwe mensen houden de kleintjes in de gaten :) daarom zitten ze aan de buitenkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:25:
[...]

De ouwe mensen houden de kleintjes in de gaten :) daarom zitten ze aan de buitenkant
Jou nooby's hebben gewoon babyzitters nodig :P
Heeft jou hawker trouwens nog een lvl 60 of 65 knuckeltje die ik tot 70 kan lenen ?

(heb en lvl 65 ding maar kan maar geen tali's vinden)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 29-08-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gratz meneer :) Hoe lang heeft dit totaal nu qua tijd gekost?
Ik heb eens zitten rekenen met die kurash set van dat shopje 'nobody loves me'. Even snel gezegt heeft hij meer defence base als champ dan ik heb met mijn knight ;( Al had ik dat geweten was ik dus wel champ gegaan. Ach ja, mijn champ gaat lekker, lvl47 en heb tot lvl85 al spears klaar liggen :P Kan niet wachten tot die nieuwe eldeon armors erzijn, worden die hoge refine armors helemaal geen drop meer waard ;)

Weet iemand of die boss/king nog bestaat van smoulies? Ik dacht dat dat vroegah die Giant Smouly was, maar die is nu iig gewoon een leader-achtig iets (als die Grunter Guardian).

@vliegje: die doonga <naamkwijt>(die grote zegmaar) net na de crafty's (bij crafty king) dropt 4th refines. Ik had er gister nog 3 binds en 5 talis vandaan.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
@vliegje
Sorry geen knuckels maar geloof wel lvl 65 handschoenen met 10 atk of 9 atk.

@sinergyx
Denk totaal zon 70 uur over 6 dagen verdeeld.

Die atk speed buff is erg lekker + 37 op lvl 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:37:
[...]
@vliegje: die doonga <naamkwijt>(die grote zegmaar) net na de crafty's (bij crafty king) dropt 4th refines. Ik had er gister nog 3 binds en 5 talis vandaan.
Ook tijdje geweest, 1 tali 4 bind in een eeuw of zo.....
Zal er wel weer eens hunten. En die Boss die daar spawn is ook echt bagger.... Dropt altijd grand stone hammer... moet ik met die troep ^^
Maar zodra me payment er door heen is ga ik daar wel effe heen,

PS, was met iruja's noob in luna op de nieuwe map, mag voor chars van af 50 tot 70 denk ik.
Erg leuke mobs en erg mooie map en nog groot ook. Allen was er echt HELEMAAL niemand.
Droppen zelfde als doonga''s en krawy en zelfde EXP. Maar wel leuk om wat nieuws te hebben om te hunten en heel erg mooie grote spawns. Jammer genoeg maar 1 boss zo ver we hebben konden vinden, en ook die dropt van die bagger hamers.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 29-08-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

Gratz gerwin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
kzit nu op school >.< nu dus tussenuren :|
Gister nog lekkere party gehad met gerwin. wel kort maar krachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 05-03 13:26
[...]

Weet iemand of die boss/king nog bestaat van smoulies? Ik dacht dat dat vroegah die Giant Smouly was, maar die is nu iig gewoon een leader-achtig iets (als die Grunter Guardian).

.
Jep, bestaat nog, heet Guardian Smoulie en spawnt ipv die beetles nu een stuk of 10 old smoulies om hem heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

heb zojuist een r3 necklace en earring gekocht en ook meteen een leuke axe :D (nu nog drill vinden om de aankopen weer goed te maken ;) )moet vanavond nog ff met dub talis jage ;)

nog 1 lvl doen dan heb ik stomme joker jester met str6 niet meer nodig :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Droppen die drills nog steeds alleen in temple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:32:
Droppen die drills nog steeds alleen in temple?
nee droppen niet meer intempl atm niet iig
wel in mana snowfields

klein lijstje wat t dropped:

"Mythril Drill:

- FrostWorm
- Elder FrostWorm
- Winter Maul Leader
- Penguin Swordsman
- Penguin Warior
- Penguin Sword Saint
- Penguin Commander
- Igloo Tangle
- Igloo Turtle
- Little FrostWorm
- Frozen Drake

@fly

kan jij een sparkle of twinkle staff makeN?

de mats zijn al wel namelijk te vinden :P

Sparkle staff:
165 Otherworldly Wood
18 Capricornus Stone
36 Lusian

Twinkle staff:
153 Adamtium
17 Capricornus Stone
34 Lusian

[ Voor 55% gewijzigd door ph4nt0m op 29-08-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:37:
[...]
@fly

kan jij een sparkle of twinkle staff makeN?

de mats zijn al wel namelijk te vinden :P

Sparkle staff:
165 Otherworldly Wood
18 Capricornus Stone
36 Lusian

Twinkle staff:
153 Adamtium
17 Capricornus Stone
34 Lusian
Als jij nog, 19 SP voor me hebt.

(volgens mij zijn er ander crafters die deze skil wel hebben, dus zonde om ook te doen)
En heb wel mooi die armor crafts, denk dat we daar al blij mee mogen zijn, verder als ik ooit 180 woord of zo, en weer skill resets zijn, reset ik mooi alles craft en max,

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 29-08-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ph4nt0m schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:37:
[...]
"Mythril Drill:

- FrostWorm
- Elder FrostWorm
- Winter Maul Leader
- Penguin Swordsman
- Penguin Warior
- Penguin Sword Saint
- Penguin Commander
- Igloo Tangle
- Igloo Turtle
- Little FrostWorm
- Frozen Drake
_/-\o_
Wie me vanaaf zoekt, ik zit in mana snowfields (meeste is geel/oranje/rood/roze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:02:
[...]

Als jij nog, 19 SP voor me hebt.

(volgens mij zijn er ander crafters die deze skil wel hebben, dus zonde om ook te doen)
En heb wel mooi die armor crafts, denk dat we daar al blij mee mogen zijn, verder als ik ooit 180 woord of zo, en weer skill resets zijn, reset ik mooi alles craft en max,
okidoki :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ag ik leech wel 19 lvl's me je mee, craft ik voor jou zoon stokje. (Moet je wel wat bridge zoeken) ^^
Welk lvl sinergyX ? dat ze die kleur zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:00:
[...]

Ag ik leech wel 19 lvl's me je mee, craft ik voor jou zoon stokje. (Moet je wel wat bridge zoeken) ^^
Welk lvl sinergyX ? dat ze die kleur zijn
Die Frozen beesten zijn op 102 paars :) dus denk dat je daar tot 120 wel door kan of zelfs nog verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

[...]
... Kan niet wachten tot die nieuwe eldeon armors erzijn, worden die hoge refine armors helemaal geen drop meer waard ;)
...
Denk dat die hoge refine armors nog wel wat waard blijven hoor aangezien je van lvl 100 tot lvl 140 geen nieuwe armor hebt zover ik weet. Dat wordt dus 6th bin/talis inslaan voor eldeon armors te refinen O-)

PS: gratz Gerwin met je 2nd job 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psychoot schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:13:
[...]

Denk dat die hoge refine armors nog wel wat waard blijven hoor aangezien je van lvl 100 tot lvl 140 geen nieuwe armor hebt zover ik weet. Dat wordt dus 6th bin/talis inslaan voor eldeon armors te refinen O-)

PS: gratz Gerwin met je 2nd job 8)
Volgens mij ook hoor, al heb je zoon armor, moet je toch aardig rifnen wil je boven een echt goede lvl 100 armor komen, en armors met goede stats zullen erg rare woorden omdat je niet zo veel meer dropt he.

@ax3 en Iruja
Hook King in Xita Drop Adamantium Axe
Wtf daar hebben we er honderder van gekilt, altijd etc of food :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De mighty armors droppen qua prijs al enorm, ik heb nu een mighty armor met meer def dan mijn (3) refined plate armor. Gaat mij ook meer om die (3) (4) refined armors, alles daarboven heb ik toch geen geld voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=1731

leuke thread bezig op Prose forum over de bugg's
Wat mij opviel dat ze het hebben over dat de andere server ook open moet voor alle spelers, wand polarus zou veel te stil zijn. En als ik ook met me nooby door luna en junon heen loop met hunten kom je erg weing mensen tegen laat staan een party, enigste wat je ziet zijn High lvl mensen die hun noob an het power lvllen zijn. Wil graag keer kijkje nemen op die andere server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-06 09:14

Thermometer

Whoop Whoop!

Hmm, vreemd, ze hebben nu een signup page gemaakt voor europeanen (https://my.levelupgames.ph/eurose/reg/) alleen, kan je je gewone account ergens overzetten naar een EU-account? want ik wil ook kunnen betalen met mijn huidige account+character

EDIT: heb er een post over gemaakt in Beyond Borders (op roseboards)

[ Voor 12% gewijzigd door Thermometer op 29-08-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153735

eluuw,kheb even een vraagje :? ik gebruik dual weapons voor mijn raider,heeft iemand een idee of het dual wapen Living Dead ook gecraft kan worden (of gedropt word door mobs) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Anoniem: 153735 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:31:
eluuw,kheb even een vraagje :? ik gebruik dual weapons voor mijn raider,heeft iemand een idee of het dual wapen Living Dead ook gecraft kan worden (of gedropt word door mobs) :9
Volgens mij wordt die wel ergens op eldeon gedropt maar kan ook zijn dat je ze kan craften zoals de duel flare swords ( 2 flare swords los kan je craften hoorde ik) zoek ook nog steeds goeie duels voor lvl 100 ben ook duel^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153735 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:31:
kan wel zo ver ik weet...
Maar omdat arti niet erg veel SP in EVO heeft gekregen denk ik meer dat zoeken naar eencrafter die die skill heeft lastig woord...
Je moet om je active skill te kunnen doen als arti ook die pasive atackpoer nemen, dat kost vet veel SP, en dan hebben alle craft ook nog een pasive die je eerst moet nemen :/
Je snapt wel dat het behoolijk klote is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yup je moet een sp voor een sp om een sp te kunnen krijgen ofzo d-:

maargoed lvl 55 maar het lijkt wel alsof dividing cleave minder schade doet als focused impact terwijl het volgens de gametext andersom is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:03:
Maar omdat arti niet erg veel SP in EVO heeft gekregen
Evenveel als de andere jobs hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:25:
[...]

Evenveel als de andere jobs hoor ;)
JA oke, maar even ter vergelijking wat een arti uit moet geven aan skills, en Bijv een raider. :P
Maar denk dat je het wel snapt :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 29-08-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Snap et ook wel ;) Maar dat is ook best logisch, om veel meer diversiteit te geven aan dealers. Iedereen die maar alles en iedereen kan craften is niet echt goed voor de economie en wannabee dealers. Nu kan dus een low lvl (naja low) ook usefull zijn als swordcrafter als alle 140+s shield/pot/armor zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/2756/screen061gc8.th.jpg

me eerste fairy van evo, en dan gebeurt hetvoglende

@lunatic: dit zag ik dus
net of me videao kaart hing

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/5444/screen063qu8.th.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 29-08-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziet er leuk uit hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38949

Nou ben ook maar weer begonnen, lvl 18 en nog 11 uur te spelen, daarna maar dokken, enige wat em opvalt is dat zant, junon wel heel erg leeg zijn, iedereen reeds een planeet verder zeker of 2 :)

naja zie wel, gaat nu lekker, want je hebt wel alle mobs voor jezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38949 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:49:
Nou ben ook maar weer begonnen, lvl 18 en nog 11 uur te spelen, daarna maar dokken, enige wat em opvalt is dat zant, junon wel heel erg leeg zijn, iedereen reeds een planeet verder zeker of 2 :)

naja zie wel, gaat nu lekker, want je hebt wel alle mobs voor jezelf :)
Shops staan hier in chan 3 he.
Verder is zant echt leeg ja....
Iedereen speelt al weer zo lang dat er haast geen low lvl's zijn. (grootste nadeel van deze rose denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 03:54

Wiepa

Notoriously ...

Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:12:
[afbeelding]

me eerste fairy van evo, en dan gebeurt hetvoglende

@lunatic: dit zag ik dus
net of me videao kaart hing

[afbeelding]
wat voor kaart heb je en wat voor driver. kameraat van mij had dit met zijn nieuwe nVidia 7800 64 bit hij had het aleen met wow. maar dat zie je volgens mij wel vaker dat zulke kaartjes blijven hangen met een 64 b driver.

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 23:05
http://roseboards.levelup...id=41908&st=0&#entry41908

Good news to everyone! After coordinating with Gravity regarding your requests, here are their answers.

1. Having a hard time changing to Second Job? This problem, after being confirmed, will be fixed this Thursday, August 31, 2006

2. Before the end of September, the 2nd job rare skill books will be fixed in version 112 or 113.
hmmm deze duurt wel een poosje imho

3. Monster drops will be fixed in version 112 as well.

4. Lame EXP in the temple and Eldeon? Gravity is currently reviewing this. Let's cross our fingers, ne?

5. Skill reset will be available soon! It will not be sold via NPC but it will be available through the Item Mall. We are also working to have this for pROSE weeks before the launch of Item Mall. Item Mall is next on the list after we're done with providing a credit card payment option for our European friends which is what we're doing right now.

By the way, the Item Mall and Item Auction of myLU! are two different things.

With regards to other issues, we're still pushing for answers and will definitely announce when we get them.

In behalf of the GMs and ROSE Management, I'd like to thank those who patiently sent tickets that helped us channel your requests to Gravity.

May Arua bless us all…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ok das mooi nieuws :) jammer dat er geen antwoord is op die lame exp in tmpl en eldeon xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
By the way, the Item Mall and Item Auction of myLU! are two different things.

Zoals ik dit zie gaan ze richting een extra betaalde shop (maple style), waar je dus dingen buiten je account/milestone-systeem dingen kan gaan kopen. Tactisch weet ik niet, maar zo'n systeem is natuurlijk rete-populair in azie (kan je als provider bergen geld mee verdienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
omg :)

voor niks 6 dagen bezig geweest

Hehe

in 112 pas :( moeten we nog zon 3 4 weken wachten op nieuwe pakjes

[ Voor 56% gewijzigd door gerwingood op 30-08-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:48:
omg :)

voor niks 6 dagen bezig geweest

Hehe

in 112 pas :( moeten we nog zon 3 4 weken wachten op nieuwe pakjes
Klinkt erg prettig voor mij, zins mijn lvl 100 muse nog steets geen second job hebt.

Fijn dat ze drops en zo gaan fixen, en meschien EXP... Maar veel te laat he :/ dit had goed moeten zijn bij de launch van Evo... Nu is de economie en zo al ernstig aangepast door deze drop geklooi.

Item mal is leuk,.. maar ja kost allemaal point en zo. Er komt zo wat nooit leuke nieuwe craft items als masks en wings of zo. Beetje zonde.

En skill boeks moois dat ze het fixen... maar deze problemen hadden er nooit magen zijn.. weet niet wie de nieuwe drop lijst ondwoorpen heeft maar die heeft slecht werk afgelevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Totaal met je eens fly alles is gewoon meer dan 1 of 2 maanden te laat af zometeen. Meestal word het nog 2 weken na de datum die ze zeggen dus eind september zal wel begin october worden.

Zitten trouwens die blauw paarse wings in item mal? :) zo ja dan word die van mij.

en ja wie die drop list heeft gemaakt en exp rate heeft geloof nog nooit rose zelf gespeeld of op hacked server waarbij je alles x100 hebt.

Ps lvl 105 al weer :) 305 int :) Round shield (6)

[ Voor 6% gewijzigd door gerwingood op 30-08-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:08:
Totaal met je eens fly alles is gewoon meer dan 1 of 2 maanden te laat af zometeen. Meestal word het nog 2 weken na de datum die ze zeggen dus eind september zal wel begin october worden.
OMG hij is het met me eens :P
woord een lvl 135+ snel kan je helpen me arti lvllen :P
PS.. Gerwin warom pure int build.... ?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 30-08-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
omg 105 al? :\
lol vanavond maar eens partyen henkie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:14:
[...]

OMG hij is het met me eens :P
woord een lvl 135+ snel kan je helpen me arti lvllen :P
PS.. Gerwin warom pure int build.... ?
int voor beste buffs, heb ook lvl 44 pure int muse atm, is solo niets waard maar in party wat de bedoeling is is het het fijnste om te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Jesus wat een kloot gezeik altijdt met prose niks gaat goed gvd wordt er pissig van wat een geweldige mensen die prose evolution heeft opgestart echt 3x niks kan niet eens normaal trainen, of inloggen geen drops, kut skills. etc etc ze mogen wel eens opschieten met verbeteren anders ben ik weer naar narose dan maar in me eentje ;(

Wie deze vind bied ik veel geld voor!! ( gezien op narose forum)

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/9370/desperadoduelwieldfg0.th.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 30-08-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
me baby dealer is lvl 30 ^^ nu kan ik eindelijk met een kanonnetjes lopen :) 180 atk atm zonder buffje :P dus zit wel rond de 200 met me eigen buff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
@vliegje
Ja fly we zijn het niet vaak eens :P maarja keertje hoort erbij

Heb 65 int van gear
Heaven Coat (7) t4
Ring T3
Necklase t3
Earring t3
Velvet hoedje met 6int
Velvet handschoentjes 6int
Grand heaven boots 5 int

Voor de rest 239 int en 36 str voor een round shield.
Dit houd in voor meer def maar wilde eigenlijks + int shieldje maar die kreeg ik niet na zon 15 crafts en iruja na zon 40. Dus normale met 2 str (6) gemaakt na 7 shieldjes gebroken te hebben.

Ga nu voor full int tot die op 300 base is want heb namelijk al 653 def met me buff dus niet echt meer nodig. Liever sterkere buffs.

Hoop mensen nemen str en bakke sen en con voor te soloen. Dat boeit me niet kan momenteel solo makkelijk aan en op lvl 107 heb ik me elementel. Tevens wil ik me buff zo snel mogelijk full damage hebben zodat ze echt wat aan me hebben want namelijk heb ik altijd wel mensen aan me hoofd die party willen en soms moet je nee zeggen ivm vol is.

@Phantom mm lvlen vanavond zal denk niet echt lukken
Ga uit eten met stage bedrijf ( dus ook JAN :P erbij)
denk pas na 10 uur ofzo ingame ben maar dan kank nog wel effe lvlen :)
Zorg maar dat je er bent dan.

[ Voor 29% gewijzigd door gerwingood op 30-08-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 03:54

Wiepa

Notoriously ...

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/1733/naamlooskp6.th.jpg

ging die net lekker ligt in 1keer heel polaris er uit :/

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwacht maar niet dat de exp snel gefixxed zal worden.
Gravity wel ervoor zorgen dat mensen niet te snel lvl'en. Kijk nou zelf, ik zie hier al gezeur dat Zant/Junon/Eucar en zelf Eldeon leeg is. Stel iedereen is nu binnen 2 maanden op lvl 200 met alles max qua armor/wapens.... dan is het helemaal niet meer leuk imho. Lvl'en is best te doen op Eldeon met 2-3 man. Alleen jammer is dat sterkere monsters dezelfde xp geven. Er zal heus wel iets gefixxed qua exp maar verwacht geen oude eROSE xp waarin je in 2-3maanden op lvl 150 kunt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb eens zitten kijken naar die verschillen van buffs en int meer/minder. Het verschil van 12 int (219 tegen 231 dacht ik) op mika was een effectief verschil van 7 def op mijn knight (1123 vs 1130), als ik dat in een verdere lijn doortrek zie ik niet echt de 'noodzaak' zoveel int direct al te hebben. Zo heeft ze ook een hogere str/con, vooral in DoD spelen we totaal zonder enkele summon (elke exp telt :P) en kan ze nu eindelijk een beetje die bosses daar raken (zelfs ik mis enorm veel met 329 acc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psychoot schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:41:
Gravity wel ervoor zorgen dat mensen niet te snel lvl'en. Kijk nou zelf, ik zie hier al gezeur dat Zant/Junon/Eucar en zelf Eldeon leeg is. Stel iedereen is nu binnen 2 maanden op lvl 200 met alles max qua armor/wapens.... dan is het helemaal niet meer leuk imho. Lvl'en is best te doen op Eldeon met 2-3 man. Alleen jammer is dat sterkere monsters dezelfde xp geven. Er zal heus wel iets gefixxed qua exp maar verwacht geen oude eROSE xp waarin je in 2-3maanden op lvl 150 kunt zitten.
Tja zijn ze d an te laat mee nu is iedereen al 130+ en zo...
Nu blijft iedereen in het eldeon lvl's hangen, werkt dus niet best.
Hadden ze meteen moeten doen, niet nu ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 23:05
SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:43:
Ik heb eens zitten kijken naar die verschillen van buffs en int meer/minder. Het verschil van 12 int (219 tegen 231 dacht ik) op mika was een effectief verschil van 7 def op mijn knight (1123 vs 1130), als ik dat in een verdere lijn doortrek zie ik niet echt de 'noodzaak' zoveel int direct al te hebben. Zo heeft ze ook een hogere str/con, vooral in DoD spelen we totaal zonder enkele summon (elke exp telt :P) en kan ze nu eindelijk een beetje die bosses daar raken (zelfs ik mis enorm veel met 329 acc).
Moet zeggen dat skills in DOD wel redelijk raken, slaan met <300 acc op paarse mobs is niet te doen. Gelukkig/helaas worden nu de eerste rood/oranje.
Maar ik denk dat alle beetjes int wel werken voor een cleric. We killen ze zo snel dat je in een party gewoon die con/str/sen niet nodig hebt. Ook summons zijn niet nodig (op bonfire na dan)

In party met cleric heb ik aan heals genoeg en is alles goed neer te maaien. Met 6-700 def en tegen de 1k AP op mijn muse (morgen mage hoop ik) is er eigenlijk geen tank nodig. Meestal is gerwin degene die 3 mobs lokt en de ander sloopt ze. Enige mindere punt aan DoD vind ik dat daar geen 6th refines meer droppen. Voor de rest is het een _/-\o_ map. Net als mana snowfields, vind het een map met echt de mooiste mobs ingame. Zoveel humor bij die pinguins familie, de developer daarvan verdiend een pluim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze moeten gewoon die eerste server ook voor ons openzetten, dat ook de lower lvl een normale economische markt in kunnen. Als je een nieuwe char start heb je nagenoeg niets te zoeken in de shops, de rijkere high lvls schuiven hun D/R/T-jewel set over op hun alt en gaan weer vrolijk verder.

Begreep dat op die eerste server ook in de lvl2-60 nog steeds een bruisende markt is, veel wapens/items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Psychoot schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:41:
Mja maar voor mensen die erg weinig tijd hebben die en die 150+ al zijn is de lol er nu totaal af. Ik heb echt geen enkel zin in om 16-20 uur te moeten spelen voor 1 lvl up. Dat kan ik met pijn en moeite 1-2 lvl's doen in de week. Nee dank je dan pak ik wel een 2e char.

Dat van dat puur int. Klopt gewoon als een bus dat het vrij relax werkt. Mijn 83 clericje is ook gewoon full int en ik solo gewoon roode mobs met me swordje als het moet. Geen enkel probleem mee. Ok gaat niet snel ofzo maar gaat easy bijna 0.0 pot verbruik. En ja ik ga later ook wel wat str/con adden. Wanneer? Hmm wanneer ik dat nodig ga achten. Op mijn huidige lvl totaal nutteloos in ieder geval om te adden.

Zie net dat me betaling kennelijk binnen is dus hoop er vanaaf weer te zijn.

Btw zijn er nog mensen met t3's in de aanbieding? Zo ja laat ff weten ;).
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:04:
[...]
PS, ax3 heb nog een lvl 95 pakje (4) 6int. Veel meer def als shadow. wil je die lenen als je dat lvl hebt ?
Ja zeker :P. Als ik dat ooit ben dan ^^.

[ Voor 10% gewijzigd door William/Ax3 op 30-08-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik keek naar het verschil, wat m.i toch bizar weinig is. Het is natuurlijk makkelijker als je hoge refined zooi heb of een compleet D/T-setje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:56:
[...]

Moet zeggen dat skills in DOD wel redelijk raken, slaan met <300 acc op paarse mobs is niet te doen. Gelukkig/helaas worden nu de eerste rood/oranje.
Maar ik denk dat alle beetjes int wel werken voor een cleric. We killen ze zo snel dat je in een party gewoon die con/str/sen niet nodig hebt. Ook summons zijn niet nodig (op bonfire na dan)

In party met cleric heb ik aan heals genoeg en is alles goed neer te maaien. Met 6-700 def en tegen de 1k AP op mijn muse (morgen mage hoop ik) is er eigenlijk geen tank nodig. Meestal is gerwin degene die 3 mobs lokt en de ander sloopt ze. Enige mindere punt aan DoD vind ik dat daar geen 6th refines meer droppen. Voor de rest is het een _/-\o_ map. Net als mana snowfields, vind het een map met echt de mooiste mobs ingame. Zoveel humor bij die pinguins familie, de developer daarvan verdiend een pluim.
PS, ax3 heb nog een lvl 95 pakje (4) 6int. Veel meer def als shadow. wil je die lenen als je dat lvl hebt ?

Als jij en Ger nou effe hard door lvllen, zijn jullie tegen de tijd dat de exp gefixt is wel over de 130 ^^
Wand wil graag me arti lvllen, maar met deze exp op dat lvl is het echt niet te doen, en vooral niet zonder party met cleric. Is echt zinloos, meetje 20 uur voor 1 lvl of zo. Dat vindik het ook niet waart, vermaak me nu met noob :P hoop ax3 bij te halen dat we zamen kunnen hunten.
Zou leuk zijn als ger en andere allemaal rond de 130/140 komen kunnen we eindelijk weer leuke clan party's maken en dan teminste met clerics die zo belangrijk zijn nu op eldoen :P.

Trouwens dat gezeur over pots... Ik vind dat op low lvl echt geen enkel probleem. Je krijgt echt vet veel hp pots als drops, veel meer als ik met me hakker nodig hebt. Alleen mp pots wat weinig, maar ruil gewoon me onverkoopbare skills in tegen mp pots, hou je altijd nog geld over. Dus vind het geen probleem die prijzen. Heb zoizo nog 800HP pots die ik in de laatste 10 lvl's heb opgespaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kan natuurlijk ook gewoon paar keer bridgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:14:
Je kan natuurlijk ook gewoon paar keer bridgen :P
Ja maar dan vreten de High lvl's alle EXP op, is niet zo aardig he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar je hebt wel een party gaande, gezelligheid is toch de hoofdzaak? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:29:
Maar je hebt wel een party gaande, gezelligheid is toch de hoofdzaak? :P
Das apsoluut waar, maar mij ervaring met party's met grote exp verschillen is dat er dan altijd iemand wel iemand er over klaagt. En zoizo met de exp nu wacht ik lekker tot na patchen.
(zo als ik thuis kom hopelijk weer rosen, nu zal me paybuycash wel door moeten zijn)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 30-08-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
hehe vliegje :P

wij in party mm das zon 7 maanden terug :P.

Voorlopig lekker lvlen met jan@ceteus en amafi/ph4ntom
Hoop over 2 weken 120 te zijn minimaal dus komt allemaal wel goed
nu minder tijd voor rose dus gaat ook wel meer richting maar 1 lvl perdag.
Hoewel gisteren 3 stuks :) met leuke party en jan er 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kan het niet eens meer opbrengen een 20% per dag te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:56:
Ik kan het niet eens meer opbrengen een 20% per dag te doen :P
level ben je dan want gisteren vroeg ik het aan je ingame maar toe wou je niet reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oh toen stond ik beetje te afk'en in Junon. Toen ik terug was, was jij offline :P Ben nu 103,45, party puur alleen met mika en een knight/cleric combo is nu niet echt bepaald hoge damage output :P

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Ik ben vanaf vrijdag weer online :)
Weet iemand meer van ''Clan House'' ? Is dit een prive area voor je clan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:17:
Ik ben vanaf vrijdag weer online :)
Weet iemand meer van ''Clan House'' ? Is dit een prive area voor je clan ofzo?
Clan house was een kamer, waar npc was die kon repairen en zo, maar daar kon je overal heen, dus hoefde je niet erug naar junon of eucar. (zo ver ik weet) Dacht ook dat de npc daar het zelfs gratis deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is waar fly maar dan heb je wel een lvl 3 clan grade nodig hehehe :P en nog
geen clan point dus geen clan grade's dus geen clan house :P

paybuycash is er nog ni door sjeeeees wa is dat bagger zeg
cc optie volgende maand hoop ik toch echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m