[PC MMORPG] ROSE Online deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.732 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
luckyjan schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:04:
[...]
Heeft helemaal niks met samenspel te maken dit. Laat dat ff duidelijk zijn. Dat jullie willen gokken dat de bindrunes 2 milj blijven prima maar hou mij erbuiten graag!!!
Er komt een dag dat het aanbod de vraag overstijgt en dan is het afgelopen. Ik koop iets in en probeer het weer snel met wat winst te verkopen.
Dat is mijn manier.
Geen probleem die 23 binds zijn reeds verkocht, maar de vraag is minder aan het worden dat merk ik wel.
Dus nu minder gegok, want ik denk dat er genoeg 6th binds zijn gedropt voor de nieuwe equips van iedereen. Heb er een aardig zak centje aan over gehouden (en een d3 set).

Maar de laatste zooi refines staat nu wel denk ik in mijn shopje.
4th het was onhoudbaar, heb 3 dagen alles ingekocht en verkocht voor 2m ;)
Als je zoekt ligt de normale prijs tussen de 900k en 1m alleen doordat ik constant oplette en alles op kocht kon ik de prijs wel op 2m houden ;)
Nu is de aanbod groter dan de vraag en ligt het weer wat anders.

Wilde ook zeker niet clanmembers laten dwingen voor meer te verkopen ofzo. Het is eigenlijk gokken met een beetje marktinzicht. Talis blijven denk ik btw nog wel redelijk hoog, er zijn flink wat nieuwe wapens en daar zijn flink wat talismans voor nodig.
Ga trouwens vanaf morgen een beetje kloten op mijn noob, aangezien de 2nd job quest nog bugged is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

was maar snel bedacht plannetje, tuurlijk is dat niet lang vol te houden, maar als we het alleen al maar 2-4 dagen volhouden houdt je net zoals amafi er goed geld aan over :)

btw, net Talis(6) drop gehad :D!!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
4th schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 02:43:
was maar snel bedacht plannetje, tuurlijk is dat niet lang vol te houden, maar als we het alleen al maar 2-4 dagen volhouden houdt je net zoals amafi er goed geld aan over :)

btw, net Talis(6) drop gehad :D!!
Nogmaals 4th prima plan maar niet dat je anderen erop aankijkt als ze niet mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg als het zo door gaat is 1 op de 15 items met attack power XD

Gecraft: 2 hoedjes met attack power, 2 shoes met attack power en 3 shields met attack power :D
Gaat de goede kant op :)

Mijn craftertje mag blijven :P

En helaas clerics niets met +int van de 25 shields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Hehe dat met die 6th binds klopt idd. Kep gisteren 8 gevonden met me noob en verkocht voor 12m total lol. :P. Das easy money.

ben idd bezig nou met noob zal af en toe nog wel op de mage zitten voor wand te hunten maar verder niet echt lvl'en ofzo. Kost gewoon teveel tijd/energie. Eldoen is gewoon een RAMP.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom ok een craftertje gemaakt weet je zeker dat je niet te snel lvl'ed :P
En zolang hij deze stats uit blijft poepen wordt ik er wel blij van :D

Zeg vliegje, krijgt mijn crafter al jouw iso certificering? :P

Al bijna 2 mil verdient met het sellen van eigen crafts :D
Geeft wel een voldoening dat ze jouw crafts willen :D
Maybe ga ik dit gewoon als semi 1st char houden naast mijn mage, en gebruik ik een 3rd en 4th char later voor mats hunten :) (waar ik in eerste instantie deze voor bedoeld had)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
dag 4 van 2nd job is slecht verlopen
na 9 supremes op die dag te hebben gekillt geen 1 proof :( was erg treurig.

Dag 5
1ste supreme gekillt niks nada nopes.

Tevens gezien of ik nu normale gear aan heb met 0 charm krijg ik al 3 keer proof
rest van keren 150 charm gear en niks geen proofs dus ... charm werkt niet.... is mijn mening

GerwinGood
Buffies @ 102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selling

elven kurash armour (6) + R3,
Dark kurash helm (5) ap 8,
secred handler (3),
elven kurash gauntlet(3) ap 8,
Dark kurash boots (6) dex 4
Dark flame axe (3) ap 10
Kurash armour (4) x2
Kurash armour (3)
Fancy sky (4)
Grand fancy sky (4) hp 256 str 5

Pm me and offer EU-EVO

Screens of importance:
Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/2204/equj7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

gerwingood schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:19:
dag 4 van 2nd job is slecht verlopen
na 9 supremes op die dag te hebben gekillt geen 1 proof :( was erg treurig.

Dag 5
1ste supreme gekillt niks nada nopes.

Tevens gezien of ik nu normale gear aan heb met 0 charm krijg ik al 3 keer proof
rest van keren 150 charm gear en niks geen proofs dus ... charm werkt niet.... is mijn mening

GerwinGood
Buffies @ 102
Ben je je eigen soap an het schrijven ofzo xD.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
William/Ax3 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:58:
[...]

Ben je je eigen soap an het schrijven ofzo xD.
ja maar hoop dat ie snel is afgelopen :) anders word erg langdradig :P

verwachte datum van laatste aflevering is woensdag (uitstelling is mogelijk)

Blijf alert misschien volgd er snel meer

[ Voor 20% gewijzigd door gerwingood op 27-08-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:57:
Selling
....
Pm me and offer EU-EVO

Screens of importance:
[afbeelding]
Waarom verkoop je al je gear? Ik zou je amor set wel willen hebben maja toch geen geld voor.
btw je Shions Guardian heeft 0 ap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:09:
Daarom ok een craftertje gemaakt weet je zeker dat je niet te snel lvl'ed :P
En zolang hij deze stats uit blijft poepen wordt ik er wel blij van :D

Zeg vliegje, krijgt mijn crafter al jouw iso certificering? :P

Al bijna 2 mil verdient met het sellen van eigen crafts :D
Geeft wel een voldoening dat ze jouw crafts willen :D
Maybe ga ik dit gewoon als semi 1st char houden naast mijn mage, en gebruik ik een 3rd en 4th char later voor mats hunten :) (waar ik in eerste instantie deze voor bedoeld had)
Vooruit dan maar...
Hier bij officieel Vliegje gecertificeert,. ISO 1337

dit kost u 10% van u omzet

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:27:
[...]

Waarom verkoop je al je gear? Ik zou je amor set wel willen hebben maja toch geen geld voor.
btw je Shions Guardian heeft 0 ap :+
Check narose laatste update ze lopen nu voor op ons, nieuwe armours en gears, eldoen 3th field etc is daar al en outerworld mats etc

en tot die update hier is ga ik met me cleric verder

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:47:
[...]

Check narose laatste update ze lopen nu voor op ons, nieuwe armours en gears, eldoen 3th field etc is daar al en outerworld mats etc

en tot die update hier is ga ik met me cleric verder
Enigste wat we nodig hebben is Molive, als dat er is, kunnen we al die nieuwe armors maken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Molive, is dat dat oranje spul?
Wel leuk dat er weer nieuw armor komt, betekend dat je prijzen van mighty, kurash en plate weer gaan dalen :)

Heeft er mischien iemand nog een leuke spear te lenen voor lvl50+? De enige die ik in shops kan vinden zijn (4) of (5) refined lvl65 grand death spears, maar vragen ze vrolijk 5-6mil voor :S

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:03:
[...]

Enigste wat we nodig hebben is Molive, als dat er is, kunnen we al die nieuwe armors maken,
vertel, wat is der nog meer allemaal nodig? :D

(en hoeveel van deze mats? kan ik vast uitrekenen hoeveel ik der kan laten maken ;P )

[ Voor 14% gewijzigd door 4th op 27-08-2006 19:36 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:23:
[...]

vertel, wat is der nog meer allemaal nodig? :D
light stone, capriconus stone, kijk maar in mijn buy tab

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verslag.

Na zon 7 andere supremes gekillt te hebben vandaag eindelijk me 4de proof YEAHH.
Nadat ik deze had gelijk een volgende gekillt maar helaas die gaf niks.

Im soon done ( i hope or i wish )

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
@Zabuza
Zou je nog ingame willen komen en mij mijn angelwings willen teruggeven?
Vind het geen probleem om ze even uit te lenen, maar ik wil wel een garantie dat ze terugkomen.

Als iemand zabuza zijn email heeft zou hij/zij hem even willen mailen?
Ik weet namelijk niet of hij nog doorgaat met prose en heb hem ook al ongeveer een week niet ingame gezien.

Mmmm, naRose loopt nu wat voor. Vind ik eigenlijk niet zo'n heel groot probleem. Prose heeft natuurlijk veel tijd en energie moeten investeren in het binnenhalen van de erose community.
De achtergebleven patches lopen we wel weer in als de integratie volledig is.
Kijk wel uit naar de komende patches. Rose wordt dan weer helemaal super met nieuw eq om het verschil tussen lvl 100 en 130+ 160+ aan te kunnen geven.
Nu zie ik er dan wel uit als high lvl, en in TG is het dan lastig om uit te zoeken wie je ongeveer aan moet kunnen. Nu sta je voordat je het weet tegenover een lvl 160+
Heb je ze verslagen en vragen ze jou om je lvl (101), gevolgd door een baalverhaal en vragen, "echt" really? But i'm lvl 130-160 (muwhahaha) (oke, skills zijn niet helemaal eerlijk, stunclasses hebben een groot voordeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rose is echt verkeerd nu,,
met lvl 100+ buffs van dubbie ofzo kan ik donker paarse monsters aan, en kan ik als lvl 60 gewoon in temple mee + Met PvP own ik een 85+ soldier. Dit is echt niet goed

Lvl'e gaat wel lkkr snel zo :P

Edit: OoT is echt te stil ;( vaak benk gewoon de enigste die praat, ooit zijn Sacard en l0cal er nog, maar daar houd et toch echt bij op ;(. wel jmmr

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:09:
@Zabuza
Zou je nog ingame willen komen en mij mijn angelwings willen teruggeven?
Vind het geen probleem om ze even uit te lenen, maar ik wil wel een garantie dat ze terugkomen.

Als iemand zabuza zijn email heeft zou hij/zij hem even willen mailen?
Ik weet namelijk niet of hij nog doorgaat met prose en heb hem ook al ongeveer een week niet ingame gezien.

Mmmm, naRose loopt nu wat voor. Vind ik eigenlijk niet zo'n heel groot probleem. Prose heeft natuurlijk veel tijd en energie moeten investeren in het binnenhalen van de erose community.
De achtergebleven patches lopen we wel weer in als de integratie volledig is.
Kijk wel uit naar de komende patches. Rose wordt dan weer helemaal super met nieuw eq om het verschil tussen lvl 100 en 130+ 160+ aan te kunnen geven.
Nu zie ik er dan wel uit als high lvl, en in TG is het dan lastig om uit te zoeken wie je ongeveer aan moet kunnen. Nu sta je voordat je het weet tegenover een lvl 160+
Heb je ze verslagen en vragen ze jou om je lvl (101), gevolgd door een baalverhaal en vragen, "echt" really? But i'm lvl 130-160 (muwhahaha) (oke, skills zijn niet helemaal eerlijk, stunclasses hebben een groot voordeel)
Zabuza iz ook al uit LoT gegooit...
Weet niet wat voorn angel wings je het over hebt en zo, maar als je ze voor je zelf nodig hebt, kan je van mij wel wat AP4 angels lenen.

PS, me pc zegt.. NTLDR ontbreek... voor de gene die de melding niet kennen. Me HD doet moeilijk dus ben effe 1 en ander fixen voor ik online ben :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

dat word dus opstarten met recovery console en dan ff je ntldr terugkopieren -> nog geen 10 werk :P

anders chkdsk /p /r

iets langer werk :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:30:
dat word dus opstarten met recovery console en dan ff je ntldr terugkopieren -> nog geen 10 werk :P

anders chkdsk /p /r

iets langer werk :")
ja dus xp cd zoeken,,,,,, (gaos met cd's hier)
Dat gaat bij mij lang duren :P
Heb het vaker gehad, ken de oplossing, zoizo wel image van me machine mocht alles echt fout gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:25:
[...]

Weet niet wat voorn angel wings je het over hebt en zo, maar als je ze voor je zelf nodig hebt, kan je van mij wel wat AP4 angels lenen.

PS, me pc zegt.. NTLDR ontbreek... voor de gene die de melding niet kennen. Me HD doet moeilijk dus ben effe 1 en ander fixen voor ik online ben :P
lol PWNED! xD
nu maar hopen dat je t goed kan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:32:
[...]

lol PWNED! xD
nu maar hopen dat je t goed kan maken :P
Vlieg @ lol mode

Opgelost :P
Het probleem was dat ik en externe HD op me PC aan staan had, (voor delen van me MP3's met vrienden) en hij daar van probeerde te booten.
Wat een klote BIOS trouewens die dat uit zich zelf zo bedenkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:25:
[...]
Gaat niet om het lenen van angelwings, maar meer om het behouden van mijn eigen wings.
Heb ik ooit door jou laten craften met dex6 en is gewoon mooi om als muse te hebben.
Wil ze gewoon graag terug hebben voor prose p2p gaat en zabuza zijn account non actief laat worden met mijn wings erop, die dan voor mij onbereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:55:
[...]

Gaat niet om het lenen van angelwings, maar meer om het behouden van mijn eigen wings.
Heb ik ooit door jou laten craften met dex6 en is gewoon mooi om als muse te hebben.
Wil ze gewoon graag terug hebben voor prose p2p gaat en zabuza zijn account non actief laat worden met mijn wings erop, die dan voor mij onbereikbaar zijn.
das wel jammer ja :/ hoop dat hij nog on komt voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
-------------------------------------------
Ik vroeg me af wie er nou morge allemaal gaan betalen en dus de 1ste maand vol maken :?

Ik denk zelf dat ik even wacht op donderdag (maintenance+update) Ik neem aan dat er dan weer een aantal bug gefixed worden, deze bugs: Geen mensen kunnen deleten uit je friendlist, Wild hawker chest kan iedereen aan die lvl 100 is, Raider skills zijn nog steeds bugged en de exp is nog te laag om normaal te kunnen trainen.
Oftewel ik wacht even met betalen, dus ik hoef ook niet gekickt te worden uit LoT :9 dat geef ik zelf wel aan.

BTW De exp. date van mijn acc. staat op 28/08/06 23:59 is dat dan ph tijd of europe tijd :?

[ Voor 6% gewijzigd door Kaytjuh op 27-08-2006 23:04 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die lvl100 outfit bug is bij alle items die voor evo patch er al waren (armors alleen). Zo zie je dus muses met Soldier armors lopen (plate armor), maar ook hawker met dealer outfits omdat die er zo bagger veel waren met AP.

Experience, nu de grootste vraag of ik uberhaubt wel door wil gaan. Zelfs op lager lvl merk je dit dus al enorm, op lvl45 haal ik 1k per mob (rood), maar vrolijk op lvl60 dus nog steeds 1k per mob (rood). Dan een 3-4k per mob (geel maar ok) op 103 solo, dat gaat denk ik een beetje erg scheef.

Daarbij heb ik sinds Evo geen enkele blue drop gehad van een _niet_ boss. En als is het een blue drop van een boss/king is het altijd lvl95-100, zelfs op lvl30. Ik volg nu ook NArose een beetje, hoe daar eigelijk zulke dingen verlopen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh ik had poosje geleden gemeld dak 2 weekjes even non-actief zou wezen... word ik gelijk de clan uitgeflikkert? lekker -_- maarem amafi ik update nuj even mu prose client en je krijgt ze gelijk terug!

edit: ik realiseer dat et al 1 uur is eig hehe hopen datie nog online is O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Kaytjuh schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:48:
Ik vroeg me af wie er nou morge allemaal gaan betalen en dus de 1ste maand vol maken :?

Ik denk zelf dat ik even wacht op donderdag (maintenance+update) Ik neem aan dat er dan weer een aantal bug gefixed worden, deze bugs: Geen mensen kunnen deleten uit je friendlist, Wild hawker chest kan iedereen aan die lvl 100 is, Raider skills zijn nog steeds bugged en de exp is nog te laag om normaal te kunnen trainen.
Oftewel ik wacht even met betalen, dus ik hoef ook niet gekickt te worden uit LoT :9 dat geef ik zelf wel aan.

BTW De exp. date van mijn acc. staat op 28/08/06 23:59 is dat dan ph tijd of europe tijd :?

Ik ga iig betalen.

Heb die wings van Zabuza gekregen, zodra je online bent amafi geef maar een gil.

[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 28-08-2006 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:48:
euh ik had poosje geleden gemeld dak 2 weekjes even non-actief zou wezen... word ik gelijk de clan uitgeflikkert? lekker -_- maarem amafi ik update nuj even mu prose client en je krijgt ze gelijk terug!

edit: ik realiseer dat et al 1 uur is eig hehe hopen datie nog online is O-)
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:06:
ik kan vanavond helaas niet aanwezig zijn :( ik kom komende 3 weken ook niet online, dus niet te hard lvlen mensen :D
Komende 3 weken zelfs ;) Dus je hebt nog een weekje vrij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat dat nu met betalen?
We hebben nog geen portal en over 11 uurtjes is onze game time up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Om hun nieuwsbericht heel letterlijk te nemen:
Good news for our European pROSE players! We are hard at work at integrating you into our system. And to make sure we’ve got everything worked out, we’re extending your free game time until 12nn GMT +8 of Monday, August 28, 2006.

After August 28, we’ll be introducing the following price structure:
Dus pas _na_ 28 augustus introduceren zij de betalingsmogelijkheid. Worstcase scenario.. we kunnen morgen pas betalen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem niets letterlijk van wat ze zeggen, geloof maar weinig meer.

Trouwens als iemand een dark steam shocker met hoge accuracy ziet pm me dan op mijn nieuwe char :)
Krengen zijn niet duur maar ik wil geen white night gun voorlopig vanwege mijn build

En volgens mij heb ik al de eerste soldier boots va nde nieuwe armour in game gezien :)
Lijkt op die van de plaatjes, en waren zeker geen bestaande shoes en volgens mij ook geen event shoes..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Kleine tussenstand

Gisteren avond 4de proof gehaald.
Wat daarna gebeurde was raar :S had in 45 min 6 supremes. of er is iets veranderd aan de
respawn of de supremes waren opeens wakker geworden uit winterslaap.
Hoop dat er vanavond weer snelle spawns zijn (als betaling rond is).
Zou erg lekker zijn om klaar te zijn met de quest eindelijk weer lekker rond hangen en lvlen.

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik denk dat die spawn te maken heeft met het killen van bepaalde mobs. Ik was aan het lvlen op de Grunter nogwat (die nieuwe 'king' rechts onder in Anima), spawnt elk uur. Na die kill een beetje de map rond rennen beetje killen wat ik tegenkom, kwam 2 Grunter Kings tegen (resp. linksonder en direct onder ingang naar FoW), ik kwam na een 20 minuten terug op die nieuw king spawn en hij spawnde nog geen minuut later.

Zelfde op kenji beach, binnen 20 minuten was de Krafty king al 2x gespawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:43:
Ik denk dat die spawn te maken heeft met het killen van bepaalde mobs. Ik was aan het lvlen op de Grunter nogwat (die nieuwe 'king' rechts onder in Anima), spawnt elk uur. Na die kill een beetje de map rond rennen beetje killen wat ik tegenkom, kwam 2 Grunter Kings tegen (resp. linksonder en direct onder ingang naar FoW), ik kwam na een 20 minuten terug op die nieuw king spawn en hij spawnde nog geen minuut later.

Zelfde op kenji beach, binnen 20 minuten was de Krafty king al 2x gespawnt.
Het leuke is nou...
Als ik alles kill wat in het gebied loopt dan spawnd hij tussen 2 en 4 uur. Gisteren in de tijd dat er zoveel spawnden killde ik alleen de 2 mobs steeds die een supreme kunnen zijn.
Op de plek waar hij spawnd zijn namelijk 2 canyon golems en op die plek kan supreme spawnen.\

Dus zo veel mogelijk killen helpt ook niet.
Snap er niks meer van gelukkig 4/5 proofs denk soon done ben. Dan op naar 172 :)

Buffies
GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:06:
oot is idd niet een echt gezellig clan >.<
Dat klopt inderdaad en dat vind ik erg jammer. Ik heb eigenlijk best veel tijd om te spelen, maar is zo ontzettend boring als er maar 3 mensen online zijn. Partyen gaat ook amper. Er is tevens amper een cleric te vinden die buffs kan geven en die heb je toch nodig als hawker om goed te kunnen lvlen anders schiet het echt niet op. Solo is dus ook niet te doen. Ben ondertussen al 2 andere chars begonnen waar ik mee speel als niemand online is op Oot op mee te partyen.

Kortom we hebben meer actieve mensen nodig en wat clerics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 05-03 13:26
Ik had ff een vraag, ik ben nu een lvl 42 muse (word mage) maar ik vindt dat mijn attacks en spells wat weinig dmg doen, gaan deze alleen omhoog door INT of moet ik ook STR toevoegen ?
ik heb nu +/- 100 INT en 35 STR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:44:
Ik neem niets letterlijk van wat ze zeggen, geloof maar weinig meer.

Trouwens als iemand een dark steam shocker met hoge accuracy ziet pm me dan op mijn nieuwe char :)
Krengen zijn niet duur maar ik wil geen white night gun voorlopig vanwege mijn build

En volgens mij heb ik al de eerste soldier boots va nde nieuwe armour in game gezien :)
Lijkt op die van de plaatjes, en waren zeker geen bestaande shoes en volgens mij ook geen event shoes..
Ik heb nog een darksteam met 109 acc. PM me maar. (EU-Luckyjan of Luckyjannie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dr.Snuggles schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:01:
Ik had ff een vraag, ik ben nu een lvl 42 muse (word mage) maar ik vindt dat mijn attacks en spells wat weinig dmg doen, gaan deze alleen omhoog door INT of moet ik ook STR toevoegen ?
ik heb nu +/- 100 INT en 35 STR
Magic attacks gaan puur omhoog door Int (secondair sen voor wand dacht ik). Str is voor verhogen van het meppen met je stokje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op welk lvl speelt OOT, ik heb nog wel een lvl 35 cleric waar ik een maandje mee ga stoeien, weet niet of ik veel ga spelen aangezien school weer begint deze week.

btw elven kurash armour (6) + r3 is verkocht voor 27.5 mil en ap 8 kurash gaunlets voor 500 k

LOL, vage game respawn, ik zat beetje shopje te checken ineens krijg je reload en alle shops staan naast het pad, check chan 3 junion polis

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/6785/screen060nl4.th.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:12:
[...]

Magic attacks gaan puur omhoog door Int (secondair sen voor wand dacht ik). Str is voor verhogen van het meppen met je stokje :P
Das niet helemaal waar sinergy als jij str toevoegd gaat jouw magic atk ook omhoog kijk maar als je 0 str hebt of 100 str en int is het zelfde dan gaat je magic atk ook omhoog. Wel minder maar das een ander verhaal.

mijn mage 254 int rond180 str

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Zo vanmiddag even wallie kaarten halen dan ga ik nog een maandje mee doen.

Voor mij is de school ook weer begonnen, maar probeer toch elke dag wel wat te lvlen, dus ga ik nog langzamer dan ik al ging :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb dit zelf getest met mijn cleric, 10 str en 59str. Mana bolt(drop?) en die lightning power gaven op beide settings resp. 15x en 21x damage. Melee ging wel mijn damage omhoog, maar mijn powers bleven gelijk.

Edit: is het nu al zeker dat wallie kaarten bruikbaar zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:57:
Ik heb dit zelf getest met mijn cleric, 10 str en 59str. Mana bolt(drop?) en die lightning power gaven op beide settings resp. 15x en 21x damage. Melee ging wel mijn damage omhoog, maar mijn powers bleven gelijk.

Edit: is het nu al zeker dat wallie kaarten bruikbaar zijn?
zowieso worden Creditcard en paybycash mogelijk heeft Phage gisteren verteld. Op ventrilo dus met echt woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

gerwingood schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:59:
[...]

zowieso worden Creditcard en paybycash mogelijk heeft Phage gisteren verteld. Op ventrilo dus met echt woorden.
mogelijk vanaf wanneer? heb nog steeds geen precieze datum gehoord of ergens gelezen, vind dit zeer verontrustend want met beetje pech kunnen we zo nog 3-4 dagen wachten op de payment facilities..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:23:
op welk lvl speelt OOT, ik heb nog wel een lvl 35 cleric waar ik een maandje mee ga stoeien, weet niet of ik veel ga spelen aangezien school weer begint deze week.

btw elven kurash armour (6) + r3 is verkocht voor 27.5 mil en ap 8 kurash gaunlets voor 500 k

LOL, vage game respawn, ik zat beetje shopje te checken ineens krijg je reload en alle shops staan naast het pad, check chan 3 junion polis

[afbeelding]
JA GM was leuk aan het doen.
Die was alle shopjes aan het telepoorte.
Mijne dus ook, was raar, op eens sta je ergens ander :P met shop en al

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/9500/noobykn5.jpg

Me zoveelste nooby @ lvl 63 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hm, zelfs via my.levelupgames.ph kan je je account nog niet koppelen met LU! account.
Tja, wordt nu echt afwachten.. :/

edit: @vliegje, je kan Mika ook normaal om buffs vragen, net als iedereen.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mika geeft goeie buffs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/8136/scrnh9.th.jpg

Vers van de pers :P De Telegraaf van vandaag ":P

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is in 15 minuten :P Hopelijk geven ze ook aan hoe je kan betalen :)

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Account Name: ************
Service: Level-Up Games
Payment for ROSE Online
PayByCash™ Price: €13,49 Euros
Price includes our PayByCash™ service fee.
Other fees may apply.

Hmmm toch weer duurder dan ze eerst aangaven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Goed.. en waar is CC en paypal? :/ EUR 2,49 extra voor PayByCash? :S

Ook leuk:
WallieCard [add €2,10 Euros ]
Rabobank Direct Betalen / iDEAL [add €1,00 Euros ]

Goeie 15 euro per maand voor die wallie mensen...prijzig :/

[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier alvast wat plaatjes van de aankomende advanced job armors.
In Narose zijn ze al te vinden dus ik neem aan dat ze binnenkort ook te vinden/craften zijn op prose.

Dealer
Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/6956/dealerub2.jpg

Hawker
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/3792/hawkerjm6.jpg

Muse
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/6476/museyh2.jpg

Soldier
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/3962/soldierke1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zien jullie dat?
Kan toch echt niet inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
https://my.levelupgames.ph/eurose/topup/
Daar moet je zijn :)

Die nieuwe armors.. hoge base def op die soldier armor :9 Ach ja, lvl140 duurt nog wel een lange tijd :P Nu maar wachten tot die plate/kurash flink gaat droppen qua prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow leuk, geen optie voor credit card, en de meeste kan ik niet, en wallie card en cash begin ik nie taan.
Dan is het echt het einde voor mij, wil gewoon met visa betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
SinergyX schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:12:
https://my.levelupgames.ph/eurose/topup/
Daar moet je zijn :)

Die nieuwe armors.. hoge base def op die soldier armor :9 Ach ja, lvl140 duurt nog wel een lange tijd :P Nu maar wachten tot die plate/kurash flink gaat droppen qua prijs ;)
Aah vandaar dat EVO zijn armor verkoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhrm, kan je niet met credit card betalen? :/ Dan word het geen prose meer voor mij.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De enige mogelijkheid nu is PayByCash. Ondanks wat LU! aangeeft, heeft PBC dus _niet_ de optie CC/Paypal. Daarbij al had de PBC wel die optie, was die verhoging op de initiele prijs (11 -> 13,49) nog belachelijk geweest. Enige vorm van Dollar omrekening is uitgesloten, immers is de valuta momenteel EUR > USD.

Wil je dus nu kunnen spelen/betalen, kan ik alleen via Wallie (13,49+2,10) en iDeal (13,49+1,00). Of je wil het via post doen, maar dan heb je toch nog aantal dagen verwerking :)

Ergo, denk dat ik maar paar dagen ga afkicken :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:01:
De enige mogelijkheid nu is PayByCash. Ondanks wat LU! aangeeft, heeft PBC dus _niet_ de optie CC/Paypal. Daarbij al had de PBC wel die optie, was die verhoging op de initiele prijs (11 -> 13,49) nog belachelijk geweest. Enige vorm van Dollar omrekening is uitgesloten, immers is de valuta momenteel EUR > USD.

Wil je dus nu kunnen spelen/betalen, kan ik alleen via Wallie (13,49+2,10) en iDeal (13,49+1,00). Of je wil het via post doen, maar dan heb je toch nog aantal dagen verwerking :)

Ergo, denk dat ik maar paar dagen ga afkicken :P
is het al bekend wanneer we wel met de creditcard kunnen betalen.

want dit slaat nergens op natuurlijk

ik kan gelukkig ideal gebruiken en kan dus als het goed is zogauw ik de bevestiging heb weer spelen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
iemand al bank transfer gedaan?
en hoelang duurde het voordat je bericht kreeg dat succesvol is.
Want met WoW is het 10 sec maar pristontale had ik 4 dagen
wachttijd op bank transfer.

Zou iemand me kunne vertellen of hij al bericht heeft gehad als
hij bank transfer heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen bericht gehad
maar kan wel inloggen

en tijd is aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Raar, ben ik de enige die deze error krijgt als je je account naam invuld? Misschien omdat ik mijn account had aangemaakt toen rose evo pas net bestond?
This page is for European players only. Proceed to the My Account page to top up your account. Username: Afstandschot
Confirm Username: Afstandschot
Game Time: -- Select one -- 1 Month (11 Euro) 3 Months (27 Euro) 6 Months (48 Euro) 12 Months (87 Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ik heb een uur geleden betaald met iDEAL / Rabo Direct en heb al bericht gekregen dat er betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sander1991 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:43:
Raar, ben ik de enige die deze error krijgt als je je account naam invuld? Misschien omdat ik mijn account had aangemaakt toen rose evo pas net bestond?
This page is for European players only. Proceed to the My Account page to top up your account. Username: Afstandschot
Game Time: -- Select one -- 1 Month (11 Euro) 3 Months (27 Euro) 6 Months (48 Euro) 12 Months (87 Euro)
Je moet dus de eu-ondebsivfusafv username gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ik verkoop mijn soldier gear ook (net zoals EVO).
Svp medegotters NIET kopen aangezien bij een volgende patch de nieuwe armor voor lvl 140 komt met hogere stats en de huidige lvl 100 dan aanzienlijk in prijs zal dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Sander1991 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:43:
nee dat ben je niet, Ik zat ff te twijfelen of ik nu weer pRose zou gaan spelen of door zou gaan me NaRose en dat is nu dus duidelijk. Mensen die dus op pRose zelf hebben geregistreerd en niet van Eurose afkomen kunnen dus niet betalen omdat e bij je registratie alleen de philipijnen als land kan invullen en dus automatisch via hun systeem moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
GVD heb ik 15 euro walliekaarten gehaald, kom ik 60 ct te kort 8)7

Rekenen ze bij narose ook zo aso veel? Anders ga ik daar per direct nog heen.

Ik kan wel Ideal gaan doen maar dan zit ik met €15 walliekaarten.

[ Voor 18% gewijzigd door jip_86 op 28-08-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Snuggles/sander, dat zou morgen gefixed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
jip_86 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:50:
GVD heb ik 15 euro walliekaarten gehaald, kom ik 60 ct te kort 8)7

Rekenen ze bij narose ook zo aso veel? Anders ga ik daar per direct nog heen.

Ik kan wel Ideal gaan doen maar dan zit ik met €15 walliekaarten.
bij NaRose betaal ik nu 11 euro p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dan kunnen we net zo goed daar heen gaan als ze daar toch ook evo hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Prose is ook 11 euro, het is PBC die er een flink bedrag bij kwakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb voor 3 maanden 31 euro betaald dus vind het nogal meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

nee dat ben je niet, Ik zat ff te twijfelen of ik nu weer pRose zou gaan spelen of door zou gaan me NaRose en dat is nu dus duidelijk. Mensen die dus op pRose zelf hebben geregistreerd en niet van Eurose afkomen kunnen dus niet betalen omdat e bij je registratie alleen de philipijnen als land kan invullen en dus automatisch via hun systeem moet betalen.
Ah ok, bedankt voor de info, pff dan denk ik dat ik maar stop met Rose

EDIT:
Snuggles/sander, dat zou morgen gefixed moeten zijn.
Ah ok tof!

[ Voor 9% gewijzigd door Thermometer op 28-08-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ik moet met wallie voor 1 maand 15,59 betalen. en ik kom 1,21 tekort. hopen dat ramon nog wat credits heeft! Heeft iemand anders nog een restje aan wallie centen ?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik kom 0.59 ct te kort. Dus ik heb ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ik gebruik ook wallie's die ik eerder ook al ene keer gebruikt had dus vandaar dat mijn bedrag anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

HEIL RAMON :D

Hij heeft me gered van de ondergang :P Thanks voor de 1.21 ramon :D

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/9708/gtyg5.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Wiepa op 28-08-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:20:
HEIL RAMON :D

Hij heeft me gered van de ondergang :P Thanks voor de 1.21 ramon :D

[afbeelding]
hehehe , np :P ,
net ook betaald nu ff kijke of ik in kan logge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja maar een paybycash gedaan....
Heb geen wally's en moet toch de heleweek werke dus vell game tijd heb ik zoizo niet.
Hopen dat het snel overgemaakt woord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
...
Geblaat
...

Lama, ik kan weer inloggen 8)7

[ Voor 76% gewijzigd door Koudijs op 28-08-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen lag rose plat zonder dat ik een wallie heb :( moet ik w8ten tot morgen maar haal geleik meerdere wallie ga prose en narose tegeleik spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

GM Phage is momenteel ingame en showed Eldeon items zoals:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/eldeon/de9d7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/eldeon/fh9d7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/eldeon/rpm9d7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/eldeon/apm9d7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/eldeon/aw9d7.jpg

Wel raar om te zien dat de lvl 184 armor minder def heeft als de lvl 140 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Heeft er iemand nog 60 cent wallie tegoed over? Dan kan ik ook weer spelen.
msn staat in profiel

[ Voor 12% gewijzigd door jip_86 op 28-08-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:08:
GM Phage is momenteel ingame en showed Eldeon items zoals:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel raar om te zien dat de lvl 184 armor minder def heeft als de lvl 140 |:(
Vind meer raar dat je voor de 184 geen job nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Mm dat is wat minder, ik wacht wel even tot er meer opties komen om te betalen.
Weet iemand of PayPal straks ook een optie is om mee te betalen?
Naja zie jullie donderdag wel weer ingame als de update wat bugs heeft gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal die non-job niet gewoon zo horen? Begreep vanuit Evo patches dat ze inderdaad non-job items terug wilde schroeven qua stats (uitzondering fancy sky zoals ik zie, maargoed).

Het grootste probleem, lvl100.. Betekend dat dus ook een rightious sword en dergelijke gewoon useless worden, groot gedeelte van de Prose populatie is toch al reeds de 255stats gepasseerd (met zo'n acc heb je stuk minder con nodig). En met een setje R-jewels is het toch wel erg makkelijk te halen.

Trek de lijn door in de andere wapens en je weet dus wat er dus weer in prijs gaat droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik ben morgen mischien weer online want vandaag kan ik niet betalen.

Edit: Is mijn drill :9~ 4th verkocht em voor mij. Dropt van gewone mobs maar extreem rare :X

[ Voor 42% gewijzigd door Meatbag op 28-08-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rofl iemand heeft 4th zijn drill gekocht voor 50mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Kaytjuh schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:22:
Mm dat is wat minder, ik wacht wel even tot er meer opties komen om te betalen.
Weet iemand of PayPal straks ook een optie is om mee te betalen?
Naja zie jullie donderdag wel weer ingame als de update wat bugs heeft gefixed
Je kunt toch ook via de bank betalen? Is nog makkelijker als "bank --> PayPal --> LUG"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN zeg maar doei tegen P-ROse voorlopig ;)

kben er net uitgeflikkerd strax betalen met overschrijving.
VOlgens l0cal 3 daagjes ONG w8en en dan weer vollop Rose ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Psychoot schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:37:
[...]

Je kunt toch ook via de bank betalen? Is nog makkelijker als "bank --> PayPal --> LUG"
Ja dat klopt maar ik had alvast geld op me paypal gezet en ik wacht toch op donderdag dus misschien voor donderdag de paypal optie erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:48:

Als je iDEAL / Rabo Direct kiest (ook mogelijk met ABN en Postbank) dan is je betaling binnen 2min gedaan. Kost wel een euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
* SinergyX heeft zijn restantje e-Gold opgemaakt :)
voor maar € 8,70 per account weer een maandje spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
SinergyX, Sugar en ik moeten nog betaling hebben, ik kan der nimeer op :(

Dus eurm, ff op msn komen pls :D

[ Voor 19% gewijzigd door PeGys op 28-08-2006 18:59 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik kom morgen wel weer. Zal eerst weer wallie bij moeten gaan halen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:48:

Op na-rose, deed ik het ook altijd, meestal 1.5 dag en kon weer inloggen
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.