Geen probleem die 23 binds zijn reeds verkocht, maar de vraag is minder aan het worden dat merk ik wel.luckyjan schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:04:
[...]
Heeft helemaal niks met samenspel te maken dit. Laat dat ff duidelijk zijn. Dat jullie willen gokken dat de bindrunes 2 milj blijven prima maar hou mij erbuiten graag!!!
Er komt een dag dat het aanbod de vraag overstijgt en dan is het afgelopen. Ik koop iets in en probeer het weer snel met wat winst te verkopen.
Dat is mijn manier.
Dus nu minder gegok, want ik denk dat er genoeg 6th binds zijn gedropt voor de nieuwe equips van iedereen. Heb er een aardig zak centje aan over gehouden (en een d3 set).
Maar de laatste zooi refines staat nu wel denk ik in mijn shopje.
4th het was onhoudbaar, heb 3 dagen alles ingekocht en verkocht voor 2m
Als je zoekt ligt de normale prijs tussen de 900k en 1m alleen doordat ik constant oplette en alles op kocht kon ik de prijs wel op 2m houden
Nu is de aanbod groter dan de vraag en ligt het weer wat anders.
Wilde ook zeker niet clanmembers laten dwingen voor meer te verkopen ofzo. Het is eigenlijk gokken met een beetje marktinzicht. Talis blijven denk ik btw nog wel redelijk hoog, er zijn flink wat nieuwe wapens en daar zijn flink wat talismans voor nodig.
Ga trouwens vanaf morgen een beetje kloten op mijn noob, aangezien de 2nd job quest nog bugged is.