Verwijderd
Die screen is echt coolPsychoot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:17:
[afbeelding]
Hier nog een screenie van de GoT Grouppic
Voor de liefhebbers hier het hele archief.
Beetje donker en dat maakt hem zo mooi
Die heb ik ook. Iets van 20% meer hp voor 20 minuten ofzo en je kunt hem ook op anderen casten.SinergyX schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:03:
Had nog eens rondgevraagt, zijn er dus veel meer die double melee hebben genomen. Best wel naaistreek achteraf. Heeft iemand al trouwens die 2de soldier Max HP skill gezien? Assist stamina ofzoiets, hij staat linksonder in het soldier common skilltree.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Dit is het algemene Rose Online topic.Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:50:
no mensen die NArose spelen of??? is er een apart topic voor?
De meeste mensen spelen momenteel pROSE maar voor discussies over naROSE voor de mensen die dat spelen is hier ook genoeg plaats. Misschien wel handig om te vermelden om welke Rose het gaat.
PS: Er is ook een

Neej geen idee, ik zou zeggen raadpleeg de naROSE website of misschien nog beter het forum.Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:57:
[...]
ja bedankt voor de infoweet jij toevallig wat dat is met die gameguard?
[ Voor 26% gewijzigd door Psychoot op 21-08-2006 20:07 ]
Verwijderd
ja bedankt voor de infoPsychoot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:55:
[...]
Dit is het algemene Rose Online topic.
De meeste mensen spelen momenteel pROSE maar voor discussies over naROSE voor de mensen die dat spelen is hier ook genoeg plaats. Misschien wel handig om te vermelden om welke Rose het gaat.
PS: Er is ook een [afbeelding] knopje
Verwijderd
ok beide kom ik dus niet op ik word gek kan server niet vindenPsychoot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:55:
[...]
Dit is het algemene Rose Online topic.
PS: Er is ook een [afbeelding] knopje
[...]
Neej geen idee, ik zou zeggen raadpleeg de naROSE website of misschien nog beter het forum.
Verwijderd
volgens mij gebruik je chello en woon je ergens in de regio gelderland.
ik kom momenteel niet meer op prose en de narose site doet het ook niet
het lijkt erop dat alles buiten europa plat ligt voor mij
gebruik zelf ook chello
Verwijderd
laat me radenegamernl schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:45:
Klik hier voor filmpje hoe je lekker kunt trainen
Lvl 93 nuNog 2 lvl's te gaan voor WDW
jan was erbij en kwam op t idee dat ie van mij had
neeph4nt0m schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:15:
[...]
laat me raden
jan was erbij en kwam op t idee dat ie van mij had
doen wij hele dag al
Buffies @ lvl 95
Verwijderd
ow en group pic n1 heb een nieuwe wallpaper haha
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 23:19 ]
Enige wat ons team mist, een aoe spammeregamernl schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:45:
En wat krijg je als je cleric buffs en fairy krijgt:
Bijna 1000mspd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd

Vandaag samen met gerwin 5 lvl's gedaan, best veel eigenlijk. Ga het nu wel wat rustiger aan doen
Maargoed die EXP is ook zo afgelopen, dus zal zoiezo al wat trager gaan. Nou alleen nog hopen dat de exp in temple weer normaal wordt
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Wij hebben vaste party, ik mika en psyko (blueforce). Kon je in mn plaatje zien dat ik lvl101 benVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:43:
welk lvl ben je? ik ben zelf muse/mage en heb een goede vriend die cleric gaat hijs lvl 70 ik nu 73 maar we lvlen snel en willen beide in dezelfde clan maar hij kan niet in OoT omdat ie geen GoT member is..
Toch even nagedacht over die aoe, eigelijk niet nodig
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
nice en daar sta ik dan met mijn doonga's d-:SinergyX schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:59:
[...]
Wij hebben vaste party, ik mika en psyko (blueforce). Kon je in mn plaatje zien dat ik lvl101 ben
Toch even nagedacht over die aoe, eigelijk niet nodigWe killen precies snel genoeg om de 2de groep weer volledig te laten spawnen, dus nooit tijd over
als er iemand vandaag nog zin heeft in een party ben nu lvl 66 eu-iskinku
Verwijderd
Wow style lol.egamernl schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:45:
Ik speel ook weer rose trouwens lvl 67 -.- ik had eerst 63 dex perongeluk geklikt
Verwijderd
btw gerwin ik kom dadelijk nog ff on krijg je een mil ofzo
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:25:
hey GoT, ik ben gestopt met roseIedereen nog veel geluk and HAPPY HUNTING
btw gerwin ik kom dadelijk nog ff on krijg je een mil ofzo
Ik zie je zo wel ingame kreeg. weer is d/c
word rustig zo met mensen die stoppe.
Hopelijk word oot weer wat actiever... nu echt niet te doen
Nu lvl 96 hopelijk van de week nog 100 maar met de exp die atm is zal het lastig worden.
** Meer mensen last dat ze niet meer kunnen Connecte? **
Gerwin
[ Voor 16% gewijzigd door gerwingood op 22-08-2006 12:31 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:32 ]
Verwijderd
en ik kan helaas ook niet connecten misschien zijn ze wat eerder de eu portal aan het launchen
Verwijderd
Wtf maintenance?
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 13:00 ]
Verwijderd
ken jij mij niet meer ofzo zo niet champ is minidamy en me cleric damyVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:32:
@Damy Ign name?
Wtf maintenance? owja dindsdag xD
kom niet in game
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:38 ]
Verwijderd
damy wtf waarom ga je? zonder mij ff gedag te zeggen ><Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:37:
[...]
ken jij mij niet meer ofzo zo niet champ is minidamy en me cleric damy
@damy mag ik ook een mil
Kom rose nie in
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:41 ]
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:41 ]
Verwijderd
stat of skill reset nodig hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:45:
Lolzor ja ik ken je nog welbtw als iemand stats reset of skills reset nodig heb zeg je het maar of pm me ingame EU-Lonedrinker of Lonedrinker jammer dat je gaat Damy
Hoe ga je dat dan doen?
Gerwin
Verwijderd
lonedrinker zou je dan voor mij contact op willen nemen met EU-LonelyLila ze is gewoon NL en heeft stat en skill reset nodig heel erg bedankt, je krijgt wel een cadeatje als het gelukt is:)Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:45:
Lolzor ja ik ken je nog welbtw als iemand stats reset of skills reset nodig heb zeg je het maar of pm me ingame EU-Lonedrinker of Lonedrinker jammer dat je gaat Damy
Verwijderd
zo zijn me stats nu:

zo waren me stats:

had dex geklikt

Dan een mededeling:
Kip had het al reeds gevraagt, ook blueforce wil het:
Mijn intentie is er weer om weer beschikbaar te zijn voor account betalingen. Ik wacht nog wel de preciese details af van mogelijke betaalmogelijkheden, creditcard & paypal (st6 int.verified business acct
Update volgt na donderdag.
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
inderdaad klinkt een beetje gevaarlijk iemand op je account in laten loggenSinergyX schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:24:
Laat dan maarniemand logt in mijn account behalve ik en mika
mensen ik zoek t wel uit gratis
Beetje hart voor een game, report je zulke bugs. Vergeet niet dat voorgaande Rose versies (mede) door achterhouden van bugs/exploits/dergelijke ten ondergingen. Sta je liever bekend als 'dah lame cracker that could reset his skills' of 'the one that found a huge bug'.
(In bv CoH worden mensen die grote bugs/exploits vinden beloond met badges, rewards en newsnotifications).
Verwijderd
En btw dit kunnen ze heel moeilijk fixen denk ik.. zou eigenlijk niet weten hoe en miss moet ik het ook reporten lol maar vind het zo lullig voor al die mensen die nou kut skills en stats hebben..
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 13:37 ]
Verwijderd
en toch hoor je het gewoon aan te gevenVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:35:
Ok ok het is gratis maar kado is welkom.. je moet het wel zelf betalen lol maar ik ga het niet hier op forum posten
En btw dit kunnen ze heel moeilijk fixen.. zou eigenlijk niet weten hoe en miss moet ik het ook reporten lol maar vind het zo lullig voor al die mensen die nou kut skills en stats hebben..
komt de game alleen maar ten goede.
We willen allemaal zo netjes en eerlijk mogelijk spelen.
Als je het niet aangeeft en iemand anders doet het wel is het niet moeilijk voor ze om te achterhalen dat jij of iemand anders het heeft gedaan. En als ze dan echt kwaad willen kunnen ze je er zo af trappen of naar je eerste stats terug zetten.
Ik ga geen 'foute wegen' belopen door 1 foute skill, helemaal niet met het riskeren van eventuele acties vanuit LuG als ze dit vinden (en de mensen die er gebruik van hebben gemaakt). Lees de EULA trouwens eens, ze kunnen individuele IP bans opleggen
Verwijderd
Naja ik zal het wel zeggen je download gewoon ouwe prose client ofzow je installeert het je haalt uit de .vfs bestanden de oude cornell zet die in de .vfs bestanden van prose evo en je kan weer stats en skills resetten..
En ik zou dus niet weten hoe ze dit willen fixen..
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 13:46 ]
Verwijderd
vrij simpel om te fixen ze zoeken gewoon in de logs op bij wie de stats veranderen en verwijderen de charachters ervan.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:42:
Ach ja boeit me eigenlijk niet zoveel als ik gebanned word ofzow en ip ban kan ik toch gewoon proxy voor gebruiken lol
Naja ik zal het wel zeggen je download gewoon ouwe prose client ofzow je installeert het je haalt uit de .vfs bestanden de oude cornell zet die in de .vfs bestanden van prose evo en je kan weer stats en skills resetten..
En ik zou dus niet weten hoe ze dit willen fixen..
Heb je ook weinig aan een proxy
Verwijderd
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Add me maar op msn geef ik die oude cornell file wel ff4th schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:53:
skill reset klinkt me goed in de oren, heb dus ook die double melee gepakt en loop nu 9 sp mis die ik in combo 2 handed sword/axe kon stoppe...
Verwijderd
niceVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:55:
die elite fighter spot is gewoon echt de lvl 150 aqua king spawn, you know that feeling
[afbeelding][afbeelding]
hier bij de krawfy king is het ook weer errug druk vandaag
Verwijderd
Phage zegt mid-september..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 16:10 ]
Maar ik baal wel dat die goblin supreme quest voor 2th job niet te doen is, maar toch ga ik hem vandaag of morgen halen.
Verwijderd
je kan gewoon met paypal, paybycash of cc betalen naar donderdagslayeer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:08:
op de website hebben ze het nu over die gratis dagen, aleen ik weet niet hoe je die top-up cards kan kopen>.> waar koop je die? en hoe kan je anders voor je account betalen?
dus kan je geen gebruik maken van die actie?Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:33:
[...]
je kan gewoon met paypal, paybycash of cc betalen naar donderdag
Verwijderd
nopeslayeer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:01:
[...]
dus kan je geen gebruik maken van die actie?
Ik wacht wel heb geen zin in een ban van mijn character. Zodra ze erachter zijn dat dit kan en vooral als je daarvoor iets aan de client moet aanpassen gaan ze de logs doorspitten (is echt niet zo moeilijk) en blokkeren ze je character.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:19:
Ach jah ik dacht al dat donderdag stats reset kwam maar hij is denk ik niet gratis maar het zou wel kunnen..
Phage zegt mid-september..
Verwijderd
Oki phage weet btw dat ik het heb gedaanluckyjan schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:04:
[...]
Ik wacht wel heb geen zin in een ban van mijn character. Zodra ze erachter zijn dat dit kan en vooral als je daarvoor iets aan de client moet aanpassen gaan ze de logs doorspitten (is echt niet zo moeilijk) en blokkeren ze je character.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 20:14 ]
Bij de vorige rose versies kon je ook geen files meer veranderen in de vfs bestanden, dus ze kunnen het wel. Het verbaast me eerlijk gezegd dat het hier uberhaupt weer kan.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Nee, ze doen het niet omdat de 'nieuwe' cornell de opties ook weer krijgt
Verwijderd
er is een nieuwe prog geschreven ervoor die het weer mogelijk maakt volgens mij maar denk dat we beter over rose kunnen pratenHaan schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:33:
[...]
Bij de vorige rose versies kon je ook geen files meer veranderen in de vfs bestanden, dus ze kunnen het wel. Het verbaast me eerlijk gezegd dat het hier uberhaupt weer kan.
Verwijderd
Je kan bij dealer bourg of artisan worden artisan is gericht op craften en bourg meer op vechten dacht ik. en de meeste dealers hebben ook veel geld je heb ook discounters meestal bourgs en die kopen food enzow en dan verkopen ze het weer voor cheaper. Hawker is gebaseerd op snelheid met bijv 2 wapens tegelijk aanvallen lijkt het meeste op soldier.. en scouts dus een boog hawker zijn volgens mij weer sterker geworden in EVO.slayeer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:41:
effe een vraagje om mijn goede job te kiezen: zijn de skills van dealers meer gericht op ruilen(craften) dan op vechten? en is hawker iets als Thief(maplestory)? en is met boog werken bij de hawker nogsteeds leuk?
Bowhawker is meer zo'n crosbow gast(archer?) maar met bergen avoid (dodge). Mobs missen je vaak, je def is lager dan soldier dus hits die raken kunnen wat hard aankomenslayeer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:41:
effe een vraagje om mijn goede job te kiezen: zijn de skills van dealers meer gericht op ruilen(craften) dan op vechten? en is hawker iets als Thief(maplestory)? en is met boog werken bij de hawker nogsteeds leuk?
Jammer dat je die trowingstars niet in rose hebt icm lucky seven en shadow
(ik ga naar bed) maar ik vroeg me dan weer af, als ik bourg word, doe ik dan nog genoeg damage om als damage dealer mee te tellen?Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:52:
[...]
Je kan bij dealer bourg of artisan worden artisan is gericht op craften en bourg meer op vechten dacht ik. en de meeste dealers hebben ook veel geld je heb ook discounters meestal bourgs en die kopen food enzow en dan verkopen ze het weer voor cheaper. Hawker is gebaseerd op snelheid met bijv 2 wapens tegelijk aanvallen lijkt het meeste op soldier.. en scouts dus een boog hawker zijn volgens mij weer sterker geworden in EVO.
das meer iets voor de toekomst denk ik xDSinergyX schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:03:
[...]
Bowhawker is meer zo'n crosbow gast(archer?) maar met bergen avoid (dodge). Mobs missen je vaak, je def is lager dan soldier dus hits die raken kunnen wat hard aankomen![]()
Jammer dat je die trowingstars niet in rose hebt icm lucky seven en shadow
maar nog een los vraagje: nu zijn er(d8 ik) al 4 planeten, en kan je daar tot lvl 190 mee trainen. maar er moeten er nog 3 komen, betekend dat je daar dan met die 3 dan tot lvl 300 ofso kan trainen? en worden die monsters niet groter, als ze hoger lvl worden?
[ Voor 33% gewijzigd door slayeer op 22-08-2006 22:06 ]
SinergyX schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:08:
Gewetensvraagje
Wie van de soldiers en 2nds heeft die double melee attack genomen & gemaxed?
Heb nu die soldier/knight tree 3x doorgelezen maar vind hem dus nergens als required voor een opvolgende skill, zelfs die triple stab (ofzo) heeft em niet nodig.
Deze info vind ik op wiki.rose.Psychoot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:53:
[...]
Ik heb melee double moeten nemen voor een andere skill te kunnen gebruiken. Zal straks ff kijken welke dat ook alweer was
Skill Name: One-Handed Weapon Mastery
Skill Type: Passive
Required Level: 55
Master Level: 9
Required Skill: Melee Double Attack Lvl 9
Description: Increase Attack Power of one-Handed weapon.
Als ik kijk in me skilltree ingame dan zie ik niet die requiremend
Mayb voor lvl 1 is die wel nodig. Ik weet wel dat ik melee double heb moeten nemen voor een skill te kunnen gebruiken. Voor Knight is die dus wel van belang.
[ Voor 19% gewijzigd door Psychoot op 22-08-2006 22:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
btw dat potion craften is echt saai werk lol
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 22:59 ]
Ben vandaag terug gekomen uit portugal. Evo is wel vet, maar ik ben goed zwak met mijn skills ( nog ).
@De Tweakers, ik heb 1 leuke foto kunnen maken op vakanzie, zet ik later nog op het forum. ben te lui om die foto op pc te zetten
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Prijs ? 1.75 mil elk.
Duur ? Nee hoor, de huidige prijs voor die dingen ligt rond de 2 mil.
Moet der gewoon vanaf. IGN is PsykoMan btw
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
als ik het had kwam ik meteen langs d-;PeGys schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:48:
Voor zij die rapid wheels en dural engine willen, sta ze te verkope in junon chan 3 ergens bij mildun.
Prijs ? 1.75 mil elk.
kan ik het ook per band komen halen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 00:24 ]
Verwijderd
Op het moment dat je aanlogd zijn je skills weg en de stats onverdeeld.
Je kan ze eenmalig resetten...hopen dat het goed gaat...
600k + golden backseat, is dat wat? *(Rapid Wheels)PeGys schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:48:
Voor zij die rapid wheels en dural engine willen, sta ze te verkope in junon chan 3 ergens bij mildun.
Prijs ? 1.75 mil elk.
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Bij mij is de lag echt te erg, zoms echt onspeelbaar. Dacht dat het aan de dualcore van me me PC lag, maar nee. Hoop dat het fixt is in patch anders even kijken wat het is.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:33:
Ik ben niet zoveel meer ingame te vinde.... elke keer als ik inlog - d/c , licht ook aan me flut computer, word wat aan gedaan krijg binnekort nieuwe stuff voor comp ..ik probeer nog wel in telogge maar heel soms lukt het in lege channel ...
Maar vakantie is voor mij voorbij, en vrienden weer terug in NL, dus geen full time rose meer hier
Gister lekker met biertje op terasje vakantie foto's gekeken
Vanavond ben ik er weer effe
PS, economie in Prose is echt F*ckt nu. O ja als mensen molive vinden (denk na patch) opsparen
Kunnen we de nieuwe eq van maken (die zetjes na plate en heaven en zo)
Verwijderd
kan je trouwens ook carts en cart parts craften?Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:47:
[...]
Bij mij is de lag echt te erg, zoms echt onspeelbaar. Dacht dat het aan de dualcore van me me PC lag, maar nee. Hoop dat het fixt is in patch anders even kijken wat het is.
Maar vakantie is voor mij voorbij, en vrienden weer terug in NL, dus geen full time rose meer hier
Gister lekker met biertje op terasje vakantie foto's gekeken.
Vanavond ben ik er weer effe
PS, economie in Prose is echt F*ckt nu. O ja als mensen molive vinden (denk na patch) opsparen
Kunnen we de nieuwe eq van maken (die zetjes na plate en heaven en zo)
Verwijderd
De skills Gem Craft/Cart Craft en CASTE GEAR CRAFTVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:52:
[...]
kan je trouwens ook carts en cart parts craften?
Zijn skill boeks die je moeten vinden, en raad wat, ze droppen nog niet in mooie bugt evo.
Dus andwoord, nee niet tot het gefixt is. En dan moet je nog wachten tot ik de SP er voor heb
Verwijderd
hehe en dan na te gaan dat ik als combat dealer gewoon potion craft heb genomen omdat ik sp teveel had en nogsteeds 9 sp over hebVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:54:
[...]
De skills Gem Craft/Cart Craft en CASTE GEAR CRAFT
Zijn skill boeks die je moeten vinden, en raad wat, ze droppen nog niet in mooie bugt evo.
Dus andwoord, nee niet tot het gefixt is. En dan moet je nog wachten tot ik de SP er voor heb
Verwijderd
ik ben lvl 147 en dus 147 SP, Alleen Armor robe en clothing craft kost al 66 sp, pasive ap 19 en heb gun craft voor me zelf genomen (niet verwacht die dingen zo ziek veel zouden droppen) en zo ben je snel door je sp heen als je ook nog atack skills wild en subitem craft en zo. Dus doe moet nu echt opletten wat ik met me sp doe. Tot lvl 170 zoizo alleen SP voor meer crafts,, moet dus hard lvllenVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:03:
[...]
hehe en dan na te gaan dat ik als combat dealer gewoon potion craft heb genomen omdat ik sp teveel had en nogsteeds 9 sp over heb
edit: heb hem voor je gekocht, weet toch zeker dat je hem wel wilt, ff gem van iemand lenen en je kunt ermee hakke
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
DFA (7) nice4th schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:18:
kip, in junon staat nu een DFA(7) met slot erin voor 4,5M...
edit: heb hem voor je gekocht, weet toch zeker dat je hem wel wilt, ff gem van iemand lenen en je kunt ermee hakke
Er stonden laatst bij gats 40 ruby's (3) te koop dus zal wel te vinden zijn.
PS, Ph4nt0m krijg nog een d3 van je
Verwijderd
zijn er ook nog rubies endergelijke te vinden voor low levels zoals ik (68)Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:28:
[...]
DFA (7) niceje kan toch niet zomaar een beter aaan omdat je zoveel str mot.
of is dat helemaal naar de highlevels verbannen
Verwijderd
hmm ja alleen gemquest doet t nie XDVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:28:
[...]
DFA (7) niceje kan toch niet zomaar een beter aaan omdat je zoveel str mot.
Verwijderd
Nee stonden echt 40 ruby (3) te koop 1.6 mil fo zo het stuk. Grade (4) gems zijn onbetaalbaar nu, Drill droppen dacht ik wel, maar nog niet in shop gezien. Als iemand drill vind effe gillen wand wil socket zwaartje maken met d3Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:01:
Je bedoel ruby (1)? Naja als je genoeg geld voor een (3) heb zal ik die kopen ik dacht rond de 2m kosten maar miss nu nog meer omdat ze niet gecraft kunnen worden -.- maar het is best zonde om een ruby (1) in een jewel te zetten ofzow je kan ook de gem quest doen als die nog bestaat.. en je moet natuurlijk ook drills hebben..
Heb een noob Bow hawker gemaakt ^^ lvl 30 gaat naar max 50 ooit of zo, voor als gem weust weer eens komt, en wou effe bow hawker uitproberen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 13:15 ]
Mijn geval de
AP buff muse/mage icm Cleric AP buff
HP buff van soldier icm Cleric MP/HP buff
AP buff/def debuff soldier icm Cleric AP buff (maar je krijgt wel vrolijk die def down)
Def buff soldier icm Cleric Def buff
Hakwer Aspd/crit/mspd buff icm Cleric Aspd/crit/mspd buff
Oftewel, alle Cleric buffs stacken met geen enkele skill.
Reply: The buffs are made by the system, this make party more fair so everyone go same buffs.
Fijn engels daar
Begreep van Toxuns (ofzo) dat ook de knight Defup/APup/Slowdown buff ook niet werkt met de cleric buffs. De Dodge buff knight (lvl145?) stackt niet met mogelijke hawker dodge buffs.
Zit er nu echt aan te denken al mijn buffs te droppen (waar mogelijk) en mischien deels crossbuild voor mischien aoe debuffs oid (def blijft als je wapen wisselt).
Verwijderd
hoop dat ze daar gauw wat aan doen
nice flares gast wat dropte em?
Verwijderd
De DS willen niet droppen..
Verwijderd
Woor HEEEL veel dingen droppen de mats nog niet,Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:20:
Kan iemand al WDW craften want denk dat je ander mats nodig hebt ofzo.
De DS willen niet droppen..

Zal met WDW meschien ook nog zo zijn, ik heb de skill nog niet gemaxt om effe sp te bewaren voor als ik gem craft skill kan vinden. Maar denk dat je wel gewoon Dragon Scale nodig hebt hoor, wand fairy wings en zo hebben ook nog feather nodig, denk alleen dat de mats bijten Dragon scale raar woorden.
Dit topic is gesloten.