[PC MMORPG] ROSE Online deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.729 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/screen029.jpg

Hier nog een screenie van de GoT Grouppic :)
Voor de liefhebbers hier het hele archief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:17:
[afbeelding]

Hier nog een screenie van de GoT Grouppic :)
Voor de liefhebbers hier het hele archief.
Die screen is echt cool :)
Beetje donker en dat maakt hem zo mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
SinergyX schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:03:
Had nog eens rondgevraagt, zijn er dus veel meer die double melee hebben genomen. Best wel naaistreek achteraf. Heeft iemand al trouwens die 2de soldier Max HP skill gezien? Assist stamina ofzoiets, hij staat linksonder in het soldier common skilltree.
Die heb ik ook. Iets van 20% meer hp voor 20 minuten ofzo en je kunt hem ook op anderen casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Klik hier voor filmpje hoe je lekker kunt trainen
Lvl 93 nu :) Nog 2 lvl's te gaan voor WDW

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no mensen die NArose spelen of??? is er een apart topic voor? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werd van de server afgegooid en nu wil ik weer inloggen kan die gameguard niet updaten site van rose werkt niet maar bij iemand anders wel |:( komt dit vaker voor iemand een idee wat ik kan doen?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:50:
no mensen die NArose spelen of??? is er een apart topic voor? 8)7
Dit is het algemene Rose Online topic.
De meeste mensen spelen momenteel pROSE maar voor discussies over naROSE voor de mensen die dat spelen is hier ook genoeg plaats. Misschien wel handig om te vermelden om welke Rose het gaat.

PS: Er is ook een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje ;)
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:57:
[...]
ja bedankt voor de info :P weet jij toevallig wat dat is met die gameguard?
Neej geen idee, ik zou zeggen raadpleeg de naROSE website of misschien nog beter het forum.

[ Voor 26% gewijzigd door Psychoot op 21-08-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:55:
[...]

De meeste mensen spelen momenteel pROSE maar voor discussies over naROSE voor de mensen die dat spelen is hier ook genoeg plaats. Misschien wel handig om te vermelden om welke Rose het gaat.

PS: Er is ook een [afbeelding] knopje ;)
ja bedankt voor de info :P weet jij toevallig wat dat is met die gameguard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:55:
[...]

PS: Er is ook een [afbeelding] knopje ;)

[...]

Neej geen idee, ik zou zeggen raadpleeg de naROSE website of misschien nog beter het forum.
ok beide kom ik dus niet op ik word gek kan server niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaarne de edit knop gebruiken.

volgens mij gebruik je chello en woon je ergens in de regio gelderland.

ik kom momenteel niet meer op prose en de narose site doet het ook niet
het lijkt erop dat alles buiten europa plat ligt voor mij
gebruik zelf ook chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier hetzelfde probleem ;P ik woon in flevoland en gebruik chello... kan server nie vinden dus zal waarschijnlijk probleem bij chello zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
laat me raden ;)

jan was erbij en kwam op t idee dat ie van mij had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ph4nt0m schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:15:
[...]

laat me raden ;)

jan was erbij en kwam op t idee dat ie van mij had :P
nee
doen wij hele dag al :)

Buffies @ lvl 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat lekker gerwin :)
ow en group pic n1 heb een nieuwe wallpaper haha 8)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
Enige wat ons team mist, een aoe spammer :P Ik speel tanker, zelfs met 20 van die jeti's dropt mijn HP nauwelijks of ik regen het er zo weer bij. Toch liever een cleric in het team dan een mage, wat zijn die buffs toch heerlijk :9

En wat krijg je als je cleric buffs en fairy krijgt:
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/8296458919fairy.JPG
Bijna 1000mspd :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk lvl ben je? ik ben zelf muse/mage en heb een goede vriend die cleric gaat hijs lvl 70 ik nu 73 maar we lvlen snel en willen beide in dezelfde clan maar hij kan niet in OoT omdat ie geen GoT member is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/95eindelijk.jpg
Vandaag samen met gerwin 5 lvl's gedaan, best veel eigenlijk. Ga het nu wel wat rustiger aan doen :+
Maargoed die EXP is ook zo afgelopen, dus zal zoiezo al wat trager gaan. Nou alleen nog hopen dat de exp in temple weer normaal wordt :o

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:43:
welk lvl ben je? ik ben zelf muse/mage en heb een goede vriend die cleric gaat hijs lvl 70 ik nu 73 maar we lvlen snel en willen beide in dezelfde clan maar hij kan niet in OoT omdat ie geen GoT member is..
Wij hebben vaste party, ik mika en psyko (blueforce). Kon je in mn plaatje zien dat ik lvl101 ben ;)

Toch even nagedacht over die aoe, eigelijk niet nodig :P We killen precies snel genoeg om de 2de groep weer volledig te laten spawnen, dus nooit tijd over :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:59:
[...]

Wij hebben vaste party, ik mika en psyko (blueforce). Kon je in mn plaatje zien dat ik lvl101 ben ;)

Toch even nagedacht over die aoe, eigelijk niet nodig :P We killen precies snel genoeg om de 2de groep weer volledig te laten spawnen, dus nooit tijd over :)
nice en daar sta ik dan met mijn doonga's d-:

als er iemand vandaag nog zin heeft in een party ben nu lvl 66 eu-iskinku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow style lol.

Ik speel ook weer rose trouwens lvl 67 -.- ik had eerst 63 dex perongeluk geklikt :P dus kon ik niet hunten maar had manier gevonden om me stats te resetten dus kan nu weer lvlven wel jammer dat dat food zo belachelijk duur is maarja.. Ik heb ook maar een dealer gemaakt voor potions. en ik zit nu in OoT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey GoT, ik ben gestopt met rose :) Iedereen nog veel geluk and HAPPY HUNTING :)
btw gerwin ik kom dadelijk nog ff on krijg je een mil ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:25:
hey GoT, ik ben gestopt met rose :) Iedereen nog veel geluk and HAPPY HUNTING :)
btw gerwin ik kom dadelijk nog ff on krijg je een mil ofzo
:) hehe damy :)

Ik zie je zo wel ingame kreeg. weer is d/c
word rustig zo met mensen die stoppe.

Hopelijk word oot weer wat actiever... nu echt niet te doen

Nu lvl 96 hopelijk van de week nog 100 maar met de exp die atm is zal het lastig worden. :( 1.9 k per kill

** Meer mensen last dat ze niet meer kunnen Connecte? **

Gerwin

[ Voor 16% gewijzigd door gerwingood op 22-08-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer dc word er onderhand een beetje gek van -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ gerwin hehe lukt je vast wel :) ik kom nu ff on

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er trouwens nog ruimte is in 1 van de guilds graag. loop een beetje eenzaam rond op deze manier

en ik kan helaas ook niet connecten misschien zijn ze wat eerder de eu portal aan het launchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Damy Ign name?

Wtf maintenance?

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:32:
@Damy Ign name?

Wtf maintenance? owja dindsdag xD
ken jij mij niet meer ofzo zo niet champ is minidamy en me cleric damy

kom niet in game :P hahaha jammer gerwin

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:37:
[...]

ken jij mij niet meer ofzo zo niet champ is minidamy en me cleric damy
damy wtf waarom ga je? zonder mij ff gedag te zeggen ><

@damy mag ik ook een mil :D haha ^^

Kom rose nie in :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOEI SACJE :) nou omdat je een goede vriend bent jij wel:) maar niet meer!

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolzor ja ik ken je nog wel :P btw als iemand stats reset of skills reset nodig heb zeg je het maar of pm me ingame EU-Lonedrinker of Lonedrinker jammer dat je gaat Damy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:45:
Lolzor ja ik ken je nog wel :P btw als iemand stats reset of skills reset nodig heb zeg je het maar of pm me ingame EU-Lonedrinker of Lonedrinker jammer dat je gaat Damy
stat of skill reset nodig hebt?
Hoe ga je dat dan doen?

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:45:
lonedrinker zou je dan voor mij contact op willen nemen met EU-LonelyLila ze is gewoon NL en heeft stat en skill reset nodig heel erg bedankt, je krijgt wel een cadeatje als het gelukt is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok is goed @ Gerwin ik heb een manier gevonden ervoor bewijs:
zo zijn me stats nu:
Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/8168/screen002ol0.jpg

zo waren me stats:
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/3356/screen001bk4.jpg

had dex geklikt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ook fijn als je dan verteld hoe ;) (ik moet skill reset :P)

Dan een mededeling:
Kip had het al reeds gevraagt, ook blueforce wil het:
Mijn intentie is er weer om weer beschikbaar te zijn voor account betalingen. Ik wacht nog wel de preciese details af van mogelijke betaalmogelijkheden, creditcard & paypal (st6 int.verified business acct :P) zijn reeds mogelijk via mij. Mocht Prose met dollars gaan werken kan dat soms wel een paar cent tot zelfs een euro schelen.
Update volgt na donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het hier public ga vertellen word het miss gepatched je weet het niet he maar als je nou ff ingame komt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is vanaaf pas :P Mailtje sturen mag ook :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ok mm heb het liefst dat ik gewoon ff op je char inlog en dan stats reset maarja :P dat moet je maar vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Laat dan maar :/ niemand logt in mijn account behalve ik en mika :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja ik wil het wel zeggen maar mag ik dan cado? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:24:
Laat dan maar :/ niemand logt in mijn account behalve ik en mika :P
inderdaad klinkt een beetje gevaarlijk iemand op je account in laten loggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja snap ik ook wel maar ik wilde het liever niet public maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
lol kadooo haha

mensen ik zoek t wel uit gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gefixed wordt het toch wel, denk je nu echt dat je de enige bent die het weet?
Beetje hart voor een game, report je zulke bugs. Vergeet niet dat voorgaande Rose versies (mede) door achterhouden van bugs/exploits/dergelijke ten ondergingen. Sta je liever bekend als 'dah lame cracker that could reset his skills' of 'the one that found a huge bug'.

(In bv CoH worden mensen die grote bugs/exploits vinden beloond met badges, rewards en newsnotifications).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ok het is gratis maar kado is welkom.. je moet het wel zelf betalen lol maar ik ga het niet hier op forum posten

En btw dit kunnen ze heel moeilijk fixen denk ik.. zou eigenlijk niet weten hoe en miss moet ik het ook reporten lol maar vind het zo lullig voor al die mensen die nou kut skills en stats hebben.. :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:35:
Ok ok het is gratis maar kado is welkom.. je moet het wel zelf betalen lol maar ik ga het niet hier op forum posten

En btw dit kunnen ze heel moeilijk fixen.. zou eigenlijk niet weten hoe en miss moet ik het ook reporten lol maar vind het zo lullig voor al die mensen die nou kut skills en stats hebben.. :P
en toch hoor je het gewoon aan te geven
komt de game alleen maar ten goede.

We willen allemaal zo netjes en eerlijk mogelijk spelen.
Als je het niet aangeeft en iemand anders doet het wel is het niet moeilijk voor ze om te achterhalen dat jij of iemand anders het heeft gedaan. En als ze dan echt kwaad willen kunnen ze je er zo af trappen of naar je eerste stats terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iniedergeval Damy belooft dat ik LonelyLila aan stats en skills reset zou helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kijk eens naar Prose forums, daar is al een petitie gestart voor een stats/skill reset optie. Veel skills zijn dus achteraf bagger of compleet nutteloos. Vooral muses/clerics/mages blijken probs te hebben met hun stats, dealers/hawkers meer met skills. Soldiers lijken nog het beste ervan af te komen, enkele skill of stat dat hun fout zat.

Ik ga geen 'foute wegen' belopen door 1 foute skill, helemaal niet met het riskeren van eventuele acties vanuit LuG als ze dit vinden (en de mensen die er gebruik van hebben gemaakt). Lees de EULA trouwens eens, ze kunnen individuele IP bans opleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja boeit me eigenlijk niet zoveel als ik gebanned word ofzow en ip ban kan ik toch gewoon proxy voor gebruiken lol

Naja ik zal het wel zeggen je download gewoon ouwe prose client ofzow je installeert het je haalt uit de .vfs bestanden de oude cornell zet die in de .vfs bestanden van prose evo en je kan weer stats en skills resetten..

En ik zou dus niet weten hoe ze dit willen fixen..

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:42:
Ach ja boeit me eigenlijk niet zoveel als ik gebanned word ofzow en ip ban kan ik toch gewoon proxy voor gebruiken lol

Naja ik zal het wel zeggen je download gewoon ouwe prose client ofzow je installeert het je haalt uit de .vfs bestanden de oude cornell zet die in de .vfs bestanden van prose evo en je kan weer stats en skills resetten..

En ik zou dus niet weten hoe ze dit willen fixen..
vrij simpel om te fixen ze zoeken gewoon in de logs op bij wie de stats veranderen en verwijderen de charachters ervan.
Heb je ook weinig aan een proxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik bedoel hoe willen ze verkomen dat mensen stats resetten? en ze gaan echt niet al die logs doorzoeken omdat een paar mensen een stats of skills reset hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

skill reset klinkt me goed in de oren, heb dus ook die double melee gepakt en loop nu 9 sp mis die ik in combo 2 handed sword/axe kon stoppe...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:53:
skill reset klinkt me goed in de oren, heb dus ook die double melee gepakt en loop nu 9 sp mis die ik in combo 2 handed sword/axe kon stoppe...
Add me maar op msn geef ik die oude cornell file wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die elite fighter spot is gewoon echt de lvl 150 aqua king spawn, you know that feeling

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/9557/screen045ku3.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/791/screen044hj0.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:55:
die elite fighter spot is gewoon echt de lvl 150 aqua king spawn, you know that feeling

[afbeelding][afbeelding]
nice
hier bij de krawfy king is het ook weer errug druk vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had een mailtje gestuurd naar iemand in Singapore om prose forums even door te spitten (hij kan dat vage taaltje lezen), liet mij weten dat de stats/skill reset reeds in Evolution aanwezig is, echter alleen niet geactiveerd. Dit zal dus waarschijnlijk met de komende donderdag patch worden geactiveerd. Er loopt dus nog een petitie/discussie over eventuele gratis/specialprice stats/skill reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach jah ik dacht al dat donderdag stats reset kwam maar hij is denk ik niet gratis maar het zou wel kunnen..

Phage zegt mid-september..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Nou hier is niets mis met stats of skills, lekker alles in int en support skills en het komt wel goed.
Maar ik baal wel dat die goblin supreme quest voor 2th job niet te doen is, maar toch ga ik hem vandaag of morgen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
op de website hebben ze het nu over die gratis dagen, aleen ik weet niet hoe je die top-up cards kan kopen>.> waar koop je die? en hoe kan je anders voor je account betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slayeer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:08:
op de website hebben ze het nu over die gratis dagen, aleen ik weet niet hoe je die top-up cards kan kopen>.> waar koop je die? en hoe kan je anders voor je account betalen?
je kan gewoon met paypal, paybycash of cc betalen naar donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:33:
[...]

je kan gewoon met paypal, paybycash of cc betalen naar donderdag
dus kan je geen gebruik maken van die actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slayeer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:01:
[...]

dus kan je geen gebruik maken van die actie?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:19:
Ach jah ik dacht al dat donderdag stats reset kwam maar hij is denk ik niet gratis maar het zou wel kunnen..

Phage zegt mid-september..
Ik wacht wel heb geen zin in een ban van mijn character. Zodra ze erachter zijn dat dit kan en vooral als je daarvoor iets aan de client moet aanpassen gaan ze de logs doorspitten (is echt niet zo moeilijk) en blokkeren ze je character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:04:
[...]

Ik wacht wel heb geen zin in een ban van mijn character. Zodra ze erachter zijn dat dit kan en vooral als je daarvoor iets aan de client moet aanpassen gaan ze de logs doorspitten (is echt niet zo moeilijk) en blokkeren ze je character.
Oki phage weet btw dat ik het heb gedaan :> en ze heeft niks gedaan.. heb ook gezegt hoe ik het heb gedaan vraag me alleen of hoe ze gaan fixen dat et niet niet meer kan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ze gaan het niet fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oftewel ze kunnen het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:27

Haan

dotnetter

Bij de vorige rose versies kon je ook geen files meer veranderen in de vfs bestanden, dus ze kunnen het wel. Het verbaast me eerlijk gezegd dat het hier uberhaupt weer kan.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, ze doen het niet omdat de 'nieuwe' cornell de opties ook weer krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:33:
[...]

Bij de vorige rose versies kon je ook geen files meer veranderen in de vfs bestanden, dus ze kunnen het wel. Het verbaast me eerlijk gezegd dat het hier uberhaupt weer kan.
er is een nieuwe prog geschreven ervoor die het weer mogelijk maakt volgens mij maar denk dat we beter over rose kunnen praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
effe een vraagje om mijn goede job te kiezen: zijn de skills van dealers meer gericht op ruilen(craften) dan op vechten? en is hawker iets als Thief(maplestory)? en is met boog werken bij de hawker nogsteeds leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slayeer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:41:
effe een vraagje om mijn goede job te kiezen: zijn de skills van dealers meer gericht op ruilen(craften) dan op vechten? en is hawker iets als Thief(maplestory)? en is met boog werken bij de hawker nogsteeds leuk?
Je kan bij dealer bourg of artisan worden artisan is gericht op craften en bourg meer op vechten dacht ik. en de meeste dealers hebben ook veel geld je heb ook discounters meestal bourgs en die kopen food enzow en dan verkopen ze het weer voor cheaper. Hawker is gebaseerd op snelheid met bijv 2 wapens tegelijk aanvallen lijkt het meeste op soldier.. en scouts dus een boog hawker zijn volgens mij weer sterker geworden in EVO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
slayeer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:41:
Bowhawker is meer zo'n crosbow gast(archer?) maar met bergen avoid (dodge). Mobs missen je vaak, je def is lager dan soldier dus hits die raken kunnen wat hard aankomen :P
Jammer dat je die trowingstars niet in rose hebt icm lucky seven en shadow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:52:
[...]

Je kan bij dealer bourg of artisan worden artisan is gericht op craften en bourg meer op vechten dacht ik. en de meeste dealers hebben ook veel geld je heb ook discounters meestal bourgs en die kopen food enzow en dan verkopen ze het weer voor cheaper. Hawker is gebaseerd op snelheid met bijv 2 wapens tegelijk aanvallen lijkt het meeste op soldier.. en scouts dus een boog hawker zijn volgens mij weer sterker geworden in EVO.
(ik ga naar bed) maar ik vroeg me dan weer af, als ik bourg word, doe ik dan nog genoeg damage om als damage dealer mee te tellen?
SinergyX schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:03:
[...]

Bowhawker is meer zo'n crosbow gast(archer?) maar met bergen avoid (dodge). Mobs missen je vaak, je def is lager dan soldier dus hits die raken kunnen wat hard aankomen :P
Jammer dat je die trowingstars niet in rose hebt icm lucky seven en shadow ;)
das meer iets voor de toekomst denk ik xD

maar nog een los vraagje: nu zijn er(d8 ik) al 4 planeten, en kan je daar tot lvl 190 mee trainen. maar er moeten er nog 3 komen, betekend dat je daar dan met die 3 dan tot lvl 300 ofso kan trainen? en worden die monsters niet groter, als ze hoger lvl worden?

[ Voor 33% gewijzigd door slayeer op 22-08-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
3 planeten :) (eldeon is de 3rde). lvlcap is nu dacht ik 220, verwacht dus de komende planeten een lvl cap steeds hoger. Maar er was ooit info over de overige planeten en hun doel&lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:08:
Gewetensvraagje ;)
Wie van de soldiers en 2nds heeft die double melee attack genomen & gemaxed?
Heb nu die soldier/knight tree 3x doorgelezen maar vind hem dus nergens als required voor een opvolgende skill, zelfs die triple stab (ofzo) heeft em niet nodig.
Psychoot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:53:
[...]

Ik heb melee double moeten nemen voor een andere skill te kunnen gebruiken. Zal straks ff kijken welke dat ook alweer was :P
Deze info vind ik op wiki.rose.
Skill Name: One-Handed Weapon Mastery
Skill Type: Passive
Required Level: 55
Master Level: 9
Required Skill: Melee Double Attack Lvl 9
Description: Increase Attack Power of one-Handed weapon.

Als ik kijk in me skilltree ingame dan zie ik niet die requiremend :s
Mayb voor lvl 1 is die wel nodig. Ik weet wel dat ik melee double heb moeten nemen voor een skill te kunnen gebruiken. Voor Knight is die dus wel van belang.

[ Voor 19% gewijzigd door Psychoot op 22-08-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zoveel meer ingame te vinde.... elke keer als ik inlog - d/c , licht ook aan me flut computer, word wat aan gedaan krijg binnekort nieuwe stuff voor comp ..ik probeer nog wel in telogge maar heel soms lukt het in lege channel .. :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga denk ff wat meer op me dealer spelen hijs nu lvl 20 dus als iemand nog een noob char rond de 20 (liefst cleric) msg me maar :P ign names: EU-Lonedrinka of Lonedrinker

btw dat potion craften is echt saai werk lol

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

kut voor je ramon, ik leef met je mee. Heb bijna het zelfde probleem.

Ben vandaag terug gekomen uit portugal. Evo is wel vet, maar ik ben goed zwak met mijn skills ( nog ).

@De Tweakers, ik heb 1 leuke foto kunnen maken op vakanzie, zet ik later nog op het forum. ben te lui om die foto op pc te zetten ;)

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Voor zij die rapid wheels en dural engine willen, sta ze te verkope in junon chan 3 ergens bij mildun.

Prijs ? 1.75 mil elk.
Duur ? Nee hoor, de huidige prijs voor die dingen ligt rond de 2 mil.

Moet der gewoon vanaf. IGN is PsykoMan btw :)

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:48:
Voor zij die rapid wheels en dural engine willen, sta ze te verkope in junon chan 3 ergens bij mildun.

Prijs ? 1.75 mil elk.

als ik het had kwam ik meteen langs d-;

kan ik het ook per band komen halen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Narose heeft EVO voor morgen aangekondigd..
Op het moment dat je aanlogd zijn je skills weg en de stats onverdeeld.
Je kan ze eenmalig resetten...hopen dat het goed gaat... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ging toch ook goed bij Prose? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

PeGys schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:48:

Prijs ? 1.75 mil elk.

600k + golden backseat, is dat wat? *(Rapid Wheels)

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:33:
Ik ben niet zoveel meer ingame te vinde.... elke keer als ik inlog - d/c , licht ook aan me flut computer, word wat aan gedaan krijg binnekort nieuwe stuff voor comp ..ik probeer nog wel in telogge maar heel soms lukt het in lege channel .. :(.
Bij mij is de lag echt te erg, zoms echt onspeelbaar. Dacht dat het aan de dualcore van me me PC lag, maar nee. Hoop dat het fixt is in patch anders even kijken wat het is.
Maar vakantie is voor mij voorbij, en vrienden weer terug in NL, dus geen full time rose meer hier :P
Gister lekker met biertje op terasje vakantie foto's gekeken :P.
Vanavond ben ik er weer effe :)

PS, economie in Prose is echt F*ckt nu. O ja als mensen molive vinden (denk na patch) opsparen :)
Kunnen we de nieuwe eq van maken (die zetjes na plate en heaven en zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:47:
[...]

Bij mij is de lag echt te erg, zoms echt onspeelbaar. Dacht dat het aan de dualcore van me me PC lag, maar nee. Hoop dat het fixt is in patch anders even kijken wat het is.
Maar vakantie is voor mij voorbij, en vrienden weer terug in NL, dus geen full time rose meer hier :P
Gister lekker met biertje op terasje vakantie foto's gekeken :P.
Vanavond ben ik er weer effe :)

PS, economie in Prose is echt F*ckt nu. O ja als mensen molive vinden (denk na patch) opsparen :)
Kunnen we de nieuwe eq van maken (die zetjes na plate en heaven en zo)
kan je trouwens ook carts en cart parts craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:52:
[...]

kan je trouwens ook carts en cart parts craften?
De skills Gem Craft/Cart Craft en CASTE GEAR CRAFT :P
Zijn skill boeks die je moeten vinden, en raad wat, ze droppen nog niet in mooie bugt evo.
Dus andwoord, nee niet tot het gefixt is. En dan moet je nog wachten tot ik de SP er voor heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:54:
[...]

De skills Gem Craft/Cart Craft en CASTE GEAR CRAFT :P
Zijn skill boeks die je moeten vinden, en raad wat, ze droppen nog niet in mooie bugt evo.
Dus andwoord, nee niet tot het gefixt is. En dan moet je nog wachten tot ik de SP er voor heb :P
hehe en dan na te gaan dat ik als combat dealer gewoon potion craft heb genomen omdat ik sp teveel had en nogsteeds 9 sp over heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:03:
[...]

hehe en dan na te gaan dat ik als combat dealer gewoon potion craft heb genomen omdat ik sp teveel had en nogsteeds 9 sp over heb
ik ben lvl 147 en dus 147 SP, Alleen Armor robe en clothing craft kost al 66 sp, pasive ap 19 en heb gun craft voor me zelf genomen (niet verwacht die dingen zo ziek veel zouden droppen) en zo ben je snel door je sp heen als je ook nog atack skills wild en subitem craft en zo. Dus doe moet nu echt opletten wat ik met me sp doe. Tot lvl 170 zoizo alleen SP voor meer crafts,, moet dus hard lvllen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

kip, in junon staat nu een DFA(7) met slot erin voor 4,5M...

edit: heb hem voor je gekocht, weet toch zeker dat je hem wel wilt, ff gem van iemand lenen en je kunt ermee hakke :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:18:
kip, in junon staat nu een DFA(7) met slot erin voor 4,5M...

edit: heb hem voor je gekocht, weet toch zeker dat je hem wel wilt, ff gem van iemand lenen en je kunt ermee hakke :)
DFA (7) nice :P je kan toch niet zomaar een beter aaan omdat je zoveel str mot.
Er stonden laatst bij gats 40 ruby's (3) te koop dus zal wel te vinden zijn.

PS, Ph4nt0m krijg nog een d3 van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:28:
[...]

zijn er ook nog rubies endergelijke te vinden voor low levels zoals ik (68)
of is dat helemaal naar de highlevels verbannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoel ruby (1)? Naja als je genoeg geld voor een (3) heb zal ik die kopen ik dacht rond de 2m kosten maar miss nu nog meer omdat ze niet gecraft kunnen worden -.- maar het is best zonde om een ruby (1) in een jewel te zetten ofzow je kan ook de gem quest doen als die nog bestaat.. en je moet natuurlijk ook drills hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:28:
[...]

hmm ja alleen gemquest doet t nie XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:01:
Je bedoel ruby (1)? Naja als je genoeg geld voor een (3) heb zal ik die kopen ik dacht rond de 2m kosten maar miss nu nog meer omdat ze niet gecraft kunnen worden -.- maar het is best zonde om een ruby (1) in een jewel te zetten ofzow je kan ook de gem quest doen als die nog bestaat.. en je moet natuurlijk ook drills hebben..
Nee stonden echt 40 ruby (3) te koop 1.6 mil fo zo het stuk. Grade (4) gems zijn onbetaalbaar nu, Drill droppen dacht ik wel, maar nog niet in shop gezien. Als iemand drill vind effe gillen wand wil socket zwaartje maken met d3 :)

Heb een noob Bow hawker gemaakt ^^ lvl 30 gaat naar max 50 ooit of zo, voor als gem weust weer eens komt, en wou effe bow hawker uitproberen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net reply gekregen inzake stacking-problemen van diverse skills, dit blijft waarschijnlijk dus ook zo :S
Mijn geval de
AP buff muse/mage icm Cleric AP buff
HP buff van soldier icm Cleric MP/HP buff
AP buff/def debuff soldier icm Cleric AP buff (maar je krijgt wel vrolijk die def down)
Def buff soldier icm Cleric Def buff
Hakwer Aspd/crit/mspd buff icm Cleric Aspd/crit/mspd buff
Oftewel, alle Cleric buffs stacken met geen enkele skill.

Reply: The buffs are made by the system, this make party more fair so everyone go same buffs.
Fijn engels daar ;)

Begreep van Toxuns (ofzo) dat ook de knight Defup/APup/Slowdown buff ook niet werkt met de cleric buffs. De Dodge buff knight (lvl145?) stackt niet met mogelijke hawker dodge buffs.

Zit er nu echt aan te denken al mijn buffs te droppen (waar mogelijk) en mischien deels crossbuild voor mischien aoe debuffs oid (def blijft als je wapen wisselt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat irritant als je een shop hebt en na 10 min een disconnect

hoop dat ze daar gauw wat aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja heb de eerste duel (evolution) weapons gezien :) geen goeie ap erop maar het is een begin hier een screenie :D Sacje is weer blij.

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/1742/flareduelsxu6.th.jpg

Kan iemand me het goede clan mark geven zonder witte rand, kan hem nie vinden :( alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
fly heeft em ;)

nice flares gast wat dropte em?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand al WDW craften want denk dat je ander mats nodig hebt ofzo.
De DS willen niet droppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:20:
Kan iemand al WDW craften want denk dat je ander mats nodig hebt ofzo.
De DS willen niet droppen..
Woor HEEEL veel dingen droppen de mats nog niet, :/
Zal met WDW meschien ook nog zo zijn, ik heb de skill nog niet gemaxt om effe sp te bewaren voor als ik gem craft skill kan vinden. Maar denk dat je wel gewoon Dragon Scale nodig hebt hoor, wand fairy wings en zo hebben ook nog feather nodig, denk alleen dat de mats bijten Dragon scale raar woorden.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.