Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
wargodz had da gewonnen of zo, en die zaten nog te KSsen als gekken laatst dus neem het niet te serieus als je het erg vind
Ik had het over defence
edit, mooie katars btw
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2006 01:48 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Net in party dropte, legent bloody hook knuckle, en die heeft maar 289 apVerwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:34:
vliegje heeft vandaag een hawker heel erg blij gemaakt
met deze mooie katars![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En daar hunt iedereen op, jouwe heeft 314, dus wees r maar heeeeel blij mee
EDIT: o wacht volgens mij is dat nog die update van eldeon van 17 augustus
[ Voor 10% gewijzigd door Thermometer op 20-08-2006 11:10 ]
hey sander,Sander1991 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:08:
Ik heb nu maar eens een account aangemaakt om rose eens te proberen, ik speelde t oude IRose en ERose en NArose beta, en heb er nu ff door t forum gebladerd te hebben best wel zin in. Alleen, hebben ze nu maintenance ofzo? ik krijg steeds die melding als ik wil inloggen, en kan er op de site niet zoveel over vinden.
EDIT: o wacht volgens mij is dat nog die update van eldeon van 17 augustus
welke versie heb je installed?
je moet deze hebben : http://ustoopia.no-ip.org:82/Rose_EVO_100_Main.exe
Ja die heb ik gedownload, en die patch voor 107 ofzo geinstalleerd, zoals kay zei op pagina 2. Is dat de goede?ph4nt0m schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:19:
[...]
hey sander,
welke versie heb je installed?
je moet deze hebben : http://ustoopia.no-ip.org:82/Rose_EVO_100_Main.exe
- Sant Wild Hawkers Helm
- Blue Bloody Hook Knuckles
- Hawk Knuckle
heeft, pls let me know, heb een nieuw wapen nodig.
Een beetje verlies heb je altijd...
ja klopt en van daaruit moe je updatenSander1991 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:39:
[...]
Ja die heb ik gedownload, en die patch voor 107 ofzo geinstalleerd, zoals kay zei op pagina 2. Is dat de goede?
dan kan je spelen, moet je wel eerst even een trial accountje aanmaken
Je kunt erin tussen 11.00 en 11.30 nederlandse tijd ('s ochtends dus).B1gk1ller schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:14:
Ok sorry als dit al verteld is maar: Hoelaat is clanfield op Prose onze tijd? (Kon het nergens vinden)
Ik ben lvl 88 nu
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
11 tot half 12B1gk1ller schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:14:
Ok sorry als dit al verteld is maar: Hoelaat is clanfield op Prose onze tijd? (Kon het nergens vinden)
Verwijderd
omg me favo irose wapenVerwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:34:
vliegje heeft vandaag een hawker heel erg blij gemaakt
met deze mooie katars![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
"And as compensation to everyone, we're giving away 2x EXP and DROP RATE for 3 days starting 9pm tonight (Friday August 18) until 9am of August 22, 2006."
Leuk nieuws van die 2x exp btw, dacht dat ie idd vandaag was afgelopen.
even voor de duidelijkheid:
IEDEREEN DIE OP GOT POST IS WELKOM!
Op welke channelph4nt0m schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:09:
vanavond got clanpic adventures plain bij de npc pony om 22.00 uur

PS: Ik zoek een Black Shamshir
Verwijderd
vanavond 22.00 uur adventures plain bij "pony" de npc in chan 1
@fly
jammer dat die stats toch weggaan
[ Voor 33% gewijzigd door ph4nt0m op 20-08-2006 17:15 ]
Wil graag nog lvl 89 worden en me party is op ch1.
ERg lastig om party te lvlen op moment. 6 uur voor lvl 25 dus wil hem graag houden.
Gerwingood
@buffies - Level 87
[ Voor 67% gewijzigd door gerwingood op 20-08-2006 17:17 ]
k t is veranderd naar jouw wensgerwingood schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:14:
kunnen we ch 1 doen..
anders ben ik er zowieso niet lvl 30 party weg no ty
Verwijderd
Net ook nog een 6conn 5sen gemaakt, hoop dat er wat gekken het kopenph4nt0m schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:09:
@fly
jammer dat die stats toch weggaanik hoop dat j eem nog selled aan een gek xD

Zou het witte kader dat er rond zit weg willen maar ben niet skilled genoeg dervoor.
Thanks
[ Voor 9% gewijzigd door PeGys op 20-08-2006 18:46 ]
Dat logo is uhmz nogal Flash achtigPeGys schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:45:
Kan iemand de Flawless clanmark transparant maken ?
[afbeelding]
Zou het witte kader dat er rond zit weg willen maar ben niet skilled genoeg dervoor.
Thanks

ksta rechts en kijk recht in de camera
edit: me n00b heet 44th
[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 20-08-2006 23:57 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

4th hoe heet je nieuwe noob ?
[ Voor 9% gewijzigd door ph4nt0m op 20-08-2006 23:01 ]
lopen we nu ook al mee rondPsychoot schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:24:
[...]
Dat logo is uhmz nogal Flash achtigkweet niet of dat mag....
En anders, iemand met veel inspiratie en goede wil die voor Flawless een mooie clanmark kan maken ?
Flawless zijn trouwens allemaal GoT members (en vriendinnen van de members)...
edit: donderdag gaan we terug naar onze oude clanmark (opgeschoonde versie) tot we wat leukers hebben. Zou iemand deze wel transparant kunnen maken ? Dus kan de donker blauwe randen weghalen aub ?

Thanks.
P.S. Hier vind je de screens die ik maakte van de GoT clanpic.
[ Voor 61% gewijzigd door PeGys op 21-08-2006 00:32 ]
Wat is bijv. de regen-interval, werkt zo'n 8 mp recovery ring op dezelfde manier (8 mp per 'tik'). Er was ooit zo'n post hierover op het oude Eurose forum, maar die is er denk ik niet meer
High lvl ja behalve die persoon in het midden met die Senior lookVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 03:54:
leuke groeps foto, ziet er high lvld uit
soul wrack:
[afbeelding]
@blueforce doe ik wel ff stuur maar over msn dan
Soul Wreck mja staat te koop voor 2 mill in junon is die de moeite waard zodra die wat in prijs is gezakt ? Wat bijv de cooldown ?
kan je je nog registreren voor Prose?
is het dan nu gratis, of kan je alleen 2 weken op proef?
wordt ROSE niet saai op 60+?
je kunt je registreren, dan krijg je 750minuten trial. En het wordt pas leuk vanaf lvl60+ ...slayeer schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:57:
domme vraagjes, maar ik moest ze effe snel vragen voordat ik naar school ging:
kan je je nog registreren voor Prose?
is het dan nu gratis, of kan je alleen 2 weken op proef?
wordt ROSE niet saai op 60+?
Dat is dus gewoon de oude abs. assault powerVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 03:54:
leuke groeps foto, ziet er high lvld uit
soul wrack:
[afbeelding]
@blueforce doe ik wel ff stuur maar over msn dan
Recharge btw is 20 (jaja!) minuten.
Oja vliegje, ik heb je nog 170k rijker gemaakt
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 21-08-2006 09:46 ]
Verwijderd
inderdaad ben gister van 60 naar 63 gegaan en heb erg genoten van het spelen en mijn skills.Sicko schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:20:
[...]
je kunt je registreren, dan krijg je 750minuten trial. En het wordt pas leuk vanaf lvl60+ ...
Vliegje ik moet zeggen wat een hoop leuke groene hoedjes heb je liggen d-;
Soulwreck heb je helemaal niks aan omdat de cooldown zo ontzettend lang isLocal Host schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:04:
[...]
Soul Wreck mja staat te koop voor 2 mill in junon is die de moeite waard zodra die wat in prijs is gezakt ? Wat bijv de cooldown ?
Trouwens vannacht nog even een nieuwe char gestart, met hulp van de buffs (en taxi) van dubstar
[ Voor 19% gewijzigd door Haan op 21-08-2006 10:08 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Wie van de soldiers en 2nds heeft die double melee attack genomen & gemaxed?
Heb nu die soldier/knight tree 3x doorgelezen maar vind hem dus nergens als required voor een opvolgende skill, zelfs die triple stab (ofzo) heeft em niet nodig.
moet je de gegevens van diegene invullen die gaat betalen, of maakt het niet uit?
en welke Region, Province, City/Municipality, Barangay moet ik kiezen? ik weet echt niet welke

alvast bedankt
maakt nix uit, kies maar iets leuks.slayeer schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:30:
sorry dat ik jullie stoor, maar ik ben aan het aanmelden voor rose, aleen ik weet het nu niet zeker.
moet je de gegevens van diegene invullen die gaat betalen, of maakt het niet uit?
en welke Region, Province, City/Municipality, Barangay moet ik kiezen? ik weet echt niet welke![]()
![]()
alvast bedankt
Of je met dit account straks ook verder kunt, dus kunt betalen of de regio kunt wijzigen, is nog niet bekend.
[ Voor 10% gewijzigd door Sicko op 21-08-2006 10:44 ]
Verwijderd
kan je lvl 65 launchers maken ?
wat voor materials heb je ervoor nodig ?
zou er graag 1 met stats hebben inplaats van met niks d-;
je kunt daarna nog wel inloggen, maar dan kun je maar 60 min iedere keer. Best lastig maar wel gratis.Sander1991 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:48:
Hey ehm, moet je voor rose evolution nou betalen? na die 750 mins? of is het gratis tot een bepaalde datum?
Ik heb hem gemaxt gewoon leuke skill om temeppen snelle cooldown, maar omdat ik speer gebruik mep ik sneller de punten eraf dan die skill te gebruiken. Verder heeft soldier weinig active skills die hij kan gebruiken.SinergyX schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:08:
Gewetensvraagje
Heb nu die soldier/knight tree 3x doorgelezen maar vind hem dus nergens als required voor een opvolgende skill, zelfs die triple stab (ofzo) heeft em niet nodig.
http://ustoopia.no-ip.org:82/Rose_EVO_100_Main.exeslayeer schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:08:
ik krijg de test client niet gedownload, hoe moet dat?
zitten niet in evoVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:05:
iemand enig idee waar de clanfields gebleven zijn of heb ik wat gemist d-:
net uit me bedslayeer schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:12:
spelen jullie geen rose? xD. jullie antwoorden zo snel
[ Voor 51% gewijzigd door ph4nt0m op 21-08-2006 11:12 ]
op m'n werk, en 't is best rustig.slayeer schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:12:
spelen jullie geen rose? xD. jullie antwoorden zo snel
Vanmiddag vrij dus kan nog ff gebruik maken van 2x XP
krijg je 2x exp op de evo?(vet)Sicko schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:19:
[...]
op m'n werk, en 't is best rustig.
Verwijderd
ik hoop het voor je de worlds donderen er weer langzaam uitSicko schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:19:
[...]
op m'n werk, en 't is best rustig.
polaris 2 & 3 zijn al vertrokken
Puur ter compensatie van de bugs, was een 3 dagen event sinds afgelopen vrijdag tot vandaag in de middag.slayeer schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:20:
krijg je 2x exp op de evo?(vet)
Ben benieuwd wat er donderdag allemaal gefixed gaat worden.
tot 22 augustus 9am filipijnse tijd, dus vanacht 3:00
Verwijderd
het is idd niet een al te beste skill opzich in vergelijking tot andere.Local Host schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:04:
[...]
High lvl ja behalve die persoon in het midden met die Senior look
cooldown 15-20 minuten
animatie van absorsive assault.
DMG wel zeer aantrekkelijk
prijs misschien 50k of zo. ik heb hem zelf gevonden dus ja dan wou ik hem leren ook
btw vlieg zou je lijstje willen posten welke craft skills je hebt, en of er niewe backshields craftbaar zijn
Die is zooo mooi
Soulwreck gaat nog steeds voor 1 milj (als je ff geduld hebt). De droprate is met die van drills te vergelijken.Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:45:
[...]
het is idd niet een al te beste skill opzich in vergelijking tot andere.
cooldown 15-20 minuten
animatie van absorsive assault.
DMG wel zeer aantrekkelijk
prijs misschien 50k of zo. ik heb hem zelf gevonden dus ja dan wou ik hem leren ook
btw vlieg zou je lijstje willen posten welke craft skills je hebt, en of er niewe backshields craftbaar zijn
En wat krijg je met een sacred handler (3) en een fairy?
Veel ATP

p.s Chan 3 ging net down en snel weer up en nu kan je niet meer naar Eldeon.
Verwijderd
Heb ontdekt dat er nog een factor meer mee speelt in deze versie.
Moet toch zijn dat het een heel stuk makkelijker wordt danVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:58:
Staar je niet dood op die attack power, das het enigste wat ik zal zeggen
Voor degenen die nog op Edeon zitten. Blijven zitten en via een n00b character en de storage wapens naar junion smokkelen
En dat is?Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:58:
Staar je niet dood op die attack power, das het enigste wat ik zal zeggen
zal hij niet zeggen
maar heb toch lekker 900 ap zonder buff nu WANT
heb net ff leuk wapen gekocht, DFA(7)r3
[ Voor 6% gewijzigd door 4th op 21-08-2006 12:09 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Daarbij speelt con ook een belangrijke rol en ik zie te veel mensen die attack pwoer boven hitrate verkiezen, en dat heeft al erg leuke tafarelen opgeleverd van in pvp mensen van 20 lvl's hoger compleet inmaken met maar 2 of 3 skills
Of zelfs mij missen terwijl ik geen dodge heb XD
Wat ik nog steeds niet snap zijn de criticals. Begreep zo'n beetje dat een crit 2-4x je normale damage is, maar een jeti die normaal nonstop 5 dmg doet kan wel crits doen van 50-60dmg. Gevalletje 'unresistable dmg' ?
Daarbij krijgt ik met 1118 def 5 dmg van jeti's, maar met 1092 def opeens 60-70dmg, terwijl mika met 5xx def 120-140dmg krijgt (sword melee).
Verwijderd
doe ik al heel de tijdluckyjan schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:01:
[...]
Moet toch zijn dat het een heel stuk makkelijker wordt dan![]()
Voor degenen die nog op Edeon zitten. Blijven zitten en via een n00b character en de storage wapens naar junion smokkelen
@lucky weet je toevallig of exploded handler craftbaar is? ik vind maar gen arti die uberhaubt sword craft heeft
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 12:40 ]
Verwijderd
Zeg maar de lijst met ere players.
Waar staat die lijst?Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:39:
Ik kan er zo ie zo in omdat ik op de royal court lijst sta
Zeg maar de lijst met ere players.
Hier de droplist van Edeon:
Source: http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=1386
Xita Refuge (Sikuku Veterans n Elite Sikuku Fighter)
Sikuku veteran 2 spawn, coordinate 5588, 5344 and 5370, 5070 Sikuku veteran spawn every 1 hour.
items drop:
Shock Impact
Dark Steam Shocker
Black Shamshir
6th Talisman and Bindrune
n more
Elite Sikuku Fighter only 1 spawn, it spawn every 10-15mins all u have to do is kill the sikuku fighter that spawn in 5360, 5235. After killing 6 to 7 sikuku fighter the Elite Sikuku Fighter will spawn.
Items Drop
Ouroborous Wand
Legend Oracle Staff
White Night Gun
Saint Wild Hawker Hat
Wild Hawker Shoes
Rare RF Chairman Shoes
6th Bindrunes n Talisman
n more
Shady Jungle ( Turak and Elite Sikuku Assasin)
Elite Sikuku Assasin Spawn at coordinate 5750, 4820 and 6070, 4670 spawn every hour
Items Drop
Reverse Launcher
Legend Bloody hook Knuckle
Sacred Sword
Saint Heaven Glove
Heaven Bonnet
Heaven Shoes
6th Talisman n Bindrune
Cook Meat
n more
Turak spawn at 6536, 5030 u have to kill there for awhile before the king will spawn, u will have to kill 3-5turak warrior before the Turak king will spawn
Items Drop
Beheaded Axe
6stick Bow
6th Talisman and Bindrune
n more
Bonus drop from regular mob tho drop rate is low:
Sikuku Fighter in Xita drop rare rf chairman suit and Long Bow
Hook King in Xita Drop Adamantium Axe
Thanks to all who help discovering these drops in Tala: vBlankD Larracraft, SatanicSurfer, Veej and Andrea aka Wetcraft laugh.gif
Happy Hunting
Verwijderd
en ik: http://www.roseonline.ph/...clanprofile.php?clanID=17
Bij upgraden mag je steeds voten, dus op mij voten
Wat heb je er voor betaald 4th? (ja ik heb nu een hekel aan je4th schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:08:
[...]
zal hij niet zeggen
maar heb toch lekker 900 ap zonder buff nu WANT:
heb net ff leuk wapen gekocht, DFA(7)r3(kip wordt zo jaloers
) was cheape prijs en wou wachten tot ik goeie axe had om axe skill tree erbij te pakke, nu dus, wie dus nog een axe launcher skill heeft, laat aub ff wete plz
Kater? Eerst water, de rest komt later
Yup, tis afgelopen met die 60min iedere keerDr.Snuggles schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:14:
Het zit er voor mij (Yumeria) helaas weer op, ik krijg de melding dat me paid game time op is en via roseonline.ph kan ik niet betalen omdat ik geen bancnet of topup cards heb (worden volgens mij ook niet in nl verkocht).
omdat ik maar 1 r3crackshot ring heb en dus nog wat extras kon gebruike had ik der 5M voor over (slotted spul is nu 3M of meer alweerHaan schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:12:
[...]
Wat heb je er voor betaald 4th? (ja ik heb nu een hekel aan je)
thx voor de lijst lucky, leuk om te zien wat wat precies dropt
waarom staat LoT hier niet bij?Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:44:
http://www.roseonline.ph/royalcourt/
Bij upgraden mag je steeds voten, dus op mij voten
hmm, heb ik hem zeer cheapSinergyX schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:36:
Donderdag komt ook de betaalmogelijkheid voor de europeanenEven 3 dagen afkicken
Voor die DFA, ik gok 16,5mil.. daar stond er eentje voor dit weekend.
@lars, zit nu op lvl30 met me cleric, 44th... werk je ff paar lvltjes omhoog of wacht tot ik er morgen mee verder ga
[ Voor 21% gewijzigd door 4th op 21-08-2006 14:12 ]
Voor die DFA, ik gok 16,5mil.. daar stond er eentje voor dit weekend.
Verwijderd

kan ik niet meer lvllen

wachten tot na donderdag, moet je dan ook wel meteen betalen anders kan ej game niet eens in.
ja en ik ga vrijdag 3 weken op vakantie, dus dat wordt lang afkicken danSinergyX schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:36:
Donderdag komt ook de betaalmogelijkheid voor de europeanenEven 3 dagen afkicken

Ik heb melee double moeten nemen voor een andere skill te kunnen gebruiken. Zal straks ff kijken welke dat ook alweer wasSinergyX schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:08:
Gewetensvraagje
Je hoeft hem niet te nemen want voor de 2e job skills is ie niet nodig (ik dus wel gedaanPsychoot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:53:
[...]
Ik heb melee double moeten nemen voor een andere skill te kunnen gebruiken. Zal straks ff kijken welke dat ook alweer was
p.s. piercing lungs is de skill die hem vervangt.
[ Voor 7% gewijzigd door luckyjan op 21-08-2006 16:00 ]
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 21-08-2006 16:04 ]
Verwijderd
low lvl --> hoogste is nu 35 =) maar als het goed is heb ik een dezer dagen 50 ^^
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 17:48 ]
Verwijderd
welk level praten we dan over ben zelf nu lvl 65Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:23:
mede gotters die low lvl clan nodig hebbe er is plaats genoeg ik mijn clan ^^
en op zoek naar een clan omdat de got clans vol zitten
Verwijderd
Er ligt hier een lvl 65 marble launcher +3 str 76 acc voor je klaarVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:50:
even 2 vraagjes aan vlieg
kan je lvl 65 launchers maken ?
wat voor materials heb je ervoor nodig ?
zou er graag 1 met stats hebben inplaats van met niks d-;
Dit topic is gesloten.