[PC MMORPG] ROSE Online deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.712 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 141799

dat van die eq is ckers wel ff wat anders ja

Verwijderd

egamernl schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:56:
http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=1189

Lekker hoor, equips met AP8 worden dus 3STR 2CON enzo.. Voor mij valt dat nog mee aangezien ik soldier ben, maar voor sommige mensen is dit zeker wel genaaid.
OMG, koop (maak je) mooie EQ worden de stats verandert.. zal genaait zijn.
Heb prima Redfield charman setje, 4 con gloves 7ap/3str pakje (3) en 4sen pakje (5) en 9 AP schoenen, en een (6) hoed zonder stats, als ze aan me stats komen heb ik al die moeite voor niks gedaan :(

PS VETTE SHIT. :P als je door leest in die post krijgen we eindelijk 5 char slots !!!!!!!!!!1

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 17:04 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:04
Wel uit NaRose:
Will all other quests be reset? Like current episode quest, level 81 and 82 quest on luna, so on?
Yes. ALL other quests will be reset. Even the beginning one you get when you <i>first</i> logged in to ROSE Online way back when on Birth Island. I chose to do it over just for cute fun.

Maar dit wijst dus zelfs op een 1st job reset.

OMG Lees ik net dat drills ook pleite zijn...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

egamernl schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:56:
http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=1189

Lekker hoor, equips met AP8 worden dus 3STR 2CON enzo.. Voor mij valt dat nog mee aangezien ik soldier ben, maar voor sommige mensen is dit zeker wel genaaid.
als je verder leest vertelt hij alweer hele andere dingen ik wacht wel af

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-07 12:59
Die EQ betert wel, alleen spijtig van die mooie AP10 en Dodge 10 stats op me gear die ideaal waren voor me raider, nuja, dex is ook wel weer leuk :D

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

2) Are we given free/cheaper stats and skill resets in the first week or so of EVO ?
As I said above, the NPC that used to reset skills, doesn't anymore unless you're under 15. So make sure you plan your new build wisely. There is a possibility from the looks of the NPC's options it will be offered as apart of the Milage update.

OMG jongen opletten met de skills !!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/8069/islamicxg0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/8251/jesterun3.jpg
cough nice

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 17:19 ]

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:10:
2) Are we given free/cheaper stats and skill resets in the first week or so of EVO ?
As I said above, the NPC that used to reset skills, doesn't anymore unless you're under 15. So make sure you plan your new build wisely. There is a possibility from the looks of the NPC's options it will be offered as apart of the Milage update.

OMG jongen opletten met de skills !!
Dat is pas zorgwekkend nieuws... Vraag me nu enigzins af waar die Devs mee bezig zijn :/

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2006 17:14 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

voor flying dutchie

So here is me crafting a Launcher. After taking some time with the disassembling process and figuring out that the Mats you get from this will allow me to create Blue named items. This being one of them. The Win Stone is the item I gained during the disassemble process. I would get anywhere from 1 to upwards of 15 of them for each item I disassembled. As you can see it took 150 of them plus a number of other items just to try and make this launcher.

Crafting rates are 100%. There is no failure in crafting. With there being no failure you have a chance to not get additional attributes on your item.

kunnen een aantal van jullie al spelen of zo? waar kome ndie screens van

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:15:
voor flying dutchie

So here is me crafting a Launcher. After taking some time with the disassembling process and figuring out that the Mats you get from this will allow me to create Blue named items. This being one of them. The Win Stone is the item I gained during the disassemble process. I would get anywhere from 1 to upwards of 15 of them for each item I disassembled. As you can see it took 150 of them plus a number of other items just to try and make this launcher.

Crafting rates are 100%. There is no failure in crafting. With there being no failure you have a chance to not get additional attributes on your item.
ZAG HET OOK !!!!
ik kan niet failen !!!! HIHIHI
maar, kan ook blauwe items maken zag ik !!!! als dat klopt is het wel sick :P
maar moet wel eerst de skils vinden :( Iedereen dealer skiltjes zoeken vor me he :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 17:19 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:18:
[...]

ZAG HET OOK !!!!
ik kan niet failen !!!! HIHIHI
maar, kan ook blauwe items maken zag ik !!!! als dat klopt is het wel sick :P
maar moet wel eerst de skils vinden :( Iedereen dealer skiltjes zoeken vor me he :P
ow dat stuk moet ik gemist hebben kan je ze niet meer kopen dan????

• SinergyX
Aantal wel, aantal niet.

Verwijderd

up!! serius !!!! EHM OF NIET.
nog eens proberen, kon inloggen en erro mij downloading avator list

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 17:28 ]

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-07 11:46
Nope, je kunt alleen naar channelkeuze. Verder niet.

edit:
Sorry nu wel up

[ Voor 20% gewijzigd door jip_86 op 17-08-2006 17:29 ]

Verwijderd

jip_86 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:27:
Nope, je kunt alleen naar channelkeuze. Verder niet.
Was opeens effe heel blij :/ voor korte duur :/

EN NU WEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zit er in

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 17:30 ]

Anoniem: 161022

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:28:
[...]

Was opeens effe heel blij :/ voor korte duur :/

EN NU WEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zit er in
:( en ik ben nog aan het downloaden van de client eerste keer kwam er een fout bij 2/3 deel snik snik :'( :'(

Anoniem: 153710

Me Grandfancysky still lvl 100 :D

Vraagje aan de knights, hoe gaan jullie stat points verdelen?

Verwijderd

Anoniem: 161022 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:40:
[...]

:( en ik ben nog aan het downloaden van de client eerste keer kwam er een fout bij 2/3 deel snik snik :'( :'(
had ik ook op die eurose site

is er in 1 van de tweakers clans nog ruimte voor of mijn lvl 61 dealer (EU-Iskinku) of mijn nu nog 38 hawker d-:

Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/2205/roseim2.jpg

1 van mijn wapens d-:

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 17:51 ]

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:44:
[...]

had ik ook op die eurose site

is er in 1 van de tweakers clans nog ruimte voor of mijn lvl 61 dealer (EU-Iskinku) of mijn nu nog 38 hawker d-:
mhh nee denk nie LoT en OoT zit al vol misschien toch tijdt voor een BoT? zullen dan nog nie veel members in zitten. Tenzij er weer clanpoints komen :P

edeit: @semmy LOL ap 15 jammer dast het low lvl wapen is maartoch^^

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 17-08-2006 17:53 ]

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Zo ff ingame geweest en ik zie dat alles een stuk meer def heeft als eerst.
Qua stats kom ik weer op hetzelfde uit. Base 296str en 90 con.
Me Dark Kurash Armor heeft nu wel een Str3 / AP 15 stat. voor de rest er op achteruit gegaan qua stats op de items.
Nu moet ik helaas gaan werken maar ben vanavond uiteraard weer ingame :)

• SinergyX
str3/ap15... omg kwijl...
Qua stats ga ik 90con rest in str. (hoeveel dat ook op lvl100 mag zijn :P)

Verwijderd

potion en subitem craft zitten niet in de standaard shop )-:

ook opvallend dat mijn hawker sp overhoud omdat dingen als sprint me niet boeien d-:

maar wel jammer dat de overall damage van je skills op je level lager is.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 18:01 ]

• jip_86
Adv plains is mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/3158/advplainssmallqk4.jpg

Hier spawn je denk ik met nieuwe chars.

Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/5994/advplains2smallij6.jpg

Soort zant achtig stadje in adv plains.

Is het nu met muse ook zo dat je moet kiezen voor de healer of wizard tree?

[ Voor 42% gewijzigd door jip_86 op 17-08-2006 18:09 ]

Verwijderd

nu de grote vraag ga ik voor crafting of discounting met mijn dealertje

Anoniem: 167538

maarre moet je de cartquest nou bij clowns of in goblin cave doen das de grote vraag :P iemand die het weet geef ff een duidelijk antwoord 8)

Verwijderd

loop b2 te doen voor luna qeust aar krijg daar niks, weet iemand wat het moet zij,
Trouwens echt weinig spvoor crafts zeg :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:53:
loop b2 te doen voor luna qeust aar krijg daar niks, weet iemand wat het moet zij,
Trouwens echt weinig spvoor crafts zeg :(
ik heb sp over op mijn dealer ben voor een bourgois gegaan voorlopig

en volgens mij zit je goed

• SinergyX
Het lijkt erop dat +def 6/7 omgezet is naar str3/ap15, zowel mijn (5) wapen als mijn (5) helmet zijn nu str3/ap15. Def is ook geboost van backshields en wings.

Voor de knight/champ to go, het lijkt dat def nu echt enorm verhoogt is. Nu alleen mn EQ en stats gedaan en heb al bijna 150 meer def dan dat ik had met full skills in oude Rose. Daarbij komen er nog een flink aantal def buffs (aantal helaas lvl120/140).

Wel bijzonder, een Cleric heeft base meer hp dan een Knight (zonder skills, 4.8k vs 4.7k)

Heeft iedereen de bug, als je een skill doet, dat je hp verliest? Mijn knight verliest 300 hp bij elke skill (buff of attack) die hij doet.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2006 20:33 ]

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
En daar gingen we :) teminste channel 3

[ Voor 31% gewijzigd door Rooster op 17-08-2006 21:32 ]

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Jep D/c. Wel heel erg wennen die nieuwe skills van Hawker-Raider en er is te veel bugged zo kan bijv. een muse wild hawker aan :| hopelijk komen ze snel met die patch

Tweaker gallery / Kaytjuh

• jip_86
Mage is twee keer zo sterk als hij/zij gebuffd is door cleric :/

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 12:08
Weet iemand hoe je in B2 komt temple aangezien je niet meer door die muur in 1 kan teleporten??
Verder een belangrijke skill voor soldier sword staat bij de muses boeken en is dus niet te gebruiken.
Je kan niet meer met cart rijden in temple en soldier heeft geen speed skills meer dus je rent je rot, ook is een belangrijke beserk skill gewoon niet te koop en zijn sommige skills dubbel. Feitelijk nu nog maar 2 echte attack skills die damage doen voor mijn champ.
Laat je mensen verplicht de cart en de luna quest opnieuw doen terwijl in tala al blijkbaar die quest bugged waren waardoor je niet weet welke mob je moet killen en dit informeer je dan niet eens.
Eerste indruk van EVO = BUGGED ( en zeer ernstig ). Lijkt of sowieso alle bugs uit tala er nog gewoon inzitten.

[ Voor 16% gewijzigd door luckyjan op 17-08-2006 21:56 ]

• SinergyX
vind met name die cart/luna opnieuw regelrecht lomp. Laat ff 500+ mensen een 40-80 mobs opnieuw neerhalen. Zo moeilijk had het toch niet geweest de cart skill te laten staan.

Qua skills, zijn er gewoon een aantal die droppen door ghosts, denk zo ook bij 2nd job.

Heb mijn skills nu en buffed door cleric, ik haal gemakkelijk 1000 def zonder eigen buffs. 718 base AP, kan er wel meer uithalen denk ik.

Verwijderd

inderdaad wat ongeloofelijk *** die cart quest weer halen
sta je met 500 man daar clowns te hakken en geen idee welke clown nou het beste is d-;

en de servers donderen er langzaam uit lekker allemaal d-:

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 22:43 ]

Verwijderd

nou kon niks vinden in heel luna wat niet wit was, dus niks te hunten.
Al me ap 10 eq weg :/ nou ja kut zeg maar.

Enigste mooie is dat ik eindelijk iets nieuws kan craften kwa EQ nieuwe dealer muse hawker soldier pakjes. Eindelijk nieuwe eq. En niet heel veel mats nodig maar die zullen wel aardig schaars zijn eerste tijd.
En arti heeft echt veeeel te weinig sp... pas op lvl 180 of zo kan ik beetje veel dingen maken..

Maar eens nachtje afwachten lekker vroeg bedje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 08:23

4th

is hij nu weer offline? wtf, gvd, ben net thuis!! :(

edit: kan inloggen, server kiezen ,maar blijft daarna op waiting staan :(

[ Voor 42% gewijzigd door 4th op 18-08-2006 00:56 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Alle 3 de channels zijn weer up dus je zou er in moeten kunnen 4th.

Die Raider skills zijn echt niet normaal kloten. Heb maar 3 skills die ik kan gebruiken zo rond de 300 dmg per skill, als normaal raak zonder skills doe ik rond de 500dmg :/ . Het slaat dus helemaal nergens meer op, hoop echt dat die update snel komt en ook een grote verbetering wordt, anders stopt het hier toch echt voor mij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 06-07 14:27
ok, dus niet verder verspreiden. Tis geen hack

[ Voor 92% gewijzigd door Amafi op 18-08-2006 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-07 22:27
kwijl kijk mijn ap :P

deze staff gekocht voor 850k ^^

Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/2885/screen005qo0.th.jpg

ik word ziek van die channel drop...
ik hou t voor gezien
morgen hoop ik dat al die schijtbugs opgelost zijn. als dit nie opgelost is voor dat we p2p gaan. weet ik nie of ik direct ga betalen.

[ Voor 33% gewijzigd door ph4nt0m op 18-08-2006 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Nou ik vondt de eerste dag evo best vermakelijk, de suport skills van de muse werken perfect en zijn erg krachtig, kwa eq baal ik natuurlijk dat m'n ap gear weg is maar ach ik heb ze in elk geval niet meer nodig voor me cleric. ik hoop snel een mooi lvl 100 int setje bij elkaar te vinden.

Ik had net een d/c tijdens een party met kip en ph4nt0m maar ik heb geen zin om weer in te loggen en ga nu lekker slapen, truste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Zo vannacht ff evo getest, me cart/luna quest gehaald en beetje van me skills geupgrade.
Ook nog even rondgelopen op Eldeon, spawns zijn er genoeg en op lvl 141 is het in het begin oranje/rood.

Buffs van cleric ownen wel iig. Toen AnGeeL me buffde had ik opeens 1,3k def en 1k ap :) Met nog niet eens al me skills gemaxxed/gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
* SinergyX agree
Cleric buffs zijn nu echt goed geworden. De mobs in temple tot aan B2 doen niet meer dan 15 dmg op mij en toch zijn ze nog paars :P Mika heeft wel aardig problemen met melee te raken, toch denk ik maar de 121sic build-kant op te gaan en nog een blue wand te scoren.

Grootste nadeel nu, nerf van Temple. Exp is gedropt naar een kleine 2.7k solo per mob, waar het normaal 10k was. Daarentegen met buffs schiet ik nagenoeg alles 2-shot neer, puur de acc dat ik nog kan missen (309 buffed, nog nonstop misses). De drops zijn alleen nog maar skills (howl, revive, bonfire, velocity) en die stomme mp/hp bottles.

Ik vraag me nu af waar het gat 100-120 heen moet gaan, gezien DoD nonstop vol is (en pvp is) en temple dus nu echt bagger exp geeft. Eldeon begrijp ik zo is lvl150+ dus ook niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 29-06 12:08
Gisteren op eldeon gespeelt met lvl 141. Je kan er spelen op oranje/rode mobs maar de exp is niet veel hoger als in temple. Verder zijn de drops die ik daar kreeg waardeloos (ook op king monsters).
En idd cleric buffs rulen. Toen een cleric me gebuffed had voelde ik me 10 keer sterker en sneller.

[ Voor 20% gewijzigd door luckyjan op 18-08-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay ff een paar vragen.

* backseat waar haal ik die of is hij alleen nog craftable (nee mildun heeft hem niet)

* kan ik een sportycart body nemen en mijn huidige motor/banden gebruiken.

* wat moet ik met dingen zoals libra en cancer zien er een beetje als runes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:14:
okay ff een paar vragen.

* backseat waar haal ik die of is hij alleen nog craftable (nee mildun heeft hem niet)

* kan ik een sportycart body nemen en mijn huidige motor/banden gebruiken.

* wat moet ik met dingen zoals libra en cancer zien er een beetje als runes uit
volgens mij weet ik alleen het antwoord op je laatste vraag, en dat is dat die libra en cancer stones zijn voor het craften. Zo ook de aries en taurus stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
sportcart. Body moet hoogste partnummer zijn, engine/tired gelijk of eronder. Dus je kan sportbody gebruiken en bv de laagste/langzaamste engine/tires. Dus voor jouw vraag: Ja :)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 18-08-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:26:
sportcart. Body moet hoogste partnummer zijn, engine/tired gelijk of eronder. Dus je kan sportbody gebruiken en bv de laagste/langzaamste engine/tires. Dus voor jouw vraag: Ja :)
w00t nice nu maar hopen dat ik snel zo'n rode sporty cart body tegenkom

P.S. zogauw er een plekje in 1 van de tweakers guilds komt hoor ik het graag.

voorlopig ren ik wel lekker solo rond vermaak me prima met het nieuwe systeem is makkelijker geworden voor een dealer namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-07 15:29

William/Ax3

We are Starstuff

luckyjan schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:53:
Gisteren op eldeon gespeelt met lvl 141. Je kan er spelen op oranje/rode mobs maar de exp is niet veel hoger als in temple. Verder zijn de drops die ik daar kreeg waardeloos (ook op king monsters).
En idd cleric buffs rulen. Toen een cleric me gebuffed had voelde ik me 10 keer sterker en sneller.
Mag je mij is vanaaf vertellen hoe je in eldoen komt xD.

Btw als iemand nog zon ikaness staff ziet in een shop koop hem ff voor me (voorschieten). Ben vanaaf wel rond 19.00 online.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

luckyjan schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:53:
Kings droppen high lvl items en 6th talis/bindrune ;)
William/Ax3 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:12:
[...]

Btw als iemand nog zon ikaness staff ziet in een shop koop hem ff voor me (voorschieten). Ben vanaaf wel rond 19.00 online.
Ga naar Luna channel 3, teleport naar Eldeon waar je normaal naar Junon teleport.

[ Voor 29% gewijzigd door Psychoot op 18-08-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 05-03 13:26
Wat kan je met die 1stgrade talismans en bindrunes doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je 1st grade items refinen? :) (fear my (6) doll :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 22:08
After sleepless nights and the long debate, this is it:

Yes, we are fully aware of all the problems and bugs encountered after the launch of Eldeon. Thank you so much for the tickets sent. They really helped a lot. Please keep 'em comin'.

Gravity is currently making a fix that is scheduled to be injected into pROSE on August 24, 2006's server maintenance. That fix is targetted to readjust all item stats that were affected. (So we really need your reports on the bugs you need to be fixed.)

No rollback nor re-porting will be made on that day.

Wargods will still enjoy the trip to Eldeon as promised. Please see the announcement at the Events section.

And as compensation to everyone, we're giving away 2x EXP and DROP RATE for 3 days starting 9pm tonight (Friday August 18) until 9am of August 22, 2006.

We also learned from Data Venture and National Bookstore that the CDs sold like pan cakes and... *sob* now out of stock. We're trying to come up with a way to send the CDs to you effectively. But for now, you can just download the client in the link we gave yah.

For those getting an error when trying to log in, you can try updating your graphics card driver, check if you uninstalled the old client before installing evolution, and if it still won't work, you may contact us at 7519611 or through http://levelupsupport.ph for a more direct assistance on installation.

Thank you for your patience. We apologize for the inconvenience.
http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=1258
We krijgen dus vanaf vanmiddag 3uur 2x exp en drop rate

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ga met me dealer een aantal Manager Moldie's slopen die droppen ze dus als ik er een heb meld ik het wel :P gister ook al een lynx bow gevonden en verkocht voor 2mil :) ( van aqua king)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-07 12:59
Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/itemstats.jpg

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Leuk, om 3u begin ik te werken.
[...]

Eldeon is dacht ik pas vanaf 24 augustus toegankelijk. :? Idd, via luna naar eldeon door, raak ik nog geen lucht :/

[ Voor 125% gewijzigd door PeGys op 18-08-2006 13:53 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Waarschijnlijk ook een bug:
Psychoot schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:14:
Ga naar Luna channel 3, teleport naar Eldeon waar je normaal naar Junon teleport.
Maargoed, vindt dit toch een matig iets. Leuk 2x exp enzo, maar betekend dus dat meeste items weer terug gaan naar oude stats? (vond mijn str3/ap15 toch leuker dan def7 :P). Ik had zelf 3 supporttickets ingestuurd (hp loss bij powercasting, niet stacken van diverse powers, onjuist info van cart/luna quest), alle 3 afgewezen wegen 'too little information'.

wat moet je in godsnaam meer vertellen over het feit dat de hele soldiers buffs niet stacken met de cleric buffs (AP/def en hp buffs, gaf er zelfs cijfers bij). Zelfde geld voor Hawker mspd buff en de cleric versie, stacken ook niet. Naaistreek wel bij Power Overflow, geen meer AP, maar die DefDown krijg je dus mooi wel.

En 2x droprate, jee.. nog meer skills en mp/hp bottles in Temple :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
KAn iemand mij vertellen waar ik beetles kan vinden, volgens roseonline moeten ze in breezy hills zitten, maar daar kan ik alleen flanea's, dalpings en pomics vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Dr.Snuggles schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:08:
KAn iemand mij vertellen waar ik beetles kan vinden, volgens roseonline moeten ze in breezy hills zitten, maar daar kan ik alleen flanea's, dalpings en pomics vinden :|
net boven dat dorpje in het midden behoren ze te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 22:14
Dr.Snuggles schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:08:
Eerst zatten ze helemaal links boven en link midden op het eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Calamor schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:16:
[...]

Eerst zatten ze helemaal links boven en link midden op het eiland.
volgens mij zaten ze al een tijdje niet meer op dat eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
op geen van die plaatsen zitten ze meer, vroegen in iRose zaten ze in dat ztukje woestijn boven dat stadje, maar daar zitten nu alleen pomic officers en generals en daarom heen alleen maar flanea's.

misschien dat ze ze er vergeten zijn in te zetten bij die update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Dr.Snuggles schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:23:
op geen van die plaatsen zitten ze meer, vroegen in iRose zaten ze in dat ztukje woestijn boven dat stadje, maar daar zitten nu alleen pomic officers en generals en daarom heen alleen maar flanea's.

misschien dat ze ze er vergeten zijn in te zetten bij die update :P
hmm als dat stukje woestijn bij jou boven dat dorpje zit, dan zitten ze rechts van dat dorpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Ik heb ze inmiddels gevonden, ze zitten in el verloon desert waar vroeger die aquas zaten, bij dat water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Dr.Snuggles schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:39:
Ik heb ze inmiddels gevonden, ze zitten in el verloon desert waar vroeger die aquas zaten, bij dat water.
en aquas alleen nog maar in anima lake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jep. Veel quests zijn nog niet bijgewerkt qua locatie van de mobs, El Verloon heeft nu de beetles en turtles gekregen in het water. Breezing heeft nu een hele pomic dorp (het woestein gedeelte) gekregen, maar ik dacht dat er wel rechts van dat dorp wel beetles nog zaten (achter die spotted choropies).

Anima lake heeft nu alleen de aqua's (verloon niet meer) maar nog geen king gezien, met die porks helemaal bovenin aan het water.

Zo is ook in forest of wisdom die pigs vervangen door clowns (kenji ingang), junon kings zijn er nog wel gewoon. Kenji zelf zijn de goonga's wat meer verspreid, ze lijken ook iets groter geworden.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 18-08-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik krijg erg veel zin om weer te spelen. Alleen heb ik in zuid afrika geen eigen internet.
Alleen via werk.
En dan is het niet zo gepast om daar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Sicko schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:41:
[...]

en aquas alleen nog maar in anima lake?
denk het, ben nog maar lvl 25 dus nog niet geweest (ben daar een 1-hit kill :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Calamor schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:19:
Ik krijg erg veel zin om weer te spelen. Alleen heb ik in zuid afrika geen eigen internet.
Alleen via werk.
En dan is het niet zo gepast om daar te spelen.
in je pauzes kan je dan toch ff spelen ;)

Hoe gaat het trouwens met rose nu. Ik zie wat bekenden terug. Betekent dat, dat het spel nu probleemloos gaat of nemen de mensen de bugs nog steeds voor lief. Hoe zit het met rose Evolution is dat nu al bezig, want dat wil ik zelf wel weer even spelen

Ben net terug van 2 maanden werk en heb geen tijd gehad om alles bij te lezen.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Evo is live, behoorlijk wat bugs, veel stats van items zijn f00ked up. Aantal skills zijn fout of vet underpowered. Food is 3x duurder geworden, PH gasten zijn soms echt lompe sukkels.

Dat was het zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eyz volk

Ik koop masaal molive, captriconus stone en light stones in, of als je er 1tje van heb wil ik hem graag ff naar buy tab kopieren

De eldeo nwapens zijn er hoor:

Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/6671/announcementyb6.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/6466/newtw7.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/4117/knighthd8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/8740/bowap7.th.jpg

en hoe vinden jullie me geweer:
(krijgje bij animal rod)

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/3889/gloriagujntj0.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 18-08-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:41:
eyz volk

Ik koop masaal molive, captriconus stone en light stones in, of als je er 1tje van heb wil ik hem graag ff naar buy tab kopieren

De eldeo nwapens zijn er hoor:

[afbeelding]

en hoe vinden jullie me geweer:
(krijgje bij animal rod)

[afbeelding]
Kan je een screenshot maken met die gun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Calamor schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:49:
[...]

Kan je een screenshot maken met die gun?
het is een staff, naam is verkeerd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is een staff :) Diverse items hebben opeens andere namen, zo is mijn Dark Morning Star nu een Snow nogwat sword geworden (qua naam dan :P). Ook items hebben helemaal geen naam meer, zie je alleen het (refined) stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Het food is idd stuk duurder geworden maar een dealer kan toch zijn eigen food maken of niet? Of iig food omzetten naar meer food toch?

Ik heb me Ouroboros Wand voor 5M verkocht ^^ first offer. Drop van Elite Sikuku Fighter (boss) ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdje hunten in party op eldeon, en nu 2 van deze schatigge gun's :P nu eens 6th tali vinden :P

Afbeeldingslocatie: http://img158.imageshack.us/img158/3795/gunnnyce4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-07 15:29

William/Ax3

We are Starstuff

Hmm ja en wie is weer TE LAAT om op eldoen te komen. :S. lekker dan hoor.

Edit lama kwam er nou wel ineens in echt vaag hoor :?. Nouja morgen maar is beginnen daar dan.

[ Voor 53% gewijzigd door William/Ax3 op 18-08-2006 23:18 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Mocht iemand de skillbook van velocity accordance vinden kan hij/zij deze dan voor mij bewaren? (mits niet als te duur :)

lama, ik krijg er net 2 achter elkaar gedropped van 2 ghosts :P

[ Voor 21% gewijzigd door Dr.Snuggles op 18-08-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Die heb ik wel, pm me maar eu-doominator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@gerwin

Afbeeldingslocatie: http://img158.imageshack.us/img158/450/gerwinmr1.jpg

en mijn zwaard: zal nog wel screen maken met hem aan me champ en als vergelijking een refine 4 clave more stats ernaast

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/1434/evomg1.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 19-08-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Die ap op dat gun ziet er goed uit vlieg ;)
zoek nou voor mij maar eens z'n dingentje:
Afbeeldingslocatie: http://img315.imageshack.us/img315/8273/lbhkkk6.png
Als iemand hem heeft en verkoopt voor een normale prijs, graag een pmetje op EU-Kaytjuh alvast bedankt _/-\o_
Had het over een normale prijs :9

[ Voor 26% gewijzigd door Kaytjuh op 19-08-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaytjuh schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:57:
Die ap op dat gun ziet er goed uit vlieg ;)
zoek nou voor mij maar eens z'n dingentje:
[afbeelding]
Als iemand hem heeft en verkoopt voor een normale prijs, graag een pmetje op EU-Kaytjuh alvast bedankt _/-\o_
staat in junion voor 15 mil

pffff gemiddelde prijs tali is 2.5 mil, naar dat zwaardgekochtt ehebben kan ik niet eens food voor me champ kopen hahaha, maar goed dat me cleric al eten gekregen had

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 19-08-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
o hier is een craftlist:

http://www.geocities.com/adiktuzmaximus/craft_recipe.html

fly kijk ff of t klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
proseguru lijkt die gegevens ook inmiddels te hebben, alleen stuk overzichterlijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:28:
proseguru lijkt die gegevens ook inmiddels te hebben, alleen stuk overzichterlijker :P
over welke roseguru heb jij het dan, niet www.roseguru.com hoor

alles is fucking duur nou :S slaat gewoon echt nergesn op, 1 niet npc skill boekje is al 250 k, wapen 20+ mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161527

Anoniem: 141799 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:38:
[...]

over welke roseguru heb jij het dan, niet www.roseguru.com hoor

alles is fucking duur nou :S slaat gewoon echt nergesn op, 1 niet npc skill boekje is al 250 k, wapen 20+ mil.
www.proseguru.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
euhm damy daar staat geen crafting lijst he ;) @ sinergyx dit is de enige craft lijst die er tot nu toe is die klopt met de mats
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:31:
ben je verdomme een weekend weg heb je 2*xp en droprate increase verdomme.

blegh misschien maar eerder naar huis
dude serieus. ben je nog kind ofzo dat je zoveel schelD?
komt nooit eens een keer btje abn uit je posts.

[ Voor 56% gewijzigd door ph4nt0m op 19-08-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben je verdomme een weekend weg heb je 2*xp en droprate increase verdomme.

blegh misschien maar eerder naar huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
@ Semmy
Praat effe netjes in vervolg ( anders krijg je ook van mods te horen)

Zo net 79 geworden met me cleric gaat erg lekker. Beetje kaimans nakke.
Bevalt me goed om te buffen. En solo lukt nui ook met phantom sword. Maar duo is toch lekkerder kan je iets minder opletten.

Me ourobos wand ook binnen gekocht van scriptkiddy. Deze kank mooi gebruiken op 101 - 102.
Gaan voor lvl 85 morgen :) dat moet goedkomen.

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mocht iemand nog Phantom sword tegen komen voor een schappelijk bedrag, die zou ik graag willen kopen :) Mika voelt zich nog wat useless in de party, mede doordat ze een lvl81 NPC wand gebruikt (en dus een extreem lage AP/acc heeft). Hoeveel Int heeft die ourborus wand nodig gerwin?

Pha, die lijst is gelijk aan die wat nu bij proseguru staat, waar guru ook nog bij een aantal de oude stats heeft.

En voor wie zich afvraag waar die mp/hp waters voor zijn, met 1 bananamilk en 4 mp water kan je een medium mp vial maken 300mp :) zelfde met banana en 4 hp om een 600hp te maken. Mijn dealer is nog niet zo hoog lvl om te kijken wat erna komt :P

Oja, voor de mensen lvl40-60 die nog wat leuke exp willen hebben, rechts onderin FoW zit nu Wise Clown, de king van clowns (net na de brug tegen de rand van de map bij de grote steen). Geeft solo (nu) een 52k exp op lvl57, is een goeie 10% van je exp. Begreep op lvl45 je zelfs tegen de 25% krijgt. Knight/champ erbij die nonstop taunt, kan je veilig killen :)

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
sinergy
255 int :) zelfde als op prosegure staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ik vraag me af of deze persoon legaal is :o
edit: schijnbaar zijn er voor bepaalde armors geen job restriction, daardoor komt het dus. Wordt donderdag allemaal gefixxed als goed is.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/screen009.jpg

PS: Ik zoek een Black Shamshir, of als iemand weet waar ie dropped _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Psychoot op 19-08-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-07 07:51
Psychoot schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:25:
Ik vraag me af of deze persoon legaal is :o

[afbeelding]

PS: Ik zoek een Black Shamshir, of als iemand weet waar ie dropped _/-\o_
Is bug, je kunt alles aan wat je wil, je kunt ook butterfly wings aan als je wil.. Jobs maakt niet uit, je kunt alles aan zolang je lvl maar goed is :|

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Klopt niet helemaal egamernl, ik kan ook de heavens suit van een muse aan, maar toen ik er vammidag een vond stond er wel dat het alleen voor muse was :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Kaytjuh schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:29:
Klopt niet helemaal egamernl, ik kan ook de heavens suit van een muse aan, maar toen ik er vammidag een vond stond er wel dat het alleen voor muse was :/ .
Alleen de items die voor evo waren hebben geen class req die nu gevonden worden wel.......

lvl 82.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hey allemaal,
Ik ben nu een level 70 hawker maar heb nog geen skill-points gebruikt, dus zou iemand mij wat tips kunnen geven voor katar build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand toevalig nog een d3 liggen die ik kan overnemen zoekt er 1 maar nergens te vinden
en natuurlijk die katars blood hook ofzoiets zie ik ook graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop alweer poosje rond met awings van amafi xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
lol die lag in junon is iig nog erges goed voor, check m'n shopje :
Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/9133/lolea4.th.jpg

ps, iedereen die mats voor me wil spare (low lvl vooral nodig) is welkom, ik betaal goed ;)

ps heb wel zootje d2's dus als je essence hebt..

[ Voor 8% gewijzigd door precious1 op 19-08-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Is er trouwens nog plek in een GoT Guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met maar 3 ruby en zwaard niet refined

met en zonder
Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/5696/apgu6.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/5656/zondermn5.th.jpg

en in actie
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/7412/screen022sw0.th.jpg

ik heb btw nog een wish list:

Berserk,
voltage crash
battle sence mastery
combat howl
soul wrack
power overflow

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 20-08-2006 00:22 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.