[PC MMORPG] ROSE Online deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.730 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:34:
vliegje heeft vandaag een hawker heel erg blij gemaakt
met deze mooie katars _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heeft vliegje deze vandaan :P ?
Kun je ze al craften vliegje? Zo ja laat me wat weten, ik ken iemand die heeft Death Bringer (hoogste 1handed ingame atm d8 ik) en die wilt hem ruilen tegen Hawk Knuckle, geld voor hem te kopen heb ik niet 30m :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Belangrijk nieuws van het pROSE forum.

"Good news for our European pROSE players! We are hard at work at integrating you into our system. And to make sure we've got everything worked out, we're extending your free game time until 12nn GMT +8 of Monday, August 28, 2006.

After August 28, we'll be introducing the following price structure:

GAMETIME | EURO | DAYS

1 month | 11 | 31

3 months | 27 | 93

6 months | 48 | 186

12 months | 87 | 365

Goddess Arua and all your Filipino friends are eagerly anticipating your full integration. Mabuhay!

Note: After this, that's when you will be able to create new account"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:03:
fly heeft em ;)

nice flares gast wat dropte em?
die gast zei dat een soort van rubrum hem dropte in Arumic valley maar die spawnd 1 keer in het uur ben wese kijken maar kan hem nie vinden >< alleen maar die Varus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
Dat wordt meteen 3 maandjes inkopen :)
Die rumrum, spawnt die niet linksbovenin, achter de wizards?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:04:
[...]

die gast zei dat een soort van rubrum hem dropte in Arumic valley maar die spawnd 1 keer in het uur ben wese kijken maar kan hem nie vinden >< alleen maar die Varus.
Yellow flare swords worden gedropped door Pinguin general. ( mana snowfield )
Als je er daar 2 van hebt in combinatie met nog een paar mats kan je er een Dual flare van laten craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:47:
[...]

Waar heeft vliegje deze vandaan :P ?
Kun je ze al craften vliegje? Zo ja laat me wat weten, ik ken iemand die heeft Death Bringer (hoogste 1handed ingame atm d8 ik) en die wilt hem ruilen tegen Hawk Knuckle, geld voor hem te kopen heb ik niet 30m :o
O van niet zoon spannende mob hoor, van zoon spinnetje in Xita ^^ maar dropt gewoon bijna nooit, Boss dropt veel vaker wapons, maar niet deze :P
En craften, nee dat kan ik ze niet, ten eerste heb ik daar de sp niet voor, (als je er nog 30sp of zo voor me over hebt kan ik het wel voorje doen hoor ^^) en tten 2de droppen de mats voor die dingen toch niet dus zinloos.

Zoizo veel geld aan wapons uitgeven nu is dom... als eldeon 2 weken open is is al die zooi niks meer waart, omdat de tali's om het te rifinen er toch niet zijn. Even afwachten is dus beter idee.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Talis zijn er al heel veel hoor, maar worden opgekocht door een aantal enorm rijke personen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:42:
[...]

O van niet zoon spannende mob hoor, van zoon spinnetje in Xita ^^ maar dropt gewoon bijna nooit, Boss dropt veel vaker wapons, maar niet deze :P
En craften, nee dat kan ik ze niet, ten eerste heb ik daar de sp niet voor, (als je er nog 30sp of zo voor me over hebt kan ik het wel voorje doen hoor ^^) en tten 2de droppen de mats voor die dingen toch niet dus zinloos.

Zoizo veel geld aan wapons uitgeven nu is dom... als eldeon 2 weken open is is al die zooi niks meer waart, omdat de tali's om het te rifinen er toch niet zijn. Even afwachten is dus beter idee.
Thanks, was het een Predator of een Poison Weaver? Dan ga ik daar gewoon op hunten, zijn toch nog redelijk te doen voor me.

PS: er zijn clanlogo jatters actief :o
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/screen050.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

luckyjan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:54:
Belangrijk nieuws van het pROSE forum.

"Good news for our European pROSE players! We are hard at work at integrating you into our system. And to make sure we've got everything worked out, we're extending your free game time until 12nn GMT +8 of Monday, August 28, 2006.

After August 28, we'll be introducing the following price structure:

GAMETIME | EURO | DAYS

1 month | 11 | 31

3 months | 27 | 93

6 months | 48 | 186

12 months | 87 | 365

Goddess Arua and all your Filipino friends are eagerly anticipating your full integration. Mabuhay!

Note: After this, that's when you will be able to create new account"
+

Geld dit ook voor mensen die een account hadden gemaakt voor Rose Evo? want mijn tijd was op, maar t is nog steeds op. Of geld het alleen voor mensen die al betaalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:50

Haan

dotnetter

4th schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:18:
kip, in junon staat nu een DFA(7) met slot erin voor 4,5M...

edit: heb hem voor je gekocht, weet toch zeker dat je hem wel wilt, ff gem van iemand lenen en je kunt ermee hakke :)
Onwijs bedankt 4th! :*) En ruby[3] heb ik nog wel in storage, dus dat komt helemaal goed _O_ Ik kom m vannacht wel van je overkopen :D

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Sander1991 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:53:
[...]
+

Geld dit ook voor mensen die een account hadden gemaakt voor Rose Evo? want mijn tijd was op, maar t is nog steeds op. Of geld het alleen voor mensen die al betaalde?
Voor de mensen die al een account hadden van de oude erose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

luckyjan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:40:
[...]

Voor de mensen die al een account hadden van de oude erose.
K bedankt, man waarom leggen ze dat niet goed uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje weet iemand wat een Omega wing is? en welke lvl req ik zag vandaag meerdere mensen die die kochten en vroeg me af hoe ie eruit ziet en wat beest hem dropt ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:40:
[...]

Yellow flare swords worden gedropped door Pinguin general. ( mana snowfield )
Als je er daar 2 van hebt in combinatie met nog een paar mats kan je er een Dual flare van laten craften.
8)7 ziekelijke shit helaas ben ik al een keer geweest daar maar die Pinguin zijn echt te sterk hier wat screens van mana snow fields:

Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/1011/screen027hk5.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/4884/screen028ub2.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/5840/screen029va2.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAH
Ik kan niet wachten tot morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die pinguins zijn leuk :P Helaas te langzame spawn om er een beetje te kunnen lvlen.
Vraag me af of er ook een pinguin boss/king is, moet daar dan toch ergens spawnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:47:
even een vraagje weet iemand wat een Omega wing is? en welke lvl req ik zag vandaag meerdere mensen die die kochten en vroeg me af hoe ie eruit ziet en wat beest hem dropt ofzow.
oehh, benk ook wel benieuwd naar.
Iemand screenshot ofzo :O =P

Morge lekkere Patch, 1e vrij (school). Dus kank heel misschien nog ff spele ;O

als allemaal niet te lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gekicked uit OoT vind ik niet erg ofzow hoor maar wil graag weten waarom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:48:
Ik ben gekicked uit OoT vind ik niet erg ofzow hoor maar wil graag weten waarom..
omdat je de client gemodificeerd heb om skill reset te kunnen krijgen.... wij willen niet in verband worden gebracht met client hack etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha dacht ik al oki :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo ff een vraag over naRose

Vanaf morgen draait evolution, de client hiervan kun je al downloaden op de site.
Moet ik deze morgen gewoon installeren of wordt er automatisch geupdate??

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:42:
Yo ff een vraag over naRose

Vanaf morgen draait evolution, de client hiervan kun je al downloaden op de site.
Moet ik deze morgen gewoon installeren of wordt er automatisch geupdate??

thanks
evo draait al een tijdje hoor, sinds de 17e :p

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:55:
[...]

evo draait al een tijdje hoor, sinds de 17e :p
waarschijnlijk speelt deze persoon narose ofzo d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dat zegt hij toch?
ff een vraagje over naRose ;)

Anyway, je moet je oude rose client deinstalleren, nieuwe Evo installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was met me lvl 100 noob char cart qeust doen, (nu is er toch niemand meer daar) en opeens viel het me op !!! Me uber LAG is weg :) joepy

OMG, mensen kopen in buy 6th tali voor 3 mil :/, mensen zijn gek

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n1 vlieg dat je lag wag is
en ja die prijzen zijn helemaal verneukt zeg de laaste dagen 3 mil vor tals pfft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:42:
Was met me lvl 100 noob char cart qeust doen, (nu is er toch niemand meer daar) en opeens viel het me op !!! Me uber LAG is weg :) joepy

apart terwijl je ze dikwijls in de sell voor 1.5 tot 2.5mill ziet
makkelijk verdienen als je zo rijk bent

en voor alle nieuwe mensen in rose evolution

hier staat alles in zelfs de verschillende builds
http://www.eu-rose.com/showthread.php?t=1075

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had gister al babbeltje gehad met wat ph gasten, die hebben echt miljoenen.. bergen miljoenen. Die willen meteen (6) eldeon weapons (liefst 9 :P) dus kopen gewoon alles op. Ik vind het niet erg hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Heeft iemand nog een Orc Axe liggen? Maakt niet uit of hij geel of blauw is, zolang hij maar hoger dan (5) is, ik bied veel ;)

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/1097/euwiebehy5.jpg

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:42:

Idd, ze verkloten de economie alleen maar meer. Alle mensen die zelf 6th talis nodig hebben kunnen het ook niet meer betalen omdat er 1 persoon was die talis voor 3mil en binds voor 2mil in kocht |:( En bedankt..

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:11:
[...]

Idd, ze verkloten de economie alleen maar meer. Alle mensen die zelf 6th talis nodig hebben kunnen het ook niet meer betalen omdat er 1 persoon was die talis voor 3mil en binds voor 2mil in kocht |:( En bedankt..
Op zich ook wel beetje oke, al die te rijke mensen raken wat mil's kwijt, en alleen mensen die echt geld nodig hebben verkopen, dus word de zuly van mensen weer beetje meer in balans.
Ben ik shop opzetten knalt chan3 er uit :/ grr

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:28:
[...]

Op zich ook wel beetje oke, al die te rijke mensen raken wat mil's kwijt, en alleen mensen die echt geld nodig hebben verkopen, dus word de zuly van mensen weer beetje meer in balans.
Ben ik shop opzetten knalt chan3 er uit :/ grr
al meerdere keren gebeurt vandaag
totdat ik het opgaf en al mijn mats maar bij mildun heb neergegooid

Verwijderd

Kunnen jullie op rose? Bij mij staat er Cannot check latest version :( Iemand idee?

Diue maintance zal nog wel ff duren ik ga pitten laters.

@Lonedrinka je hebt je antwoord al van ph4nt0m ik hoorde dit ook en was er ook mee eens om je te kicken sorry maat maar het is je eigen fout.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 02:45 ]

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

prose gaat 3u offline voor maintenance..

@kip, sorry, je was volgens veco net 2-3 min offline toen ik inlogde :( ben der morge rond 11-12 smorgens ongeveer weer

edit: zit me ook te vervelen.. maja, misschien is maintenance eerder klaar dan kan ik tenminste shop opzette voor vanacht :P

[ Voor 30% gewijzigd door 4th op 24-08-2006 02:37 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• PeGys
jeej, maintenance, hopelijk stats terug :D

P.S. Verveel me, 'k wil rose spelen :p

[ Voor 33% gewijzigd door PeGys op 24-08-2006 01:52 ]

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:09:
[...]

apart terwijl je ze dikwijls in de sell voor 1.5 tot 2.5mill ziet
makkelijk verdienen als je zo rijk bent

en voor alle nieuwe mensen in rose evolution

hier staat alles in zelfs de verschillende builds
http://www.eu-rose.com/showthread.php?t=1075
ik vind die guide niet helemaal kloppen, er staat bij Dex niet dat het ook de AP verhoogt van Gun, en dat het misschien voor een solo dealer verstandig is om ook dex te nemen. Ik heb dex altijd hoogte van mijn level en dan con:sen.
Schijnt zelfs voor gem en cart crafting dat het verstandig is om alleen maar con te nemen.

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Zo ik heb al me eigen stats terug, 1 ding vond ik wel minder ik ben mijn green redfield kwijt die ik gisteren van Fliegje even mocht lenen :(

• SinergyX
Vliegje, jij had gister voor maintaince nog een aantal shields in je shop, 1tje met 6con/nogwat sen. Mocht die stats nu nog zo zijn, wil ik em graag kopen :) Nu nog een zaphire defender erbij vinden :P

Als alles terug is gezet ben ik dus mijn str3/ap15 kwijt ;(

Verwijderd

Yay ben niet gebannend :>

Verwijderd

Dat vind ik nou echt jammer. Zou hardstikke terecht zijn.

maar ff over de game zelf

1 van mijn dual wields voor mijn hawker was naar een ap15 gegaan die is dus terug gegaan helaas
en die mooie launcher die vlieg had gebrouwd is ook niet meer zo mooi kwa stats dan

gebruik hem nogsteeds d-: misbruik hem eigenlijk volgens de doonga's
Aug 24, Weekly Maintenance, Weekly Maintenance

Good Morning all pROSE players!

1:00pm ROSE is up. All items back to normal. Whew!

=====================================================================

12:15pm Encountered a small glitch. Will have extended maintenance with no definite time.

=====================================================================

Today's maintenance will go on as scheduled. The Item Stat fiasco which happened last week will be fixed today.

Therefore all the items you originally possessed plus all the items you bought, picked-up, or received since Aug 17 will also change their stats. So I hope you all followed the warning we issued last week on shopping sprees.

We also hope you understand the birthpains of Evolution. This is a new version meant to balance out the job classes and make Arua's world more exciting.

Thank you.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 10:49 ]

• 4th

4th

even vraagje, maar wat was de reden dat 6th uit OoT is gekickt? Zou wel zo aardig zijn even iets te laten weten...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
4th schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:55:
even vraagje, maar wat was de reden dat 6th uit OoT is gekickt? Zou wel zo aardig zijn even iets te laten weten...
zo ver ik weet
ivm paar wouden joinen met main char en 6th alt van jou was en toch weinig ingame is.

• luckyjan
Misschien dat er een aparte clan voor 2e chars moet komen ;)

Zo de markt is weer redelijk normaal nu de stats weer goed gezet zijn. En toch nog een aantal personen die gaan klagen over de reparatie van de stats terwijl het in het announcement scherm heeft gestaan en duidelijk op diverse forums.
Ik heb m'n slotted plate opgegeven om meer defense te krijgen aangezien ik dat nodig heb op eldeon. Dus ff inkopen gedaan :9~
Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/6884/kurashyp1.jpg

• gerwingood
  • Niet online
luckyjan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:32:

Zo de markt is weer redelijk normaal nu de stats weer goed gezet zijn. En toch nog een aantal personen die gaan klagen over de reparatie van de stats terwijl het in het announcement scherm heeft gestaan en duidelijk op diverse forums.
Ik heb m'n slotted plate opgegeven om meer defense te krijgen aangezien ik dat nodig heb op eldeon. Dus ff inkopen gedaan :9~
[afbeelding]
heb liever dat ze die mobs van 2nd job is fixen..

Gms willen niet helpen met spawnen dus yeah... 4 dagen die quest doen
word steeds gezelliger

• SinergyX
luckyjan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:32:

[afbeelding]
Hoeveel heb je nu voor die plated betaald? Vooral die def op Kurash armor is erg erg :9~
En welke stats had jou slotted plate?

• 4th

4th

gerwingood schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:36:
[...]

heb liever dat ze die mobs van 2nd job is fixen..

Gms willen niet helpen met spawnen dus yeah... 4 dagen die quest doen
word steeds gezelliger
omg, is nog niet gefixt?? En dat helpen moet je gewoon over zeggen dat ze dat in tala wel deden dus waarom in betaalde versie niet... dat is zeer krom geredeneerd..

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:19:
Vliegje, jij had gister voor maintaince nog een aantal shields in je shop, 1tje met 6con/nogwat sen. Mocht die stats nu nog zo zijn, wil ik em graag kopen :) Nu nog een zaphire defender erbij vinden :P

Als alles terug is gezet ben ik dus mijn str3/ap15 kwijt ;(
Tja die 6/5 zal niet meer zijn hoor :P
Sicko schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 07:54:
[...]

ik vind die guide niet helemaal kloppen, er staat bij Dex niet dat het ook de AP verhoogt van Gun, en dat het misschien voor een solo dealer verstandig is om ook dex te nemen. Ik heb dex altijd hoogte van mijn level en dan con:sen.
Schijnt zelfs voor gem en cart crafting dat het verstandig is om alleen maar con te nemen.
Tja als je Arti word is dex echt no go... Je hebt echt veel con nodig wil je gems goed maken, pas op 400 fail je niet meer op grade 4's (zit rond 350 nu) en voor stats moet je sen,
In NArose werkte sen niet goed. Maar in evo klopt dat weer helemaal, dus je wild ook snel over de 200 sen heen, als je ook nog dex wild maakt je pas mooie crafts op lvl 150 of hoger. Dus voor echt arti geen dex. Je kan wel creative Dex gun bourg build doen, maar tja das ook niet alles.
Local Host schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 08:40:
Zo ik heb al me eigen stats terug, 1 ding vond ik wel minder ik ben mijn green redfield kwijt die ik gisteren van Fliegje even mocht lenen :(
Green redfield kwijt of alleen de stats ? ( ps was niet lenen hoor was kadootje omdat je altijd zo maar mats aan mij geeft)

Verwijderd

Hey,

Bij deze wil ik mijn plek in LegionOfTweakers vrij maken voor iemand anders.
De komende tijd zal ik (Bijna) niet meer spelen. Redenen: Geen uitdaging meer, Rose Evolution en ik ben bezig met andere dingen...

Het waren een paar leuke weken. Misschien level ik nog wat met mijn muse -> cleric deze dagen, maar ik ga niet betalen voor de volgende maand.

Als iemand nog vragen heeft, hoor ik het wel...

Bedankt,

EU-Yoshi

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:53:
Hey,

De komende tijd zal ik (Bijna) niet meer spelen. Redenen: Geen uitdaging meer, Rose Evolution en ik ben bezig met andere dingen...

Het waren een paar leuke weken. Misschien level ik nog wat met mijn muse -> cleric deze dagen, maar ik ga niet betalen voor de volgende maand.

Bedankt,

EU-Yoshi
Goed dat je het melt, Ph4 en ik weten wel iemand die wel wilt ^^
Ik vind wel jammer dat je het gaat, hoop dat je nog een keer terug komt :)
En wie weet kan je nog iemand blij maken door wat EQ te lenen :)
Kom wel effe vanaaf online afschijt nemen voor je leaft of ik kick doe

• luckyjan
SinergyX schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:51:
[...]

Hoeveel heb je nu voor die plated betaald? Vooral die def op Kurash armor is erg erg :9~
En welke stats had jou slotted plate?
Plate armor had 111 def op (3) en met die D3 erin omhoog refinen zag ik ook niet zitten. Had er toen 5 milj voor betaald en probeer hem nu te verkopen voor 10 aangezien D3 zo duur zijn en ik nog geen enkele drill gezien heb.

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:53:
Hey,

Bedankt,

EU-Yoshi
Ik zou je plek graaag willen overnemen:) Zit ik tog nog bij Lucky & Wozzie :)

Edit: Oops beetje bot van mij om geen afscheid te geven, maar tog bedankt voor de goede tijden Yoshi, jammer dat je weg gaat. Maar ik begrijp het wel. Maarja, veel geluk en plezier in het verderre leven ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Wiepa op 24-08-2006 12:11 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

• gerwingood
  • Niet online
Ah minder dat je vertrek..
Maar kan je mening totaal begrijpen zijn gewoon teveel dingen nog die...
Makkelijk al gefixt konden worden maar niet gebeurt is. Zoals exp vll 110 mob 3 party member 1.3k exp per mob. Wat denken ze iedereen 24/7 kan om 1 lvl te doen.

Gerwin
We zullen je missen

Ps Buffies lvl 100 (dat wisten denk de meesten al)

[ Voor 8% gewijzigd door gerwingood op 24-08-2006 12:10 ]

Verwijderd

Xouxic schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:02:
[...]

Ja jij wild, maar buffies wou ook graag van oot naar lot omdat die alweer 100 is,
maar bleu zit ook nog in LoT maar die is poker verslaaft, dus wie weet kunnen we wat regelen :)
Als ik vanaaf uit werk kom kijk ik er naar.

• luckyjan
Xouxic schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:02:
[...]

Jij moet eerst maar eens 50 levels erbij zien te krijgen ;)

Wel gek die markt eigenlijk als je ziet wat ze voor binds en talis vragen zijn de refined gears en cloths eigenlijk best goedkoop ;)

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Okeej, hogerre lvl's gaan voor logisch, maarja. maakt ook niej zoveel uit. Als er gewoon een simpel plekje vrij is join ik graag, en ik ben idd low lvl. nu net 62 geworden. maar ik lvl heel traag. 8)7

Zal ook wel komen omdat het zomer is, ben veel buiten. Zoals hier in meppel heb je ''Donderdag Meppeldag'' Dat is altijd wel gezellig enzo. Dus heb ook niet zo heeel veeel tijd meer voor Rose Over dan. Maarja, maak zoveel mogelijk vrij :P

Edit: @Buffies: Gooed gedaan dat powerlevellen:P Wat was je job ook alweer?

[ Voor 8% gewijzigd door Wiepa op 24-08-2006 12:15 ]

Verwijderd

Xouxic schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:14:
Okeej, hogerre lvl's gaan voor logisch, maarja. maakt ook niej zoveel uit. Als er gewoon een simpel plekje vrij is join ik graag, en ik ben idd low lvl. nu net 62 geworden. maar ik lvl heel traag. 8)7

Zal ook wel komen omdat het zomer is, ben veel buiten. Zoals hier in meppel heb je ''Donderdag Meppeldag'' Dat is altijd wel gezellig enzo. Dus heb ook niet zo heeel veeel tijd meer voor Rose Over dan. Maarja, maak zoveel mogelijk vrij :P

Edit: @Buffies: Gooed gedaan dat powerlevellen:P Wat was je job ook alweer?
Buff is cleric :P
Maar met jou lvl is LoT niet veel voor je aangezien je nooit met iemand zal kunnen partyen.
Maar we kijken wel.
Grr @ gerwin nu ben ik niet meer de enigste met lvl 100 noob

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:17:
[...]

Buff is cleric :P
Maar met jou lvl is LoT niet veel voor je aangezien je nooit met iemand zal kunnen partyen.
Maar we kijken wel.
Grr @ gerwin nu ben ik niet meer de enigste met lvl 100 noob
Sorry meneer vliegje :P

Zal het je niet nog eens aan doen

Verwijderd

Even vraag (zit op werk he dus kan iet checken) zijn alle redfield nog in game ??
Als iemand mij redfield shopje zag, had je meschien gemerkt dat ik niks verkocht met simpele stats :P
Ik heb in me whare house nog stuk of 20/30 redfield dingen met stats waar van in hoop dat het nu wat leuks is gewoorden :P, wel me 6/5 gloves had en shoes kwijt dan :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:56:
Even vraag (zit op werk he dus kan iet checken) zijn alle redfield nog in game ??
Als iemand mij redfield shopje zag, had je meschien gemerkt dat ik niks verkocht met simpele stats :P
Ik heb in me whare house nog stuk of 20/30 redfield dingen met stats waar van in hoop dat het nu wat leuks is gewoorden :P, wel me 6/5 gloves had en shoes kwijt dan :(
ja er zijn nogsteeds redfield shops

en mocht je er 1 hebben met con/str ofzo voor mijn dealer graag.

uiteraard betaal ik ervoor en zal je even alle mats geven die ik vandaag vind zodat je lekker leuke zooi kan maken

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 13:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:04:
[...]

ja er zijn nogsteeds redfield shops

en mocht je er 1 hebben met con/str ofzo voor mijn dealer graag.
Tja kan echt niet wachten tot ik thuis kom en me stats kan zien allemaal.
Heb echt veel zooi met stats die nu op eens heel leuk kunnen zijn,.
Heb op me noobhawker lvl 45 en muse lvl100 opeens weer full AP gear (arti ook trouwens)
En had even 4de char gemaakt, tot lvl 30 gedaan, en had over de 50 eq drops gehad in die tijd, en alle met stats bewaart, meschien dat daar nu ook iets leuks tussen zit, :P
Moet 6/5 zet compleet krijgen voor me crafts he

• SinergyX
gerwingood schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:09:
Ah minder dat je vertrek..
Maar kan je mening totaal begrijpen zijn gewoon teveel dingen nog die...
Makkelijk al gefixt konden worden maar niet gebeurt is. Zoals exp vll 110 mob 3 party member 1.3k exp per mob. Wat denken ze iedereen 24/7 kan om 1 lvl te doen.

Gerwin
We zullen je missen

Ps Buffies lvl 100 (dat wisten denk de meesten al)
Die exp drop lijkt in de style van Maple te zijn geworden, waar je dus echt 100den mobs moet killen voor je uberhaubt 10% hebt gehaald (soms maar 0,01% per mob).

• PeGys
Eurm, Evo, ik kwam vandaag tot de conclusie dat je men saint crescent knuckle ap10 nog hebt. Dacht dat holyplymo em had, maar had em uitgeleend aan je hawker back in erose.

Hoop dat je em nog hebt :)

• Local Host

Local Host

ow cadeau gelukkig, nee ik ben hem echt kwijt. Achja jammer dan :) ben erg blij met me ap gear scheelt weer een stukje lasten :)

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:09:
ow cadeau gelukkig, nee ik ben hem echt kwijt. Achja jammer dan :) ben erg blij met me ap gear scheelt weer een stukje lasten :)
Hoe kan je hem nou kwijt raken dan ??

(heb wel een nieuwe denk voor je hoor.)

Iedereen heeft nu weer zijn AP gear, ap8/9/10.
Maar nu zoeken naar AP 15 gear he :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 14:14 ]

• SinergyX
luckyjan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:11:
Jij moet eerst maar eens 50 levels erbij zien te krijgen ;)

Wel gek die markt eigenlijk als je ziet wat ze voor binds en talis vragen zijn de refined gears en cloths eigenlijk best goedkoop ;)
Eldeon items is the key :)
Een (7) refined lvl100 staff heeft niet eens de AP van zo'n nieuwe Eldeon staff, geen wonder dat ze geen drol meer kosten ;) (zo zag ik er eentje met een D3 erin voor 2,9 mil).

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:14:
[...]

Eldeon items is the key :)
Een (7) refined lvl100 staff heeft niet eens de AP van zo'n nieuwe Eldeon staff, geen worden dat ze geen drol meer kosten ;) (zo zag ik er eentje met een D3 erin voor 2,9 mil).
Heb zoon demon brak staff voor me mage, zoon goedkopen die bij Moldy boss dropt (zelf gevonden) en heeft op 0 ook al bakken meer ap als me dark stokje (4)
Als ze niet snel wat aan de item Req's doen is het echt zinloos dat er zoveel zoorten wapons en zo zijn, niemand die ze wilt of nodig heeft, allemaal NPC troep dan, echt zonde.
Zouden ze maar snel wat aan moeten doen, wand zo zijn die beste stokken onbetaal baar en alleen te vinden door high lvl's en alles er onde npc troep.

In eind Erose waren er gekken die 75 mil over hadden voor lvl 100 (7), lullig dat die nu nog maar 2.9 mil waart is :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 14:19 ]

• 4th

4th

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:18:
[...]

Heb zoon demon brak staff voor me mage, zoon goedkopen die bij Moldy boss dropt (zelf gevonden) en heeft op 0 ook al bakken meer ap als me dark stokje (4)
Als ze niet snel wat aan de item Req's doen is het echt zinloos dat er zoveel zoorten wapons en zo zijn, niemand die ze wilt of nodig heeft, allemaal NPC troep dan, echt zonde.
Zouden ze maar snel wat aan moeten doen, wand zo zijn die beste stokken onbetaal baar en alleen te vinden door high lvl's en alles er onde npc troep.

In eind Erose waren er gekken die 75 mil over hadden voor lvl 100 (7), lullig dat die nu nog maar 2.9 mil waart is :P
zo heb ik net ook voor 7,5M een dfa(7)r4 gekocht, met het vooruitzicht van de gem eruit halen heb ik dus nu alvast een cheape r4 :D

@kip, ben vanavond weer online, kan niet zegge hoe laat precies, stuur maar sms naar 0630038689 en dan stuur ik bericht terug als ik naar huis fiets.

Verwijderd

4th schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:24:
[...]

zo heb ik net ook voor 7,5M een dfa(7)r4 gekocht, met het vooruitzicht van de gem eruit halen heb ik dus nu alvast een cheape r4 :D

@kip, ben vanavond weer online, kan niet zegge hoe laat precies, stuur maar sms naar 0630038689 en dan stuur ik bericht terug als ik naar huis fiets.
Slim hoop dat je hem er ook echt een keer uit krijgt.
Waar hunten jullie nu op 4th. ?

• SinergyX
niet al te slim je 06 hier publiekelijk neer te zetten ;)
GoT heeft PM's nu hoor :P

Verwijderd

Xouxic schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:00:
Heeft iemand nog een Orc Axe liggen? Maakt niet uit of hij geel of blauw is, zolang hij maar hoger dan (5) is, ik bied veel ;)

[afbeelding]
Hoeveel bied je? Stel ik heb een yellow orc axe (6)?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:57:
[...]

Hoeveel bied je? Stel ik heb een yellow orc axe (6)?
Hey Stel ik heb een orc axe (8) O nee die heb ik niet... :P
Mijn got, dat stel..... ik.... heb..... "vlieg in zijkmode"

Offttpic...
Gebruikers zijn af en toe grrrr
Iemand heeft boxen mee genomen van thuis (mag niet) en op pc van ons aangesloten,
Toen dat niet werkte leek het hem wel een heel slim idee om het RODE knopje op de
voeding van 230 volt/watt naar 110 te zetten.....
Steek vlam en uitgebrande moederboord en voeding tot gevolg...
Zijn zomige mensen nou zo dom :/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 15:46 ]

• Local Host

Local Host

En nu wel :>

Character: EU-Lonedrinker
Reason: Game Integrity Infringement
Sentence: Permanent Account Suspension
Eff. Date: Aug 24, 2006

}:O

[ Voor 9% gewijzigd door Local Host op 24-08-2006 16:38 ]

• SinergyX
Moet je natuurlijk wel zn char naam goed spellen :>

Verwijderd

ff vraagje voor die cart quest moet je nopg steeds fighter clowns killen, of is dit na de patch weer veranderd?

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:37:
[...]

HAHA sry, dit is echt staaltje van eigenschult dikke bult.
Warom ga je dan ook je zulke dingen doen.
Maar wel netjes van LUG dat ze er echt wat tegen doen, geeft me weer wat vertrouwen.
Vind permanent Account Suspension wel hoge straf trouwens. Ben je je klant meteen helemaal kwijt.

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Mensen, hoe kan ik nou precies betalen voor rose evo? Ik heb men minuten free op, en wil nu gaan betalen(t spel bevalt me wel), waar en hoe kan ik dat precies het beste doen?

• luckyjan
Local Host schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:37:
[...]

Tja dat krijg je ervan.. en permanent ook nog.
@vliegje Ja die gebruikers kunnen er wat van ik had een keertje eentje die belde dat zijn cd speler 't niet deed. Ikke van uuh ivm met de beveiliging heeft toch niemand een cd speler maar ik kom wel ff kijken. Had die vent buiten een cd gevonden (vol krassen enz) en wilde kijken wat er op stond.
Op een ouwe compaq bak had ie hem echt tussen 2 klepjes ingekregen :X
Kast opengeschroeft en daar lag ie op het moederbord haha.
En een keer een vrouw die toen het systeem vast sloeg (scherm van ouwe philips minicomputer) riep van heee mijn cursor is weg. Mijn toenmalige baas voor de grap misschien is ie wel eraf gevallen.. Ging ze hem nog zoeken ook 8)7 (nooit meer goed gekomen tussen die 2)

• luckyjan
Sander1991 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:53:
Mensen, hoe kan ik nou precies betalen voor rose evo? Ik heb men minuten free op, en wil nu gaan betalen(t spel bevalt me wel), waar en hoe kan ik dat precies het beste doen?
Je kan eigenlijk niet betalen voor evo (tala) of je moet iemand kennen in de Philipijnen die de kaarten voor je koopt waarna jij hem het geld overmaakt. Beste kan je wachten tot 28 augustus en op de commerciele servers gaan spelen want daar kan je gewoon met bijv. een creditcard betalen (en is ook evo nu) en je character kan niet ieder moment gewist worden zoals op tala.

[ Voor 5% gewijzigd door luckyjan op 24-08-2006 16:57 ]

• SinergyX
Character: EU-Untouch4bl3

Sorry, laat mij nu even heeel hard lachen. Hoge straffen, maar die waren bekend. Het is niet zoals Erose hoor ;)

Verwijderd

komop met de game knoeie terecht hehe ok mabey lug liever neit zo'n klanten goed bezig

Verwijderd

luckyjan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:53:
[...]

Tja dat krijg je ervan.. en permanent ook nog.
@vliegje Ja die gebruikers kunnen er wat van ik had een keertje eentje die belde dat zijn cd speler 't niet deed. Ikke van uuh ivm met de beveiliging heeft toch niemand een cd speler maar ik kom wel ff kijken. Had die vent buiten een cd gevonden (vol krassen enz) en wilde kijken wat er op stond.
En een keer een vrouw die toen het systeem vast sloeg (scherm van ouwe philips minicomputer) riep van heee mijn cursor is weg. Mijn toenmalige baas voor de grap misschien is ie wel eraf gevallen.. Ging ze hem nog zoeken ook 8)7 (nooit meer goed gekomen tussen die 2)
Ja ernstig he, soms word je er echt moedeloos van.

Character: EU-Untouch4bl3

Dit zijn trouwens de enigste 2 EU mensen die op de ban staan.
Doen we het best netjes als oud erosers.
Alleen Untouch geband is, is beetje jammer die was met mooie evo craft site bezig die zal wel nooit meer afkomen zo

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

luckyjan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:56:
[...]

Je kan eigenlijk niet betalen voor evo (tala) of je moet iemand kennen in de Philipijnen die de kaarten voor je koopt waarna jij hem het geld overmaakt. Beste kan je wachten tot 28 augustus en op de commerciele servers gaan spelen want daar kan je gewoon met bijv. een creditcard betalen (en is ook evo nu) en je character kan niet ieder moment gewist worden zoals op tala.
K bedankt, ik dacht dat je vandaag voor t eerst kon betalen als europeaan, maarja, heb ik dan verkeerd gelezen.

Verwijderd

Sander1991 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:59:
[...]

K bedankt, ik dacht dat je vandaag voor t eerst kon betalen als europeaan, maarja, heb ik dan verkeerd gelezen.
Je kan ook NArose spelen, www.roseonlinegame.com

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Gratz @ Gerwin met lvl 100. Binnekort kun je mij komen buffen :)
Mooi om te zien dat er mensen gebanned worden die met de game knoeien.

edit: me +def gear weer terug 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Psychoot op 24-08-2006 17:13 ]

• SinergyX
Zover ik weet is het een accountblock, geen IP ban. Dus ws gaat untouch wel verder op een account van iemand die dus niet P2P gaat.

Verwijderd

Zo noob dealertje gestart, lvl 28 nu :)

Wat leuke spullen gecraft al, +3 con, +2 attack speed, +7 accuracy, +3 attack power :D

Valt me niet tegen, over het algemeen heeft 70% stats en is 50% daarvan goed bruikbaar :)
Nu nog ff potion craft leren en mijn dealer kan z'n eigen onderhouden :D

Was mage ff zat me tslechte xp en geen drops.

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Jammer Yoshi dat je ermee stopt ondanks dat ik de reden heel terecht vind.
Zo updaten en maar hopen dat er veel bugs zijn gefixed

BTW ef over de ban voor lonedrinker ik vind het helemaal terecht en ik snap ook niet hoe je het in je hoofd haalt om te gaan kloten met de client als je in een Tweakers clan zit |:(

Tweaker gallery / Kaytjuh

• SinergyX
Voor de dealers, ik begreep dat je icm met zo'n dissambled sword item blue weapons kan craften?

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:49:
Voor de dealers, ik begreep dat je icm met zo'n dissambled sword item blue weapons kan craften?
Ja maar voor patch was craft nog bugt, zal nu even kijken of het veholpen is, nadeel van bleu craften is dat het kan failen :P

PS, prima dat stats terug zijn, maar van zomige evo items zijn stats gewoon verdwenen :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 18:49 ]

Verwijderd

Best knullig dat ze nou wel de verkeerde hebben geband en ik gewoon nog kan spelen maarja het zit op het account van me broer dus vraag wel ff of ze me echte acc willen bannen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:09:
[...]

Hey Stel ik heb een orc axe (8) O nee die heb ik niet... :P
Mijn got, dat stel..... ik.... heb..... "vlieg in zijkmode"

Offttpic...
Gebruikers zijn af en toe grrrr
Iemand heeft boxen mee genomen van thuis (mag niet) en op pc van ons aangesloten,
Toen dat niet werkte leek het hem wel een heel slim idee om het RODE knopje op de
voeding van 230 volt/watt naar 110 te zetten.....
Steek vlam en uitgebrande moederboord en voeding tot gevolg...
Zijn zomige mensen nou zo dom :/
Nah, dan niet..

Verwijderd

hey als iemand een beetje hoge refine half elf bow ziet/heeft 5+ meld het me even :) heb er veel geld voor over loop nu met een rider bow (3) yellow...
ty ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:01:
Best knullig dat ze nou wel de verkeerde hebben geband en ik gewoon nog kan spelen maarja het zit op het account van me broer dus vraag wel ff of ze me echte acc willen bannen :)
het is net alsof je ons uitnodigt dat aan de gms te gaan melden.

Hoe werkt dat refinen van je wapens nou dat je er mats uithaalt?

Verwijderd

Mag je doen hoor maar heb al een ticket naar ze gemaakt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:27:
Mag je doen hoor maar heb al een ticket naar ze gemaakt :)
srry hoor maar ben je er trots op ofzo dat je gebanned wordt? beetje jammer lone.

Leuk die wapens van je ph4nt0m^^

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/6386/screen037cs0.th.jpg

Verwijderd

Nee? maar ze hebben toch gewoon de verkeerde naam gebanned? zou lullig zijn als me broer ooit nog gaat spelen..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 20:50 ]

Verwijderd

luckyjan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:53:
[...]

Dat is nou humor =P

Verwijderd

toch vind ik het ergens niet kloppen dat als je een dealer hebt met alle combat skills voor zijn level gemaxed dat je nogniet eens op de helft komt van de schade van bv een muse die 8 tot 10 levels lager is.

Ik zie alles en iedereeen lvl 60 tegen paarse beesten vechten die ze met 2 klappen neerslaan.
Hoef ik niet te proberen want doe er 4 keer zolang over om ze dood te krijgen en kost een hoop potions.
Wat natuurlijk vrij bout is omdat het wel 700xp per kill meer is

• SinergyX
Dat is de balans van de jobs :P Jij kan craften/meer looten/discount etc.. een muse kan alleen dmg doen, maar kan niet bijzonder veel dmg krijgen. Champ kan vette dmg doen, maar vergelijking met een knight veel minder dmg krijgen. Maar een knight heeft weer geen aoe's en lage dmg :P

Simpel, vraag een cleric 2nd job je te buffen, gaat alles opeens zoooo snel :)

Verwijderd

goed maar dan nog je kan voor combat of crafting gaan.

Ik heb alles in combat gepomped en verlies het van een muse 9 levels lager.
en niet een beetje nee gewoon heel erg.

en de meer looten skill zit er trouwens niet meer in

en discount is een stuk minder boeiend geworden 10% pas op lvl 70

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 22:47 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.