Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Custom logo drukknoppen gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:49
Hoi, ik ben op zoek naar drukknoppen voor mijn casemod, met een zelfontworpen logo erop. Ik kan echt niets vinden, weten jullie waar ik die kan krijgen? Het liefst van aluminium of RVS, het logo moet wel verlicht zijn.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:52
Pff, ik denk dat dit moeilijk wordt. Is zelfmaken geen optie? met een beetje aluminium, plexi, een knopje en een hoop prutswerk kom je een heel eind denk ik...

• ThemNuts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-04 16:16
ik zoek al geruime tijd naar een simpele zwarte knop met blauwe led. Liefst ook in alu ofzo en mooi afgewerkt. Dit is al een pain in the *ss om te vinden! Heb conrad.nl gemailed met de vraag of zij zo iets hadden en zelfs zulder hebben niks :(
Alu kleur genoeg natuurlijk... word spuiten he... Maybe ook een optie voor jouw?
logo uitsnijden uit een klever en plakke die boel. Liefst langs de binnenkant en dat ie opgelicht word waarschijnlijk... zoals Tha Ra al zei, met veel prutswerk moet het dik te doen zijn...

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Als je een mooie aluminium knop kunt vinden, kun je altijd stikkers laten drukken en uitsnijden. Die kun je er dan opplakken. Misschien dat je UV-reactive stikkers kunt krijgen, dan moet je er alleen nog van de buitenkant een UV-led of iets dergelijks op laten schijnen. Zelf zo'n knop verlichten wordt nog wel lastig denk ik.

Casemod: Cubeleon

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 13:01
Als je nou een drukknop kunt vinden waar je het topje eraf kunt halen. Dan vervang je die door een plexie knopje en dan kijk je of je er een ledje in kan prutsen. Spuit je de plexie knop. En graveer je zelf het logo eruit zodat alleen daar licht door komt.

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:58
Goed zoeken is soms lastig maar je bedoeld vast dit...
Afbeeldingslocatie: http://www.autostyle.nl/images/productimages/SY%20R2000.gif
startersknop uit een honda s2000

Op de voorkant je eigen logo erop plakken met plakplastic (datje by elke willekeurig doe-het-zelf-zaak kan kopen)

[ Voor 9% gewijzigd door Mistacal op 16-08-2006 12:42 ]

__/`\__/`\__

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:49
Mistacal schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:41:
Goed zoeken is soms lastig maar je bedoeld vast dit...
[afbeelding]
startersknop uit een honda s2000

Op de voorkant je eigen logo erop plakken met plakplastic (datje by elke willekeurig doe-het-zelf-zaak kan kopen)
zoiets, maar het zou wel mooi zijn als de knop helemaal van aluminium is.

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:58
Kijk goed naar waar je deze knoppen meestal tegenkomt. Nu is de tuningscene van autos helemaal hype en zal je ook de meeste kans hebben voor zon schakelaar. Echter een gehele knop van alu lijkt me lastig met custom logo. Dan kan je beter die knop hier boven halen en zelf een kapje maken van alu met je logo erop (frezen o.i.d.)

[ Voor 3% gewijzigd door Mistacal op 16-08-2006 18:32 ]

__/`\__/`\__

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:52
Hmm, ik bedenk me net...

Als je een bulgin-button haalt (je kent ze wel, die aluminium knoppen met een plexi verlichte ring), hier een stukje rond mat plexi opplakt en dan daarbovenop weer een laagje aluminium met je custom logo erin ben je er ook natuurlijk. In plaats van aluminium kun je ook gebruik maken van plakfolie met alu-print om zo de dikte iets te beperken. Voor dun plexi kun je een cd doosje gebruiken!
Pagina: 1