Toon posts:

[C#] Goed boek over GDI+

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal!

Ik ben opzoek naar een goed boek over GDI+. Ik ben druk bezig geweest om een custom TreeviewChecklist control te maken maar geen soelaas (het tekenen heeft een delay van ~1 sec). Ik ben in de tussen tijd al zo lang bezig geweest met zoeken op Google dat ik er helemaal gaar van ben geworden. Ik ben opzoek naar een boek dat in de diepte ingaat op het maken van custom controls (en dus veel met tekenen en scrollbars en dergelijke te maken moet hebben). Mocht je een mooi boek hebben meldt dan dat a.u.b. hier! Ik ben in iedergeval zeer benieuwd naar de reacties! (Graag uitleg waarom het boek zo goed is). Liefst een .NET 2.0 boek maar 1.1 is ook perfect.

Alvast hartelijk bedankt!

P.S. Ik weet dat hier een boeken topic is en wilde dit hier ook in posten maar heb het helemaal niet meer terug kunnen vinden.

• Feyd-Rautha
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08-2025
Misschien moet je het boekentopic eens doorzoeken.
Je zou ook beter jouw vraag daar posten :)

Er bestaat een boek van Addison-Wesley 'Graphics Programming with GDI+' . Je moet maar eens zoeken op amazon ofzo.

Ziehier:
GDI+ Custom Controls with Visual C# 2005

[ Voor 50% gewijzigd door Feyd-Rautha op 15-08-2006 17:42 ]

I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Ik verwijs je graag door naar het grote boekentopic. :)

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.