Ik weet niet zeker of dit hier thuis hoort maargoed..
Het volgende probleem duikt al een aantal weken bij mij op; SLI werkt niet
ASRock 939SLI-eSATA2
2x Asus 7900GT 256MB

Ik heb al heel wat systemen in elkaar gezet maar hier kom ik echt niet uit..
Na het installeren van Windows XP met 1 7900GT kaart op het moederbord heb ik
Na wat zoeken kwam ik via deze link terecht op dat het mogelijk was dat de bios versie van de videokaart niet goed zou zijn.
Na het downloaden van een nieuwere biosversie voor mn 7900GT kaartjes bleek dat het uiteindelijk toch dezelfde biosversie was. Toch de nieuwe er maar overheen gezet maar nog met hetzelfde resultaat..
Ook een BIOS update van het moederbord mocht niet baten..
Een nieuwe versie van alle bovenstaande drivers die ik eerder had geinstalleerd hielp niet, ook niet na nog een herinstallatie..
En na het installeren van de laatste NForce drivers zag ik de SLI funtie helemaal niet meer verschijnen

Beide kaarten zijn van het exact zelfde type/biosversie/etc en werken allebei naar behoren op de SLI functie na dan.

Iemand een idee wat hier niet goed zou kunnen zijn?
Het volgende probleem duikt al een aantal weken bij mij op; SLI werkt niet
ASRock 939SLI-eSATA2
2x Asus 7900GT 256MB

Ik heb al heel wat systemen in elkaar gezet maar hier kom ik echt niet uit..
Na het installeren van Windows XP met 1 7900GT kaart op het moederbord heb ik
- NVideo driver geinstalleerd vanaf de CD-ROM
- ULi chipset drivers geinstalleerd vanaf de CD-ROM
- ULi SLI Patch van de CD-ROM geinstalleerd (v1.006)
- PC uit..
- 2de 7900GT erbij gezet
- Alle jumpers op het moederbord omgezet
- Opstarten maar..
Beetje raar, zitten 2 SLI kaarten in die beide SLI ondersteunen."You must remove any graphics cards that are not compatible with Nvidia Scalable Link Interface technology before you can enable SLI."
Na wat zoeken kwam ik via deze link terecht op dat het mogelijk was dat de bios versie van de videokaart niet goed zou zijn.
Na het downloaden van een nieuwere biosversie voor mn 7900GT kaartjes bleek dat het uiteindelijk toch dezelfde biosversie was. Toch de nieuwe er maar overheen gezet maar nog met hetzelfde resultaat..
Ook een BIOS update van het moederbord mocht niet baten..
Een nieuwe versie van alle bovenstaande drivers die ik eerder had geinstalleerd hielp niet, ook niet na nog een herinstallatie..
En na het installeren van de laatste NForce drivers zag ik de SLI funtie helemaal niet meer verschijnen
Beide kaarten zijn van het exact zelfde type/biosversie/etc en werken allebei naar behoren op de SLI functie na dan.
Iemand een idee wat hier niet goed zou kunnen zijn?