Toon posts:

Waar wordt de aankomende BBG besproken?

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek naar het topic waar die bbg word samengesteld.
Hierbij gaan we uit van onze eigen bevindingen, de reviews van collega hardwaresites en de ervaringen van tweakers op het forum
Maar in de search kan ik het niet vinden.

Word de bbg eigenlijk wel in een topic gemaakt door tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
[search=best+buy+guide] levert al veel hits op ;)
Vaak wordt het in Complete Systemen & Laptops besproken.

@_Ernst_ :N
:>

[ Voor 8% gewijzigd door mithras op 15-08-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:39

_Ernst_

Mark It Zero!

:X Ik las BBQ en wilde al een link gaan geven naar het BBQ topic 8)7

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mithras86 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:01:
[search=best+buy+guide] levert al veel hits op ;)
Vaak wordt het in Complete Systemen & Laptops besproken.

@_Ernst_ :N
:>
Maar dat is tussen dingen door. nergens een discussie topic? voor de bbg? of vier afzonderlijke bbg topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Als je nu had gezocht, het linkje had ik je al gegeven, was je bijvoorbeeld topics als [BBG] Basissysteem en [BBG Juli] Workstation tegengekomen (de meest recente van de BBG topics).

En nieuwsposter zal bij het vormen van een nieuwe BBG een topic openen om de ideeen van de users te peilen en misschien nog advies in te winnen. Maar waarom deze interesse dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mithras86 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:17:
Als je nu had gezocht, het linkje had ik je al gegeven, was je bijvoorbeeld topics als [BBG] Basissysteem en [BBG Juli] Workstation tegengekomen (de meest recente van de BBG topics).

En nieuwsposter zal bij het vormen van een nieuwe BBG een topic openen om de ideeen van de users te peilen en misschien nog advies in te winnen. Maar waarom deze interesse dan?
Gewoon het is bijna augustus af. dus er komt er weer een voor de volgende 2 maanden.
dus zal die nu ongeveer in de maak moeten zijn niet?

Maar als user zou je dus niet een topic mogen openen: [BBG] basis systeem sep/oct. specu/discu hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Mail Hielko, aangezien ik van hem hetde meeste recente BBG zie staan: die van juni is gepost door "Redactie Tweakers.net", waarbij het crew id 137 niet eens bestaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
euh he?
137.

mocht er over een tijdje geen topic zijn gestart. dan start ik deze. En dan wacht ik de reactie van de users, moderators en 137 af

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De Best Buy Guides worden in een crewforum - achter de schermen - opgezet en opgesplitst onder de schrijvende blauwen; als je tijd hebt en wil, dan pakt een nieuwsposter/redacteur een systeem en gaat deze uitwerken. Bij het samenstellen wordt er gekeken naar de systemen die in de vorige Best Buy Guides zijn verschenen, en aan de hand van het huidige aanbod en prijsstelling (voornamelijk de prijs-kwaliteitverhouding) wordt er waar het kan oude hardware vervangen door nieuwe hardware. Als de eerste opzet van het systeem klaar is, wordt deze in het BBG-topic in het crewforum gepresenteerd en naar gelang de op- en/of aanmerkingen aangepast, om vervolgens in Complete Systemen & Laptops gepost te worden, zodat de bezoeker niet alleen alvast een voorproefje kan krijgen maar ook commentaar kan leveren.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:22:
mocht er over een tijdje geen topic zijn gestart. dan start ik deze. En dan wacht ik de reactie van de users, moderators en 137 af
Tjah, het lijkt mij een vreemde eend in de bijt als jij een topic aanmaakt en daarin een systeem voor de Best Buy Guide voorschrijft. Ik weet zeker dat Complete Systemen & Laptops daar niet voor bedoeld is, en jij daar direct niks uit kunt halen dan alleen maar een topic maken met daarin een systeem, maar met welk doel dan precies? Als jij graag een systeem wil aanraden, dan raad ik je aan om met de redacteur te mailen die over de reviewafdeling gaat, in dit geval dus Hielko. Bij hem kan je ook terecht voor op- en/of aanmerkingen met betrekking tot de Best Buy Guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me zeer interessant om te zien de discussie te zien die user met elkaar hebben met wat naar hun mening het beste budget systeem is bijvoorbeeld.

Helemaal nu de conroe er is. (wat ik mij heb laten vertellen en ik ook al een hele tijd tegen andere verteld word, De reden is om je pc aankoop uit te stellen)

Wat er precies veranderd is weet ik niet. Maar prijzen zijn gedaald, nieuwkomers zijn gekomen, daarvoor is ook weer nieuwe hardware nodig. Prijs/kwaliteits ratio's zijn veranderd.

Dus nu zit ik te wachten op de bbg en ook de discussie op G.o.T over die samenstelling. (met smacht al sinds juli toen ik zag dat er in september een nieuw bbg komt. of iig dat de huidige tot augustus is.
Pagina: 1