De Best Buy Guides worden in een crewforum - achter de schermen - opgezet en opgesplitst onder de schrijvende blauwen; als je tijd hebt en wil, dan pakt een nieuwsposter/redacteur een systeem en gaat deze uitwerken. Bij het samenstellen wordt er gekeken naar de systemen die in de vorige Best Buy Guides zijn verschenen, en aan de hand van het huidige aanbod en prijsstelling (voornamelijk de prijs-kwaliteitverhouding) wordt er waar het kan oude hardware vervangen door nieuwe hardware. Als de eerste opzet van het systeem klaar is, wordt deze in het BBG-topic in het crewforum gepresenteerd en naar gelang de op- en/of aanmerkingen aangepast, om vervolgens in
Complete Systemen & Laptops gepost te worden, zodat de bezoeker niet alleen alvast een voorproefje kan krijgen maar ook commentaar kan leveren.
Tjah, het lijkt mij een vreemde eend in de bijt als jij een topic aanmaakt en daarin een systeem voor de Best Buy Guide voorschrijft. Ik weet zeker dat
Complete Systemen & Laptops daar niet voor bedoeld is, en jij daar direct niks uit kunt halen dan alleen maar een topic maken met daarin een systeem, maar met welk doel dan precies? Als jij graag een systeem wil aanraden, dan raad ik je aan om met de redacteur te mailen die over de reviewafdeling gaat, in dit geval dus
Hielko. Bij hem kan je ook terecht voor op- en/of aanmerkingen met betrekking tot de Best Buy Guide.