Toon posts:

Welke video kaart kan mijn 2.8 dragen?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had hiervoor ook al een topic, maar die werd zomaar gesloten.
Welke video kaart kan mijn 2.8 ghz met 512mb werk geheugen het beste dragen, met een budget van 75 euro? Het is een pci kaart.

MVG

Christjan

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Als je goed had gelezen is hij niet zomaar gesloten. Heb je de FAQ wel gelezen?
Geef is wat meer systeemspecs en geef aan wat je er precies mee wil doen. Kom zelf ook met suggesties.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Waarom denk je dat je vorige topic is gesloten!

Je bent hier nieuw op GoT, onwijs leuk!

Maar er bestaan verschillende FAQ's waarin je kunt lezen hoe je bv. een topic moet openen!

Zodoende geef je bij voorbaat al te weinig informatie!

Ik denk dat dit topic ook niet veel kans heeft!

BTW: Voor 75 euro heb je geen superkaart die opeens wel games kan draaien dus...

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, sorry voor dat dan, maar ik wil zegmaar COD2 gaan gamen, en met mijn GeForceFX 5200 wil het niet helemaal lekker...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn erg veel benchmarks van videokaarten waarin onder andere CoD2 gebruikt wordt. Bijvoorbeeld op Tom's Hardware. Je kan zelf ook even op zoek gaan.

Verder staat dit niet voor niks heel groot bovenaan ;) :**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Welkom op GoT trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 14-08-2006 22:10 ]

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 14:36
Gewoon 2ehands 9800 Pro op de kop tikken en Call of Duty 2 op directX 7 mode draaien.
Daarna alle FAQ's lekker door gaan lezen...

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zoals al eerder gezegd geef je niet genoeg info. Wat voor moederbord heb je bijvoorbeeld? En geloof me, een PCI videokaart wil je echt niet.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er allemaal nog niet zon verstand van, mara ik heb een intel pentium 4, 2.8ghz kloksnelheid, 512mb werkgeheugen, GeForceFX5200 videokaart, is dat wat je nodig hebt?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier kan je op Tom's Hardware videokaarten vergelijken.
Let op, er zijn verschillende charts en jij wil niet de nieuwste, want dat zijn alleen de huidige top-kaarten. Dus je moet een iets oudere chart pakken (misschien eentje waar ook de 5200 op staat, dan kan je zelfs nog een beter beeld krijgen).
edit:
Op de VGA charts IV staat de 5200 tussen, maar die is van oktober 2004

Ondertussen hou je de Pricewatch van Tweakers ernaast om te kijken hoe duur de kaarten zijn.

Op deze manier kan je een beetje uitzoeken wat je wil en/of nodig hebt :)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 14-08-2006 22:33 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 12:13
PCI ? geen AGP in een P4 2.8 GHz ? Lijkt me sterk.

Ik zou een X1600 kopen mischien wel iets duurder maar dan heb je teminste een goede kaart en is de rest van je systeem de bottelnek.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:54:
Hallo,

Ik had hiervoor ook al een topic, maar die werd zomaar gesloten.
Welke video kaart kan mijn 2.8 ghz met 512mb werk geheugen het beste dragen, met een budget van 75 euro? Het is een pci kaart.

MVG

Christjan
Koop die van mij 9800 pro, een paar keer gebruikt. Waarschijnlijk bedoel je AGP slot, wat moet je nou met een pci-kaartje, loopt toch voor geen meter :O

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 23:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:24:
Ik heb er allemaal nog niet zon verstand van, mara ik heb een intel pentium 4, 2.8ghz kloksnelheid, 512mb werkgeheugen, GeForceFX5200 videokaart, is dat wat je nodig hebt?
Ik zou er zeker ook 512mb erbij doen dan draait het nog soepeler.

Verwijderd

Astennu schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:32:
PCI ? geen AGP in een P4 2.8 GHz ? Lijkt me sterk.

Ik zou een X1600 kopen mischien wel iets duurder maar dan heb je teminste een goede kaart en is de rest van je systeem de bottelnek.
Misschien bedoeld pci-e, ik vergeet ook wel es wat. 8)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zoek eens naar de GeForce 7600GS of X1600Pro, dat is wel wat voor jou ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:24:
Wat voor moederbord heb je, AGP, Pci-e , merk, type, noem eens op.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Die vorige topic is niet zomaar gesloten, deze ook niet. De vraag welke videokaart je kunt nemen is namelijk een vraag die je zelf kunt oplossen met eigen inzet om eea uit te zoeken, benchmarks te lezen en dan de resultaten daarvan naast Pricewatch en/of V&A te leggen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.