iRiver H10 Blauw 6GB vs iAUDIO U3 1GB

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Caseyyesac
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik wil 1 van deze 2 spelers kopen, een ander goed alternatief ben ik nog niet tegengekomen en Ipod doe ik niet aan.
Welke van deze 2 is beter, met als belangrijkste punt geluidskwaliteit.
De Iriver heeft 5 Gb extra maar ik ga dat toch niet gebruiken denk ik.
De Iaudio heeft 2*30mw wat wel heel erg veel is voor een mp3 speler, ga je dat ook echt horen?

Bij iRiver krijg je er de Sennheiser mx400 oordopjes bij, ik wil eigenlijk de Sennheiser cx 300 kopen. Bij iAudio moet ik zoiezo nieuwe oordopjes kopen. Zijn de mx400 ook goede oordopjes?

Ik weet dat hier topics rondzwerven over mp3 spelers en oordopjes enzo maar die kan ik niet vinden... :?

Alvast bedankt

18 jarige student CE

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
iriver en iAudio bieden beide spelers van goede kwaliteit, ik denk dat je daarin weinig verschil zult merken. Of de MX400 goed zijn hangt van jou oren af. Verder zul je toch echt zelf de afweging moeten maken welke speler je wilt. Vergelijk de specs nog eens en weeg voor jezelf af welke je het liefst wilt. Verder zijn er nog topics over beide spelers te vinden in PMD (waar dit soort topics horen ;) )

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
[MP3] iRiver H10
\[MP3/OGG] Cowon iAudio Flash MP3 spelers
Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

Daar zou het me moeten lukken. Deze vond ik overigens allemaal in Portable Media Devices. Omdat je ook daar aangeraden wordt eerste te zoeken voordat je een topic opent, sluit ik hem hier maar vast.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.