Momenteel heb ik digi-tv, internet en sinds kort ook telefonie van @Home. Vooral de laatste bevalt me erg slecht ( 6 dagen geen telefoon, terwijl het eerst wel goed was). Ook internet heeft vaak storing en ik ben me aan het orienteren op andere providers. Wie heeft goede ervaringen met complete ADSL-paketten met name die van Tele2 Compleet?
Tele2 schijnt ook niet bijzonder goed te zijn...zeer commercieel bedrijf. Ik heb er echter weinig ervaring mee.
Echter ik werk wel op de helpdesk van Internetplusbellen en dat is wat betrouwvbaarder. Minimaal 29.95 voor 1,5 mbit + een optie van 10 euro voor gratis onbeperkt altijd bellen bij Het Net of bij Planet/kpn voor 34,95 1,5 mbit in het weekend gratis bellen + opties voor in de avond gratis bellen voor 2,5 of altijd voor 10 euro. Als je het aanvraagt doe het dan bij KPN, dat gaat over het algemeen wat sneller. Zie ook het topic op tweakers.
Echter ik werk wel op de helpdesk van Internetplusbellen en dat is wat betrouwvbaarder. Minimaal 29.95 voor 1,5 mbit + een optie van 10 euro voor gratis onbeperkt altijd bellen bij Het Net of bij Planet/kpn voor 34,95 1,5 mbit in het weekend gratis bellen + opties voor in de avond gratis bellen voor 2,5 of altijd voor 10 euro. Als je het aanvraagt doe het dan bij KPN, dat gaat over het algemeen wat sneller. Zie ook het topic op tweakers.
[ Voor 3% gewijzigd door Haijo op 14-08-2006 19:55 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ik heb dit voor mijn ouders aangevraagd en daar draait het inmiddels al weer een paar maanden zonder problemen. De oplevering was niet helemaal vlekkeloos (de info op hun site over de levering kwam niet overeen met de werkelijkheid, dus toen op hun site stond dat het nog 3 weken ging duren was het de dag erna ineens opgeleverd), maar het werkte wel in één keer zonder problemen. Ook de migratie van hun telefoonnummer naar tele2 ging zonder probleem. Ze beschikken nu over 2 telefoonnummers en bellen 's avonds en in het weekend gratis.
Zover we weten tot nu toe geen enkele storing gehad. (maar ik check dat natuurlijk niet 24/7). Het betreft in het geval van mijn ouders de echte 4/1mb variant, maar die is niet overal leverbaar.
Ik zelf had ook dikke ellende met @home en heb nu zelf direct adsl zonder telefoon lijn en telefoneer via budgetphone. Dat zal je ook nog kunnen overwegen als je verder wel tevreden bent over de internet verbinding van @home. Dat was ik dus duidelijk niet en ik was veel te veel geld kwijt om steeds hun helpdesk te bellen. Ik verbelde meer aan hun helpdesk dan dat ik per maand aan abonnementsgeld kwijt was.
Zover we weten tot nu toe geen enkele storing gehad. (maar ik check dat natuurlijk niet 24/7). Het betreft in het geval van mijn ouders de echte 4/1mb variant, maar die is niet overal leverbaar.
Ik zelf had ook dikke ellende met @home en heb nu zelf direct adsl zonder telefoon lijn en telefoneer via budgetphone. Dat zal je ook nog kunnen overwegen als je verder wel tevreden bent over de internet verbinding van @home. Dat was ik dus duidelijk niet en ik was veel te veel geld kwijt om steeds hun helpdesk te bellen. Ik verbelde meer aan hun helpdesk dan dat ik per maand aan abonnementsgeld kwijt was.
Wij hebben hier nu al enkele maanden internet en telefoon via tele2 (4Mbit), werkt vlekkeloot, sinds een maand hebben we er als test ook tv via tele2 bij, waarbij ook de interbetverbinding verhoogd werd naar 20Mbit.
Werkt eigenlijk perfect, totaal geen problemen, ondanks dat we een eind van de centrale zitten. Ik haal volgens speedtst 15 - 18 Mbit.
Oftewel, prima
Werkt eigenlijk perfect, totaal geen problemen, ondanks dat we een eind van de centrale zitten. Ik haal volgens speedtst 15 - 18 Mbit.
Oftewel, prima
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()