zit te denken aan n optical/laser muis (draadloos misschien)
dus is n bal muis beter of moet ik minimaal zoveel dpi hebben voor geen verschil?
dus is n bal muis beter of moet ik minimaal zoveel dpi hebben voor geen verschil?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 68% gewijzigd door silverfaustx op 14-08-2006 16:38 ]
Relatief ten opzichte van?
als mn vraag niet duidelijk genoeg was, laat ik het opnieuw formulerenMAX3400 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:37:
[...]
Relatief ten opzichte van?
Ik kan mijn G5 instellen op 50dpi als ik wil maar ook naar 2000dpi. Dus relatief kan zowel mijn G5 enorm hoog als enorm ruk zijn ten opzichte van een bal-muis.
[ Voor 9% gewijzigd door silverfaustx op 14-08-2006 16:42 ]
silverfaustx schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:40:
[...]
als mn vraag niet duidelijk genoeg was, laat ik het opnieuw formuleren
als je n balmuis n dpi score zou geven wat zou het zijn
[ Voor 36% gewijzigd door silverfaustx op 14-08-2006 16:46 ]
Dan zou ik voor de G5 gaan of als je draadloos wil G7silverfaustx schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:40:
[...]
edit : en wat is de beste optische/laser muis die er nu is ? (zodat ik kan gaan vergelijken)
ok thx zal er na gaan kijkenmaxjuh schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:45:
[...]
Dan zou ik voor de G5 gaan of als je draadloos wil G7
dpi staat voor dots per inchsilverfaustx schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:44:
dpi is toch zoveel pixels per inch² (dit kun je dus niet terug berekenen met n bal ?)
The devil is in the details.
Ja tuurlijk kan je het terugrekenen. Maar dat is ook afhankelijk van de software die je erbij geinstalleerd hebt, de software-matige interpolatie, de werkzaamheden waar je iets voor wil hebben.silverfaustx schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:44:
dpi is toch zoveel pixels per inch² (dit kun je dus niet terug berekenen met n bal ?)
Wat een lariekoek is dat..Mithrandir schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:33:
?
Een bal muis heeft geen DPI. Die werkt met een heel ander systeem (en is zeker minder precies, al was het maar omdat er veel stof op komt enzo)
Verder snap ik geen ruk van je vraag en het gebruik van 'dus' in je 'verhaal'.
[ Voor 4% gewijzigd door elgringo op 14-08-2006 16:49 ]
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq