Thuis zit ik achter modem en een router. op werk een modem met ingebouwde router.
Op mijn werk de ssh poort en de rdp poort geforward naar het interne ip nummer.
Ik kan gewoon met alleen rdp connecten naar de pc op mijn werk.
Werkt allemaal perfect, maar eigenlijk wil ik het via een ssh tunnel.
Heb op mijn werk copssh draaien.
Heb thuis putty geconfigureerd.
Sourcepoort: 127.0.0.2:3389
Destinationpoort: ip-werk:3389
Kan met putty netjes connecten met de pc op mijn werk, alleen als ik dan rdp met verbindingsgegevens: 127.0.0.2:3389 opstart werkt het niet.
Er komt wel een remotedesktop op mijn scherm(127.0.0.2) en een windows aanmeldscherm.
Als ik me dan aanmeld met de logingegevens van mijn werk, krijg ik een melding dat de login niet correct is.
Toen kreeg ik het vermoeden dat ik dus connecte met mijn eigen desktop(loopback werkt waarschijnlijk niet, ondanks xp patch). Mijn eigen login ingevoerd en toen werd er wel geconnect, maar het enige wat ik kreeg was een zwart scherm.
Ik heb het wel werkend gekregen in mijn lan.
Iemand een idee wat er fout gaat??
Op mijn werk de ssh poort en de rdp poort geforward naar het interne ip nummer.
Ik kan gewoon met alleen rdp connecten naar de pc op mijn werk.
Werkt allemaal perfect, maar eigenlijk wil ik het via een ssh tunnel.
Heb op mijn werk copssh draaien.
Heb thuis putty geconfigureerd.
Sourcepoort: 127.0.0.2:3389
Destinationpoort: ip-werk:3389
Kan met putty netjes connecten met de pc op mijn werk, alleen als ik dan rdp met verbindingsgegevens: 127.0.0.2:3389 opstart werkt het niet.
Er komt wel een remotedesktop op mijn scherm(127.0.0.2) en een windows aanmeldscherm.
Als ik me dan aanmeld met de logingegevens van mijn werk, krijg ik een melding dat de login niet correct is.
Toen kreeg ik het vermoeden dat ik dus connecte met mijn eigen desktop(loopback werkt waarschijnlijk niet, ondanks xp patch). Mijn eigen login ingevoerd en toen werd er wel geconnect, maar het enige wat ik kreeg was een zwart scherm.
Ik heb het wel werkend gekregen in mijn lan.
Iemand een idee wat er fout gaat??