Toon posts:

Asus P5GD2 Deluxe welk geheugen en voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Gezien ik het nu meer dan zat ben met mn ATX 1.0 voeding en 512 mb aan geheugen word het tijd voor wat nieuws. Gezien ik helemaal uit het wereldje ben heb ik julie advies nodig.

Allereerst wil ik graag 2 x 1 gb geheugen voor mn P5GD2 Deluxe. hij ondesteunt DDR2 600 en zou ook graag 2 x 1 gb 600 reepjes willen hebben. en heb voor de set ongeveer 200 euro over incl btw.
Ik weet zelf niet hoe het zit met CAS etc. hopelijk kunnen julie me adviseren.

Voor de voeding zit ik te kijken in de rond 100 euro klasse rond de 600 watt. belangerijk is dat ie aardig wat IDE connectors heeft. want er zitten aardig wat coolers in mn thermaltake kast. en uiteraard ATX 2.0 anders schiet ik er niet heel veel mee op, nogmaals heb ik geen idee wat een goede koeling is en waar ik moet kijken.

Alvast bedankt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ van dit subforum is duidelijk over "Welke moet ik nemen?" vragen. PMG FAQ » Welke moet ik nemen? Verder is het erg handig om de hele PMG FAQ rustig te doornemen om aan jouw Tweaker-basiskennis te werken ;) Voorts gaat Overige Hardware over voedingen. Daar staat ook een "Welke voeding moet ik nemen?" topic. Doe er je voordeel mee :)

Dit soort topics zijn hier in PMG in ieder geval niet de bedoeling. Dicht dus.

Neem verder ook eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van GoT.

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 14-08-2006 11:06 ]

Dit topic is gesloten.