Toon posts:

Geen MAC adres

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Naar aanleding van dit topic (Netwerkkaart zonder MAC adres?) heb ik nog steeds een vraag hoe het verholpen kan worden, heb namelijk dit probleem ook en heb dingen geprobeerd die in dat topic staan, maar niks werkt, nu vraag ik me af of er mensen zijn die het wel hebben verholpen maar dan met iets waarvan het nog niet gepost is.

Aspire

P.S: Sorry voor de lange zin ;)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je ult toch echt meer info mogen geven, dat had je ook wel kunnen begrijpen na dat topic.

- Wat voor MAC heb je nu ?
- Wat voor OS draai je ?
- Wat voor MAC had je ?
- Wat voor merk en type NIC heb je ?
- Wat zegt de eventvwr indien het windows is ?

etc.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Koffie schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 08:18:
Je ult toch echt meer info mogen geven, dat had je ook wel kunnen begrijpen na dat topic.

- Wat voor MAC heb je nu ?
Heel veel nulletjes (het bekende nulletjes-nulletjes)
- Wat voor OS draai je ?
Windows Xp Prof
- Wat voor MAC had je ?
Heb nog nooit een MAC gehad met dit moederbord (P5W DH Deluxe)
- Wat voor merk en type NIC heb je ?
Marvell Jukon ?
- Wat zegt de eventvwr indien het windows is ?
Wat bedoel je hiermee ? Deze heb ik dan nog niet geprobeerd....

etc.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

eventvwr.msc bij start -> uitvoeren.

Elke netwerkkaart heeft een MAC adres, als dat niet zo is is er wat mis mee lijkt me, of je hebt iets verkeerd ingesteld.
Onder Linux kun je bijv. altijd het mac adres wijzigen, dat kun je ook verklooien.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Anti-XP schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:09:
eventvwr.msc bij start -> uitvoeren.

Elke netwerkkaart heeft een MAC adres, als dat niet zo is is er wat mis mee lijkt me, of je hebt iets verkeerd ingesteld.
Onder Linux kun je bijv. altijd het mac adres wijzigen, dat kun je ook verklooien.
Heb dat zojuist gedaan, heb niet echt fouten gevonden die het syteem zag.
Of waar moet ik precies op letten ?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Een het ook een keer een stuk of 5 Asus MB's gehad met Marvell netwerkchip. Het bleek dat deze chips in de fabriek fout geflashed waren. Ik heb ze toen allemaal terug gestuurd naar de importeur. Het waren wel Rev. A's en ik weet niet precies meer welke serie, maar dit zou bij jou ook het probleem kunnen zijn...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Pagina: 1