Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[sneltoetsen]Waarschuwing bij alt-A

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik heb een paar keer gehad dat ik een briljante, uitgebreide reactie had gemaakt :P. Als ik dan Alt-S probeerde te gebruiken om het bericht te versturen, raak ik per ongeluk Alt-A (actieve topics). het zou mooi zijn als dit een javascript waarschuwing zou geven in de trend van
"U heeft onopgeslagen wijzigingen, wilt u dit bericht eerst versturen?"

Wel erg Microsoft achtig en ik weet dat dit een feature request is om een user error op te vangen, maar ik zou het wel mooi vinden...

De back button werkt soms wel, soms niet. Soms is het veld leeg, soms staat alles weer ingevuld. Weet niet precies waarom :?

IE 6.0. XP met SP2.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Dat zou dan lijkt me net zo goed voor alle acceskeys, eventueel met uitzondering van de focus sneltoets, kunnen gelden :) . Als er iets in de quickreply staat dus :P .

DM!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 21:54

Zoefff

❤ 

Als je om te beginnen gebruik gaat maken van Firefox dan zijn je velden in ieder geval niet leeg als je op de back-button klikt O-)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 23:21
Hier is het ook niet weg hoor, in IE6.

Verbouwing

• Rainmaker
Zoefff schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:59:
Als je om te beginnen gebruik gaat maken van Firefox dan zijn je velden in ieder geval niet leeg als je op de back-button klikt O-)
Thuis draai ik Linux, dus heb ik weinig keus :P

Maar op mn werk heb ik een geen keus, daar heb ik helaas alleen IE. Knoppix schijnt niet te mogen O-)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waarom zet je de Atl+A niet uit anders? Dan heb je geen last van het probleem :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Tsja, voor IE zou dat nog wel te doen zijn aangezien ik voor die browser genoodzaakt was de afhandeling van de accesskeys via javascript te laten lopen, maar voor alle andere browsers heb ik weinig zin om daar een stuk javascript tussen te gaan steken.
Met de huidige cache-headers zou je form bij een 'back' ook gewoon nog gevuld moeten zijn...

(net op deze pagina gechecked en ik was inderdaad mijn invoer niet kwijt)

Intentionally left blank

• Rainmaker
Hmm, ik kan het hier (thuis) inderdaad niet meer reproduceren, hier blijft het invoerveld gewoon gevuld.

Mogelijk dat het met de proxyserver op mn werk te maken heeft dat het invoerveld leeg is.

Dank voor de reacties, topic kan wat mij betreft dicht...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.