We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
Dat zou dan lijkt me net zo goed voor alle acceskeys, eventueel met uitzondering van de focus sneltoets, kunnen gelden
. Als er iets in de quickreply staat dus
.
Als je om te beginnen gebruik gaat maken van Firefox dan zijn je velden in ieder geval niet leeg als je op de back-button klikt
Hier is het ook niet weg hoor, in IE6.
Thuis draai ik Linux, dus heb ik weinig keusZoefff schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:59:
Als je om te beginnen gebruik gaat maken van Firefox dan zijn je velden in ieder geval niet leeg als je op de back-button klikt
Maar op mn werk heb ik een geen keus, daar heb ik helaas alleen IE. Knoppix schijnt niet te mogen
Waarom zet je de Atl+A niet uit anders? Dan heb je geen last van het probleem
Tsja, voor IE zou dat nog wel te doen zijn aangezien ik voor die browser genoodzaakt was de afhandeling van de accesskeys via javascript te laten lopen, maar voor alle andere browsers heb ik weinig zin om daar een stuk javascript tussen te gaan steken.
Met de huidige cache-headers zou je form bij een 'back' ook gewoon nog gevuld moeten zijn...
(net op deze pagina gechecked en ik was inderdaad mijn invoer niet kwijt)
Met de huidige cache-headers zou je form bij een 'back' ook gewoon nog gevuld moeten zijn...
(net op deze pagina gechecked en ik was inderdaad mijn invoer niet kwijt)
Intentionally left blank
Hmm, ik kan het hier (thuis) inderdaad niet meer reproduceren, hier blijft het invoerveld gewoon gevuld.
Mogelijk dat het met de proxyserver op mn werk te maken heeft dat het invoerveld leeg is.
Dank voor de reacties, topic kan wat mij betreft dicht...
Mogelijk dat het met de proxyserver op mn werk te maken heeft dat het invoerveld leeg is.
Dank voor de reacties, topic kan wat mij betreft dicht...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()