Toon posts:

[BF2] Hoe Logitech Extreme Pro 3 goed instellen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Een aantal dagen geleden besloot ik een joystick te kopen om bf2 mee te spelen.
Vandaag de dag krijg ik hem nog steeds niet ingesteld op bf2... geprobeerd alle buttons te verwijderen en dan alles opnieuw instellen maar dat heeft niet gewerkt.
Het is een Logitech Extreme pro 3d joystick.

Als iemand mij zou kunnen helpen zou helemaal geweldig zijn..!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Zou je een volgende keer aub een topictitel willen kiezen die je probleem in 1x samenvat? :)
Toptictitel aangepast dus.

Verwijderd

Topicstarter
is goed :)

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Ik heb zelf de Logitech Freedom 2.4 cordless joystick en die werkt gewoon prima met en zonder de bijgeleverde software. Heb je hem al getest via de bijgeleverde software? Reageert hij helemaal niet als je een knop wil toepassen? Oftewel kun je iets duidelijker zijn?

[CiP] Aqueum initium TJ09

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de bijgeleverde software geinstaleerd... maar de logitech profiler heb ik nog niet ingesteld.. op bf2 zelf heb ik ook proberen te instellen maar als ik dan rol rechts of verplaats rechts wil instellen zegt ie dat het al in gebruik is.. terwijl dat niet zo is.. en neus omhoog en neus omlaag doet ie bijv weer wel.. en schieten ook.. maar als ik een knop instel voor navelbrander die doet het dan weer niet.
ik heb ook alle knopjes van vliegtuig al een keer verwijderd.. en toen alles proberen opnieuw intestellen.. maar dat werkte ook niet... Dus het is een raar verhaal

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:41:
Ik heb de bijgeleverde software geinstaleerd... maar de logitech profiler heb ik nog niet ingesteld.. op bf2 zelf heb ik ook proberen te instellen maar als ik dan rol rechts of verplaats rechts wil instellen zegt ie dat het al in gebruik is.. terwijl dat niet zo is.. en neus omhoog en neus omlaag doet ie bijv weer wel.. en schieten ook.. maar als ik een knop instel voor navelbrander die doet het dan weer niet.
ik heb ook alle knopjes van vliegtuig al een keer verwijderd.. en toen alles proberen opnieuw intestellen.. maar dat werkte ook niet... Dus het is een raar verhaal
En als je alle control profielen leeg maakt en dan opslaat kun je ze dan nog steeds niet opslaan?
Ik heb dit zelf een keer gehad met 1 toewijzing pas na een complete her installatie van windows en vanzelf sprekend BF2 kon ik dit pas wijzigen. In de logitech profiler kun je de knoppen testen en dus ook zien of ze werken. Als ze daar wel werken ligt het denk ik aan BF2.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Verwijderd

Topicstarter
Ze werken :) bedankt voor de info allemaal !
Pagina: 1