Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] of [FEAT]DM en Border=600

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Op dit moment is het zo dat als ik een DM met een border=600 heb, dat er foutjes zijn in de layout. Met FF krijg ik overlopende tekst en in IE kan ik de tekst niet selecteren buiten het DM venster.

Zou het misschien niet handig zijn om dit automatisch te versmallen naar de grootte van het DM venster? Nu weet ik niet als dit de bedoeling moest zijn (zodat het een bug is), of als het nog niet geopperd is (feature ;))

En ik heb een desgelijk topic niet kunnen vinden, al lijkt [tpl] Lay-outbugje in DM-overzicht bij lange ondertitels hier wel een beetje op.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

je bedoelt dat je een dm hebt gekregen waar een table in gepost is met een breedte van 600 pixels ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ja, alleen heb ik hem verzonden :) Als je mijn DM bekijkt, zal het je vast wel opvallen wat ik er bedoel.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is het niet gewoon verstandiger om geen te-grote tables/plaatjes/tekst-reeksen te plaatsen? Waarom zouden we je daar tegen jezelf moeten beschermen? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Spider.007 op 10-08-2006 22:17 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik bescherm niet alleen mijzelf maar ook anderen ;) Maar ik snap jullie punt ook wel, de volgende keer stuur ik wel een .txt file :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je kan voor de table-tag ook een breedte in procenten opgeven ;)

Daarbij is het op zich natuurlijk niet zo heel erg dat content overflowed zoals in Firefox - dat IE dat niet netjes kan en we daarvoor de content moeten afkappen mbv een overflow:hidden is gewoon een rigoreuze manier om ondanks de algehele brakheid van IE de layout toch nog enigszins fatsoenlijk te houden :P (hopelijk is dat in IE7 beter, maar die is vooralsnog weer brak op andere punten)

Intentionally left blank

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Hmm, die optie heb ik helemaal over het hoofd gezien :) Dan geef ik hem de volgende keer wel op in % en in het topic zelf met een vaste breedte van 600 pixels :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Outerspace schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:27:
Hmm, die optie heb ik helemaal over het hoofd gezien :) Dan geef ik hem de volgende keer wel op in % en in het topic zelf met een vaste breedte van 600 pixels :)
Bedenk dat er een optie is voor een versmalde layout waarbij de content-ruimte nog maar 575 pixels breed is ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

anyway, lijkt me solved :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.