Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Lay-outbugje in DM-overzicht bij lange ondertitels

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/976bcff123109223fad7596022c8d1b9/full.png

U ziet de fout? Kan daar een oplossing voor gefixt worden of is dat gewoon iets wat veroorzaakt wordt door mijn überlange functiebenamingen en daarom infixable?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom "Coördinator Shop Survey" niet afkorten naar "Coördinator ShS"? :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:37

Klippy

Still Game

RoD schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 00:57:
Waarom "Coördinator Shop Survey" niet afkorten naar "Coördinator ShS"? :)
Dan zou ik geen idee hebben wat hij is en dan past het nog steeds niet, dus maakt niks uit :P

* Klippy huppelt weer naar de normale topics :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Harm
  • Niet online
Dat is voor mij wel een oplossing, maar voor eventuele anderen met lange functietitels niet ;) .

[edit]
En wat Klippy zegt inderdaad.

Ik zag trouwens nog een foutje bij die DM's. De signatures zijn te lang: die lopen het beeld uit.

[ Voor 42% gewijzigd door Harm op 05-08-2006 01:00 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zag deze al aankomen :P
Het is de enige geschikte plek voor de DM-titels en er zijn maar weinig mensen met een dergelijk lange status-titel als jij; ik denk ook serieus dat je beter eens kan kijken hoe dat wat ingekort kan worden ;)

Vwb sigs die het beeld uit wandelen: ctrl+F5 ;)

Intentionally left blank

• Harm
  • Niet online
crisp schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:22:
ik denk ook serieus dat je beter eens kan kijken hoe dat wat ingekort kan worden ;)
Ik zet er wel neer: 'Doet iets op de FP en het forum' ofzo :P . Maarre, dit gaat geen templatefix worden dus? O-)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
crisp schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:22:
Het is de enige geschikte plek voor de DM-titels
Mag ik opmerken dat ik hem, hoewel in jouw ogen het enige geschikte, absoluut niet geschikt vind? 't Is door dit topic dat ik erachter kwam dat die titels tóch ergens stonden, het was me serieus totaal nog niet opgevallen... 't Is op een niet-titel-waardige plek op dit moment IMO.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:37

momania

iPhone 30! Bam!

Osiris schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:55:
[...]

Mag ik opmerken dat ik hem, hoewel in jouw ogen het enige geschikte, absoluut niet geschikt vind? 't Is door dit topic dat ik erachter kwam dat die titels tóch ergens stonden, het was me serieus totaal nog niet opgevallen... 't Is op een niet-titel-waardige plek op dit moment IMO.
Ik vind de mogenlijkheid tot invoeren van een title bij een reply al onzinnig eigenlijk.
Voor de initiele 'thread' kan ik er nog wel inkomen, maar daarvan staat de title ook al gewoon op een normale positie (iig niet in de posting/reply header).

Wmb mag die hele title optie voor replies op een DM wel weg, gelijk een template probleem opgelost :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
't Hoeft ook niet echt op te vallen ofzo? Denk dat je (Osiris) een van de weinigen bent die ze nu voor het eerst ziet daar :P
Ik begrijp dat je de titles van de berichten bedoelt en niet die van de modjes/nieuwsposters/whatever ;)
Die stonden er gisteren ook nog niet geloof ik.

En met ^^, ik vind die titles ook niet erg nuttig / veel toevoegen, behalve bij het eerste bericht

[ Voor 53% gewijzigd door Punksmurf op 05-08-2006 02:08 ]

met een hamer past alles

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zit nu te twijfelen over weghalen of wellicht de title tussen de header en het bericht te zetten in een smal strookje

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik vind het een hoog phpbb2 gehalte hebben :P

Wat mij betreft kun je die headers ook prima weglaten :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ok, weer weggehaald :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.