Toon posts:

AM2 of S939

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey mensen,

Nou wil ik een nieuw systeem inelkaar gaan zetten... Via cool-prices kan ik aan mijn spullen komen maar er staat niet bij wanneer welke items zijn toegevoegd. Nu heb ik meerdere keuzes. Ik kan een Intel of AMD kiezen. Nou is mij duidelijk gemaakt dat AMD veel beter is voor de gamer en Intel meer voor stabiliteit e.d. staat wat handig is voor Bedrijven e.d.

Dus op moment denk ik aan een AMD Processor. Nu heb ik ook daar verschillende keuzes in, sockets. Leuk, ik weet dat je voor de Socket A/462 haast niets meer kan krijgen. Socket 754 lijkt ouder dan de 939. Maar nu hebben ze ook iets als AM2. Maar is die nieuwer dan de 939. Gezien de eigenschappen van de moederbords voor AM2 zien deze er behoorlijk nieuw uit. PCI-Express, 4 DDR-2 Sloten. Voor 60 euro. Maar kan iemand mij een bevestiging geven van de gegeven beweringen;

1. Is AMD beter geschikt voor Gamers dan Intel?
2. Welke Socket is meer toekomstiger; 754, 939 of AM2.
3. Kan iemand een tip geven om een beetje goedkoop uit te zijn met een bepaald soort Socket.

Sorry voor deze vraag zo snel na mijn registratie. Ik hoop ook dat ik dit onder de goede categorie heb gezet.

Groeten Keepy.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
1. Reviews, benchmarks
2. Google, maar ik zal je alvast het antwoord geven: AM2
3. S754 Sempron, lekker goedkoop. Of wil je ook prestaties?

Als ik jou was zou ik eventjes wat reviews/benchmarks opzoeken, wordt je een stuk wijzer van :) GoT en Google zijn goede hulpmiddelen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:33

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik mis je budget en research.

Eerlijkheid gebied te zeggen, wat mij betreft, dat je maar eens op zoek moet naar Intel Core 2 Duo CPU's en reviews!

Antwoord op je vragen:
1: Zie mijn eerdere opmerkinge
2: AM2
3: Niet het snelste kopen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 20:22:
1. Is AMD beter geschikt voor Gamers dan Intel?
hier kan ik wel antwoord op geven, afhankelijk in wel budget je gaat zitten is amd beter voor games geschikt, zeker de pentium-d moet je een behoorlijke hebben om tegen a64's op te bokken, maar met de nieuwe core 2 duo is daar behoorlijk verandering in gekomen.
Deze koop je vanaf 190 euro, en moet daar bij een b-merk denken aan een board van 70 euro, en een a-merk, 95 euro.
als je dat koopt zit je wel direct in de overtreffende trap voor een intel cpu, en moet je daar tegenover ook in de hogere regionen denken als je het met een AMD wil vergelijken.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In principe worden jouw vragen hierin direct danwel indirect beantwoord: PMG FAQ » Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?

Nog succes met je keuze :)

Neem verder ook eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van GoT. Daaronder valt dus o.a. het aantoonbaar geraadpleegd hebben van de op het Internet beschikbare informatiebronnen voordat je een topic start.

[ Voor 33% gewijzigd door BalusC op 10-08-2006 20:34 ]

Dit topic is gesloten.