Toon posts:

Geen digitale tv voor mij.....

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo dames en heren,

Het zit zo: Er is een actie bij UPC waar alle klanten van UPC gratis 6 maanden digitale tv kunnen gebruiken. Mij werd namelijk een mediabox opgestuurd. IK was er niet, dus in principe moest de box worden ingeleverd bij het postkantoor. Maar wat is er gebeurd? De postbode heeft de box laten tekenen door mijn buurman (zonder mijn toestemmming uiteraard). Ik heb er geen aandacht aan besteed, omdat ik wel graag ff wou zien wat digitale tv inhield. Doos opengemaakt en geprobeerd. Het werkt redelijk. Soms werkt het,s oms niet. Besluit: ik wil hem niet meer. Je kunt dus een retourbox aanvragen en hem dus gratis opsturen. Het lompe ervan is: Ik moet een betaald nummer bellen voor een retourbox voor een mediabox die ongevraagd wordt opgestuurd. Kan iemand mij vertellen of ik een geopende box ook kan inleveren bij het postkantoor. Alvast bedankt!!!

Verwijderd

Tja,

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België is het namenlijk zo dat producten die ongevraagd worden opgestuurd gewoon gehouden mogen worden.
Zonder dat er iets betaald moet worden.

Misschien is dit in Nederland ook het geval.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:58:
Tja,

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België is het namenlijk zo dat producten die ongevraagd worden opgestuurd gewoon gehouden mogen worden.
Zonder dat er iets betaald moet worden.

Misschien is dit in Nederland ook het geval.
Ik meen dat dit inderdaad in Nederland ook het geval is of je moet de verzendende partij op de hoogte stellen dat ze het weer bij je kunnen afhalen, maar het mag jouw in iedergeval niets gaan kosten. Jij hebt er namelijk niet om gevraagd. Maar volgens mij kun je het gewoon houden, ik zou in iedergeval geen duur betaald nummer gaan bellen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:05

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Hier is twee dagen geleden ook al een topic over geopend. Lees dat eens door zou ik zeggen.

Signatures zijn voor boomers.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Het postkantoor neemt hem sowieso niet terug. Ook al was hij nog gesloten. Wat moeten zij immers met het ding? Hij is aangenomen door de klant en niet aan hun geadresseerd.

Verder verwijs ik je naar UPC Digital TV - Deel 3.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.