Toon posts:

kingston of corsair

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bescheiden computertje met Amd sempron 3400+ gekocht met 512 mb ddr pc3200 geheugen.

Ik vind de computer nogal traag en vraag me af of ik niet beter wat ram bij zou steken,
Heeft het zin om bij dergelijke processor geheugen bij te steken en hoeveel ?

Ik zou value ram aankomen van Corsair of Kingston. Is er een merk die de voorkeur geniet of
zijn alle value ram latjes ongeveer evenwaardig ?

Thx
Patt

Verwijderd

Het is meestal het verstandigst er een reepje naast te plaatsen van precies hetzelfde merk en type die er al in zit.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
...Ja het heeft zin om er ram bij te steken, 1 GB is recommend voor Windows XP. Maar je kan beter eerst eens kijken of je werkelijk al boven de 512Mb aan geheugen gebruikt als je bezig bent, anders heeft het natuurlijk niet veel nut.
Ook kan je kijken naar videokaart drivers, moederbord drivers etc. verschillende versies om hem zo sneller te krijgen.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Pak de QVL lijst van je moederbord erbij en kijk wat compatible is. Leg dat naast wat beschikbaar is en je hebt je antwoord. Corsair en Kingston zijn 3rd party merken die niet hun eigen chips bakken. Je bent meestal goedkoper uit met dezelfde of hogere kwaliteit als je repen van de chipbakkers zelf pakt :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.