mobieltjes kado, geen mobieltjes meer kado? ik snap het niet, je betaald normaal voor een weinig bellen abbo 10 euro per maand (abbo zonder toestel zie kpn.com) Neem je een toestel met abbo betaal je 20 pm, dus na 2 jaar betaal je wel mooi totaal 2x12x10=240 euro voor die mobiel, die koop je gewoon op afbetaling. Inderdaad, als je hem los koopt kost dat mobieltje 300, dus 60 euro korting. Echter een groot bedrijf als kpn kan ze per 2000 ineens aankopen dus goedkoper inkopen en verkopen (bij een abbo). Verkopen dus, en niet weggeven.
Nu de markt verzadigd raakt, elke netwerkbeheerder heeft rond de 2 milj. klanten dus we zitten tegen de top nu misschien, hoewel kinderen pubers worden intussen en pubers willen maar 1 ding, een nieuw mobieltje, dus de vraag blijft wel. Het aantal abbo's wat de deur uit gaat elke maand zal wel minder worden. Dus misschien dat je straks 100 euro moet bijbetalen. Maar dan heb je wel het nieuwste van het nieuwste. De ook maar iets verouderde toestellen, jaartje op de markt of zo, die ook best goed zijn, (hoelang is de D600 nu al op de markt en draait nog steeds mee), zullen denk ik gewoon gratis er bij gegeven (blijven) worden zonder bijbetaling.
En misschien hoor ik de klok wel luiden maar weet niet waar de klepel hangt, maar als ze knollen voor citroenen gaan verkopen komt de aap vanzelf uit de mouw en zijn we mooi in de aap gelogeerd straks en dan zijn de apen gaar wat mij betreft.
[
Voor 45% gewijzigd door
redparrotnl op 02-09-2006 02:13
. Reden: Het was laat ]