"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Misschien kunnen we ergens memberlijsten gaan bijhouden of zo? Van de grote actieve teams bedoel ik dan.
Beetje zoals op WDO, maar dan wél actief
[ Voor 58% gewijzigd door Megaflix op 09-08-2006 22:09 ]
en daarnaast van het spam-team natuurlijk
Aunt bunny is coming to get me!
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Computing...
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
meer meer !!!!!!!!
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
[ Voor 4% gewijzigd door archetta op 09-08-2006 22:52 ]
Dat zegt toch ongeveer hetzelfde?Mark83 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:09:
* Mark83 is lid van Team Switch
* Bubbles is lid van de Fatal Error Group
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
* CowArt is with stupid!Mark83 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:09:
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.
Fiets ook vrij vaak even een rondje door de topics op /5, post alleen niet zoveel
Post wel hier wel normaal niet, maar kom af en toe wel eens kijken naar de stats
[ Voor 4% gewijzigd door Attixx op 09-08-2006 23:35 ]
/me Maar je kan dat natuurlijk in mijn onderschrift lezen
Mooooooeeeee......
Floppus huppelt meer op de FP rond tegenwoordig, geloof ik, maar da's nog steeds mijn teammaat binnen ons subteam.
[hier stond onzin]
[ Voor 42% gewijzigd door APClll op 10-08-2006 00:14 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Omdat ik dat topic toch wel zal missen: DPC bij de 4de stampede (find a drug), DC vorige eeuw een aantal pentium-pro bakken op setiWitlof schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:39:
Volgende week een topic: "wanneer heb jij je eerste D(P)C punten ingeleverd?"
* devzero642 meldt zich voor de buren van Fok: het Fokschaap team.
wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal
Verwijderd
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
[ Voor 75% gewijzigd door DigiK-oz op 10-08-2006 07:08 ]
Whatever
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Wij doen overigens alleen RC5 & OGR op OGR zijn we het actiefst.
Fun while it lasted: World Community Grid!
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Verwijderd
dat was jij nietBlue_man schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 08:18:
* Blue_man lid van The Subspace Fighters.
Om de één of andere reden actief op UD
Verwijderd
www.onweer-online.nl
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 08:35 ]
Agree! Waarom een Team als het alleen ook heel goed gaat?BurnHard schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 08:05:
Team??? BurnHard doet het zelf
Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood
Verwijderd
is er dan ook en mogelijkheid om dat terug te vinden ergens.Witlof schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:39:
Volgende week een topic: "wanneer heb jij je eerste D(P)C punten ingeleverd?"
ik weet dat het ergens voor de kerst was maar dat is 3 of 4 jaar geleden.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
en dutchtubby : je kan op de distributed.net bij je eigen statistieken zien wat je allemaal hebt gedaan,dus daar zal vast ook wel de eerste keer bij zitten
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Klopt, op 4 nov 2004 m'n eerste RC5 blokje ingeleverdmrsar schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:00:
..
en dutchtubby : je kan op de distributed.net bij je eigen statistieken zien wat je allemaal hebt gedaan,dus daar zal vast ook wel de eerste keer bij zittenen anders doe je search op je naam en het project
moet het vast ook wel te vinden zijn.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Onze koeien mogen altijd harder grazen....! Dat initiatief mogen ze wel nemen!SKiLLa schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:44:
SKiLLa is lid van Team SKiLLa; in mijn weide rapporteren alle koetjes slechts aan 1 opperloeier, mijUiteraard zorg ik wel goed voor ze, maar eigen initiatief wordt niet gewaardeerd
Mooooooeeeee......
Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.
Andere TP51-leden zijn: JoY, Dr. Mac, ScapS, STeeJvan, ERU_Aragorn en Pimmoz.
TP51 heeft als Team de eerste punten ingeleverd op 27 september 2003
[ Voor 43% gewijzigd door JohFraEl op 10-08-2006 18:44 ]
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Verwijderd
probeer uit de heilige graasbijbel te quoten ??joh14vers6 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:37:
/me Mijn team heeft te weinig leden. http://www.dutchpowercows.org/subteam.php?id=545
[ Voor 27% gewijzigd door mcB op 12-08-2006 12:53 ]
Strix (Skullflame)
Dan moet je een beetje meer aan subteam reclame gaan doenjoh14vers6 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:37:
/me Mijn team heeft te weinig leden. http://www.dutchpowercows.org/subteam.php?id=545
Heeft overigens niks te maken met Unix *BSD-varianten, hoewel een groot deel van onze output van het op FreeBSD-gebaseerde Mac OS X komt
Tegenwoordig staat BSD vooral voor Beer, Sex, Drugs
Verwijderd
Dit zal ook altijd zo blijven vermoed ik
Wie de neuk zijn de XXL st(p)ampertjes? Dit riekt naar een geintje van één van onze ledenPim. schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:06:
... XXL st(p)ampertjes ...
Dus bijna iedereen hier voldoet aan de functie-eisen zie ikwilko2 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:49:
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 17:55 ]
Verwijderd
FlevoCow is de op 1 na jongste aanwinstVerwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:23:
/me babbelt sinds 7 juni 2004 bij KletsCows (v/h Pienie)
ook bij stom is maar minder spamtMark83 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:09:
Pim is La Petite Cows vergeten in zijn laatste update.
Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.
Ondanks dat ik het verdomd lief vind, is het niet strikt noodzakelijk om NGS (=team-ngs en Next Generation Stampertjes) twee maal te vermelden
Die laatste, compelete naam is iets netter wmb
* blackangel zwaait naar de andere konijntjes
Wie wil er een banaan?
.
Van klussen krijg je grijze haren
[ Voor 18% gewijzigd door MetalfanBlackness op 12-08-2006 10:58 ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Forza Mucca!
Toen FAD stopte overgestapt naar Rosetta.
Na een lange en grondige onderzoek is gebleken dat van alle subteams Los Alcoholicos de beste team is met de beste voorzieningen en met de leukste leden.
Ik was dan ook heel erg blij dat ik geaccepteerd werd als lid.
Ik heb nu meer echte vrienden.
Ik geniet nu aanzien in de buurt.
Mijn bestaan op deze planeet is weer zinvol.
Ik ben al verder in mijn leven gekomen dan ik ooit als kind zijnde heb kunnen dromen.
Dus wil je het echte geluk ervaren, meld je je dan aan bij Los Alcoholicos.
Als je zelf de stap maakt naar datgene wat je zelf voor onmogelijk acht, dan zie je dat de mooiste dromen werkelijkheid kunnen worden.
En nu een lekker koud biertje.
Verwijderd
En sinds mijn regdatum ben ik hier volgens mij al actief dus dat is al weer eventjes.
No signature found
Ik neem een overlapping met een ander subteam waarwilko2 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:49: