Toon posts:

LCD monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar een goede monitor voor mijn computer, een LCD scherm die ik vooral gebruik voor dagelijks gebruik in de toekomst komt er ook nog autocad bij een vele foto bewerkingsprogramma's. Ik weet dat er veel over getopict wordt maar ik hoop dat mensen mij wel willen helpen. Omdat er tegenwoordig zoveel zijn dat ik niet weet welke voor mijn wensen goed is. Het handigste is wel om een 23 inch te nemen omdat vele schermen deelbaar zijn in beeld. wat weer handig is autocad.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:54
Tip: \[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 9

Het enige wat ik weet is dat grafische ontwerpers vaak een scherm prefereren met MVA/PVA in plaats van TN. Dit omdat deze hoge contrast ratio's heeft, het meeste kleuren kan weergeven en ook een goede kijkhoek heeft.

Veel succes!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
23" is een mooie grootte, maar volgens mij zijn daar erg weinig van te vinden. Ik zoek zelf ook naar een scherm van die grootte, maar nog niet echt gevonden. 24" is wel goed verkrijgbaar. Dell heeft atm geloof ik een aanbieding op hun 24".
Maargoed, lees jezelf eerst eens in, bijvoorbeeld door bovenstaande topic door te lezen, staat erg veel informatie in, veel aan gehad :) Vergeet ook niet reviews te zoeken met Google als je een leuk scherm hebt gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Zelf zat ik denken aan dezeDell Ultrasharp 2407WFP 24-inch LCD.
Heeft iemand hier ervaring mee ik lees dat het een erg goed scherm is voor een goedkope prijs.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:37:
Zelf zat ik denken aan dezeDell Ultrasharp 2407WFP 24-inch LCD.
Heeft iemand hier ervaring mee ik lees dat het een erg goed scherm is voor een goedkope prijs.
komop, een beetje zoeken mag wel...
Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 2.
een heel topic over deze monitor en zijn paar inch kleinere broertje :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie de bovenstaande reacties, er is hier heel veel informatie over te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.