Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

trojan.dialer.premium

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreselijk hardnekkige dialer op mn pc met de naam trojan.dialer.premium. Bitdefender houdt em wel tegen maar kan em niet verwijderen. SpyBot en AdAware vinden deze dialer niet. Ik heb gezocht met google maar kan nergens vinden hoe deze dialer te verwijderen. Kan iemand mij helpen??

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Probeer eens in safe mode?

Edit: voutje.....
Dank je, TheRookie

[ Voor 53% gewijzigd door marquis op 09-08-2006 13:01 ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Verwijderd

Wat kan je handmatig doen? Programma renamen/verwijderen?

Verwijderd

Topicstarter
De dialer zit in een aantal bestanden in mn temp internet folder, deze bestanden wisselen bitdefender geeft steeds een nieuwe aan. Deze files kan ik niet verwijderen omdat ze 'in gebruik' zijn volgens windows.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

In Safe mode zijn ze zeer waarschijnlijk niet in gebruik :)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39

Nyarlathotep

Crawling Chaos

In veilige modus de hele boel verwijderen. Ook alle herstelpunten behalve de laatste weghalen. Dit kun je doen bij Schijfopruiming.

Of anders gewoon systeemherstel gebruiken?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is trojan.dialer.premium de naam die Bitdefender aan de trojan geeft? Grote kans dat andere av makers er weer een andere naam aan geven. Probeer anders eens met bv de online scanner van Kaspersky. Ik zal nog eens zoeken naar removal instructies.

[ Voor 30% gewijzigd door Bor op 09-08-2006 11:28 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje richting Beveiliging & Virussen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 11:25:
Is trojan.dialer.premium de naam die Bitdefender aan de trojan geeft? Grote kans dat andere av makers er weer een andere naam aan geven. Probeer anders eens met bv de online scanner van Kaspersky. Ik zal nog eens zoeken naar removal instructies.
trojan.dialer.premium is inderdaad de naam die windows aan de trojan geeft. ik heb de norton online scanner ook geprobeerd maar zal die van kaspersky ook eens doen. Verder ga ik het eens in de veilige modus proberen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 11:10:
Ik heb een vreselijk hardnekkige dialer op mn pc met de naam trojan.dialer.premium. Bitdefender houdt em wel tegen maar kan em niet verwijderen. SpyBot en AdAware vinden deze dialer niet. Ik heb gezocht met google maar kan nergens vinden hoe deze dialer te verwijderen. Kan iemand mij helpen??
je kan ook proberen de bestanden te 'unlocken' en dan weg te tossen

http://www.softpedia.com/...cellaneous/Unlocker.shtml

werkt bij windhoos dll's en exe's ook dus zal hiervoor ook wel werken mag ik aan nemen

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Of een keer met deze Spyware scanner scannen, bij mij zei Norton en Bitdefender dat er niks op stond maar deze scanner vond drie tot vier spyware bestanden en wipte ze ook mooi weg.

Link:Prevx1

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Wat ik vaak doe is in het register onder
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] en [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] ff checken op vreemde opstartbestanden en de msconfig (ook via uitvoeren en dan MSCONFIG intypen) controleren op bestanden die in het opstarten staan. Vaak voorkom je dat je dat je systeem de bestanden lockt die je weg wil gooien.

[ Voor 6% gewijzigd door marquis op 09-08-2006 12:26 ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Lees Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten eens door. Daarin staan vele tips genoemd om je probleem op te lossen. ;)

Signature

Pagina: 1