Toon posts:

Athlon 64 San Diego

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vorige week mijn San Diego 4000+ binnen gekregen.

Ben even aan het testen gegaan, en wat mij direct opvalt, is dat deze CPU erg goed is met overklokken.. meteen toen ik hem binnenkreeg, heb ik hem in de bios op FSB 233 gezet, en dat komt neer op 2,8Ghz Nu heb ik dit vanmorgen verhoogd naar 12 x 250, wat al 3Ghz oplevert, dit allemaal op standaard voltages, en met geheugen op 1:1 het geheugen dat ik hier voor gebruik is Crucial Ballistix DDR400. Vandaag krijg ik ook mijn moederbord binnen, dus ik ga zeker proberen waar dit beest toe in staat is, wat mij al wel duidelijk is, dit is tussen al het Conroe geweld, en Dual Core geweld een geweldig goede Game CPU die tot erg veel in staat is, aangezien hij ook 1MB cache aan boord heeft.
De processor is voor ongeveer 120 euro te verkrijgen, dus zeker een zeer interresante update als je nog op Socket 939 werkt, en daar nog niet vanaf wilt stappen. Heb zelf ook een X2 3800+ gehad, maar voor mijn gevoel doet deze CPU daar zeker niet voor ionder.

Ik houd jullie op de hoogte van de resultaten met mijn nieuwe moederbord :)

Verwijderd

1) Dit is het verkeerde subforum, en verkeerde topic (ga naar Tweaking & Cooling, naar het topic Athlon64 overclocking resultaten).
2) De cpu waar jij over praat, is zo goed als nergens meer te verkrijgen, hij is namelijk "end of life".

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik snap ook deze thread niet...Dit had je gewoon kunnen posten in: [OC & INFO] AMD Athlon64/Opteron OC resultaten deel 27

Instagram / YouTube

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja.

Dit topic is gesloten.