MSI Moederbord P965 Neo-F. Ik krijg telkens maar te horen op forums en van winkels dat dit bord niet werkt met core 2 duo. Op de site staat core 2 ready. Nu ben ik natuurlijk voorzichtig genoeg om na deze geruchten dit bord nog meteen te kopen. Maar werkt dit nou wel of niet.
Je hebt niet echt uitgebreid gezocht of wel ? [Discussie] Core 2 Duo (Conroe) Motherboard Topic Deel IV
Lijkt me nogal onlogisch gezien de Intel P965 speciaal ontwikkeld met de Core 2 Duo in het achterhoofd. Sowieso ga ik altijd van de informatie van de fabrikant uit. Informatie uit winkels vertrouw ik echt nog maar voor 0%.
Tesla Model Y RWD (2024)
Sorry hoorNielson schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:17:
Je hebt niet echt uitgebreid gezocht of wel ? [Discussie] Core 2 Duo (Conroe) Motherboard Topic Deel IV
Ja, maar wat weet die er vanaf, neem aan dat de fabrikant 't zelf toch wel 't beste weet. Op de site van MSI staat letterlijk :
P965 Neo (MS-7235)
Intel® P965 Express Chipset Based
Support LGA775 Intel Core™ 2 Processors
Support FSB 1066/800/533MHz
Support Dual Ch. DDR2-800/667/533
1 PCI Express x16& 2 PCI Express x1
4+1 SATA2 3Gb/s
Support 7.1Ch.HD Audio
Support Gigabit LAN
3 PCI v2.3 within Communication Slot
Dit bord is voor de Core 2 gemaakt. Ik wil hem graag maar het duurt allemaal wat langer voordat hij in de winkel ligt.
Hij zou deze week in de winkel liggen maar dat wordt w.s. eind aug.
Jammer nou ligt mijn Conroe E6600 te nixen.
Hij zou deze week in de winkel liggen maar dat wordt w.s. eind aug.
Jammer nou ligt mijn Conroe E6600 te nixen.
De x965 chipset series zijn officieel voor Core 2 gebouwd. Niks om je druk over te maken dus
Dit staat ook gewoon op de websites van Intel en MSI en in het moederborden topic hierzo.
Zoekertje + handjevasthoutopic, dicht dus.
Zoekertje + handjevasthoutopic, dicht dus.
[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 09-08-2006 07:12 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()