Omdat mijn vorige topic binnen 3 min gesloten werd voor ik ook maar een tegenwoord kon geven probeer ik het nu nog een keertje. Maar deze keer met wat meer info
Ik zit met een heel erg raar probleem...
Ik heb een server waar ik 4 schijven in raid 0 wil gaan zetten met mijn FastTrak TX4310 controller.
1x Maxtor 300GB SATA
1x Maxtor 250GB SATA
2x Maxtor 200GB SATA
Nu komt mijn probleem.
De Raid controller ziet in de bios één van de 200GB schijven maar als een 137070MB schijf.
137070MB Totale grote
137070MB Vrije ruimte
Als ik deze schijf aansluit op mijn onboard Raid controller geeft hij hetzelfde probleem.
Ik heb deze schijf getest met Powermax 4.21 maar deze ziet geen fouten op de schijf.
Heb ook de hele FAQ doorgelopen maar kom daar ook geen oplossingen tegen voor mijn probleem.
Ook het zoeken op GOT heeft geen resultaat.
Het liefst zou ik deze schijf op willen sturen naar maxtor zelf, maar helaas is de garantie zo'n 2 maanden verlopen.
Wie heeft er een idee voor de verloren schijf ruimte??
Mvg..
Ik zit met een heel erg raar probleem...
Ik heb een server waar ik 4 schijven in raid 0 wil gaan zetten met mijn FastTrak TX4310 controller.
1x Maxtor 300GB SATA
1x Maxtor 250GB SATA
2x Maxtor 200GB SATA
Nu komt mijn probleem.
De Raid controller ziet in de bios één van de 200GB schijven maar als een 137070MB schijf.
137070MB Totale grote
137070MB Vrije ruimte
Als ik deze schijf aansluit op mijn onboard Raid controller geeft hij hetzelfde probleem.
Ik heb deze schijf getest met Powermax 4.21 maar deze ziet geen fouten op de schijf.
Heb ook de hele FAQ doorgelopen maar kom daar ook geen oplossingen tegen voor mijn probleem.
Ook het zoeken op GOT heeft geen resultaat.
Het liefst zou ik deze schijf op willen sturen naar maxtor zelf, maar helaas is de garantie zo'n 2 maanden verlopen.
Wie heeft er een idee voor de verloren schijf ruimte??
Mvg..
[ Voor 15% gewijzigd door knoknok op 06-08-2006 14:25 ]