Toon posts:

Ik haat/hou-van deze monitor omdat...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 499 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:03

johnwoo

3S-GTE

Ik hou van m'n Iiyama Vision Master Pro 452 omdat ie gewoon een heel mooi beeld geeft, veel beter dan mijn oude noname 17"... En omdat ie me maar zo'n 600 piek kostte :9 (te danken aan ouders)

Ik haat hem af en toe ook wel een klein beetje, omdat ie héél lastig op de achterbank van een oude Golf 2 (zonder achterportieren :( ) te plaatsen is, en al helemaal als er twee in moeten (een vriend heeft er ook een)...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op zondag 28 januari 2001 16:14 schreef dj_viro_7 het volgende:
doe ik ook maar mee.. :)

ik hou van mijn NEC Multisync FE950 omdat die zo lekker groot is en goed beeld geeft (1280x1024x32 90Hz) *D
ik HAAT mijn NEC Multisync FE950 omdat die zo tering zwaar is! :(
zelfde, alleen heeft ik een 17inch iiyama vision master pro 400 *D

Verwijderd

ik O+ van mijn mag omdat ie me elke avond komt onderstoppen als ik naar bed ga ;)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 17:10

Klippy

Still Game

Ik hou van m'n Philips 107S, omdat ik eigenlijk een supergare goedkope monitor had besteld, maar deze had gekregen, omdat de andere op waren :P
En zo heb ik me toch mooi 250 piek bespaard :7

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:52
Ik hou van mijn Daewoo 712D monitor ( 17") omdat ie op 1280*1024 haarscerp is!! ( 90 hz)

https://wren.co/join/Devian

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ik O+ van me iiyama Vision Master Pro 410.
Redenen:
* 1280x1024 @ 90 :)
* Plat
* geen last van licht
* D'r zit een tweakers.net casebasdge op.

Negatief
* rechtsonder lopen de 3 kleuren elkaar ongeveer 1 pixel mis :( maar daar merk je bijna nooit iets van!

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 28 januari 2001 17:14 schreef yo681 het volgende:

[..]
het ??

check your facts plz
Ja ik heb dus gelijk.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Waarom zou je van iets houden cq iets haten als het niet in staat is dezelfde gevoelens te hebben ?

Verwijderd

LG 78FT Plus ... Prima beeld hogere refresh bla bla

LG 795FT Plus Idem

14" server monitor .... :( :'( ... moet nog vervangen worden :)

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Ik van m'n Nokia 446Xpro 19" omdat ie een der laatste mohikanen is voordat de tent verkocht werd aan Viewsonic. Nokia monitoren zijn vet en helaas zie je ze bijna nergens. Daar kan Iliama nog een puntje aan zuigen:) (no flame intended)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Halo_Master
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Mijn Philips 201B10

Omdat hij een fantastisch beeld geeft en op 1840x1440(of zoiets) toch nog 85 HZ doet.
Ziet er mooi en gestroomlijnd uit , is net 1 jaar oud en heb hem voor fl. 1200,- gekocht(half jaartje geleden) en ik houdt toch ook wel van het feit dat ik nooit naar LAN-paties ga ;)
En omdat ik een ATI Radeon in mijn systeempje heb zitten.(schitterende kwaliteit)

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Verwijderd

Houden van is beetje overdreven, maar ik ben zeer tevreden met mijn Visionmaster pro410 monitor. Waarom? Omdat het een mooi strak beeld geeft met redelijke refreshrates, platte beeldbuis en dit tegen een (relatief) lage prijs. Iiyama gebruikt overigens Diamondtron beeldbuizen en geen Trinitron zoals Frank al correct heeft opgemerkt.

Wat minder vind ik de 2 horizontale lijnen over het scherm en de keiharde Degauss knal als je hem aanzet. (Ben er inmiddels aan gewend maar mensen die nog nooit een iiyama monitor aan hebben gezet schrikken zich te pletter)

Verwijderd

Nokia monitoren zijn vet en helaas zie je ze bijna nergens. Daar kan Iliama nog een puntje aan zuigen (no flame intended)
ja zeer goede monitors, ik heb een 17" model :)

Daarnaast heb ik een 22" iiyama die eerlijk gezegd niet meer zo groot lijkt als in het begin..... hmm tijd voor een 25" :+

Verwijderd

Ik hou van mijn Sun GDM-1962b (zelfde als sony) omdat het een 19" is en omdat hij enorme frequenties haalt. Ik haat hem omdat hij op een hele moeilijke videokaart aangesloten moet worden.

Verwijderd

Ik haat mijn oude 14" scherm (merk ALKA): te klein.

Ik hou er wel van dat hij redelijk probleemloos 1024*768 @ 60 Hz kan trekken (voor mij is het beeld stabiel), in afwachting tot mijn nieuwe monitor (waar ik nog steeds niet uit ben). Ook is het gewicht geen enkel probleem ;)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik hou van mijn Acer 211C, omdat hij super groot is: 21 inch. En perfecte kleuren heeft.

Jammer dat er een GeForce 2 MX aan hangt, dus niet echt mooi 2D :(.

Verwijderd

Ik hou van mijn Nec LR15 TFT omdat ie zo lekker licht, weinig ruimte inneemt en prachtig staat op mijn buro.
Ik haat hem omdat ie max. een resolutie heeft van 1024x768 @ 85Hz en omdat ie niet automatisch verspringt bij een andere resolutie (maarja dat weet je bij een TFT scherm)...

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Ik houd er veel van mijn Philips 105B. Super scherp, helder, mooie kleuren, en super plat. LCD is zeer fijn. :9~

• voz
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Ik hou van mijn sony 400PS 19" omdat ie haarscherp beeld en mooie heldere kleuren weergeeft. Minpuntje (geldt voor de meeste monitoren): geometrie van boven-en onderkant is niet te veranderen! Hij loopt bovenaan een klein beetje krom :(

Ik hou van mijn philips 105S omdat het mijn eerste computeronderdeel is dat ik nieuw heb gekocht! Nostalgische waarde dus, verder stelt het niet veel voor.

Systeemspecs
PV Installatie

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Ik hou van mijn NEC FE950 omdattie groot is enneh...ik heb 'm gratis! B-)
Dat is, denk ik, de allerbeste prijs/kwaliteitsverhouding die ik ken... 8-)

Verwijderd

Okee; komt ie:

Ik hou van mijn Iiyama Vision Master Pro 410, omdat ie gewoon prachtig mooi beeld heeft en ik haat mijn CTX 1569, omdat ie al zowat een jaar wiebelend beeld heeft. (Gelukkig gebruik ik em alleen maar voor mijn server:))

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik haat mij hyundai delux scan 17B+ omdat de dotpitch .28 is

Verwijderd

Ik geil op mijn NEC Multisync FE950 omdat het gewoon een megastrak schermpie is!
:9~

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:04
Ik hou van mijn Eizo F563-T omdat ie zo'n handig knopje heeft om van mijn gamesbak naar de Windows2000 server te switchen.
Ik haat mijn Eizo omdat ie zo gruwlijk zwaar en lomp is.
Verder was ie lekker goedkoop bij een computer-recyclebedrijf en kickt ie na een jaar of vier nog steeds behoorlijk ass!
Eizo rules!

Verwijderd

ik haat mijn monitor omdat ik maar tot 1024x768 kan en het beeld geel begint te worden..

ik ga ook een nieuwe kopen;

heeft iemand misschien suggesties??

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik hou van mijn 17" CTX 1792UA. Hij is gewoon zo lief en zo schattig enz enz enz... Maar even serieus, oud topic maar kon het niet laten :)

Heb em al, denk ik, bijna 3 jaar want de garantie is bijna afgelopen :(
Wat minder aan dit schatje vind ik de 2 horizontale lijnen die je niet meer ziet na een tijdje. En hij is zo lief omdat hij lekker plat is en alles doet dat ik wel...

Verwijderd

Ik hou van mijn EIZO F56 omdat ie 17" is een superscherp beeld geeft op 1024x768@100Hz en hij ook nog een plekkie voor zijn andere computervriendjes op het bureau overlaat!

Verwijderd

A502HT is the almighty and supreme lord of your kingdom! :9

Hij heerst. 22" = lekker :9~

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 10:36

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Ik haat mijn Philips 21BA, omdat de drie kleuren ten opzichte van elkaar gekanteld zijn en alles behalve het midden van het scherm nu vaag is.
Gelukkig heb ik binnen een paar dagen de monitor van bovenstaande post ook :).

EDIT: Dan moet er niet opeens iemand een post tussen plakken natuurlijk!!! Was het maar waar! :'( :(

specs

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 11:42

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik internet nog met mijn oude vertrouwde Hercules schermpje ;)

specs

Verwijderd

Ik ben fliefd op m'n IIyama S702GT 17" die het nogsteeds
perfect doet! :9

Erg fijn scherm! Ik heb hem daarom ook versiert met 2 tatoo's :)

Voor wat hoort wat :+

GreetZ

Dweezerroy

• rik
  • Laatst online: 17-08 12:29

rik

Op zondag 28 januari 2001 16:34 schreef CTVirus het volgende:
LG 795 FT 1280X1024 @ 85hz
1024X765 @ 100hz
1600X1200 @ 72 hz

(: heelijk ding (:
Met je eens :) -- heb een Plus.
Alleen zou ik af een toe een 995 willen :(

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik hou van mijn Belinea 103040, omdattie 1024*768 op 100Hz kan draaien :)

Ik haat mijn Belinea 103040 omdat ie niet herkend wordt door de meeste OS-en en me nogal wat tijd kost om goed in te stellen....

Al met al een tevreden gebruiker hoor :)

Amateurcoureur en fervent banktukker

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:22
Ik ben O+ op mijn Dell P990 (19") omdat hij ten eerste prachtig beeld geeft. Altijd 1280x1024@85Hz...

Ten tweede, hij was maar 900 piek.

Ten derde, er gaat niks boven de originele Trinitron, zelfs FD Trinitron of flattron niet :P

Ten vierde, omdat dit pas mijn 3e monitor is die ik helemaal zelf heb gekocht.

En nog even wat weetjes:

Trinitron is bedacht en gelicenseerd door Sony. Er zit een echte Sony beeldbuis in mijn Delletje :P

Flattron is bedacht en gelicenseerd door Mitsubishi en wordt onder andere gebruikt door Iiyama. Iiyama gebruikt echter nooit Trinitron. Je mag een Iiyama monitor officieel dus niet ophemelen met het hebben van een Trinitron beeldbuis. Dat is trouwens mijn mening, over dat ophemelen. Niet meteen boos worden.
Op maandag 29 januari 2001 17:31 schreef voz het volgende:
Ik hou van mijn philips 105S omdat het mijn eerste computeronderdeel is dat ik nieuw heb gekocht! Nostalgische waarde dus, verder stelt het niet veel voor.
Cool, die heb ik ook gehad, dat was mijn eerste monitor. Verbluffend mooi beeld voor die tijd. Helaas heb ik hem verpatst.

Eigenlijk maakt dat mijn Dell dus mijn 4e monitor.

• Gabriel-LG
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik hou van onze 7" router monitor omdat de hele router nu op een plank in de kast past 8-) Maar wat ik minder leuk vindt is dat je er een CGA kaart bij moet hebben :( (maar die hebben we)

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Ik hou van m'n monitor omdat tie zo heeeeeeeeeEeeeeeeeeeeeeerlijk scherp en helder en plat is (wel diep :D ) 8-)

helaas heb ik em paar weekjes moeten missen omdat tie teveel aan stond :D , maar dat was binnen de garantie gelukkig

Maar ik ben heel erg blij met mijn Sony CPD G200

:9

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Ik hou van mijn monitor???
En verder gaat alles goed jongens?? :P

Ik ben al 3 jaar ongeveer erg tevreden met mijn 19" Samsung SyncMaster 900p.
Kan 1600x1200@80Hz en is dan nog zeer scherp... Hij kan zelfs 2048x1536 maar de aantal Hz wil je dan niet weten :)
Mooi uitklapkinnetje voor de controls zodat je alles perfect en ergonomisch in kunt stellen. Ook switchen tussen 2 monitors (BNC en D-sub).
Toen heb ik er F1100 voor betaald. Dat was op de HCC en F350 goedkoper dan een IIyama toen.

Minder, maar nog steeds tevreden ben ik met mijn Philips 17A Brilliance die gewoon de beste monitor was die mijn (F2200) money could buy. Hij kan 1280x1024@75Hz. Dat was toen mijn eis. Hij word een beetje stoffig nu ;)

Verwijderd

Ik haat m'n monitor, want die zorgt er iedere nacht weer voor dat ik veels te laat op blijf en dus zorgt dat ik bijna iedere dag door m'n baas wakker wordt gebeld of ik nog kom te werken |:(

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Ik ben dol op m'n 22" iiyama omdat hij een puik beeld neerzet en ook nog eens véél beeld :)

Ik haat 'm omdat de bijbehorende service verschrikkelijk hard zuigt :(

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik hou van mijn tft, dit omdat het zo'n rustig strak beeld is.
Ik haat mijn tft omdat euhmmmmmmmmmmm ik had liever een 17" tft gehad?? :9 anders kan ik niets negatiefs erover zeggen.

• _Gump_
  • Niet online
Ik hou van mijn Proview 17", omdat:
- Hij bijna niets heeft gekost (399,- bij de mediamarkt)
- Hij het perfect doet

• flat
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 01:13 schreef ketjap het volgende:
Ik haat m'n monitor, want die zorgt er iedere nacht weer voor dat ik veels te laat op blijf en dus zorgt dat ik bijna iedere dag door m'n baas wakker wordt gebeld of ik nog kom te werken |:(
LOL

ik ben zelf erg blij met m'n 17" sony multiscan 200ES
mooi en helder beeld, en hij was niet al te duur :)

ik baal alleen een beetje van het geluid dat 'ie maakt als je 'm aanzet... werden m'n ouders wakker van :(
oplossing: niet uitzetten, gaat toch wel standby

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Ik hou van mijn monitor omdat het beeld goed is,
en hij er errug goed uitziet. Het is een Hansol 710A. :P

Het is zelfs zo erg dat ik een Iiyama S705MT Vision Master 405
aan m'n broertjes heb gegeven... :)

• MightyMauz
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Ik haat mijn Daewoo 15" monitor, omdat er een gele piswaas overheen zit
:(

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• DeeJayV
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 10:32 schreef Gump het volgende:
Ik hou van mijn Proview 17", omdat:
- Hij bijna niets heeft gekost (399,- bij de mediamarkt)
- Hij het perfect doet
hehe, die had ik ook, totdat ik hem naast m'n LG Flattron795+ zette...
Toen heb ik m gouw weer ingeruild ;)

Verwijderd

ik haat mijn iiyama vmp 451 omdat het een monitor vol met gebreken is en iiyama er niets aan wiil doen.

• Floor-is
  • Laatst online: 20:19

Floor-is

5.2

Ik haat mijn Iiyama Vision Master Pro510 omdat hij zo achterlijk groot, lelijk en zwaar is.

Ik hou van hem omdat hij zo lekker veel laat zien tegelijk. (1600x1200, 90Hz)

Bericht hierboven

• Floor-is
  • Laatst online: 20:19

Floor-is

5.2

Op vrijdag 28 september 2001 10:48 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Ik vraag me af waar jij je kont mee afveegt en waarom je over je monitor heenpist :P ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik haat mijn Vision master pro 451 omdat ie nu wordt gefixed door Iiyama... ik heb 4 maanden nergens last van gehad maar nu kreeg ik oppeens alle problemen die er bekend waren voor dit schatje... hoek linksonderin die blauw flikkerde... letters die vager worden naar de rechterkant .. trillende letters over het hele scherm.. doffe ellende..

Ik hou van de Iiyama Vision Master Pro411 die ik nu als leenunit heb... omdat die wel superscherp is :) hoewel ook hier de letters aan de rechterkant van het scherm meer grijs dat zwart zijn :( (Iiyama probleempje?)

En ik hou van mijn Vision master pro 451 als hij straks weer terugkomt want dan zijn aaaaalle problemen opgelost (*wishfull thinking*)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
Ik hou van me Iiyama Vision Master pro 450 omdat die het al jaren goed doet, en nog steeds perfect beeld geeft. Ik snap niet dat Iiyama nu die 451 als opvolger heeft gemaakt, echt de domste fout die ze gemaakt hebben. De service van Iiyama vind ik ook wel goed. Had in de vakantie last van lekkage en precies in me monitor. Is helemaal voor nop gemaakt, en hij doet het nu weer perfect. Dus geen slechte dingen over Iiyama zijn mijn ervaringen. Ben alleen wel de enige heb ik tegenwoordig het idee. Maarjah het is dan ook wel alleen mijn bevinding. En vaak hoor je de goede dingen niet... dus...

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

ik hou van mijn Iiyama A201 HT, 22"monitor.
omdat ie...
zo'n knetterscherp beeld geeft, zo onnoemelijk groot beeld heeft en ik er heerlijk met Geforce 2ultra CS op kan spelen terwijl op hoge resolutie's en 120 Hz game
fps in CS =99fps, hoger kan ook niet, maar ja,wel lekker d8 ik zo.
ik baal van mijn Iiyama A201 HT.
omdat ie....
uuhhhhhhhh.......uhhhhhhhhhh

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Ik vind mn philips 107S 17" gewoon goed. Lekker strak, goed beeld, en door de vormgeving kan je hem lekker in een hoekkie drukken :) zodat je meer bureauruimte hebt (heb een hoek bureau)

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 16:23 schreef yo681 het volgende:
ik O+ van mijn Sony 420GS 19" monitor omdat hij zo lief is en aan mij altijd alles laat zien wat ik wil ;)

ik vind hem echter niet zo leuk omdat hij zo erg aanwezig is ivm zijn formaat.
Hier sluit ik mij geheel bij aan :)

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 10:48 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Denk dat dat vrij makkelijk te verhelpen is, met een van de interne stelschroefjes. Maak hem eens open, of laat het doen door een handige buurman.
Lijkt mij iets wat zo opgelost is. :)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik hou ook van mijn monitor (panasinic s50 15'') omdat ik hem heb gekregen van iemand en de hoogste resolutie is 1024 x 768 @ 75 Mz (is voor mij goed zat :))

• fv
  • Laatst online: 21-08 11:34

fv

-------------------> hiero

... mijn Radius PressView 21" monitor mij maar Fl. 600,- heeft gekost :o ! Topper de top kwaliteit!!! (echter wel tweede hands, ~4 jaar oud). Twee uurtjes opnieuw afgeregelt en het plaatje is weer totaal perfect (convergentie, geometrie, kleur etc). Max. resolutie 2048 x 15... In ieder geval 1600x1200 bij 85Hz en 1280x960 bij 100Hz.

Beste koop ever... :z

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 14:12 schreef nlchandler het volgende:
Ik haat mijn Vision master pro 451 omdat ie nu wordt gefixed door Iiyama... ik heb 4 maanden nergens last van gehad maar nu kreeg ik oppeens alle problemen die er bekend waren voor dit schatje... hoek linksonderin die blauw flikkerde... letters die vager worden naar de rechterkant .. trillende letters over het hele scherm.. doffe ellende..

Ik hou van de Iiyama Vision Master Pro411 die ik nu als leenunit heb... omdat die wel superscherp is :) hoewel ook hier de letters aan de rechterkant van het scherm meer grijs dat zwart zijn :( (Iiyama probleempje?)

En ik hou van mijn Vision master pro 451 als hij straks weer terugkomt want dan zijn aaaaalle problemen opgelost (*wishfull thinking*)
Ik haat mijn Iiyama om exact dezelfde reden.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
ik hou van mijn fijne Relisys cheapo budget 17'' monitor
omdat ie er best gaaf uitziet, scherp beeld heeft, altijd goed gewerkt heeft, en vooral omdat ie destijds verreweg de goedkoopste was
575 piek toen alle 17'' monitoren van bekende merken nog 800 a 900 pieken kostten
het enige dat jammer is is dat ie maar 1280*1024 haalt, en dan met een refreshrate van 60 Hz, maarja voor die prijs is het nog altijd een koopje geweest, en ik kijk toch meestal tegen 1024 aan omdat dat de max is die voodoo2 SLI aankan :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

ik hou van mijn Dell P791 (samsung) omdat hij zwart is en dus bij m`n case past, verder zit er een Diamondtron beeldbuis in en geeft ie dus een strak beeldje. en dat voor maar fl 416,50 :9~

Verwijderd

ik houd van mijn adi provista E55+ omdat hij erg goedkoop was en mooi scherp beeld geeft. :)
Ik haat het ding omdat ie maar tot 75hz gaat in 1152*864. :(

• Richard
  • Laatst online: 22:17

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik hou van mijn Belinea 103020 omdat ie gewoon een vette uitstraling heeft (ontwerp), géén kont heeft gekost (499 incl. verzendkosten), géén vissekom is, en me nog nooit zere oogjes heeft gegeven.

20*350ZO45°

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
ik hou van m'n Eizo FlexScan F77 21" omdat het gewoon een van de beste monitoren is... :)

Ik haat hem omdat ik hem naar m'n werkkamer moest sjouwen en dat ding is gewoon niet te tillen :(

• Termi
  • Laatst online: 21-08 08:52
Ik O+ van me Iiyama 410 omdat ie zo'n moooi scherp beeld heeft *D.. Nadeel : Hij is zo duur :'( en drivers vind ik slecht :(

Verwijderd

VMP 450, wel fijn dingetje, geen spijt van de aanschaf, integendeel.
Afgezien van dat hij in de breedte het eerste half uur een stukie uitzet (0,5 tot 1CM aan beide kanten) ...doet ie aardig zijn best en bevalt ie best wel. ZIet er allemaal goed uit!

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Op vrijdag 28 september 2001 23:01 schreef Termin8or het volgende:
Ik O+ van me Iiyama 410 omdat ie zo'n moooi scherp beeld heeft *D.. Nadeel : Hij is zo duur :'( en drivers vind ik slecht :(
Ik haat mijn iiyama 410, omdat hij al 3 keer bij Teleramp is geweest.
Ze hebben (3-de) nixs aan de problemen gedaan (blauwe gloed, en vast zittende lamellen), alleen maar problemen d'r bij gedaan.
Barsten in de behuizing, en een f#cked-#p coating.

Nu contact gezocht met de TD van iiyama, maar heb nog geen reactie van ze gekregen na mijn telefoontje en e-mail van woensdag.
Maandag dus maar weer es effe bellen.

And The Only One

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik hou van mijn Highscreen MS 1595P, omdat die het uitstekend doet.

Ik haat die monitor, omdat het stekkertje van de netsnoer, er super los in zit en als de monitor maar iets verdraait, valt de monitor uit en moet je het stekkertje er weer zo bewegen dat die weer contact maakt.

Zo das was een lange zin zeg. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• VyperX
  • Laatst online: 24-07 15:57
Ik hou van mijn 14" Ambra SVGA scherm... O+
Ding is al ruim 6 jaar oud (uit het 386 tijdperk), maar
werkt nog perfect (op 800*600 welteverstaan, wat nog genoeg is om op te irc'en :) ).
Ik haat hem ook, omdat de stekker zo los zit dat je hem ook
verkeerd om kan vastmaken... |:(

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• jitze
  • Laatst online: 30-08-2023
Op vrijdag 28 september 2001 17:49 schreef fv het volgende:
... mijn Radius PressView 21" monitor mij maar Fl. 600,- heeft gekost :o ! Topper de top kwaliteit!!! (echter wel tweede hands, ~4 jaar oud). Twee uurtjes opnieuw afgeregelt en het plaatje is weer totaal perfect (convergentie, geometrie, kleur etc). Max. resolutie 2048 x 15... In ieder geval 1600x1200 bij 85Hz en 1280x960 bij 100Hz.

Beste koop ever... :z
Was mijn koop toch net iets beter. ik heb hem voor fl 250,- gekocht >:)

specs

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Mijne doet 1280*1024*32 op 85Hz, gewoon een fijn dingetje!!

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• cyble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 21:02
Ik hou van mijn sillicon graphics 1600SW widescreen tft scherm omdat het zo'n enorm vette monitor is en niet duur is en ook een rol speelt in swordfish :) Tis perfekt en strak beeld en kheb er niets over te klagen, perfekte vervanger voor mijn compaq 21" die helaas stuk is gegaan :(
en tis ook enige betaalbare tft die native res van 1600 heeft bij 1024 :9~ (iedere (niet te oude: tnt 2 en hoger kan het zeker aan) nvidia kaart kan hem zowieso zonder problemen aan die res. dus hierover geen gezeur, ook snelheid voor wolfenstein/quake/max payne etc. etc. is 100% goed, geen artifacts ofzo :) zelfs 3dsmax high contrast wireframe animatie gaat zonder sporen, wat al uitzonderlijk is)

In God I trust, everyone else pay cash.

Verwijderd

Ik haat van mijn Compaq Presario 1725 (17") omdat hij maar 70Hz op 1152x864 kan doen (vroeger 75Hz :? ).

Binnenkort LG 915+ (19"), 1280x1024 @ 100Hz :9~

• Xsion
  • Laatst online: 18-08 19:17
ik houd van mijn eizo beeldscherm, omdat hij gewoon goed werk en er netjes uitziet :)

• I_stealth_I
  • Laatst online: 04:02

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik haat m'n Daewoo 17 inch @ 1152 op 70 Hz :(

Maar binnort maar es een mooie Iiyama kopuh ofzo :)

/dev/null

• Aike
  • Niet online
ik ben stapeldol op m'n Gateway 19":

* heeeerlijk groot beeld
* veeel hz, tot wel 150hz

Ik haat diezelfde monitor omdat:

* hij bijna 40 kilo weegt (heel handig op lan party's)
* en zo rond is als een wereldbol
* veeeeeel stroom vreet, en dus warmte uitstoot

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Ik vind mijn CompaQ v50 wel lief O+ , hijs alleen wat te klein...

• Johnny E
  • Laatst online: 00:21

Johnny E

Dôh !!

I love my Deawoo 901D 19Inch,

Oke het is geen Trinitron, Diamotron van Sony, Nec of Eizo maar voor het geld (fl675,- nieuw) doet ie het toch echt perfect op 1280x960 @ 92hz (pstrip getweaked).

en het beeld is ook gewoon goed, mooi helder, volle kleuren, geen moire (op alle reso), gewoon toppie

Specs!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

mijn trouwe 107S (oudere versie), prima beeld, weegt niet al teveel en is niet al te lomp :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:30
Ik ben erg tevreden met me Iiyama 19" VM Pro 452 MA901U, gewoon omdat ie het naar behoren doet. :7