20*350ZO45°
Ik haat hem omdat ik hem naar m'n werkkamer moest sjouwen en dat ding is gewoon niet te tillen
Verwijderd
Afgezien van dat hij in de breedte het eerste half uur een stukie uitzet (0,5 tot 1CM aan beide kanten) ...doet ie aardig zijn best en bevalt ie best wel. ZIet er allemaal goed uit!
Ik haat mijn iiyama 410, omdat hij al 3 keer bij Teleramp is geweest.Op vrijdag 28 september 2001 23:01 schreef Termin8or het volgende:
Ikvan me Iiyama 410 omdat ie zo'n moooi scherp beeld heeft
.. Nadeel : Hij is zo duur
en drivers vind ik slecht
Ze hebben (3-de) nixs aan de problemen gedaan (blauwe gloed, en vast zittende lamellen), alleen maar problemen d'r bij gedaan.
Barsten in de behuizing, en een f#cked-#p coating.
Nu contact gezocht met de TD van iiyama, maar heb nog geen reactie van ze gekregen na mijn telefoontje en e-mail van woensdag.
Maandag dus maar weer es effe bellen.
And The Only One
Ik haat die monitor, omdat het stekkertje van de netsnoer, er super los in zit en als de monitor maar iets verdraait, valt de monitor uit en moet je het stekkertje er weer zo bewegen dat die weer contact maakt.
Zo das was een lange zin zeg.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ding is al ruim 6 jaar oud (uit het 386 tijdperk), maar
werkt nog perfect (op 800*600 welteverstaan, wat nog genoeg is om op te irc'en
Ik haat hem ook, omdat de stekker zo los zit dat je hem ook
verkeerd om kan vastmaken...
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Was mijn koop toch net iets beter. ik heb hem voor fl 250,- gekochtOp vrijdag 28 september 2001 17:49 schreef fv het volgende:
... mijn Radius PressView 21" monitor mij maar Fl. 600,- heeft gekost! Topper de top kwaliteit!!! (echter wel tweede hands, ~4 jaar oud). Twee uurtjes opnieuw afgeregelt en het plaatje is weer totaal perfect (convergentie, geometrie, kleur etc). Max. resolutie 2048 x 15... In ieder geval 1600x1200 bij 85Hz en 1280x960 bij 100Hz.
Beste koop ever...
en tis ook enige betaalbare tft die native res van 1600 heeft bij 1024
In God I trust, everyone else pay cash.
Verwijderd
Binnenkort LG 915+ (19"), 1280x1024 @ 100Hz
Maar binnort maar es een mooie Iiyama kopuh ofzo
/dev/null
* heeeerlijk groot beeld
* veeel hz, tot wel 150hz
Ik haat diezelfde monitor omdat:
* hij bijna 40 kilo weegt (heel handig op lan party's)
* en zo rond is als een wereldbol
* veeeeeel stroom vreet, en dus warmte uitstoot
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Oke het is geen Trinitron, Diamotron van Sony, Nec of Eizo maar voor het geld (fl675,- nieuw) doet ie het toch echt perfect op 1280x960 @ 92hz (pstrip getweaked).
en het beeld is ook gewoon goed, mooi helder, volle kleuren, geen moire (op alle reso), gewoon toppie
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Powered by KPN
Verwijderd
Ik haat mijn iiyama 410, omdat hij al 3 keer bij Teleramp is geweest.
Ze hebben (3-de) nixs aan de problemen gedaan (blauwe gloed, en vast zittende lamellen), alleen maar problemen d'r bij gedaan.
Barsten in de behuizing, en een f#cked-#p coating.
Nu contact gezocht met de TD van iiyama, maar heb nog geen reactie van ze gekregen na mijn telefoontje en e-mail van woensdag.
Maandag dus maar weer es effe bellen.
[/quote]
Mijn monitor hebben ze ook meer slecht dan goeds gedaan
beter gezegt ze hebben hem verneukt!!!!
Ik heb ze uitgescholden voor alles wat besmettelijk is
die v*** ###* ** * #*
maargoed ik heb nog hoop en nog een jaartje garantie dus
ik stuur hem toch weer terug als ie niet goed is ook al is het de 32423549825724 ste keer.
Teleplan suigt , IIyama is gewoon kloten (bij bepaalde monitoren dan).
Hoezo? Ik hou van mijn Iiyama Vision Master 1402. Perfect monitor man!niet doen alles behalven IIyama !!!!!
Wie een Belinea heeft moet ff dit doen:
1. Haal de stekkers los.
2. Pak hem met 2 handen goed vast.
3. Loop naar boven.
4. doe het raam los.
5. houd de monitor uit het raam
6. Laat hem vallen!
7. Klaar!
Dit is DE oplossing voor Belinea, de grootste prut zooi die er is, en een super slechte helpdesk!
Omdat Sony gewoon goed is. Ook omdat het beeld zo heerlijk strak is en omdat er een fantastische USB-hub in de HMD-A
serie zit.
Dampen wires vind ik helemaal niet erg. Ik hou ok van die damper wires. ik neem mijn Sony zoals hij is.

HAHA check dat effect!! De tweede lijkt veel kleiner dan de eerste!!! (Is dus niet zo)
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Wat moet je met een 15" . Nee voor mijn verjaardag heb ik een Eizo T765
w00t
Ik haat 'm omdat ie:
a. zo waar is
b. toch wel erg aanwezig is.
Maar ik hou meer van 'm dan dat ik 'm haat
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Ik haat mijn flatron omdat hij 1x per maand opeens een hele vage tik geeft en helemaal blurry wordt. Na ong 5 sec is dat weer over, maar je schrikt je rot. Ik haat hem ook omdat ik hoofdpijn krijg van zijn 1152*864@100Hz.
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Lucky Goldstar
LOL, ik heb ook een 900P maar dan van HansolOp dinsdag 13 november 2001 18:43 schreef DJkim het volgende:
Ik hou van mijn Samsung 900p omdat het maar 250 gekost heeft en goede beeld kwaliteit
Fijn 19" schermpie

De afmetingen en specificaties zijn zwaar ok (46 Kg).
De reparatie afhandeling van Sony is zwaar bagger (meer dan drie maanden weg nu).
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Ik haat mijn Philips 107S (17") omdat hij maar tot de 75 Hz komt bij een resolutie van 1152x864. Maar ik hou van deze monitor omdat hij altijd de kleuren supergoed weergeeft en ik er nog nooit problemen mee heb gehad en hij heeft een nice design.
Desalniettemin wil ik nu toch een iiyama MA901U (19") gaan kopen.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Verwijderd
Ik haat mijn 21 Inch EIZO omdat hij elke keer mijn gebruikersinstellingen blijft vergeten. (grote, gamma etc.)
Verwijderd
Verwijderd
* Ik super gemakkelijk mn spul kan meenemen naar een Lan.
* Ik plaats op mn bureau heb voor koffie, peuken & boeken.
* De reactietijd zo snel is dat ik perfect kan gamen.
* 'ie als tweeling staat met mn vriendin's 3816u.
* Ik nu m armen kan rusten op het bureaublad terwijl ik aan het typen ben en dus rsi voorkom... misschien een beetje te laat.
* Ik in de zomer niet weg smelt door de warmte van mn scherm in tegenstelling tot CRT eigenaren.
* De gemiddelde vrouw pc's lelijk vindt maar LCD's juist heel trendy
Haat het kreng omdat ie niet tot op de rand beeldvullend is te maken en ie op 1280x960 maar tot 85 Hz wil....
Oerbrood!
Tering dat is een 24" monitorOp woensdag 14 november 2001 10:57 schreef Joost E. Boere het volgende:
[afbeelding]
De afmetingen en specificaties zijn zwaar ok (46 Kg).
De reparatie afhandeling van Sony is zwaar bagger (meer dan drie maanden weg nu).
en 26 kg
(houd je bureau het wel eigenlijk?)
The devil is in the details.
Ik haat mijn 14" waar ik een tijdje mee heb moeten werken