Toon posts:

Asus Nvidia GeForce 6800GT V9999GT/TD

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik speel nu vaak Counter-Strike : Source, maar mijn systeem kan het niet zo goed aan want ik krijg maar max 50/60 FPS.En in de stress test een gemiddelde van 42,02 FPS.

Ik wilde vragen of Asus Nvidia GeForce 6800GT V9999GT/TD 128MB een goeie videokaart is.

Mijn pc ziet er nu zo uit
-2,8 ghz Pentium 4 1MB Cache Prescott
-512MB DDR RAM (400Mhz).
-80GB
-Geforce FX5200 128MB
-Moederbord: Asrock GE Pro-M2

Kan iemand me vertellen of die kaart een goeie keuze is en hoeveel FPS ik +/- kan krijgen.

Dankjewel

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-07 08:22
ik heb zelf een msi GeForce 6800gt/td maar dan met 256mb ik bijna alle spellen op het hoogst draaien.
dus dan moet cs helemaal lukken

Verwijderd

Dit is een goede kaart ja.

Ik heb hem ook sinds een paar maanden en mijn PCspecs komen aardig overeen met die van jou. Mijn benchmarks zijn zowat verdubbeld ten opzichte van mijn oude ati 9700pro kaart. Zeker als je de pipelines en shaders kan unlocken

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

6800GTs zijn leuke kaartjes, zeker als je ook nog een beetje kunt overklokken.
Hoeveel FPS je zult halen kan ik je niet vertellen, maar wel een stuk meer dan je FX5200, zolang je de settings gelijk houdt dan he.
Kan er trouwens wel bij zetten dat je misschien ook eens moet gaan denken over een RAM upgrade naar 1 GB.

Verder wil ik je welkom heten op GoT :)
Maar je topic valt toch wel degelijk onder **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?. Vandaar dat ik dit topic dicht maak.
Hoe de kaart presteert kun je namelijk prima zelf opzoeken, zie ook het topic dat ik je net gaf.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.