[Gezocht] Brandprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 17:52

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Ik heb mijn buik vol van Nero, naar een aantal mislukte DVD's achter elkaar ben ik opzoek naar wat anders. (btw. het ligt niet aan mijn brander, :) ) Ik ben al wat aan het zoeken geweest, maar het valt niet mee om wat fatsoenlijks te vinden. Ik heb al wat geprobeert maar ben nog niet tevreden, fireburner, brun4free zijn het allemaal net niet. Deepburner begint erop te lijken, maar de free versie kan geen DVD-video branden (is geen probleem, als het wat is koop ik gewoon de pro versie). Ik ben dus eigenlijk opzoek naar wat gebruikers ervaringen van de diverse brandproggies, ik hoef geen iso,img brandproggie want daar gebruik ik imgburn (van de maker van dvddecrypter) voor, waar ik overigs heel tevreden over ben. Dat is tenminste een proggie zoals het hoort, lekker licht geen poespas of compleet bloated zoals nero tegenwoordig is. Ik zou natuurlijk naar een "oude" versie van nero terug kunnen, maar ik vond dat het maar tijd worden om iets anders te proberen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschien een vreemde vraag. Maar hoeveel schijfruimte heb je over als je een CD/DVD wil branden. Ik heb namelijk ook Nero en als ik daar te weinig schijfruimte op heb dan mislukken ook al mijn DVD's. Wij dachten eerst ook dat het aan de brander lag. Die is toen vervangen. Nog steeds foute cd's. Toen overgestapt naar nero 7.0(i.p.v 6.0) ook niet het opgelost. Toen toch maar eens wat gaan opruimen en waarempel deed hij het toen weer.

ontopic: Probeer eens EasyCD creator van roxio( als dat nog bestaat. Gebruik het al een tijd niet meer. Ben opgehouden bij 4.0)

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 04-08-2006 11:56 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
touchdomex schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:54:
Misschien een vreemde vraag. Maar hoeveel schijfruimte heb je over als je een CD/DVD wil branden. Ik heb namelijk ook Nero en als ik daar te weinig schijfruimte op heb dan mislukken ook al mijn DVD's. Wij dachten eerst ook dat het aan de brander lag. Die is toen vervangen. Nog steeds foute cd's. Toen overgestapt naar nero 7.0(i.p.v 6.0) ook niet het opgelost. Toen toch maar eens wat gaan opruimen en waarempel deed hij het toen weer.
100 Gieg , :) Moet toch voldoende zijn...

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Hail to the king baby!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Kijk dat ziet er leuk uit, niet te zwaar en lijkt een alleskunner. Er staat alleen Burning video-DVDs is limited. Eens kijken wat daar mee bedoeld wordt, ben het forum al aan het doorspitten maar nog niet kunnen vinden wat daarmee bedoeld wordt.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-07 14:09
Deepburner kan prima dvd's maken, moet alleen zelf wel de dvd compileren met een appart programma naar dvd formaat (VOB bestanden).

Vervolgens maak je een map VIDEO_TS in de root van je dvd aan en kieper je daar je vobtjes in :)

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Verwijderd

Clone DVD of DVD Decrypter --- > Werken bijde goed

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:50:
Clone DVD of DVD Decrypter --- > Werken bijde goed
Dat zijn beide ISO/IMG brandproggies, die zoek ik niet. En DVDdecrypter is al oud en is vervangen door IMGburn van dezelfde maker die ik al gebruik (stond trouwens in mijn openingspost, 8) )

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
nsa1984 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:43:
Deepburner kan prima dvd's maken, moet alleen zelf wel de dvd compileren met een appart programma naar dvd formaat (VOB bestanden).

Vervolgens maak je een map VIDEO_TS in de root van je dvd aan en kieper je daar je vobtjes in :)
DeepBurner Pro vs. Deepburner Free
Features DeepBurner Pro DeepBurner Free
Burn data CDs/DVDs Yes Yes
Burn AudioCDs Yes Yes
Burn and build ISO images Yes Yes
Bootable CD/DVD support Yes Yes
Disk-to-disk copying feature Yes No
Burn Video DVDs Yes No
Backup utility Yes No
Burn photo CD/DVD albums Yes No
CD/DVD burning from the command line Yes No
Drive and media information utility Yes No

Volgens de makers kan je dus geen DVD-video branden met de free versie...

[ Voor 22% gewijzigd door Caveman op 04-08-2006 13:08 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jij moet gewoon eens minder op Next clicken en effe lekker een Custom install doen van Nero 7 dan heb je alleen wat jij wilt en lijkt het net Nero 5.5 op de lelijke themed balk na dan ;)

En voor DVD Video moet je gewoon een AUDIO_TS en VIDEO_TS map aanmaken en dan pakken de meeste DVD spelers het gewoon op !!

[ Voor 25% gewijzigd door nero355 op 04-08-2006 13:12 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
nero355 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:11:
Jij moet gewoon eens minder op Next clicken en effe lekker een Custom install doen van Nero 7 dan heb je alleen wat jij wilt en lijkt het net Nero 5.5 op de lelijke themed balk na dan ;)
Hmmm, ik word hier wel even hard op de feiten gedrukt..... :) Ik ga mijn pc toch opnieuw installeren, ik zal eens een custom install doen.
En voor DVD Video moet je gewoon een AUDIO_TS en VIDEO_TS map aanmaken en dan pakken de meeste DVD spelers het gewoon op !!
Dat wist ik niet, ik had altijd het idee dat het een bepaalde data-mode moest zijn voor DVD video.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Of Sonic Recordnow!
Pagina: 1