Beste topic lezers,
Ik ben nu al een paar dagen op tweakers aan het rondzwerven en het gevoel om mijn eigen pctje te gaan pre-modden begint toch weer terug te komen. Nu zit ik alleen met 1 groot probleem. Ik heb van onze lieve heer 2 linker handen gekregen en daarnaast weet ik ook helemaal niks van het interne gebeuren van mijn pc.
Ik hoop dat dit topic ook geopend mag worden hier. Zo niet mijn exuces daar dan alvast voor. Maar ik doe dit gewoon omdat ik (en misschien nog wel andere mensen) graag wat hulp en tips zou willen over hoe ik nou moet beginnen.
LET OP! het betreft hier een PRE-MOD en geen zelfbouw. Ik ga ook zeker NIET zelf zagen en boren.
Ik zal even toelichten wat ik precies wil doen met mijn pc:
Een beschrijving en foto's van mijn huidige pctje:

Handige links die ik al gekregen heb:
[Update 1]
Ik heb al handige tips gehad. Daar mijn dank voor!
Zit nu alleen wel met een probleem mijn pc blijkt niet zo voor pre-modding in te zijn
Moet dus even goed nadenken wat ik nu moet gaan doen...
[Update 2]
Ik heb besloten om mijn PC NIET te gaan pre-modden. Deze blijkt gewoon niet geschikt te zijn om te pre-modden.
Ik ga al de ideeen die ik had gewoon bewaren voor mijn volgende PCtje.
Ik ben nu al een paar dagen op tweakers aan het rondzwerven en het gevoel om mijn eigen pctje te gaan pre-modden begint toch weer terug te komen. Nu zit ik alleen met 1 groot probleem. Ik heb van onze lieve heer 2 linker handen gekregen en daarnaast weet ik ook helemaal niks van het interne gebeuren van mijn pc.
De rede dat ik dit topic open is dan ook heel simpel:
Waar moet je beginnen en opletten als noob?
Waar moet je beginnen en opletten als noob?
Ik hoop dat dit topic ook geopend mag worden hier. Zo niet mijn exuces daar dan alvast voor. Maar ik doe dit gewoon omdat ik (en misschien nog wel andere mensen) graag wat hulp en tips zou willen over hoe ik nou moet beginnen.
LET OP! het betreft hier een PRE-MOD en geen zelfbouw. Ik ga ook zeker NIET zelf zagen en boren.
Ik zal even toelichten wat ik precies wil doen met mijn pc:
- Ik wil mijn huidige spullen die in mijn dell kast zitten overzetten naar een andere kast. Waar moet ik dan opletten. Zodat ik zeker ben dat alles ook daadwerkelijk past?
- Daarna wil ik gewoon nog wat bling bling snufjes erin hebben. Welke merken en wat kunnen jullie mij aanraden?
Een beschrijving en foto's van mijn huidige pctje:

Handige links die ik al gekregen heb:
- Alternate (online winkel)
[Update 1]
Ik heb al handige tips gehad. Daar mijn dank voor!
Zit nu alleen wel met een probleem mijn pc blijkt niet zo voor pre-modding in te zijn
Moet dus even goed nadenken wat ik nu moet gaan doen...
[Update 2]
Ik heb besloten om mijn PC NIET te gaan pre-modden. Deze blijkt gewoon niet geschikt te zijn om te pre-modden.
Ik ga al de ideeen die ik had gewoon bewaren voor mijn volgende PCtje.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 13:30 . Reden: Aanpassen startpost ]