DirectX 10 watt's verbruik

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-02 18:57
Ik had een kleine vraag:

Als je nu een pc koopt, bijvoorbeeld deze:

e6600
p5b
300gb hd
2 gb
7900 GT
etc.

Dan heb je genoeg aan de Antec Lifestyle Sonata II. Deze heeft een 450 wat voeding. Nu hebben veel mensen dat ze nu een iets mindere videokaart kopen en dan later een directx 10 videokaart kopen.

Dus nu is mijn vraag: Heb je wel genoeg aan een 450 watt voeding met directx 10 kaarten?

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit weten wij ook niet; totdat de kaarten er zijn? Hopelijk gaan nVidia en ATi Intel/AMD achterna en maken ze een energiezuinige videokaart.

[ Voor 36% gewijzigd door TweakerNummer op 02-08-2006 21:13 ]

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-01 13:51
Het is natuurlijk niet zo dat als je naar DirectX 10 gaat de kaarten ineens meer gaan verbruiken.
Meer omdat ze groter, beter, sneller worden maar niet om dX10.
Dus Ja, daar heb je genoeg aan voorlopig :)

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:57
Daar is nog niet zo veel van bekend (stroomverbruik van volgende generatie graka's red.), maar een goede 450 Watt voeding moet dat denk ik wel aankunnen.

[ Voor 20% gewijzigd door asfaloth_arwen op 02-08-2006 21:14 ]

Specs

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik pak mijn glazen bol en...Helaas ik heb geen glazen bol en zoals elke keer met nieuwe technologie zal ik het maar zeggen.

Totdat het op de markt is en getest door een paar grote websites weet je eigenlijk weinig. Ik bedoel maar weten we nou wat Directx10 zou moeten zijn? Ja de gehypte dingen maar wie weet hier nou de echte specificaties?

Zolang er nog geen Directx10 kaarten op de markt zijn..is er gewoon niets te zeggen. Helaas!

There is no place like ::1

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voortaan even kijken naar topics die open zijn voor je post. Het lijkt me erg sterk dat je vraag niet ten dele hier al beantwoord is: Welke voeding heb ik nodig? Deel 15

Oslik blyat! Oslik!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:30

Thandor

SilverStreak

Heb je wel genoeg aan een 450 watt voeding met directx 10 kaarten?
Allereerst, wát voor DirectX 10 kaarten (budget, high-end, zuinige kaarten of niet, etc...) en ten tweede: Er zijn nog geen DirectX 10 kaarten op de markt en derhalve kunnen wij niet ruiken hoeveel watt deze zullen verbruiken. Afwachten op reviews dus :z

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.