Ik ga volgend schooljaar de opleiding: Communication & Multimedia Design doen te NHL en daarvoor heb ik een laptop nodig. Nu game ik ook zo nu en dan en zou ik er dus ook wel redelijk tot goed mee willen kunnen gamen.
Ik heb al wat gezocht bij Dixons en Media Markt etc, totdat deze bij mij op de deurmat viel (in een folder uiteraard
):
Inspiron 6400
Nu is mijn vraag ook: Heeft deze Ati X1400 ook shared geheugen, en kun je hier redelijk mee gamen? Alles op medium bij CoD2 bijv.
Alvast bedankt
Oja als jullie betere laptops weten voor rond de 1000 euro, graag
Ik heb al wat gezocht bij Dixons en Media Markt etc, totdat deze bij mij op de deurmat viel (in een folder uiteraard
Inspiron 6400
- Processor:
Intel ® Core™ Duo Processor T2300E (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) - Microsoft® Windows® Besturingssysteem:
Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 - Geheugen:
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512) - Harde Schijf:
80GB (5,400 rpm) Hard Drive - Grafische Kaart:
256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16 - Optical Drives:
8x DVD/ 24 x CD-RW Combo Drive - Standaard Garantie:
1 Jaar Collect & Return service - Modem:
NL - Modem & Adapter - Draadloos Netwerk:
Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors - Batterij:
6-cell , 53 WHr Li-Ion batterij - Voeding:
65W AC Adapter - LCD Scherm:
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™ - Support Services:
1 Jaar Collect & Return service - Microsoft® software:
Microsoft® Works 7.0 (OEM)
Nu is mijn vraag ook: Heeft deze Ati X1400 ook shared geheugen, en kun je hier redelijk mee gamen? Alles op medium bij CoD2 bijv.
Alvast bedankt
Oja als jullie betere laptops weten voor rond de 1000 euro, graag