Toon posts:

Nieuwe laptop nodig: aanbieding Acer Aspire 3628??

Pagina: 1
Acties:
  • 3.737 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop waarop ik puur alleen goed/snel moet kunnen tekstverwerken (Word, Excel, Powerpoint) en snel moet kunnen internetten. Ik heb de afgelopen dagen dit forum en een stel webshops bekeken voor ervaringen en prijzen. Ik heb echter een paar vragen. Als ik puur snel MS Office moet kunnen gebruiken en prima moet kunnen internetten is dan de goedkoopste soort laptop al goed genoeg? Ik denk dan bijvoorbeeld aan de Aspire 1642ZWLMi_512 die ik op veel webshops als een van de goedkoopste zie staan. Bij Azerty is deze bijvoorbeeld 659 euro. Gisteren kreeg ik ook een folder van de MediaMarkt in de bus met daarin een aanbieding van 599 euro voor de Acer Aspire 3628 AWXMi. Hoewel de aanbieding qua geld prima klinkt, kan ik weinig info vinden over deze laptop. Op bekende webshops (azerty, alternate, informatique, etc.) zie ik 'm niet te koop, dus ik vraag me dan wel af of deze laptop wel goed is. De specificaties van alle 'goedkope' laptops lijken namelijk nogal op elkaar... 1.70 Ghz, 512 MB Ram, 40 GB harde schijf, vaak een DVD (re)writer en Windows XP home.

Kortom, mijn vraag is of als jullie m'n bovengenoemde wensen lezen, mij dan een bepaalde laptop kunnen aanraden? En om de vraag misschien wat specifieker te maken, zijn de Aspire 1642ZWLMi_512 of de Mediamarkt aanbieding Acer Aspire 3628 AWXMi goede laptops die aan mijn wensen voldoen?.. of zouden jullie een andere laptop aanraden (maar die wel rond de 700 euro blijft en liefst niet hoger). Alvast bedankt! 8)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:23:
Als ik puur snel MS Office moet kunnen gebruiken en prima moet kunnen internetten is dan de goedkoopste soort laptop al goed genoeg?
Kort maar krachtig; ja.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dat is duidelijk. Maar er moet toch ook wel verschil zijn tussen de goedkopere laptops of komt het allemaal op hetzelfde neer? Ik kan me voorstellen dat als ik die van de MediaMarkt koop, dat ik die dan over 2 jaar weg kan doen, terwijl als ik misschien die 1642ZWLMi_512 koop, dat die wel 4 jaar meegaat. Ik heb geen idee hoor, maar een uitgebreider antwoord op m'n vraag zou ik erg waarderen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:23:
Gisteren kreeg ik ook een folder van de MediaMarkt in de bus met daarin een aanbieding van 599 euro voor de Acer Aspire 3628 AWXMi. Hoewel de aanbieding qua geld prima klinkt, kan ik weinig info vinden over deze laptop. Op bekende webshops (azerty, alternate, informatique, etc.) zie ik 'm niet te koop, dus ik vraag me dan wel af of deze laptop wel goed is. De specificaties van alle 'goedkope' laptops lijken namelijk nogal op elkaar... 1.70 Ghz, 512 MB Ram, 40 GB harde schijf, vaak een DVD (re)writer en Windows XP home.
Ik zit min of meer in hetzelfde schuitje als jij, en heb ook de laptop bij mediamarkt gezien, ziet er erg goed uit voor deze prijs!

Ik heb de laptop (nog) niet gekocht, omdat ik (net als jij) nog twijfel over het feit of ik niet iets meer moet uitgeven, zodat de laptop langer meegaat.

Sowieso kun je gamen met de laptops van rond de 600 euro wel shaken, en vaak zie je ook celerons in dit deel van de markt, met soms nog 256 mb.

De minpunten van het systeem van de mediamarkt die jij noemt zijn voor mij het relatief kleine scherm (14.1 inch, hoewel breedbeeld, houdt niet over...), 512 mb is dan wel niet weinig, maar ik zie toch graag 1024 mb DDRII en de beperkte harddisk van 40 gb (wat ook niet onoverkomelijk is aangezien er vast niet intensief mee gedownload gaat worden...

Dus, final thoughts ;) : als jij sowieso geen spellen gaat spelen, het scherm niet te klein vind en je 512 mb genoeg vind dan moet je die laptop absoluut gaan halen want de processor is wel dik in orde!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 19:04 . Reden: spelfouten ]

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 12:45
Ik heb deze laptop eergisteren aangeschaft, en vooralsnog geen problemen mee. Tot nu toe stabiel, snel, en heeft alles wat ik voor een laptop wou hebben. (office/internet/systeem ontwikellen(geen zware applicaties))

Het heeft wel een mat scherm, maar aangezien ik hem voornamelijk in de zon ga gebruiken, komt dat goed uit.

Verwijderd

let wel dat het geheugen bestaat uit 2x256 mb, dit kan vervelend zijn als je ooit nog eens wilt gaan up-graden...

Verwijderd

ik zou het niet doen, uit eigen ervaring heeft acer een KUT service, like: je laptop moet nagekeken worden men zegt dat het 3 weken duurt na 9 weken hoor je nogsteeds niets, en je krijgt hem eindelijk terug en dan krijg je hem kapot terug (lees: beschadigde laptop kast). vervolgens was ik hem weer 3 weken kwijt en toen was mijn probleem van toen nog niet opgelost! uiteindelijk wilde ik hem weer laten repareren (dat viel net buiten de garantieperiode) en BAM! 600 euro.. en toen wilde ik hem terug (kapot) en moest ik nog eens 100 euro betalen! om mijn eigen laptop terug te krijgen.

maarja! :) opzich voor de rest voor jouw doel wel een goede laptop! :) je hoeft er alleen maar MSoffice mee te doen en te inetten.. reken alleen niet op de service als er iets mee gebeurd.

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Kan me alleen maar aansluiten bij de vorige poster: voor Office en internet is elke nieuwe laptop wel geschikt. Bij Acer moet je alleen hopen dat hij niet kapot gaat. Acer service bestaat eigenlijk niet (en daar betaal je dus ook niet voor) ;)

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• Pinkelmans
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:28:
let wel dat het geheugen bestaat uit 2x256 mb, dit kan vervelend zijn als je ooit nog eens wilt gaan up-graden...
Neen:
Slot1 is leeg, in slot 2 zit 512MB

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-01 04:34
Nou, ik zou het wel doen!
Sterker nog, ik heb het al gedaan! Eergister en het bevalt me super!
De laptop voelt goed aan, en ziet er naar mijn mening degelijk uit..

Ik twijfelde ook en heb toen ook al een topic geopend hier, kijk daar maar eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1151045

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Marck21 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:27:
Kan me alleen maar aansluiten bij de vorige poster: voor Office en internet is elke nieuwe laptop wel geschikt. Bij Acer moet je alleen hopen dat hij niet kapot gaat. Acer service bestaat eigenlijk niet (en daar betaal je dus ook niet voor) ;)
Ik heb een PDA van Acer. De cradle aansluiting was intern afgebroken.
Ik Acer gebeld.
call aangemaakt

Volgende dag PDA opgehaald.. net mailtje gekregen dat de PDA gerepareerd is en terug gestuurt is....

Service zit denk ik dan best wel goed bij Acer.
Dit is tevens 2e PDA.. Die van mij ging op zelfde punt kapot nu is het die van me pa

Acer N35

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:04:
[...]
De minpunten van het systeem van de mediamarkt die jij noemt zijn voor mij het relatief kleine scherm (14.1 inch, hoewel breedbeeld, houdt niet over...)
Ik zie die 14" juist als voordeel, de laptop is een stukkie kleiner, lichter en zal iets minder stroom verbruiken. De resolutie is verder hetzelfde als een 15" breedbeeld (1280x800).
Pinkelmans schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:25:
[...]

Neen:
Slot1 is leeg, in slot 2 zit 512MB
Kijk, dat is ook weer goed nieuws, want 2x256 zou erg jammer zijn geweest.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Pinkelmans schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:09:
Ik heb deze laptop eergisteren aangeschaft, en vooralsnog geen problemen mee. Tot nu toe stabiel, snel, en heeft alles wat ik voor een laptop wou hebben. (office/internet/systeem ontwikellen(geen zware applicaties))

Het heeft wel een mat scherm, maar aangezien ik hem voornamelijk in de zon ga gebruiken, komt dat goed uit.
Ja dat gaat niks uit maken dus :P Want sowieso schijnt de zon haast nooit in NL ;) En of je nou een mat of glans tftscherm hebt. In beide gevallen zie je weinig/slecht als er direct zonlicht op schijnt. Dat spreek ik uit ervaring.
Je argument gaat dus niet op :)

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-01 20:42
Ik heb deze laptop gekocht bij de media markt en ik vind het een prachtding..
Ik kan er zelfs Need For Speed Most Wanted opspelen en dan loopt ie vloeiend (niet erg hoge instellingen natuurlijk)

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 22:13
Hoeveel kilo weegt dit ding? Kan nergens een specsheet vinden :S

En hoe lang gaat de accu mee :?

ZEEERRR interessant namelijk. Specs zijn dik ok voor wat je krijgt.

[ Voor 26% gewijzigd door Roflmao op 05-08-2006 21:44 ]

Verwijderd

Roflmao schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:43:
Specs zijn dik ok voor wat je krijgt.
specs zijn dik oke voor wat je ervoor betaald :9 ?

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 22:13

Niemand een antwoord hierop?

En idd ik bedoel specs zijn dik ok voor wat je betaald ;)

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
O.D.Smolik schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:08:
[...]

Ja dat gaat niks uit maken dus :P Want sowieso schijnt de zon haast nooit in NL ;) En of je nou een mat of glans tftscherm hebt. In beide gevallen zie je weinig/slecht als er direct zonlicht op schijnt. Dat spreek ik uit ervaring.
Je argument gaat dus niet op :)
Haha, de zon schijnt niet in nederland! Jij moet wel een echte die-hard tweaker zijn en nu al weer vier maanden aaneengesloten achter je schermpje zitten! :+

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Merijn70 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:09:
[...]

Haha, de zon schijnt niet in nederland! Jij moet wel een echte die-hard tweaker zijn en nu al weer vier maanden aaneengesloten achter je schermpje zitten! :+
Integendeel ik hang hier rond voor de leesvoer, hou me niet eens zoveel bezig met pc's :P
Maar goed, kunnen de mensen die de laptop hebben een kleine review schrijven? O+

• Nielson
  • Nu online

't Ding weegt slechts 2.35 Kg, zie hier de specs van 3620 series. Vergelijkbare modellen met een 15.4" breedbeeld display zitten rond de 2.8 Kg.

[ Voor 11% gewijzigd door Nielson op 06-08-2006 12:41 ]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:45
Lenovo 3000 C100 lijkt me ook wel aardig, kost 680 en gaat ruim 5 (!) uur mee op een acculading. Nadeel is het formaat 15" (was 'ie nou 13 of 14 geweest...)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:48
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:09:
Ik kan me voorstellen dat als ik die van de MediaMarkt koop, dat ik die dan over 2 jaar weg kan doen, terwijl als ik misschien die 1642ZWLMi_512 koop, dat die wel 4 jaar meegaat. Ik heb geen idee hoor, maar een uitgebreider antwoord op m'n vraag zou ik erg waarderen.
De 3628 en 1642 verschillen intern bijna niet:
3628: P-M 735, 512 MB, 40 GB, 14.1", onboard VGA, WLAN 802.11g, DVD-brander
1642: P-M 735, 512 MB, 60 GB, 15.4", onboard VGA, WLAN 802.11g, DVD-brander

Het is dus onzin om te denken dat de een twee jaar langer up-to-date blijft :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Nielson
  • Nu online
RAILGUNNER schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:59:
[...]

De 3628 en 1642 verschillen intern bijna niet:
3628: P-M 735, 512 MB, 40 GB, 14.1", onboard VGA, WLAN 802.11g, DVD-brander
1642: P-M 735, 512 MB, 60 GB, 15.4", onboard VGA, WLAN 802.11g, DVD-brander

Het is dus onzin om te denken dat de een twee jaar langer up-to-date blijft :).
Inderdaad, grootste verschil zit in het scherm/behuizing :

3628 : 2.35 Kg 14,1" 40GB Intel 910GML Chipset 44.6W 6-cell accu 334(W)x244(D)x28.6/35.2(H)
1642 : 2.94 Kg 15.4" 60GB Intel 915 GM Chipset 29.6W 4-cell accu 364(W)x279(D)x33.9/38.9(H)

De gegevens van de bovenste heb ik afgeleid van de 3623, misschien dat een huidige bezitter even kan kijken of dat van de accu klopt ?

Verwijderd

iemand enig idee tot wanneer deze media markt actie geldig is? ik kon het niet vinden op de site en ook niet op de brochure zelf...

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:34:
iemand enig idee tot wanneer deze media markt actie geldig is? ik kon het niet vinden op de site en ook niet op de brochure zelf...
Ik heb het gevraagd gisteren, en het antwoord was iets als "zolang de voorraad strekt'. En die voorraad was op dat moment nog tien stuks in dat filiaal.

Ik heb nog een paar vraagjes over de schijfindeling; is die zoals bij andere Acers die ik heb gezien een restore-partitie (paar Gig) en dan 50-50 voor programma's en data? En zijn de C: en D: partities dan FAT of NTFS geformatteerd? En indien FAT, kan ik het dan converteren naar NTFS zonder de toekomstige werking van de system restore in de soep te draaien? Thanks.

Zoef

• haaibaai
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-01 23:53
Heb de 3628AWXMI laatst gekocht. volgens de stickers op de laptop zat er een P-M735 met 400fsb en 400mhz geheugen. maar er zat een P-M 740 met 533mhz fsb en 533mhz geheugen. de chipset is een intel 915gm.
ook zat er een 6cell accu in met ongeveer 4,5uur max gebruik.
het is wel een hele mooie en goede laptop. hopelijk gaat hij wel lang mee. ook geeft acer aan dat hij vista compatible is en dus klaar voor de vista versies. een aanrader is wel om er 512mb ddr2 pc 4300 erbij te stoppen, dan kan je gewoon max video geheugen instellen en ook nog snel alles doen.

• Pnhers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-07-2023

Pnhers

--

Ook ik schop dit draadje even omhoog. Ik ben ook op zoek naar een voordelige laptop die eigenlijk alleen gebruikt word voor tekstverwerking, internetten en simpele beeldbewerking. Nu zag ik de Acer Aspire 3628 AWXMi op siscomshop staan voor 433,99. Dit vind ik erg goedkoop en ik vraag mij ook af hoe ze dit waar kunnen maken. Ik vraag mij ook af of jullie deze winkel kennen, en of het verstandig is om deze laptop te kopen bij deze winkel.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Pnhers schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:44:
Ook ik schop dit draadje even omhoog. Ik ben ook op zoek naar een voordelige laptop die eigenlijk alleen gebruikt word voor tekstverwerking, internetten en simpele beeldbewerking. Nu zag ik de Acer Aspire 3628 AWXMi op siscomshop staan voor 433,99. Dit vind ik erg goedkoop en ik vraag mij ook af hoe ze dit waar kunnen maken. Ik vraag mij ook af of jullie deze winkel kennen, en of het verstandig is om deze laptop te kopen bij deze winkel.
Dat is inderdaad erg goedkoop, ik dacht eerst dat het misschien zonder Windows XP was maar dat zit er ook nog bij.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04-2025

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Pnhers schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:44:
geweldig, ik zag deze aanbieding laatst ook. Dat was net nadat ik hem al gekocht had bij de dixons voor 599 :(

Verder een prima ding, die 3628!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Dionysos schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:43:
[...]

geweldig, ik zag deze aanbieding laatst ook. Dat was net nadat ik hem al gekocht had bij de dixons voor 599 :(

Verder een prima ding, die 3628!
Weet je wel zeker dat je de 3628AWXMI hebt? Op de website van dixons staat momenteel de ACER Aspire 3681WXMi notebook namelijk wel voor 599 euro.

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04-2025

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Waypoint schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

Weet je wel zeker dat je de 3628AWXMI hebt? Op de website van dixons staat momenteel de ACER Aspire 3681WXMi notebook namelijk wel voor 599 euro.
Nee weet ik zeker....

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Er moet toch iets mis zijn met die aanbieding? Hij staat al bijna een maand online en nergens is er iets over te vinden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-01 11:53
Ben ook erg benieuwd... Zelf ook kijkende voor een collega van mij. Moet een simpel ding zijn, tekstverwerken, internetten. je kent het wel, de huis tuin en keuken zaken

• Pinkelmans
Inmiddels heb ik dit ding al ruim 2 maanden, mijn ervaringen tot nu toe:

Gebruik:
Hij gebruikt lekker; het toetsenboard typt okee, touchpad werkt zoals je van een touchpad verwacht. Het scherm is goed! Lekker helder en zelfs in felle zon (ik zit in Curaçao, meestal in de tuin...) is alles nog duidelijk te zien. Onder TL licht (op mijn werk) werkt hij ook goed; ookal vind ik een 17" lcd wel makkelijker ;).

Snelheid

Tsja.. wat kan ik zeggen? Soms erg snel, soms erg. erg. traag. Ik weet niet wat hij precies heeft, maar haperen doet hij veel (kan geen oorzaak vinden...). Als ik terug ben in NL maar wat geheugen bij prikken!
CPU is bijna altijd max rond de 10%, IO lijkt dus echt te kutten.Trage hardeschrijf misschien?

Stabiliteit

Geen problemen gehad, behalve in het begin; conversie FAT/NTFS was half gelukt, waardoor de hardeschrijf zo extreem traag werd dat er niet meer op te werken viel; (kopieren ging met 60kb/s ..)
Een format en herpartitionering (Waar heb je die recover partitie voor nodig? ;)), heeft dit opgelost. Beetje jammer dat er geen Windows XP CD bij zit... (daarvoor dus..)

Misc
  • Tsja, ik zeul hem elke dag mee, en het gewicht is zeker weten een positief punt, ookal kan het wel doorwegen.
  • Het geluid is extreem zacht, dat is wel jammer.
  • DVD-ROM is brak; na het systeem op hibernate is gegaan, is geen enkele cd/dvd meer te benaderen. Is misschien een driver probleem (nieuwste van Acer gedownload), nog geen tijd gehad uit te zoeken.
  • Wifi werkt lekker; erg sterke en stabiele verbinding.

Verwijderd

Ik heb op 10 oktober besloten de Acer te bestellen bij Siscom. Het is nu 8 nov. en het addertje is duidelijk: de Acer is uitverkocht en niet meer leverbaar. Het bedrijf neemt geen contact met me op. Voor iedereen die overweegt iets bij Siscom, bestbuygadgets of siscomphone of gsmsolutions te kopen: bezint eer ge begint.

Verwijderd

Ik heb hem een maand geleden in de Auchan (franse supermarkt/warenhuis) voor 500 gekocht. Hij bevalt goed; het is niet de snelste maar alles acceptabel voor wat ik doe. Hij is licht en relatief klein.

Ik heb alleen twee maars: op onregelmatige tijdstippen springt het beeld op wit, blauw, paars of grijs. Daarnaast houdt mijn touchpad er soms mee op; dan kan ik alleen maar verticale lijnen bewegen. Helaas is het niet reproduceerbaar dus het is lastig te verhelpen. Hopelijk is het softwarematig....

Verwijderd

Als je op zoek bent naar een voordelige laptop is de Compaq C300EA ook een optie. Nu bij de Block en Wehkamp voor € 600,-.

* Intel Celeron M-420, 1,6 GHz processor
* 80 Gigabyte, S-ATA 5400 rpm harddisk
* 1024 MB DDR2 intern geheugen
* Intern geheugen uitbreidbaar tot 2 Gig.
* Super Multi DVD writer +/-R(W)
* Video; Intel Graphics Media Accelerator
* 128 MB shared videogeheugen
* 15,4 Inch BrightView breedbeeld scherm
* Ethernet 10/100 BT netwerkinterface
* 3D SoundBlaster Pro compatibel
* Geintegreerde Altec Lansing speakers
* TouchPad met aan/uit en scrollfunctie
* 2x USB 2.0 / S-Video aansluiting
* 1 Jaar Pick Up & Return Garantie
* Windows XP NL Home Edition

• Pinkelmans
Ik heb momenteel een beetje warmteproblemen...

Tempraturen (speedfan)
Hd0: 47C (min: 46, max 50)
Temp1: 82C
Temp2: 62C

Hij staat in een kamer met Airco, op een houte bureau, druk te pruttelen... (Visual Studio / Visio), ookal is de CPU load meestal rond de 20%. Zodra er enige HD I/O komt, gaan de tempraturen ernstig omhoog en de harde schrijf is niet vooruit te branden (N)

Bekend probleem? Het lijkt me toch dat een laptop gebouwd moet zijn dat hij niet té warm wordt? ( Ermee werken wordt minder prettig, omdat mijn handen niet lekker op die hitte reageren)

Verwijderd

WAARSCHUWING!!!

KOOP NOOIT BIJ SISCOMSHOP.EU OF SISCOMPHONE!!!!!!!!!!!!!

zie www.internetoplichting.nl voor meer informatie.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 02:05:
WAARSCHUWING!!!

KOOP NOOIT BIJ SISCOMSHOP.EU OF SISCOMPHONE!!!!!!!!!!!!!

zie www.internetoplichting.nl voor meer informatie.
Goed dat je je daar voor geregisteerd hebt _/-\o_ .
Pagina: 1