Putting the bit in Biton since 1997
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
Ik noemde m'n steden echter altijd hetzelfde: Suck City
City's traden anyone?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ze alle drie eeuwen gespeeld!
Krijg meteen de neiging om 't weer's te installeren!
Verwijderd
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Simcity 3000 heb ik nooit gespeeld.... Mischien dat ik em koop, kweenognie. Wat is er beter aan 3000?
P.S. kunnen sommige een ANDER icoontje kiezen?? Of hebben alle simcity fans hetzelfde icoontje?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
P.S. kunnen sommige een ANDER icoontje kiezen?? Of hebben alle simcity fans hetzelfde icoontje?

... Auw. Dat was een goede manier om jezelf voor schut te zetten.Op maandag 29 januari 2001 10:32 schreef maartena het volgende:
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Dat was idd supercool!Op maandag 29 januari 2001 04:30 schreef Marius het volgende:
/me houdt niet zoveel van simcity...Geef mij maar Transport Tycoon Deluxe.
Ben jij wel helemaal lekker?Op maandag 29 januari 2001 10:32 schreef maartena het volgende:

Putting the bit in Biton since 1997
/edit
Zal ik het er ook maar meteen bijzetten voorhet geval iemand het gemist heeft. Helaas is een Medetweaker overleden. Iedereen gebruikt nu een icoon als betuig van medeleven. Je kan hierover meer lezen in een topic in Stuffic generalis: Irrelevant is niet meer. Oproep icoon te gebruiken.
Verwijderd
HET argument van de eeuw... zojuist aangeleverd door....... [tromgeroffel].....Op dinsdag 30 januari 2001 19:16 schreef Emperor het volgende:
simcity zuigt:r
Emperor!
Geef hem een warm applausje dames en heren
/me dacht dat deze thread over SimCity ging... vanwaar dan deze lamballerige flames op iemand die nog niet wist dat er een GoT'er heengegaan is?
/me zat ook op zijn neus te kijken toen iedereen ineens een witte roos had.
Verwijderd
Is alleen een beetje onder het stof geraakt toen ik CounterStrike ontdekte
Nueh... ik lees niet alle forums.... en de dood van irrelevant is me pas een paar dagen later opgevallen.... toen ik wel HEEL erg veel witte rozen zag...Op dinsdag 30 januari 2001 17:27 schreef p_m het volgende:
Ben jij wel helemaal lekker?Je hebt net de grootste fout van je leven gemaakt, of was het soms een zieke grap
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
waarom ik het niet meer speel:
juanita schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:14:
Ik vond 2000 het leukst. Je had bijvoorbeeld die industrie stats, die waren in 3000 verdwenen. Ik vond verder in 3000 de gebouwen te hoog en ze zagen er iets te realistisch uit. Bij 2000 vond ik dat cartoon-achtige wel gaaf.
2000 gaf het 3D landschap ook leuker weer. Kleur werd bepaalt door de hoek die zo'n vlak maakte, bij 3000 bepaalde de hoogte de kleur van het vlak. Dat vond ik maar niks.
2000 zat echter vol bugs, 3000 is dan weer niet voor XP gemaakt.
Kortom er is geen 1 goeie versie van SimCity en ik speel het dus helaas ook niet ondanks dat het in principe het beste spel allertijden is: een spel waarbij je geen tegenstander, uniek gewoon.
[ Voor 88% gewijzigd door juanita op 08-08-2005 14:19 ]
Verwijderd
Vanwaar die mega schopjes van de simcity's ?juanita schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:18:
ik ben er wel dope van, alleen speel ik het helaas niet.
[...]
Je bent wel goed bezig hejuanita schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:18:
[...]
Voor simcity kan je naar dit topic toe:juanita schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:18:
[...]
[rml][ PC-CDROM] Sim City 4 - Rush Hour [ deel 2][/rml]
Je hoeft daarvoor niet een topic van 4 jaar geleden te kicken.
dat is 4!Elroy schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:22:
[...]
Voor simcity kan je naar dit topic toe:
[rml][ PC-CDROM] Sim City 4 - Rush Hour [ deel 2][/rml]
daar moet ik helemaal niks van hebben. Dat is gewoon 1:1, je ziet haast het ontbijt in de keuken staan. Dat vind ik maar niks
het was een vraag dus die beantwoord ikJe hoeft daarvoor niet een topic van 4 jaar geleden te kicken.
[ Voor 20% gewijzigd door juanita op 08-08-2005 14:30 ]
Dat IS idd supercool! Zie: www.openttd.com
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
An open source clone of the Microprose game "Transport Tycoon Deluxe".Abomination schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:35:
[...]
Dat IS idd supercool! Zie: www.openttd.com
Dat is toch iets anders
Ze hadden wel wat schaduw bij de bodem van de boomstammetjes mogen doen, zoiets doet wonderen.
Dit topic is gesloten.