Toon posts:

[PC] The Ship

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 935 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 05:46
Ligt het spel al in de winkels? Heb op een paar webshops niets kunnen vinden. Als het nog niet in de winkels ligt, wanneer dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel moet ik hebben, maar heb geen creditcard.. toch maar eens een cc aanschaffen dus..

edit: shit, heb net de free-week gemist :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Er schijnen vaker Free weekend gehouden te worden, dus je kans komt nog wel :)
Ik heb ook geen CC, maar heb die van mijn baas mogen gebruiken :)

@tweakkuiken
Het spel is al gereleased ja, maar dusdanig onbekend (Mindscape bedankt :() dat ik ook nog geen Nederlandse webshop heb gevodnen welke hem verkoopt. In Engeland en Zweden ed. is hij wel te bestellen. Misschien bol.com eens mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 14:43

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Of je haalt hem bij proxis, dit is hem toch?

http://oas2000.proxis.be/...LS&mi=6165445&si=86258234

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook gespeeld dit weekend en vond het toch wel erg gaaf. Alleen gisteren al genoeg melige momenten gehad :) Ik denk dat ik hem toch ook maar ga halen (via steam).

Wordt het normaal gesproken toch nog wel genoeg gespeeld (dus niet tijdens gratis weekenden)? Eerder in dit topic werd aangegeven dat er vaak maar weinig goed bezochte servers beschikbaar waren? Dit weekend waren er ruim voldoende spelers en servers, is dit normaal gesproken ook zo?

Zo ja, dan haal/download ik hem z.s.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:34:
Ik heb hem ook gespeeld dit weekend en vond het toch wel erg gaaf. Alleen gisteren al genoeg melige momenten gehad :) Ik denk dat ik hem toch ook maar ga halen (via steam).

<KINP>
Ik vond het spel vooral flauw en verwarrend.
Soms was je een heat allen bezig met eten,drinken, wc en douche. Je kwam allemaal mensen tegen die je even moest kijken hoe ze heetten, komt de naam overeen, dan pak je snel een wapen en vermoord je de persoon.

Heb je pech, is 1 van de personen die je tegenkomt die gene die jou moet hebben en die pakt snel zijn gun/mes en dan ben jij dood.

De setting is wel leuk, Gfx gingen wel, maar na een 2 uur spelen werd het flauw, ik zie geen mogelijkheden tot taktiek, anders dan zo nu en dan verkleden, maar dat maak weinig uit, want als je iemand tegenkomt staat de naam erbij....

Mis ik wat,of is dit spel toch weinig diepgaand?

[ Voor 14% gewijzigd door Tukk op 06-11-2006 12:28 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Tukk
Jup, datl lijkt hem idd te zijn. Download via Steam is echter goedkoper. De single player mode schijnt niet zo heel boeiend te zjin (welke je NIET krijgt bij aankoop via Steam).

@Jiggleman
Nee, dat is helaas niet zo. Ik heb een poos geleden dit spel via Steam gekocht, mede door dit topic. Zondag is echter weer eens in lange tijd geweest dat ik heb gespeelt.
Eindelijk waren er eens voldoende menseno m leuk mee te spelen.

Normaliter zijn er 1 of 2 servers met een tiental mensen. De rest zit vol met bot's.Ik hoop daarom dt het Free Weekend goed is aangeslagen en veel mensen nu tot aankoop overgaan, zodat het voortaan wel wat drukker is, maar dat is nog even afwachten.
Als je hier even op "View detailed statistics by game" klikt zie je dat er momenteel 55 mensen aan het spelen zijn.
De afgelopen maand was dit gemiddeld 20, en dat op ongeveer 30 beschikbare servers. Bedroevend.

@Tukk
Zo te horen mis je de strategie. Vermodelijk tegen alleen newbs gespeelt. Als he eenmaal lekker in het spel zit heb je vaak snel door wie jou hunter is, en ga je ze om de tuin leiden. Maar aan diepgang ontbreekt het inderdaad wel nog een beetje. NA een paar weekejs spelen ben ik er ook op uitgekeken, mede door de lege servers.

[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 06-11-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:28:
[...]

Ik vond het spel vooral flauw en verwarrend.
Soms was je een heat allen bezig met eten,drinken, wc en douche. Je kwam allemaal mensen tegen die je even moest kijken hoe ze heetten, komt de naam overeen, dan pak je snel een wapen en vermoord je de persoon.

Heb je pech, is 1 van de personen die je tegenkomt die gene die jou moet hebben en die pakt snel zijn gun/mes en dan ben jij dood.

De setting is wel leuk, Gfx gingen wel, maar na een 2 uur spelen werd het flauw, ik zie geen mogelijkheden tot taktiek, anders dan zo nu en dan verkleden, maar dat maak weinig uit, want als je iemand tegenkomt staat de naam erbij....

Mis ik wat,of is dit spel toch weinig diepgaand?
Tsja, ieder zijn ding hé ;)
Ik heb me toch goed vermaakt dit weekend!
frickY schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:06:
..knip..

@Jiggleman
Nee, dat is helaas niet zo. Ik heb een poos geleden dit spel via Steam gekocht, mede door dit topic. Zondag is echter weer eens in lange tijd geweest dat ik heb gespeelt.
Eindelijk waren er eens voldoende menseno m leuk mee te spelen.

Normaliter zijn er 1 of 2 servers met een tiental mensen. De rest zit vol met bot's.Ik hoop daarom dt het Free Weekend goed is aangeslagen en veel mensen nu tot aankoop overgaan, zodat het voortaan wel wat drukker is, maar dat is nog even afwachten.
Als je hier even op "View detailed statistics by game" klikt zie je dat er momenteel 55 mensen aan het spelen zijn.
De afgelopen maand was dit gemiddeld 20, en dat op ongeveer 30 beschikbare servers. Bedroevend.

..knip..
hmm dat is inderdaad wel erg jammer. Nu staat er dat er 64 mensen aan het spelen zijn op 90 servers... Dat zijn dan toch aardig lege servers :|
Ik kan in mijn steam serverlijst ook zien welke servers er zijn voor The Ship. Daar zie ik maar een tiental servers staan met bijna alleen maar bots. Op één server zijn 12 man aan het spelen, maar dat is ook echt de enige :X
Ik houd het nog even in de gaten, mochten de spelersaantallen oplopen dan koop ik hem. Maar ik ga hem nog maar niet kopen als het zo leeg blijft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De servers van OL (Outerlight) zelf zitten de laatste tijd iets voller, maar voor de rest vind je vrijwel alleen maar botjes.
Aan de ene kant zou ik aanraden nog even af te wachten hoeveel drukker het wordt nu veel mensen even van de sfeer hebben kunnen proeven. Aan de andere kant zou ik willen vragen het spel te kopen en veel online te zijn, zodat de servers tenminste weer met 1 persoon meer gevuld zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:42:
De servers van OL (Outerlight) zelf zitten de laatste tijd iets voller, maar voor de rest vind je vrijwel alleen maar botjes.
Aan de ene kant zou ik aanraden nog even af te wachten hoeveel drukker het wordt nu veel mensen even van de sfeer hebben kunnen proeven. Aan de andere kant zou ik willen vragen het spel te kopen en veel online te zijn, zodat de servers tenminste weer met 1 persoon meer gevuld zijn :9
Ik heb toch dat 2e maar gedaan en heb hem vanvond gekocht en gedownload via steam. Voor 20 euro wil ik de gok wel wagen en vanavond waren er in ieder geval al genoeg mensen online. Iets van 3 gevulde servers en een aantal waar er maar 1 of 2 'echte' spelers bezig waren, de rest botjes. Het is niet een game om 5 weken lang 24/7 te spelen, maar voor even is hij voor mij toch erg geslaagd.
Tot nu toe vind ik het erg vermakelijk: Hoog MFK wapen zoeken, quarry zoeken, killen (als het goed gaat), beetje pissen/eten/slapen etc. Soms is het nog best spannend als je een hoog MFK wapen hebt. Je wilt die kill dan toch wel erg graag maken :*)

Nee ik ga er toch geen spijt van krijgen denk ik... En weer een tegenstander erbij voor de anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Hehe nice. Misschien dat ik je nog een keer tegen kom (ik speel onder de naam CiPHER).
Overigens ook veel plezier met het zoeken naar de verborgen kamers met wapens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:36:
Hehe nice. Misschien dat ik je nog een keer tegen kom (ik speel onder de naam CiPHER).
Overigens ook veel plezier met het zoeken naar de verborgen kamers met wapens ;)
Ik zal op je letten, mijn naam is net als hier 'Jiggleman'
Tot nu toe heb ik meestal op een 'Gameconnect' en een paar franse servers gespeeld (veel meer zijn er ook niet overigens >:) )
Het is inderdaad erg leuk om steeds op zoek te gaan naar nieuwe plekken met mogelijke high MFK wapens. Zo kom je ook nog eens ergens hé... Daarnaast is het wel makkelijk om de schepen een beetje te kennen zodat je niet steeds op die map hoeft te kijken.

Misschien zie ik je binnenkort nog een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zal eens kijken of ik de Tweakgaming server weer up kan krijgen, kan dat een mooie hangplek voor Tweakers en andere Nederlandse spelers worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan scheelt het online toch mooi zo'n kleine 15 euro. Plús je hoeft niet met schijfjes te ouwhoeren in je speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10 16:50

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:11:
[...]

Dan scheelt het online toch mooi zo'n kleine 15 euro. Plús je hoeft niet met schijfjes te ouwhoeren in je speler.
Ja zou de serial ook kunnen invoeren in steam en dan downloaden, wat nou schijfjes...

Ik heb trouwens gemerkt dat ik hem nog steeds via de .exe kan starten, dus ik kan nog steeds multiplayer over LAN doen (met mijn zusjes, ghehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:48:
[...]

Ja zou de serial ook kunnen invoeren in steam en dan downloaden, wat nou schijfjes...

Ik heb trouwens gemerkt dat ik hem nog steeds via de .exe kan starten, dus ik kan nog steeds multiplayer over LAN doen (met mijn zusjes, ghehe)
Naar mijn mening heb je bij Steam spellen alsnog je schijf nodig als check. Of ze moeten het onlangs veranderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De Steam-versie is zonder Single Player mode. De retail versie heeft deze wel. Dat, plus het boekje, doosje en CDtje verklaard het prijsverschil.

Het is inderdaad al bekend dat je ship.exe nog kunt opstarten en een lokaal netwerk kunt draaien. Je kunt echter geen online servers joinen.

Bij Steam hoef je alleen je serial in te voeren en wordt het spel unlocked op je account. Je kunt hem dan zo vaak downloaden, installeren en verwijderen via Steam als je wilt, hij blijft gekoppelt aan je account. Echter, als je je steamaccount kwijt bent, ben je ook al je spellen kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:26:
De Steam-versie is zonder Single Player mode. De retail versie heeft deze wel. Dat, plus het boekje, doosje en CDtje verklaard het prijsverschil.
Dat vind ik jammer dat de SP er niet bij zit :/
Het is inderdaad al bekend dat je ship.exe nog kunt opstarten en een lokaal netwerk kunt draaien. Je kunt echter geen online servers joinen.

Bij Steam hoef je alleen je serial in te voeren en wordt het spel unlocked op je account. Je kunt hem dan zo vaak downloaden, installeren en verwijderen via Steam als je wilt, hij blijft gekoppelt aan je account. Echter, als je je steamaccount kwijt bent, ben je ook al je spellen kwijt :)
Je moet natuurlijk wel een beetje zuinig zijn op je wachtwoord idd, en vooral geen gehackte serials oid invoeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 november wordt is de verwachte release date voor de SP van Steam, voor 10 dollar. Dat is mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
En die is dus weer exclusief de multiplayer ;)
Maar de MP en SP los via steam kopen is in ieder geval goedkoper als de retailversie.

De Tweakgaming server is overigens weer online, kom eens spelen zou ik zo zeggen :) 82.197.223.126:27017
Draait momenteel in Ellimination, zonder botjes.

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 11-11-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:33:
En die is dus weer exclusief de multiplayer ;)
Maar de MP en SP los via steam kopen is in ieder geval goedkoper als de retailversie.
En die is niet als gratis opdate beschikbaar? Mij lijkt een SP-variant in eerste instantie al niet zo geslaagd, moet je er nog extra voor betalen ook!
frickY schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:33:
De Tweakgaming server is overigens weer online, kom eens spelen zou ik zo zeggen :) 82.197.223.126:27017
Draait momenteel in Ellimination, zonder botjes.
Cool!
Morgen heb ik pas weer tijd om even te komen kijken, maar ik zal zeker nog langskomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 08:42
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 00:55:
Dit spel moet ik hebben, maar heb geen creditcard.. toch maar eens een cc aanschaffen dus..

edit: shit, heb net de free-week gemist :'(
open steam met de volgende command "steam.exe -paypal" en je kan ook met paypal betalen!

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Jiggleman
Daar zijn nog hele discussies over op het forum over ja. Maar komt er gewoon op neer dat de Steam release zonder SP is, en daarom goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirDarkAngel schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:56:
[...]

open steam met de volgende command "steam.exe -paypal" en je kan ook met paypal betalen!
Belachelijk ja dat die er niet standaard in zit, bestel ik voor jan-lul een cc :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu een paar dagen (creditcard geleend van iemand), maar ik vind het een ZWARE teleurstelling tot dusver:

9 van de 10 keer kan ik niet connecten met een server, en ik heb werkelijk ALLES geprobeerd:
- Nieuwste drivers, steam verwijderd / alle registry keys verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het hele spel opnieuw gedownload, alle mogelijke firewalls uitgeschakeld en alsnog blijft het spel hangen bij "retrieving server info" / "sending client info". Extreem frustrerend.

Ten tweede, er zijn bijna geen servers, en in de meeste servers zitten slechts bots, is het spel fucking dood ofzo?

Kan ik mijn geld terug krijgen? Ik wil wel de rest van mijn steam games houden. Alle hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Er zijn ongeveer 2x zoveel servers als spelers. Staan je filters wel goed?
Zoals je hier (en dan even klikken op "View detailed statistics by game") had kunnen zien zijn er inderdaad nog niet zo heel veel spelers. Sinds het free weekend trekt het echter wel aan.

Had je de Steam FAQ al doorgenomen? Met name het gedeelte over Network Connectivity, met in het bijzonder de Steam Connection Test?

Plak het volgende eens in de adresbalk van je browser, of bij Start -> Uitvoeren:
steam://support/?Issues=*&Tests=Ports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De test kan succesvol worden volbracht. Maar af en toe werkt het ook wel, maar daar blijft het ook bij.

Wat zie ik daar staan.. "Dutch Telecom blocks Steam traffic"? Wat mag dat Dutch Telecom voorstellen? ADSL van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon te gek voor woorden, hij doet gewoon niks meer tijdens het connecten.. ik baal hier van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Open eens je console (de tilde (~), en indien je nederlandse taalinstellingen hebt daarna even een klinker, alders verdwijnt hij weer). en tik: "connect 82.197.223.126:27017".
Als je dit vanavond rond 20:00 ook even doet, kan ik in de logs zien of je uberhaupt verbonden raakt (en of het dus een uitgaand of inkomend probleem is).

In Google wordt Dutch Telecon wel veel in 1 adem genoemt met KPN. Maar dat zou belachelijk zijn :? Kun je er ietrs over vinden op de sit evan KPN?

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 13-11-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:59:
Open eens je console (de tilde (~), en indien je nederlandse taalinstellingen hebt daarna even een klinker, alders verdwijnt hij weer). en tik: "connect 82.197.223.126:27017".
Als je dit vanavond rond 20:00 ook even doet, kan ik in de logs zien of je uberhaupt verbonden raakt (en of het dus een uitgaand of inkomend probleem is).

In Google wordt Dutch Telecon wel veel in 1 adem genoemt met KPN. Maar dat zou belachelijk zijn :? Kun je er ietrs over vinden op de sit evan KPN?
Sorry voor de late reactie, maar ik heb zojuist geprobeerd te connecten met je server (mijn ip: 86.80.205.139) en hij liep gewoon weer vast tijdens het connecten. Wellicht heb je er wat aan. Ik ga trouwens binnenkort met een andere router proberen, want dat is het enige probleem waar het nog aan zou kunnen liggen (denk ik).

En ik vond het inderdaad ook vreemd dat die opmerking op de Steam site stond. Als KPN Steam namelijk zou blokkeren dan is dat wel een erg slechte zet van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee het ligt dus aan mijn router, ik heb een SpeedTouch 716. Hiervoor had ik een SpeedTouch 510 (4.2.10) en het werkt daarmee dus perfect. Probleem is echter, dat ik dan dus geen Wi-Fi heb in mijn huis.

Waarom moeten die nieuwe routers van SpeedTouch nou allemaal van die fancy kutdingen hebben zoals een opgevoerde kut interface, die zogenaamde gebruiksvriendelijke "Application en Game sharing"/Firewall shitzooi :( , terwijl de daadwerkelijke verbinding gewoon van mindere kwaliteit is. Dit is al de zoveelste keer, godverdomme vervloekte schijtzooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is een beetje jammer...

Weet je zeker dat het echt aan de kwaliteit van de router ligt en niet aan één of andere setting die niet echt optimaal functioneert of 'fout' staat?

Als de router zelf zo veel problemen geeft is het misschien een idee om een keer een nieuwe te kopen...
Ik gebruik zelf een sitecom WL-527 en heb er eigenlijk nooit echt problemen mee gehad. Nou ja, voor de firmware update wilde hij er nog wel eens uit klappen, maar daarna heeft hij het altijd perfect gedaan. Ik weet overigens niet of er ook wi-fi op zit o.i.d. Echt verstand heb ik er niet van ;)

offtopic:
Misschien moet je tijdens het posten eens wat vaker naar je eigen avatar kijken. Geeft de 'toon' van de post misschien een iets vrolijker karakter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik ben absoluut geen lid van de bond tegen het vloeken, maar zo erg is dit nu allemaal ook weer niet
Het lijkt me niet iets voor dit topic, maar mogelijk kun je de 510 gewoon gebruiken en met een utp-kabeltje je nieuwe router alleen als Wlan-router laten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het gewoon zo klote dat ik dit spel namelijk nu pas fatsoenlijk kan spelen (dankzjj Speed :r Touch - trouwens ik heb alle "functies" zoals Firewall en IDS uitgezet, plus de nieuwste firmware- dus daar kan het niet aanliggen) .

Maar het spel is nu zo goed als dood. Momenteel 17 spelers wouwie en dan ook nog verdeeld over tig servers met tig bots:
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=stats&

Dag 20 euro's zeggen we dan... of zal dit spel nog gaan opleven binnenkort? Denk het niet of wel?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Denk wel dat het nog gaat opleven.
Er is onlangs een Free weekend geweest waarbij veel servers bomvol zaten. Aan de reacties op het theshiponline.com forum is dat velen bijzonder goed gevallen. Sindsdien zijn er ook meer spelers.
Ik verwacht naar gelang er meer free weeknds komen, er ook meer en meer blijvende spelers komen.
Het gros van de bugs is inmiddels verholpen en de eerste feature toevoegingen zijn ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 09:58
Caboman schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 01:32:
Hoe zit het met de servers, hoeveel servers zijn er, en dit spel wordt wel veel gespeeld?

Lijkt me wel een leuk spel en met steam kan je ook zo makkelijk betalen met creditcard.... :X
Dan betaal je toch met PayPal? Daar kan je op storten via je giro/bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-10 11:05

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Het spel is sinds kort ook via retail te bestellen (SP en MP inéén voor < €25). Ik heb de gok gewaagd ondanks verhalen dat de servers wat leeg zijn. (Komt morgen binnen als het goed is). Het concept lijkt me gewoon te grappig om niet te proberen. Ben erg benieuwd. :)
Hopelijk krijgt het spel een boost door de release van de retailversie. Nog mensen hier die het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Speel het zelden meer.
Laatste keer dat ik keek waren de servers al wel een stuk gevulden. Maar de gameplay is zijn charme inmiddels een beetje verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Yep. Sinds mijn vorige post met de vraag of iemand het nog speelde heb ik het spel ontvangen en gespeeld. De single player heb ik geprobeerd om goed bekend te raken met de interface maar was het na een uur beu vanwege de strenge "needs". Online daarentegen was van begin af aan super leuk en tegelijkertijd veel moeilijker dan ik me had voorgesteld. Er zijn maar 3 of 4 servers die wat mensen hebben. Niet veel maar op zich genoeg. Een kill maken was erg bevredigend en hoe vreemder hoe beter.
Echter, naarmate je betere tactieken gaat toepassen, heb ik het idee dat je meer en meer hetzelfde doet. Dus na een week vrij veel spelen is het verslavende er eigenlijk al weer af. Alles heb je al weer gezien en helaas brengt het spelen op zich ook geen nieuwe ervaringen met zich mee. Steeds hetzelfde maar dan met een andere naam rechtsonder. Ik zal het zeker nog wel een weekje of wat spelen maar ik vrees niet erg veel weken meer.

Trouwens persoonlijk vind ik het erg jammer dat het een Steam spel is, want op een LAN zou ik het heel graag willen introduceren. Volgens mij is het een perfecte "tussendoor-game" omdat het een hoog party-game gehalte heeft wanneer alle spelers op het schip bekenden zijn. Maar met Steam moet echt iedereen een legit versie hebben (terecht natuurlijk) en dan wordt het erg moeilijk om zo'n onbekende game te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ze hebben zo nu en dan Free weekends om het spel een populariteitsboost te geven. Probeer je LAN gelijk te trekken met een dergelijk weekend en iedereen kan gratis spelen :)

Ik heb me overigens nog wat extra tijd kunnen vermaken door het zoeken naar de verborgen kamers. Hier liggen ove rhet algemeen de leukere en de HMK-wapens, waar je in een normaal potje weer gebruik van kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ik dacht al, wat is vandaag ineens druk. Normaal is er op twee of drie servers wat te doen, nu zitten er tientallen vol. Blijkt het dit weekend weer een free-weekend te zijn. :)
Wel regelmatig gehad dat na een tijdje soepel spelen ineens de server kompleet stil lag-t. Alsof men niet is voorbereid op zoveel drukte. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Ray-zor op 10-02-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die dit spel heeft en mij kan vertellen of dit spel nog word gespeeld of dat er nog maar 1 server online is die 500 ping heeft? Het lijkt me namelijk een geweldig spel, ookal is het maar voor even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik kan je een Guest Pass geven waarmee je het spel 3 dagen volledig kunt uitproberen?

Om je vraag te beantwoorden;
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/ship_servers.jpg
De 2de kolom geeft aan de server bots heeft draaien. Bij de eerste vier servers spelen er dus waarschijnlijk een of meerdere bots (veel servers zijn zo geconfigged dat de bots weggaan vanaf een bepaald aantal spelers).

Ik speel het zelf nooit meer.

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 13-07-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:34:
Ik kan je een Guest Pass geven waarmee je het spel 3 dagen volledig kunt uitproberen?

Om je vraag te beantwoorden;
[afbeelding]
De 2de kolom geeft aan de server bots heeft draaien. Bij de eerste vier servers spelen er dus waarschijnlijk een of meerdere bots (veel servers zijn zo geconfigged dat de bots weggaan vanaf een bepaald aantal spelers).

Ik speel het zelf nooit meer.
Als dat zou kunnen! Dan kan ik hem even uitproberen, het lijkt me namelijk echt een heel vet spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
En, wat vind je er van?

Als meer mensen interesse hebben in een guest-pass, er worden er meerdere aangeboden op http://forum.theshiponlin...ead.php?p=40256#post40256

• p00hbeaR!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 14:36
*kick*

geinig spel, heb het een jaartje geleden (tijdens die periode dat je gratis kon spelen) een paar dagen gedaan...

in mijn verveling zit ik nu te overwegen hem voor 17 dollar aan te schaffen, maar nu vraag ik me af:
zijn de servers nog een beetje bevolkt, of is het een beetje aan het uitsterven?

kan ik evt een guest pass (ofzo) krijgen?

[ Voor 6% gewijzigd door p00hbeaR! op 20-12-2007 20:02 ]

• frickY
Ik heb nog een guest-pass over, stuur me maar een PM met je e-mailadres.

Toen ik het een paar maanden geleden voor het laatst speelde waren er een aantal nieuwe mappen en features (slaap siringes ed) maar ben toen na 5min weer gestopt. Geen idee wat de huidige status is.

Het aantal servers valt in ieder geval tegen
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/TheShip/servers.jpg

Als je nu toch een nieuw spel wilt kopen zou ik Team Fortress 2 van harte willen aanbevelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
Heb dit spel verleden jaar ( dacht ik) aangeschaft. Leuk spel... als iemand het speelt.
Pagina: 1 2 Laatste