Hey,
Ik heb de 725H sinds november vorig jaar. Eigenlijk nooit problemen mee
gehad, deed netjes zn werk.
Echter ik had nog maar 1x iets via de HD naar een
schijfje gebrand dus wou ik het nu nog eens proberen (2e maal sinds eind november)
Wat bleek nu? Hij liep vast...
Na verwoede pogingen kreeg ik het ding weer aan de praat... Ik kreeg de maar ik kreeg de melding BLOCKED
op het scherm en met het schuifje onderaan wist ik de boel wel weer vrij te krijgen. Probleem wat ik nu heb: hij wilt geen enkel DVD schijfje nog lezen, zelfs geen originele film DVD's. Je hoort de lezer starten en weer stoppen en zo als maar door. Wat kan ik hier best mee doen? Iemand enige sugesties? Ik heb ondertussen ook al wel een mail gestuurd naar de klantendienst van philips maar deze blijft voorlopig onbeantwoord
Het model dat ik heb is de DVDR725H/00
Nu heb ik links en rechts al eens op het internet gekeken en blijkt dat deze recorder toch niet geheel probleemloos werkt. Eventueel overweeg ik de aankoop van een nieuw model. Maar de functies van de philips zou ik wel graag behouden:
- I-Link (smart chaptering)
- FlexTime (watch the beginnen while recording the end)
- Instant replay: replay a live TV-moment
- GuidePlus+
Zijn er evt recorders die je ook met USB op je pc kan aansluiten?
Heeft iemand enige sugesties?
Ik heb de 725H sinds november vorig jaar. Eigenlijk nooit problemen mee
gehad, deed netjes zn werk.
schijfje gebrand dus wou ik het nu nog eens proberen (2e maal sinds eind november)
Wat bleek nu? Hij liep vast...
Het model dat ik heb is de DVDR725H/00
Nu heb ik links en rechts al eens op het internet gekeken en blijkt dat deze recorder toch niet geheel probleemloos werkt. Eventueel overweeg ik de aankoop van een nieuw model. Maar de functies van de philips zou ik wel graag behouden:
- I-Link (smart chaptering)
- FlexTime (watch the beginnen while recording the end)
- Instant replay: replay a live TV-moment
- GuidePlus+
Zijn er evt recorders die je ook met USB op je pc kan aansluiten?
Heeft iemand enige sugesties?