Philips DVDR725H VS een nieuwe?

Pagina: 1
Acties:

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Ik heb de 725H DVD recorder sinds november vorig jaar. Eigenlijk nooit problemen mee
gehad, deed netjes zn werk. _/-\o_ Echter ik had nog maar 1x iets via de HD naar een
schijfje gebrand dus wou ik het nu nog eens proberen (2e maal sinds eind november)
Wat bleek nu? Hij liep vast... :( Na verwoede pogingen kreeg ik het ding weer vrij maar ik kreeg de
melding BLOCKED |:( op het scherm en met het schuifje onderaan wist ik de boel wel weer vrij te krijgen.

Probleem wat ik nu heb: hij wilt geen enkel DVD schijfje nog lezen. Je hoort de lezer starten en weer stoppen en zo als maar door. Wat kan ik hier best mee doen? Ik heb al een mail gestuurd naar de klantendienst van philips maar tot nog toe zonder resultaat.

Ik heb al op internet gelezen dat deze recorder toch niet geheel probleemloos werkt en overweeg eventueel de aanschaf van een nieuwe. De functies die de philips heeft vond ik echter zeer handig en zou ik graag willen behouden (indien mogelijk) Zijn er recorders die ook volgende (evt nog betere) functies hebben:

- I-Link (smart chaptering)
- FlexTime (watch the beginnen while recording the end)
- Instant replay: replay a live TV-moment
- GuidePlus+

Zijn er mss recorders die je via USB op je pc kunt aansluiten?

Het model dat ik heb is de DVDR725H/00

Alvast bedankt!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Hm blijkbaar staat ie er 2x :(

Dan maar verder in deze... (sorry voor het ongemak)

Dit mag je voortaan melden middels een topic report Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif, niet in het topic. :)

[ Voor 59% gewijzigd door DeeD2k2 op 01-08-2006 11:38 ]