Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Zoeken "Dit topic (poster)" --> paginanummering

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• kasper_vk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 20:48
Ik zoek net op poster (handige nieuwe React 1.9.4 feature :)), maar het lijkt mis te gaan wanneer er meerdere pagina's aan messages gevonden worden.

Ik zocht in [Alg] Centraal boekentopic - part II naar de posts van Alarmnummer: dat levert dan 3 pagina's op en dus staan er (op het eerste scherm van de zoekresultaten) linkjes naar de pagina's 1, 2 en 3 van de zoekresultaten.
MAAR: als ik dan naar pagina 2 ga (door op de '2' te klikken), dan staat er op pagina 2 vervolgens alleen nog een linkje voor pagina 1, terwijl ik ook daar weer de linkjes voor pagina 1,2 en 3 verwacht.

Als ik vervolgens (weer vanaf pagina 1) naar pagina 3 ga, staan daar overigens weer wél de linkjes voor de pagina's 1, 2 en 3... :?

Het lijkt er dus op dat alleen op de 2e pagina van de zoekresultaten niet de linkjes naar alle pagina's van het zoekresultaat komen te staan, terwijl dat op pagina 1 en 3 wel het geval is.

Ik heb het net meerdere keren geprobeerd, ook voor de posts van user Whoami: zelfde verschijnsel -> 3 pagina's met zoekresultaten, maar op pagina 2 alleen een linkje naar pagina 1, terwijl op pagina;s 1 en 3 wel alle linkjes staan.

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Ik kan dit niet herproduceren? Heb met jouw instellingen precies hetzelfde gedaan en krijg wel alle links op alle paginas.

Kan je dit nogmaals proberen te krijgen?

nada aka zilch, formerly known as zip

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 14:28
Ik weet niet of dit er mee te maken heeft; maar als ik in dat zelfde topic zoek op alarnummer krijg ik 1 pagina (mijn post per pagina staat op 80), maar ik krijg wel een 'lees verder' knopje.

Als ik dan op 'lees verder' klik krijg ik de melding: 'Er zijn geen berichten in dit topic die voldoen aan de zoek/filter criteria.', en onderaan de pagina staat weer een 'lees verder' knopje.

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

mr_star schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:38:
Ik weet niet of dit er mee te maken heeft; maar als ik in dat zelfde topic zoek op alarnummer krijg ik 1 pagina (mijn post per pagina staat op 80), maar ik krijg wel een 'lees verder' knopje.

Als ik dan op 'lees verder' klik krijg ik de melding: 'Er zijn geen berichten in dit topic die voldoen aan de zoek/filter criteria.', en onderaan de pagina staat weer een 'lees verder' knopje.
Die bug is al gefixt :) (zelfde als [bug] laatste pagina, volgende gaat naar eerste pagina)

nada aka zilch, formerly known as zip

• kasper_vk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 20:48
Nou breekt mijn klomp... ik kan het ook niet meer reproduceren... 8)7

Nou ja, slotje dan maar, denk ik.

Toch bedankt :)

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.