Toon posts:

XFX GeForce 7900 GTX Extreme

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze kaart gekocht en ga die nu in mijn systeem monteren, maar ik heb wederom een vraag:

zijn jullie al bekend met deze kaart? Ik heb nog geen topics kunnen vinden met search (!)

Is het op de snelheden van deze kaart (675 MHz / 1500 MHz) nog steeds waard om te overklokken?

Normaal kijk ik ook voor topics over kaarten om te zien of er bekende problemen of handige tips zijn, maar voor deze kaart(en) kon ik dat ook nog niet vinden.

Het spijt me als er wel degelijk zo'n topic was, dan heb ik het waarschijnlijk om een of andere vage reden niet kunnen zien in de 2 results :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je daarvoor het beste in [Discussie] Het GeForce 7 Topic - Deel 14 terecht kunt

Verwijderd

eerst kopen en dan vragen oftie goed is / trucks zijn etc... beetje zinloos?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
?? je koopt eerst een kaart en gaat er daarna pas vragen over stellen? :9 :9 :z 8)7

maar nee, ik denk echt niet dat overklokken verschil uitmaakt (tenzij je de hele dag zit te benchmarken 8)7 ) mijn gewone standaard Asus GeForce 7900GT draait next-gen games (nee niet crysis, maar rts spellen als faces of war) gewoon op high met alle troep aan, dus overklokken heeft niet veel nut :)

Verwijderd

Als de rest van je systeem in orde is hoef je die kaart niet eens te overclocken, alleen een beetje dom om je vragen te gaan stellen als de kaart al gekocht hebt. Zoals al werd gezecht, dat doe je voor dat je de kaart koopt 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde vooral problemen gericht naar nieuwe/"betere" drivers die soms raar doen.
en voor tips: Ik ben zelf erg onervaren qua videokaarten (heh, dit is mijn eerste systeem dat ik helemaal zelf in elkaar heb gezet), ik heb bij sommige reviews gelezen dat deze kaart lawaaierig is, en sommigen spreken dit totaal tegen.
Met Hitman: Bloodmoney tot nu toe nog geen problemen (zit overigens nog maar 30 minuten te spelen), maar mocht deze koeler toch luidruchtig blijken heb ik in ieder geval het goede topic gevonden voor een vervangende koeler.

Ik heb de kaart trouwens van PC MegaStore met SureBuy certificaat.
Dit betekent dat als er problemen zijn ik hem terug kan sturen, en als zij zien dat er iets mis is met de kaart zonder dat ik er aan gerommelt heb (nieuwe koeler) zij hem zonder vragen zullen vervangen of een waardecheque voor de koopprijs opsturen.

Verwijderd

Als je vind dat ie te veel lawaai maakt kun je 2 dingen doen:

De cooler van je videokaart langzamer laten lopen.

Of.

Nieuwe cooler kopen (een zalman).

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe geen klachten, het lawaai was de Processor koeler, die ga ik dus z.s.m. vervangen.

Soms alleen wat kinderziektes als ik net Hitman heb gespeeld en daarna Oblivion wil spelen, maar ik denk dat een update voor beide spellen dat wel oplost.
Alles op z'n hoogst met goeie framerates, niet anders verwacht.
Als 'ie bezig is maar 44 graden, passief (windows) is 'ie 38 graden.

Verwijderd

Precies dezelfde temps als mijn kaart (AX800PRO) ;)
Pagina: 1