Toon posts:

Adobe Premiere 1.5 vastloper?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wou graag gaan videobewerken en op pinnacle was ik uitgekeken. (ik hoor vaak dat adobe premiere beter is)

Heb ik AP 2.0 geinstalleerd, die werkte niet (bij de installatie zei die al dat mijn processor bepaalde ondersteuning niet had en daarom werkt het niet)
Nu heb ik AP 1.5 geinstalleerd, start ik het op, issie 15 seconden bezig en dan loopt ie vast...in de zin van: hij blijft op dat scherm staan en blijft een zandloper geven.

zie heer een screenshot van het venster op mn desktop:
http://members.chello.nl/~reindeboer/adobe.jpg

heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

paar subvraagjes nog maybe weet iemand dit.
-ik heb gezien dat Adobe Premie Pro 7.0 bestaat. Wat is het verschil met AP 1.5?
-als ik een nieuwe pc koop en wil gana videobewerken, wat voor soort processor moet ik nemen en hoeveel intern geheugen? (globaal) hoe belangrijk is de videokaart hierin?

Applaus voor degene die even helpfull is :-)

Groet,
Rein.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:56
Adobe Premiere 7.0 = Adobe Premiere Pro (1)

Als processor zou ik eventjes wachten en een Intel Core 2 duo nemen (6600 is voordelig). En dan meteen fatsoenlijk geheugen, zou zelf zeker niet onder de 2gb gaan zitten. Eerst 2x1gb en eventueel later nog 2 reepjes van 1gb elk erbij halen (4gb in totaal heb je dan). Bij mij schiet de 1gb die ik heb meteen bijna vol.

Videokaart maakt weinig uit, die doet geen berekeningen. Maar eentje waar je 2 monitoren op kunt aansluiten werkt erg lekker :)

Die vastloper zou ik geen antwoord op weten. Welke processor heb je nu trouwens? (een amd ergens tussen de 1 en 2 ghz?)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
thx, hier kan ik al wat mee!

mn processor is een AMD Athlon XP 2400. , heb nu 1 gb geheugen...

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-02 17:17
Ik had op mijn vorige PC Premiere 1.5 soepeltjes draaien op een AMD athlon 1600XP met 512 Mb geheugen.
Het renderen duurde wel iets langer maar met jou specs moet het makkelijk kunnen.
succes

[ Voor 5% gewijzigd door pinojo123 op 31-07-2006 14:43 ]