Battlefield 2 problemen..

Pagina: 1
Acties:

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09 23:54
Ik heb 3 vragen:

1: waar is het GoT Battlefield 2 topic?

2: Ik heb de demo een week gespeeld en een paar dagen geleden de officiele Battlefield 2 gekocht maar ik heb nu af en toe wat problemen tijdens het spelen zoals DIT:
http://img119.imageshack.us/img119/4908/naamloostw3.jpg

Dit gebeurt zo af en toe wel eens maar hoe kom ik hier vanaf? wat heb ik fout ingesteld? mijn verbinding is goed genoeg (3,0 Mbps) en mijn computer kan alles ook wel aan grafisch dan..

3: Bij het laden (beginnen van een map) krijg je ook een berichtje van: "even geduld, gegevens worden gecontrolleerd"
Dat controlleren duurt bij mij langer dan de map laden soms wel tegen 1 minuut aan dit kan toch ook niet normaal zijn?

Als iemand me met deze problemen kan helpen graag _/-\o_

Gr Ssilverhaze

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 15:17

lier

MikroTik nerd

[rml][ PC] Battlefield 2 deel XXXI[/rml]

Rest kan ik je niet mee helpen...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
2. Heb je dit vaak of soms? Soms is normaal, dit ligt aan de server. Als je het vaak hebt kan het aan iets anders liggen. Ben je aan het downloaden/uploaden als je aan het gamen bent?

3. Gebruik even ccleaner(zoek @ google) en defragmenteer daarna alle schijven. Misschien helpt dat tegen het lange wachten op de map.

[ Voor 48% gewijzigd door tdn135 op 30-07-2006 18:20 ]

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 18:59
tja, je noemt voor zover ik weet alle bugs die er in versie 1.3 zijn op... Maar binnenkort komt ws 1.4 uit, hopelijk zijn deze punten dan opgelost...
O, en: [PC] Battlefield 2, helaas dicht omdat het bijna alleen maar opscheppers waren in plaats van zinnige discussies... Helaas :(

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Ssilverhaze
@ lier
Blader even door en je komt hier uit:
[rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXVIII[/rml]

Zonde hoor dat hij dicht is komt er nog een nieuwe?

@nljagfan
De server waar ik deze foto nam is een 64 player server mischien dat de server het niet meer trekt ofzo ik weet het ook niet, ik heb battlefield 2 nu al een paar dagen en al een paar keer last gehad van die connection problemen maar niet echt op gelet welke servers, dus mischien wel de server ja maar als het aan mij ligt en er is een fix laat dan ff weten :).
Ik gebruik hitman pro en perfect disk om te defragmenteren, heb ook ongeveer 2 weken terug windows opnieuw geinstalleerd dus daar zal het niet aan liggen registry ruim ik ook op met registry mechanic.

ps,tijdens het spelen staat alles uit bij mij: firewall, downloads, msn etc.

en @ savantas
Ik hoop dat je gelijk hebt dat het gemaakt word want het is wel irritant.. gruwelijk spel dat dan weer wel ;)

Mijn specs trouwens nog:
AMD64 3200+ @ 2,32 ghz 512k L2
MSI K8N Neo Platinum
Radeon 9800 pro (geflashed naar XT)
3,0 Mbps verbinding (wanadoo (of orange nu weet ik veel haha))
1 gig geheugen (2x 512)
Windows XP Home SP2
Nieuwste Radeon drivers.

Als er nog vragen zijn ofzo wat mischien belangrijk kan zijn voor mijn probleem laat even weten!

Gr Ssilverhaze

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
nljagfan schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:18:
2. Heb je dit vaak of soms? Soms is normaal, dit ligt aan de server. Als je het vaak hebt kan het aan iets anders liggen. Ben je aan het downloaden/uploaden als je aan het gamen bent?
komt door patch 1.3 (EA heeft het spel weer aardig verziekt, bovendien zijn het niet alleen server crashes maar ook client crashes)
nljagfan schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:18:
3. Gebruik even ccleaner(zoek @ google) en defragmenteer daarna alle schijven. Misschien helpt dat tegen het lange wachten op de map.
heeft geen zin, duurt standaard lang. Dan vraagt ie je gegevens op bij de server ofzo, of hij controleert of alles in je RAM zit (1 van die 2 :P)

Verwijderd

Beste Ssilverhaze,

Aangezien mijn ervaringen met bf2 zal ik je proberen te helpen.

De bf2 topic is dus al genoemt.

De melding van: Er is een probleem met je verbinding is gewoon een BUG. Je kan er niets anders voor bedenken, het is puur een bug van de makers. Er mag een keer een probleem zijn dat je verbinding met de server weg valt, maar deze kans is extreem klein.

Het laden duurt lang bij bf2, als je gegevens gecontroleert worden trek bf2 je CPU vaal naar de volle 100%, mijn ervaring is ook hoe krachtiger je processor hoe sneller dat stukje voorbij is, (geheugen speelt hier ook een rol bij)

Voor de rest moet je onthouden: Battlefield2 is een spel waarbij je geduld zult moeten hebbe, en daar kan jij verder niets aan doen ;)

Ik hoop dat ik je vragen goed beantwoord heb. En nog suc6

Verwijderd

Ssilverhaze schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:13:
Ik heb 3 vragen:

1: waar is het GoT Battlefield 2 topic? Al beantwoordt door andere

2: Ik heb de demo een week gespeeld en een paar dagen geleden de officiele Battlefield 2 gekocht maar ik heb nu af en toe wat problemen tijdens het spelen zoals DIT:
http://img119.imageshack.us/img119/4908/naamloostw3.jpg

Dit gebeurt zo af en toe wel eens maar hoe kom ik hier vanaf? wat heb ik fout ingesteld? mijn verbinding is goed genoeg (3,0 Mbps) en mijn computer kan alles ook wel aan grafisch dan..

Als dit alleen bij BF2 gebeurd, mag je ervan uitgaan dat het probleem komt door patch 1.3. Als je het ook bij andere spellen hebt, kan het aan je netwerkkaart, kabel, provider etc.. liggen.

3: Bij het laden (beginnen van een map) krijg je ook een berichtje van: "even geduld, gegevens worden gecontrolleerd"
Dat controlleren duurt bij mij langer dan de map laden soms wel tegen 1 minuut aan dit kan toch ook niet normaal zijn?

Bij patch 1.4 beta 2 is het "even geduld, gegevens worden gecontrolleerd" teruggebracht naar 3 seconden, althans bij mij is dit het geval. Bij patch 1.3 kan ik nog steeds de krant gaan lezen voordat hij klaar is

Als iemand me met deze problemen kan helpen graag _/-\o_

Gr Ssilverhaze
Zie antwoorden hierboven in de quote.

Even OT, waarom heb je een godsnaam BF 2 in het Nederlands aanstaan, dat ziet er uit als een duitse nagesynchroniseerde Arnold Swarzenegger in Terminator 1 t/m 4 ;)

• Ssilverhaze
Haha ik weet niet hoe je de taal moet veranderen in BF2? als je dat even zegt ga ik dat gelijk doen want een mix tussen engels en nederlands online is echt verrot.

Ik ben blij om te horen dat in patch 1.4 het controleren wat sneller verloopt, hopelijk geld dit dan ook voor mij.

En nee in andere spellen heb ik geen connectie problemen dus het ligt zeker weten aan battlefield 2 hopelijk word dit ook gemaakt in patch 1.4!

Thnx voor de reacties _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Taal veranderen in BF2.

Volgens mij vraagt BF2 dit als je hem voor de eerste keer installeert. Hij vraagt dit ook elke keer als je een patch instaleert.
Dat zou toch wel in-game aan te passen zijn. Ergens in het optie menu misschien.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Welkom bij Betafield 2 :)

Btw als je achter je shortcut +restart 1 +playerName (naam) +playerPassword (w8woord) zet (dat is dus in het "doel" bij de shortcut) dan hoef je al die filmpjes niet te kijken en niet in te loggen.

Met patch 1.3 zijn de servers zeer onstabiel geworder, aan je verbindingsprobleem kun je dus wss weinig doen.

Het verifieren van de client data ligt aan de snelheid van je HDDs.

Verwijderd

Geduld tot patch 1.4, EA heeft heel wat te beloven na de flop van patch 1.3 :(

• Ssilverhaze
Dutch_Razor schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:23:

Btw als je achter je shortcut +restart 1 +playerName (naam) +playerPassword (w8woord) zet (dat is dus in het "doel" bij de shortcut) dan hoef je al die filmpjes niet te kijken en niet in te loggen.

Met patch 1.3 zijn de servers zeer onstabiel geworder, aan je verbindingsprobleem kun je dus wss weinig doen.

Dat automatisch inloggen enzo heb ik al :) ik heb de filmpjes ook verwijderd zodat ik ze niet meer hoef te zien en het menu filmpje op de achtergrond ook scheelt weer geheugen ook :)

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:23:

Waarom je HDD ? Is BF2 de gamedata aan het controleren op cheats ofzo.
Misschien hebben ze die check bij 1.4 beta er tijdelijk uit gehaald, dat zou balen zijn want het ging net zo lekker snel.

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
ik had vroeger (nou ja voreger :P) in bf2 1.0 op drukke 64 player maps ook vaak het verbindings probleem.
Bij mij was het over als ik op mijn router alle poorten open had gezet die in de manual worden genoemd.
Sommige mensen zeggen dat de verbindings problemen ook voorkomen als je pc het allemaal even niet zo goed aankan dit lijkt me raar maar het zou kunnen aangezien het probleem vooral op drukke servers met grote maps schijnt voor te komen.
Pagina: 1