part of the game of zoek een ruled serverEpitome schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:46:
Ik vind untakeble base spawnrape just not done!![]()
Echter als het speelveld nog open ligt en er versterking onderweg is, dan blijf ik ook wel eens buiten de flagrange staan om spawners meteen af te schieten.![]()
Gewoon omdat het zelfmoord is als er AT of SpecOps spawnen achter mijn voertuig zonder rugdekking!
Anoniem: 109640
Anoniem: 153621 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:10:
Nou...ik heb vanwege andere bezigheden een paar daagjes geen BF2 aangeraakt dus ik heb er eigenlijk dit weekend wel weer even zin in. Wie doet ermee om die irritanteAce Lightning of Jachertje even wat tegenstand te bieden? Kunnen de verhalen na afloop weer de ijskast in en de excuses waarom het toevallig deze keer niet lukte van stal worden gehaald.
Ik ben maar een simpele noob die graag af en toe tegenstand geeft.
![]()
PhoeniXProjects jij lijkt me wel iemand die graag meedoet met zoiets. Trommel jij ff die 2 geweldenaren op,regel een server, Mysteri0uZ kom er ook bij zodat je na afloop kunt pronken hoe jij Ace Lightning of Jachertje hebt geowneden dan is de rust weer wederkeert.
Dat wou ik ook zegggen
mar die gast durft nog steeds niet online te komen op msn of xfire
Ik vind het wel kunnen... Maar weet je wat ik irritant vind... Als ik op nu spelen klik gaat hij bij mij bijna altijd naar een server waar 1 iemand anders inzit en dan komt er niemand anders. Daar erger ik me aan...
Kijken of je dat nog zegt, als ik je vliegtuig keer op keer bombardeer voordat je kan opstijgen...Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:46:
[...]
part of the game of zoek een ruled server

Heb 'ja' gestemd, maar dan voor de 'gewone' flags. Vind niet dat een uncappable geraped mag worden. Die is namelijk niet voor niets uncappable, dat is dus om balans in het spel te houden. Als je die gaat rapen is de balans weg en is de sfeer snel verziekt (in die ronde).
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
baserapen maakt mij opzicht niet zoveel uit meestal heeft het team het aan zichzelf te danken..
maar er zijn uitzonderingen zoals wat ik laatst meemaakte op mashtuur. De map was geladen en ik was al enige van mijn team in de map..(anderen spelers hadden waarschijnlijk weinig ram, trage pc etc.). Tegen de tijd dat mijn mede-teamspelers waren gespawned had de USMC al alle vlaggen en gingen ze de hotel base dik rapen en daar kom je echt niet meer uit dan. Tja en daar wordt je niet vrolijk van.
maar er zijn uitzonderingen zoals wat ik laatst meemaakte op mashtuur. De map was geladen en ik was al enige van mijn team in de map..(anderen spelers hadden waarschijnlijk weinig ram, trage pc etc.). Tegen de tijd dat mijn mede-teamspelers waren gespawned had de USMC al alle vlaggen en gingen ze de hotel base dik rapen en daar kom je echt niet meer uit dan. Tja en daar wordt je niet vrolijk van.
Anoniem: 149587
Ach ik neem die MM2005 al niet meer serieus sinds we erachter kwamen dat hij cheat/statpad, doordat zijn account in zijn sig stond.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:47:
[...]
[...]
Dat wou ik ook zegggen![]()
mar die gast durft nog steeds niet online te komen op msn of xfire
Feit dat hij zonder cheats/statpad niet eens ons niveau kan bereiken zegt genoeg over de jaloezie waarmee hij onze posts moet lezen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 28-07-2006 11:08 ]
Ging het hier niet over BF2 ipv laten zien hoe goed je wel niet bent ? Dit gaat al zolang door in dit topic..sjeesss 
Het forum heet niet voor niets GAMES & DISCUSSIES over de game wel te verstaan en niet over hoe goed je bent

Het forum heet niet voor niets GAMES & DISCUSSIES over de game wel te verstaan en niet over hoe goed je bent

[ Voor 33% gewijzigd door DeluxZ op 28-07-2006 11:11 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
de ervaringen die je in een GAME hebt hoort er ook bij, zoals je al zei :Het forum heet niet voor niets GAMES & DISCUSSIES over de game wel te verstaanDeluxZ schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:08:
Ging het hier niet over BF2 ipv laten zien hoe goed je wel niet bent ? Dit gaat al zolang door in dit topic..sjeesss
Dat mensen het opvatten als pochen is hun probleem.
misschien is het jouw probleem dat je een plaat voor je kop hebt.....Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:19:
[...]
de ervaringen die je in een GAME hebt hoort er ook bij, zoals je al zei :Het forum heet niet voor niets GAMES & DISCUSSIES over de game wel te verstaan

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Zover ver laat ik het niet komen. dan ga ik wel in de AA zitten en een iemand repareerd dat ding.Epitome schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:53:
[...]
Kijken of je dat nog zegt, als ik je vliegtuig keer op keer bombardeer voordat je kan opstijgen...
leg uit? miss moet je eens wat nuttigs gaan doen.Help!!!! schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:20:
[...]
misschien is het jouw probleem dat je een plaat voor je kop hebt.....
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 28-07-2006 11:22 ]
LoLAnoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:03:
[...]
Ach ik neem die MM2005 al niet meer serieus sinds we erachter kwamen dat hij cheat/statpad, doordat zijn account in zijn sig stond.
Feit dat hij zonder cheats/statpad niet eens ons niveau kan bereiken zegt genoeg over de jaloezie waarmee hij onze posts moet lezen.
Laten we het rustig houden eh( allebij), zonder elkaar te flamen messchien kan er dan nog een fanstoenlijke discussie eruit komen.Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:19:
[...]
de ervaringen die je in een GAME hebt hoort er ook bij, zoals je al zei :Het forum heet niet voor niets GAMES & DISCUSSIES over de game wel te verstaan
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 28-07-2006 11:24 ]
Ja, kan ik er wat aan doen, dat hij zo dom is om zijn cheat/pad account aan ons alle te laten zien?Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:22:
[...]
LoLdat is wel een grote beschuldiging
Zulk soort mensen kan je dan niet meer serieus nemen.
Kan je die post voor mij die post nog ergens vinden,Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:23:
[...]
Ja, kan ik er wat aan doen, dat hij zo dom is om zijn cheat/pad account aan ons alle te laten zien?
Zulk soort mensen kan je dan niet meer serieus nemen.
ben best wel benieuwd
Er zijn een aantal mensen, telkens dezelfde, hier die continue posten over hoe goed ze wel niet zijn, welke KDR ze hebben of welke badge ze nu weer gehaald hebben of dat ze dik ownen in de J10. Daar is dit topic niet voor bedoeld en irriteert een hoop mensen hier wat ze dan ook al vaker gemeld hebben hier. IMO is jouw post van zoeven een voorbeeld van een plaat voor je kop hebben. En iets nuttigs gaan doen gaat zeker voor jou op....
En dan zo'n MM2005 die hier continue op een irritante manier loopt te posten hoe goed ie is en dat hij wel weet hoe het spel gespeeld moet worden en dat dat de enige manier is en dat Rubbereend de enige goede server is spammer de spam spam, maar nimmer zijn ingame nick wilde posten, bleek gewoon een padder te zijn. Tja ik en nog een aantal mensen wordt er flauw van.
Maar goed ik hou erover op en laat het aan de modjes over verder die zijn er immers voor.
[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 28-07-2006 11:31 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Jah een of andere reden is mijn battlefield dik traag geworden met laden door al die patches.djerror schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:57:
baserapen maakt mij opzicht niet zoveel uit meestal heeft het team het aan zichzelf te danken..
deed hij er eerst 1.30 eerst over als de eerste keer laden, en de tweede keer gewoon een minuut door hij er nu rustig 2x zolang erover
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:25:
[...]
Kan je die post voor mij die post nog ergens vinden,
ben best wel benieuwd
Staat in het vorige deel of het deel dravoor, hij kreeg toen ene shitlading van een pagina of 3 over zich heen omdat men het ineens ontdekte toen hij de link naar zijn stats postte.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:25:
[...]
Kan je die post voor mij die post nog ergens vinden,
ben best wel benieuwd
1e 'artikel' uit de starpost:
Doe dat dan ook daadwerkelijk eens lezen........Lees ook deze modbreak om de discussie leuk en interessant te houden.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Help!!!! schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:27:
[...]
Er zijn een aantal mensen hier die continue posten over hoe goed ze wel niet zijn. Daar is dit topic niet voor bedoeld en irriteert een hoop mensen hier wat ze dan ook al vaker gemeld hebben hier. IMO is jouw post van zoeven een voorbeeld van een plaat voor je kop hebben. En iets nuttigs gaan doen gaat zeker voor jou op....
En dan zo'n MM2005 die hier continue op een irritante manier loopt te posten hoe goed ie is en dat hij wel weet hoe het spel gespeeld moet worden en dat dat de enige manier is en dat Rubbereend de enige goede server is spammer de spam spam, bleek gewoon een padder te zijn. Tja ik en nog een aantal mensen wordt er flauw van.
Maar goed ik hou erover op en laat het aan de modjes over verder die zijn er immers voor.
bij Square op Karkand altijd leuk om met een apc tegen het muurtje te gaan staan en dan die 2of 3 spawn plekken onder vuur te nemen tijdens de vlag pakkenEpitome schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:46:
Ik vind untakeble base spawnrape just not done!![]()
Echter als het speelveld nog open ligt en er versterking onderweg is, dan blijf ik ook wel eens buiten de flagrange staan om spawners meteen af te schieten.![]()
Gewoon omdat het zelfmoord is als er AT of SpecOps spawnen achter mijn voertuig zonder rugdekking!
Anoniem: 119829
Volgens mij verklaar je het nu zelf alAnoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:21:
[...]
leg uit? miss moet je eens wat nuttigs gaan doen.
Ja, maar wat is er nou zo erg om te zeggen dat je goede hebt gevochten? dit forum is t0och bedoeld om alels wtb deze game te zeggen.Help!!!! schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:27:
[...]
Er zijn een aantal mensen, telkens dezelfde, hier die continue posten over hoe goed ze wel niet zijn, welke KDR ze hebben of welke badge ze nu weer gehaald hebben of dat ze dik ownen in de J10. Daar is dit topic niet voor bedoeld en irriteert een hoop mensen hier wat ze dan ook al vaker gemeld hebben hier. IMO is jouw post van zoeven een voorbeeld van een plaat voor je kop hebben. En iets nuttigs gaan doen gaat zeker voor jou op....
En dan zo'n MM2005 die hier continue op een irritante manier loopt te posten hoe goed ie is en dat hij wel weet hoe het spel gespeeld moet worden en dat dat de enige manier is en dat Rubbereend de enige goede server is spammer de spam spam, maar nimmer zijn ingame nick wilde posten, bleek gewoon een padder te zijn. Tja ik en nog een aantal mensen wordt er flauw van.
Ik vind zelfs dat ik het nog netejs zeg, had misschien het woordje OWN beter achterwege kunnen laten, maarja om daarover nu een half topic te gaan janken! gezien het feit dat jij nu ook aankaart dat dit al langer gebeurt, maar plots bij mij en Ace er fel op wordt gereageerd voelt het als een persoonlijke aanval, begrijp je?
ja dat was sarcastich, maar kon zo snel even het smilietje niet vinden.Anoniem: 119829 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:34:
[...]
Volgens mij verklaar je het nu zelf alOf was je sarastisch, dan zou het een goede grap zijn.
of mannetje komt van 4e spawn en jij hebt binnen 3 seconden een stevig binnenbrandje als gevolg van C4MarcoZ20 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:33:
[...]
bij Square op Karkand altijd leuk om met een apc tegen het muurtje te gaan staan en dan die 2of 3 spawn plekken onder vuur te nemen tijdens de vlag pakken. Mannetje spawnt en heeft binnen 1sec een kogel in z'n hoofd
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 28-07-2006 11:38 ]
Anoniem: 151407
damn das echt een statpad sletje. fav victim en enemy 200+ lol, resetten die zooi.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:02:
[...]
Gevonden http://bf2s.com/player/60607128/
Heb ik wat is weer te lezen
best round van 711 uhu.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 28-07-2006 12:08 ]
Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:06:
[...]
damn das echt een statpad sletje. fav victim en enemy 200+ lol, resetten die zooi.
best round van 711 uhu.

@jachtertje, het is geen error, ik moethet alleen confirmen.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 28-07-2006 12:33 ]
Heb je een bron daarvan? EA heeft naar mijn weten nooit een datum, of richtdatum, durven noemen voor deze patch, dat kan namelijk alleen maar nadelig uitpakken voor zeThrills33ka schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 07:26:
pfffff blijkbaar gaat 1.4 niet meer in juli komen? dat was anders duidelijk wel de richtlijn volgens EA, heb t toen zelf gelezen.
.
Anoniem: 128025
Never mind, MODBREAK lijkt me duidelijk genoeg!
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 28-07-2006 12:38 ]
Dat is zo lame! Dan geef je mensen dus niet de kans om eerst dekking te zoeken zodat ze ook met het spel MEE kunnen doen.MarcoZ20 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:33:
[...]
bij Square op Karkand altijd leuk om met een apc tegen het muurtje te gaan staan en dan die 2of 3 spawn plekken onder vuur te nemen tijdens de vlag pakken. Mannetje spawnt en heeft binnen 1sec een kogel in z'n hoofd
Spawn rappers zijn gewoon enorm score geil imo
Vind iedereen patch beta 1.4 sneller qua map laden. Ik moet zeggen dat het gedeelte : "waiting to verify client" nu binnen 2 seconde klaar is.
Ik hoop dat ze de patch snel uitbrengen, die map is ook lekker om te spellen.
Ik hou wel van de Urban mappen (Niet Urban zoals in die neppe rappersshit
).
Zou alleen wel zo'n map als Lost Village van DC willen zien, die heb ik echt grijs gespeeld.
Ik hou wel van de Urban mappen (Niet Urban zoals in die neppe rappersshit
Zou alleen wel zo'n map als Lost Village van DC willen zien, die heb ik echt grijs gespeeld.
? Volgens mij lees je m'n post niet goedValor schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:45:
[...]
Dat is zo lame! Dan geef je mensen dus niet de kans om eerst dekking te zoeken zodat ze ook met het spel MEE kunnen doen.
Ik sta een vlag te cappen...........dan mag je dus gewoon mensen doodschieten die spawnen, aangezien je de vlag overneemt en dus niet lame staat te rapen
Ja, hij dacht zeker ook dat je Hotel bedoelde, dacht ik namelijk eerst ook, las ook niet goed.MarcoZ20 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:01:[/sup]
[...]
? Volgens mij lees je m'n post niet goed
Ik sta een vlag te cappen...........dan mag je dus gewoon mensen doodschieten die spawnen, aangezien je de vlag overneemt en dus niet lame staat te rapen
Patch 1.4 beta bevat nog steeds veel van de bugs die in 1.3 zitten, laat ze die eerst maar eens fixen voordat het nog erger wordt.Anoniem: 119829 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:01:
Vind iedereen patch beta 1.4 sneller qua map laden. Ik moet zeggen dat het gedeelte : "waiting to verify client" nu binnen 2 seconde klaar is.
Ik hou wel van de Urban mappen (Niet Urban zoals in die neppe rappersshit).
[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-07-2006 14:35 ]
Nix mis met bbqvleesAnoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:35:
[...]
of mannetje komt van 4e spawn en jij hebt binnen 3 seconden een stevig binnenbrandje als gevolg van C4
maar dat is indd een risico jah. Daarom is het dan weer te hopen dat een commander niet zinloos de UAV op hotel blijft geven, maar ook verder kijkt
bij hotel kan het ook trouwensAnoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:02:
Ja, hij dacht zeker ook dat je Hotel bedoelde, dacht ik namelijk eerst ook, las ook niet goed.
Ja, en een goede aanval + oplettende commander + een beetje redelijk team allemaal op hetzelfde moment is net zo zeldzaam als het winnen van de loterij.MarcoZ20 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:03:
[...]
Nix mis met bbqvlees![]()
![]()
maar dat is indd een risico jah. Daarom is het dan weer te hopen dat een commander niet zinloos de UAV op hotel blijft geven, maar ook verder kijkt
neem xfire is veel makkelijker om mee te communiceren(voor games)
http://www.xfire.com/
mijn nick is Krysiss
http://www.xfire.com/
mijn nick is Krysiss
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-07-2006 14:25 ]
Vergeet niet dat ze ook nog eens het plezier wegnemen voor andere spelers. Daar heb ik meer problemen mee dan mensen die geilen op een hoge score...Valor schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:45:
[...]
Dat is zo lame! Dan geef je mensen dus niet de kans om eerst dekking te zoeken zodat ze ook met het spel MEE kunnen doen.
Nog even een update over de nieuwe map Road to jalalabad
een foto ervan zodat je ervast aan kan wennen
een foto ervan zodat je ervast aan kan wennen
Je kan ook gewoon niet reageren op zijn postsAnoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:02:
[...]
Ja, hij dacht zeker ook dat je Hotel bedoelde, dacht ik namelijk eerst ook, las ook niet goed.
[...]
Patch 1.4 beta bevat nog steeds veel van de bugs die in 1.3 zitten, laat ze die eerst maar eens fixen voordat het nog erger wordt.
Maar ik heb niet zoveel last van bugs in 1.3. Al heb ik het spel wel 3 keer moeten her-installeren voor ie het uberhaupt deed
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-07-2006 14:29 ]
ben ik het mee eens, maar lees mijn voorgaande post en dan zie je dat ik niet stond te spawnrapen, maar een vlag sta te cappenobsidian schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:12:
[...]
Vergeet niet dat ze ook nog eens het plezier wegnemen voor andere spelers. Daar heb ik meer problemen mee dan mensen die geilen op een hoge score...
Allright peeps game on...
FF mijn laatste post erbij gehaald:
Vind 1.3 ook niet zo erg buggy bij mij.
Merk wel dat er verbeteringen zijn doorgevoerd in 1.4.
Da's wel positief nieuws voor iedereen, hopelijk halen zo ook de bugs eruit waar veel spelers last van hebben.
Dit is waarschijnlijk al tig keer gepost, maar is de J-10 nou echt zo raar ingesteld dat de raketten van andere planes nauwelijks de lock kunnen vasthouden.
Dacht altijd dat het BS was, todat ik achter een middelmatige piloot vloog, hij J-10, ik USMC plane.
Vuur raket op hem af, zodra er lock was, vijand doet niet eens veel moeite om ze af te schudden en het enige wat er gebeurd is dat die raket zijn middelvinger naar mij uitsteekt en zegt bekijk het maar.
En weg was de J-10.
Da's wel positief nieuws voor iedereen, hopelijk halen zo ook de bugs eruit waar veel spelers last van hebben.
Dit is waarschijnlijk al tig keer gepost, maar is de J-10 nou echt zo raar ingesteld dat de raketten van andere planes nauwelijks de lock kunnen vasthouden.
Dacht altijd dat het BS was, todat ik achter een middelmatige piloot vloog, hij J-10, ik USMC plane.
Vuur raket op hem af, zodra er lock was, vijand doet niet eens veel moeite om ze af te schudden en het enige wat er gebeurd is dat die raket zijn middelvinger naar mij uitsteekt en zegt bekijk het maar.
En weg was de J-10.
Anoniem: 12316 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:08:
Laten we het nu nog een keer proberen.
Was geen reactie naar jou hoor, maar gewoon een reactie op spawnrapen in het algemeenMarcoZ20 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:21:
[...]
ben ik het mee eens, maar lees mijn voorgaande post en dan zie je dat ik niet stond te spawnrapen, maar een vlag sta te cappen
Heb je een screenshot van die middelvinger?Anoniem: 119829 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:10:
Allright peeps game on...
En weg was de J-10.
Maar ja, op soms een CTD na heb ik ook weinig probs met 1.3
Ik wil toch even reageren op de poll:
Ik vind dat een spawnrape wel moet kunnen, maar niet met een tank of een heli 10 min. bij een vlag blijven hangen (en al helemaal vervelend als dat de laatste vlag is die je als partij hebt). Vervolg is vaak dat de volledige tegenpartij probeert bij het andere team te komen waardoor de autobalance mij weer elke keer naar het verliezende team plaatst.
Wat ik dus wil duidelijk maken: 1, 2, 3 keer moet nog kunnen maar niet nog veel meer keren spawnrapen want dan is het niet leuk meer.
Ik vind dat een spawnrape wel moet kunnen, maar niet met een tank of een heli 10 min. bij een vlag blijven hangen (en al helemaal vervelend als dat de laatste vlag is die je als partij hebt). Vervolg is vaak dat de volledige tegenpartij probeert bij het andere team te komen waardoor de autobalance mij weer elke keer naar het verliezende team plaatst.
Wat ik dus wil duidelijk maken: 1, 2, 3 keer moet nog kunnen maar niet nog veel meer keren spawnrapen want dan is het niet leuk meer.
Wil hem wel plaatsen, maar denk dat deze topic weer wordt gesloten wegens gebreken aan goede normen en waarden.obsidian schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:14:
[...]
Heb je een screenshot van die middelvinger?![]()
Maar ja, op soms een CTD na heb ik ook weinig probs met 1.3
Heb net wat leuke plaatjes gezien van effectieve Cartillery:
Raining cars1
Raining cars 2
Aangezien ik errug veel snipe heb ik een gruwelijke hekel aan cartillery.... denk dat je wel kan bedenken waaromAnoniem: 119829 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:20:
effectieve Cartillery:
Heb 'm overigens ook al eens (puur toeval??) op m'n chopper (in flight) gehad.... resultaat: boem
Maar heb je ooit deze hack gezien, ik gelukkig nog niet.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:28:
[...]
Aangezien ik errug veel snipe heb ik een gruwelijke hekel aan cartillery.... denk dat je wel kan bedenken waarom![]()
Heb 'm overigens ook al eens (puur toeval??) op m'n chopper (in flight) gehad.... resultaat: boem
Als ze nu eens een hack maken dat er 20 vliegtuigen spawnen zou het niet meer zo druk zijn met wachtenden op het vliegveld. Plus je heb ook geen last meer van planes want die crashen continu tegen elkaar
Anoniem: 168737
Volgens mij is dit geen hack maar een bug maar correct me if I'm wrongAnoniem: 119829 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:31:
[...]
Maar heb je ooit deze hack gezien, ik gelukkig nog niet.
Als ze nu eens een hack maken dat er 20 vliegtuigen spawnen zou het niet meer zo druk zijn met wachtenden op het vliegveld. Plus je heb ook geen last meer van planes want die crashen continu tegen elkaar
Ennuh....Zijn er vanavond wat GOTters op Bierhalle te bewonderen.
Misschien leuk om een GOT-squadje te maken aldaar
Als ik tijd heb (lees: als mijn vrouw geen andere plannen gemaakt heeft en/of de kids geen (spreekwoordeljike) roet in het eten gooien, dan zal ik m'n nick (tijdelijk?) wijzigen en eens langshobbelen (mits u dat uiteraard allen goed vindt!)Anoniem: 168737 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:32:
Anoniem: 127429
Iedereen zowat last van de warmte als ik de mod-interventies bezie ?
Enfin, goede startpost Lighteye
@ Exar_kun : hoe laat dachten jullie ? Ik moet eerst naar een etentje dus zal het gauw middernacht zijn
Enfin, goede startpost Lighteye
@ Exar_kun : hoe laat dachten jullie ? Ik moet eerst naar een etentje dus zal het gauw middernacht zijn

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 28-07-2006 15:50 ]
Met een XQS-je ertussen danAnoniem: 168737 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:32:
[...]
Volgens mij is dit geen hack maar een bug maar correct me if I'm wrong
Ik zal denk ik alleen in de jet zitten, kep mn joystick eindelijk weer terug
Anoniem: 153621
Goed plan kunnen we spijkers met koppen slaan.
Post hoelaat,en welke server zodat we even onze noob-klasse kunnen laten zien.
Mischien is het ook handig als we dit allemaal vantevoren aangeven zodat de Admin's
een server kunnen vrijhouden en iedereen die binnenkomt en van GoT is en zich hier
heeft aangemeld kan binnenlaten.
ik ben pas vanaf 00:00 uur in de gelegenheid evt.
Post hoelaat,en welke server zodat we even onze noob-klasse kunnen laten zien.
Mischien is het ook handig als we dit allemaal vantevoren aangeven zodat de Admin's
een server kunnen vrijhouden en iedereen die binnenkomt en van GoT is en zich hier
ik ben pas vanaf 00:00 uur in de gelegenheid evt.
Anoniem: 168737
Ik speel ook gewoon zonder prefix...zit niet in een clan of zo en ben ook niet goed. Maar wel gezellig
Maar om 0:00 lig ik in mijn nest. Ik ben er vroeg in de avond als ik erop kom. Nou ja mijn nick is daar hetzelfde als hier.
Laatst ook met maxoss gespeelt en nog een Hutter was leuk. En natuurlijk onze chopperwhore
roodkapje
Maar om 0:00 lig ik in mijn nest. Ik ben er vroeg in de avond als ik erop kom. Nou ja mijn nick is daar hetzelfde als hier.
Laatst ook met maxoss gespeelt en nog een Hutter was leuk. En natuurlijk onze chopperwhore
misschien kom ik vanavond ook even rondkijkenAnoniem: 168737 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:37:
Ik speel ook gewoon zonder prefix...zit niet in een clan of zo en ben ook niet goed. Maar wel gezellig![]()
Laatst ook met maxoss gespeelt en nog een Hutter was leuk. En natuurlijk onze chopperwhoreroodkapje
Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:27:
...
Post hoelaat,en welke server zodat we even onze noob-klasse kunnen laten zien.![]()
...
Anoniem: 168737 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:32:
...
Als Bierhalle een probleem wordt ben ik wel bereid om plaats te maken voor jullie op onze server.Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:27:
Ik zal een topic openen op ons forum zodat (als er behoefte naar is) het eea kan worden besproken/afgesproken. Hierdoor blijft GoT voor de rest schoon van 'afspraakpostjes'.
/edit
Voor verdere discussies/afspraken over GoT-bijeenkomst op onze server klik hier
[ Voor 8% gewijzigd door Oemfoefoe op 28-07-2006 16:56 ]
Wat is het IP van de server waar meestal door GoTters gegamed wordt? Misschien dat ik vanavond ook eens join (als broes_willems).
Ik speel af en toe de demo omdat ik oman de leukste map vindt. Full versie al tijden niet gespeeld. Maar net even geupdate naar 1.3. Eens kijken of het nog werkt. ;-)
Ik speel af en toe de demo omdat ik oman de leukste map vindt. Full versie al tijden niet gespeeld. Maar net even geupdate naar 1.3. Eens kijken of het nog werkt. ;-)
Ik zit net op Gamevillage #1, die van Karkand (16p) waar GVi vraagt of je niet in een tank of apc wilt rijden, maar als het toch doet dan is dat ok (vrije vertaling
).
Ik neem de M1A2 en rij naar het square (2e vlag) toe. Hier wordt de vlag gecapped door wat teammaten. Zelf rij ik richting de weg naar benedenen zie een man of 5 MEC eraan komen. Maar omdat je zo 'hoog' staat kun je ze niet raken. Ik wacht even totdat ze allemaal bijna bovenaan staan . Na een paar seconden storm ik dus met de tank de hoek om en druk er een stuk of 4 plat tegen de muur
Dat was lol.
Blijkt er een teammate al over de rand te zijn gesprongen en ergens bij mij tussen de tracks te ziten
..... ik rij hem dood. Ik zeg gelijk sorry en ...... BOEM gelijk een kick en ban van Gamevillage wegens excessive teamkillen en/of spawncampen. Het ging zó snel ik kon niet eens goed zien wie het was die ik platreed.
Wat een *(@#$ admin. Ik was er al eerder op GVi en merkte toen al op dat de admin power roeleert, ik vind dat er relatief veel spelers gekicked worden op hun server. Dit wilde even met jullie delen (en mijn frustratie erover wegschrijven
) Ga zelf maar eens kijken.
O,ja ik neem nog even de moeite om op het forum te kijken en te klagen, maar als je je registreert dan krijg je een mailtje met een verzoek, ik maar afgezien van de moeite.
Bedankt voor het registreren bij GameVillage, Nederlands grootste website over games en gaming. Voordat we de registratie kunnen voltooien zal er nog een laatste stap gemaakt moeten worden.
Let op! Je moet deze laatste stap doorlopen om je aanmelding te voltooien. Om je account te activeren stuur je een sms met het bericht gv naar 4999, welke eenmalig 1,5e kost.
Ik neem de M1A2 en rij naar het square (2e vlag) toe. Hier wordt de vlag gecapped door wat teammaten. Zelf rij ik richting de weg naar benedenen zie een man of 5 MEC eraan komen. Maar omdat je zo 'hoog' staat kun je ze niet raken. Ik wacht even totdat ze allemaal bijna bovenaan staan . Na een paar seconden storm ik dus met de tank de hoek om en druk er een stuk of 4 plat tegen de muur
Blijkt er een teammate al over de rand te zijn gesprongen en ergens bij mij tussen de tracks te ziten

Wat een *(@#$ admin. Ik was er al eerder op GVi en merkte toen al op dat de admin power roeleert, ik vind dat er relatief veel spelers gekicked worden op hun server. Dit wilde even met jullie delen (en mijn frustratie erover wegschrijven

O,ja ik neem nog even de moeite om op het forum te kijken en te klagen, maar als je je registreert dan krijg je een mailtje met een verzoek, ik maar afgezien van de moeite.
Bedankt voor het registreren bij GameVillage, Nederlands grootste website over games en gaming. Voordat we de registratie kunnen voltooien zal er nog een laatste stap gemaakt moeten worden.
Let op! Je moet deze laatste stap doorlopen om je aanmelding te voltooien. Om je account te activeren stuur je een sms met het bericht gv naar 4999, welke eenmalig 1,5e kost.
Zeg maar hoe laat allemaal, nog nooit ts gebruikt maar lijkt me wel handig 
Hoe doe je die mega veel vehicle drops eigenlijk?
Hoe doe je die mega veel vehicle drops eigenlijk?
[ Voor 27% gewijzigd door LED-Maniak op 28-07-2006 17:42 ]
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Da's een bug.Thrills33ka schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:38:
ik vraag me trouwens af of dit een hack of een bug is:
[afbeelding]
zo'n commander zat gister de hele tijd 1000 vehicles te droppen boven eigen spawn, die ook nog allemaal ontploften doordat ze gingen schommelen.
Daar was ook een thread over op de BF2s Forums.
Ik zoek hem even op voor je.
EDIT: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=36974
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Bondt op 28-07-2006 17:53 ]
Die uit de hand gelopen cartellerie is een bug ... heb het zelf ook al meegemaakt, we wisselden toen van commander, maar iedereen ondervond het probleem ... Na reset server was het opgelost.
ik hoorde die gasten in de server allemaal van : "stop hacking" fucking loser enzoiets allemaal, maar ik vond het wel grappig om te zien, opzich deed die commander niet veel verkeerd behalve dat er af en toe wat doden vielen door al die ontploffende vehicles
Ik blijf het rot vinden, maar ja het hoort er eenmaal bij. Soms zit het ff tegen en wordt je meteen voor je potje geschoten als je net spawn. Denk terug te komen om die gast voor je druif te schieten ben je weer niet te laat. Dan denk je toch maar na een ander spawnpoint te komen en krijg je meteen een artillerie op je kloten. Het hoort het bij maar is soms niet echt bevorderlijk voor me bloed drukMarcoZ20 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:33:
[...]
Ik denk echt dat je je probleem bij Gamevillage moet voorleggen.
Ik quote ff een regel uit de startpost:
# Bij problemen op servers (kicks/bans/ruzies/whatever): kijk via de servernaam en/of infotext van de server om een website/forum te vinden. GoT is niet de plaats om dit soort zaken af te handelen!
iig s6 ermee!
Lees eens goed, ik wil het probleem helemaal niet (meer) bij hun voorleggen. Het gaat om power admin abuse.Oemfoefoe schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:54:
[...]
Ik denk echt dat je je probleem bij Gamevillage moet voorleggen.
Ik quote ff een regel uit de startpost:
# Bij problemen op servers (kicks/bans/ruzies/whatever): kijk via de servernaam en/of infotext van de server om een website/forum te vinden. GoT is niet de plaats om dit soort zaken af te handelen!
iig s6 ermee!
Niet persoonlijk Oef maarre ..
Helaas zijn er altijd weer van die mensen die het beter weten (alsof ik net een dag BF speel) of je menen even in een paar regels af te moeten schieten en dan die gasten die altijd maar ownen. Battlefield na veel delen..... Ik kom hier even niet meer.
oeps
[ Voor 99% gewijzigd door Sap op 28-07-2006 19:19 ]
MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**
Anoniem: 153621
Goed, moeilijk om toch niet te flamen en mij niet te beschuldigen van valsspelerij e.d.Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:03:
Ach ik neem die MM2005 al niet meer serieus sinds we erachter kwamen dat hij cheat/statpad, doordat zijn account in zijn sig stond.
Ik verzoek je nu voor een 2de keer om je geweldige own-kwaliteiten op mij uit te oefenen.
Let wel ik maak het je extra makkelijk door te stellen als voorwaarde dat diegene die het
meest gekilled wordt alias geowned zijn account opTweakers opzegt en zich niet meer laat zien hier. Nou...nu moet het voor jou helemaal een eitje zijn. Ik hoop dat ik je zo online zie verschijnen want ik ga zo naar Bierhalle en Gamert.
EDIT: Bierhalle of Gamert lukt niet want ik krijg alleen maar CDT's dus kom maar naar mijn
game server RD. Zie ik je niet verschijnen dan gaat het over maar heb ik wel mijn standpunt
duidelijk gemaakt.
.
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 28-07-2006 20:34 ]
Ik vind het ZO'N onzin dat je geen carriers zou mogen aanvallen... waar is anders die AAA voor?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
tegen lame baserappers?Tijgert schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:43:
Ik vind het ZO'N onzin dat je geen carriers zou mogen aanvallen... waar is anders die AAA voor?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
lol...dooie boel hier
maar waar blijft 1.4 ffs?!
probeer hem zelf uit zou ik zeggenThrills33ka schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:26:
lol...dooie boel hier![]()
omfg, wat een noobs in de server vandaag. Ben je aan het commanden, zie je dat een point helemaal leeg is, zeg je tegen een paar teams waar ze heen moeten, ze bevestigen en gaat gezellig de andere kant op, resultaat... we verliezen DIK.
Het gaat steeds meer om de mensjes dat ze kunnen schieten en puntjes maken ipv dat ze winnen met goede teamplay volgensmij
Het gaat steeds meer om de mensjes dat ze kunnen schieten en puntjes maken ipv dat ze winnen met goede teamplay volgensmij

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Wat boeit het nou of je team wint, als je maar een goeie score hebt!LED-Maniak schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:47:
omfg, wat een noobs in de server vandaag. Ben je aan het commanden, zie je dat een point helemaal leeg is, zeg je tegen een paar teams waar ze heen moeten, ze bevestigen en gaat gezellig de andere kant op, resultaat... we verliezen DIK.

Die mensjes zijn er altijd al geweest... remedie: andere sever zoeken.LED-Maniak schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:47:
Hebben jullie dat ook wel eens? Zit je op een unbalanced server.. wordt je toch naar de 'andere kant' gegooid. Vreselijk irritant wanneer je in je squad speelt.
Ze zouden autobalance moeten basseren op hoelang iemand in betreffende team speelt, diegene met minste speeltijd in een team is dan de kandidaat om geswitched te worden nadat ie dood is gegaan.
Dat ze het huidige systeem zelf niet irritant vinden bij ea/dice?
En een verdergaande idee is om alleen bij start van een speelronde de mogelijkheid te krijgen om van team te switchen, autobalance zoals eerder genoemt zal dan wel van kracht moeten blijven bij leavende/komende mensen enz.
Dat ze het huidige systeem zelf niet irritant vinden bij ea/dice?
En een verdergaande idee is om alleen bij start van een speelronde de mogelijkheid te krijgen om van team te switchen, autobalance zoals eerder genoemt zal dan wel van kracht moeten blijven bij leavende/komende mensen enz.
ja maar mij ging het om die explosieblix schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:25:
[afbeelding]
Ik win, waren er 7 trouwens. Prepatch trouwens
om van dicht bij een mooie screenshot te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 29-07-2006 10:26 ]
Daar ben je zeker in geslaagtAnoniem: 109640 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:26:
[...]
ja maar mij ging het om die explosie
om van dicht bij een mooie screenshot te maken.
Arrrrrh ... ik ... ik .... ik kan het niet latenAnoniem: 109640 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:19:
Did you know a nade could tricker this many damage
![]()
[afbeelding]
2 apc en een auto en voorbij staander
Ace : Wat is een 'voorbij staander' ?
hahahaha,Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:08:
[...]
Arrrrrh ... ik ... ik .... ik kan het niet laten![]()
blixie zijn er geen goede srever waar je regelmatig op speelt?blix schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:25:
[afbeelding]
Ik win, waren er 7 trouwens. Prepatch btw
Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:08:
[...]
Arrrrrh ... ik ... ik .... ik kan het niet laten![]()
waarom vraag je dat..evilpin0 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:30:
[...]
blixie zijn er geen goede srever waar je regelmatig op speelt?
zulke kills kan je echt op elke server krijgen
*Gaap
Volgens mij zijn er hier een paar mensen die na negendertig deeltjes volledig uit hun stof zijn. Het lijkt hier wel een chatbox.
Volgens mij zijn er hier een paar mensen die na negendertig deeltjes volledig uit hun stof zijn. Het lijkt hier wel een chatbox.
Ik speel niet meer op publics, das uit een pcw of cal match dunnoevilpin0 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:30:
[...]
blixie zijn er geen goede srever waar je regelmatig op speelt?
jouw skill niveau probeer ik juist te vermijden, jij bent veel te goed. Dat je nog niet in de top 1 clan van het universum zitAnoniem: 109640 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:37:
[...]
waarom vraag je dat..
zulke kills kan je echt op elke server krijgen
evilpin0 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 12:07:
[...]
jouw skill niveau probeer ik juist te vermijden, jij bent veel te goed. Dat je nog niet in de top 1 clan van het universum zit
ik vond je vraag alleen maar wat raar
Anoniem: 41239
Baserapen hoort erbij. Als je hele team alleen daar kan spawnen heeft jouw team juist het voordeel. Er zijn zoveel mogelijkheden om te verdedigen. Als iedereen als AT spawned kan een chopper het ook niet lang volhouden. Ik vind het alleen maar leuk en een uitdaging om (vaak in mijn eentje) een baseraper te killen. Als ik het alleen kan dan moet het hele team het helemaal goed kunnen.
Overigens is het niet mogen aanvallen van een uncappable oneerlijk tegenover het andere team als die alleen maar cappable vlaggen hebben. Als die nog 1 vlag overhebben mag die wel lekker geraped worden? Waarom zou dat team het andere team dan met rust laten op hun uncappable?
Overigens is het niet mogen aanvallen van een uncappable oneerlijk tegenover het andere team als die alleen maar cappable vlaggen hebben. Als die nog 1 vlag overhebben mag die wel lekker geraped worden? Waarom zou dat team het andere team dan met rust laten op hun uncappable?
Anoniem: 12316
Goed, dat was het dan voor dit topic. Blijkbaar is het voor sommigen toch te moeilijk om op een GoT-waardig niveau te blijven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees dit door voordat je post