[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.184 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

evilpin0 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 12:07:
[...]

jouw skill niveau probeer ik juist te vermijden, jij bent veel te goed. Dat je nog niet in de top 1 clan van het universum zit
:S je kan ook gewoon normaal antwoord geven.
ik vond je vraag alleen maar wat raar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Baserapen hoort erbij. Als je hele team alleen daar kan spawnen heeft jouw team juist het voordeel. Er zijn zoveel mogelijkheden om te verdedigen. Als iedereen als AT spawned kan een chopper het ook niet lang volhouden. Ik vind het alleen maar leuk en een uitdaging om (vaak in mijn eentje) een baseraper te killen. Als ik het alleen kan dan moet het hele team het helemaal goed kunnen.

Overigens is het niet mogen aanvallen van een uncappable oneerlijk tegenover het andere team als die alleen maar cappable vlaggen hebben. Als die nog 1 vlag overhebben mag die wel lekker geraped worden? Waarom zou dat team het andere team dan met rust laten op hun uncappable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Goed, dat was het dan voor dit topic. Blijkbaar is het voor sommigen toch te moeilijk om op een GoT-waardig niveau te blijven.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.