Battlefield 2, extra map-packs?

Pagina: 1
Acties:

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
volgens mij is het laatste topic van bf2 dicht, dus ik weet niet waar ik mijn vraag moet posten ...

Volgens mij wordt special forces nog wel gespeeld, doch weinig, maar euroforce al helemaal niet meer (am i wrong?). Eigenlijk zit ik al weken (maanden) te wachten op een nieuwe (eerste) map-pack ofzo, een officieele dan, want ik heb iets van 20 custom maps gespeeld maar die waren eigenlijk allemaal bagger. Geen kritiek op de makers van die maps, maar eigenlijk meer op de makers van de map-editor...

iig iemand iets over officieele mappacks gehoord? of komen die nooit? wake 2007 zat ook ooit bij een patch in he, en bij bf1942 waren er ook 1 of 2 nieuwe maps op een gegeven moment,,, maar nooit 6 tegelijk ofzo..

http://specs.tweak.to/12504

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

Vuurvoske

Nunquam cede!

je moet ook spielerij - problemen en vragen, vragen stellen. In dit forum gedeelte discussieren we alleen maar over spellen etc. :)

Beroeps brabander

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik verplaats hem even naar Spielerij - Problemen & Vragen met als kanttekening dat ik iedereen wil verzoeken normaal te reageren zodat het niet net als de de andere BF2 uit de hand loopt, want dan kan deze net hard dicht. Ik verplaats hem voor nu en sluit hem nog niet omdat het om een specifieke vraag gaat, wat niet uitsluit dat ie alsnog dicht kan natuurlijk (en verander de titel even in iets minder nietszeggends).

[ Voor 7% gewijzigd door blaataaps op 30-07-2006 01:12 ]

Verwijderd

Er komt een nieuwe map met de patch 1.4. Je zult nog even geduld moeten hebben, je kunt op de officiele EA BF2 site zien bij downloads, of de 1.4 al uit is. De 1.4 beta is al wel uit, maar deze raad ik je niet aan te downloaden.

Overigens kan je ook je eigen maps proberen te maken als je tog niet veel te doen hebt.